Dat je van tattoos houdt is prima, dat je niet begrijpt dat mensen er niet van houden ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:Doe niet zo. Ik zei gewoon eens wat ik zelf dacht (maar blijkbaar is die gedachte gek ofzo want ook irl als ik dat zeg reageren mensen gelijk zo aangebrand).
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel met mensen zonder tattoos maarja... daar zijn er nog teveel van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
omdat jij de übermoeder bent en dan kan het niet
dat dusquote:
oh jaquote:
Ik had er toen echt een klok klepel verhaal van gemaakt, ik had iets gehoord over rood en allergiën maar ik wist echt niet meer wat en er is niets leukers dan je broer pestenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Rood duurt bij mij tov andere kleuren 2 a 3 x zo lang eer het genezen is... dus een kern van waarheid zit er wel in
Ik ook.quote:
misschien in een zenuwknoopje geschoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij mij wil een 2e gaatje in mijn oren niet eens. Een tattoo durf ik dus helemaal niet.
eeeh, geen flauw idee. Het wilde bij beide oren niet. Ik hoorde laatst dat je het het beste bij een tattooshop kunt laten doen, dat het beter gaat. Geen idee of dat klopt. Rocka, misschien weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien in een zenuwknoopje geschoten?
In 1 oor heb ik een stuk of 10 gaatjes in het andere oor kan het bij mij ook niet. Nu heb ik echte oorlellen dus heb ik er een gaatje ónder het oude belletje laten schieten en dat ging goed zonder rare ontstekingen en dingen.
Dat heb ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Foto's gemist![]()
Balen zeg. Ik heb altijd gedacht een tattoo te willen. Maar ik denk dat het net als mijn motorrijbewijs wel bij willen zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |