abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:49:12 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60613931
Ik sloot de vorige met felicitaties voor Suzziieee! Wauw, wat geweldig voor je!!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:51:17 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60613983
Oh, vandaar metaal.
Ik blijf het geweldig voor je vinden Suuz!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60614087
zware metalen
Saartje
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:59:01 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:01:58 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60614251
metallica is mij te soft hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60614385
jij wil meteen een spijkerbankje zeker!

leuk hoor suzy, héél veel plezier!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:44:14 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60618368
Ik was gewoon wakker voordat de wekker ging... om 6 uur.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:58:17 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_60618419
hee buuf, nog één dagje
(ik zal de spanning even opvoeren )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:00:04 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_60618430
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Suzziieee het volgende:
Mag ik hier ff komen hyperen???

Check net mijn mail! En ik heb gewoon eindelijk na jaren proberen dé Meet en Greet gewonnen van Metallica!!

Waaaaanzinnig..ben helemaal happy-de-peppie Na 17 jaar fan zijn gaat het dan toch eindelijk gebeuren!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

wat gaaaaaafff!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:08:17 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60618460
Wat leuk, Suzziieee! Wauw!

Ik ga zo met Maria naar de bso, kijken hoe het daar is. Ze is gewoon bijna 4. Vanaf heel binnenkort gaat ze in elk geval ongeveer 13 jaar achter elkaar alsmaar naar school. Steeds maximaal 6 weken niet en dan altijd weer door. Ik vind dat zo heftig. 4 jaar thuisgeweest, elke dag mochten er dingen. Nu móet er elke dag wat. Een heel programma., ze moet er zomaar in gaan meedraaien. Poeh, wat zal ik vaak terugdenken aan de dagen met haar er hier bij in huis. De hele dag. Ik ga haar zo missen die dagen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60618502
Wat gaaf Suzzieee!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60618760
Suzziieee wat gaaf! Gefecliteerd!
Wanneer gaat het gebeuren?

Sugar, klinkt inderdaad nogal heftig, zowel voor mama als dochter. Het went natuurlijk wel, maar dat maakt je gevoel van nu niet minder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:15:04 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60618778
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:01 schreef RockabeIIa het volgende:
metallica is mij te soft hoor
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk. Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:20:39 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60618820
Sugar, zo klinkt het wel heel dramatisch het valt je/jullie vast veel minder zwaar hoor. Je moet nu toch ook van alles iedere dag? Iedere dag opstaan etc. En voor kinderen is het vaak een kwestie van naar school mogen ipv moeten. Heerlijk tussen zoveel leeftijdsgenootjes, en tussen de middag naar huis en 's middags is er ook nog een heel stuk dag over. Het geeft jezelf ook een stuk ruimte (ik spreek nu over mezelf he, hoe ik het ervaar).
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:28:11 #15
190853 RockabeIIa
pi_60618891
Ik had de 'Wij jonge ouders' besteld met zo'n speciale omslag met je eigen kind en tekst. Brent's volledige naam staat er op met daaronder 'speciale editie over kleine helden'. En dat ding werd dus gebracht toen mijn ouders bij toeval aan het oppassen waren. Mijn vader die was zo trots dat Brent op de voorkant stond Die begreep na 10 minuten nog niet dat ik dat zo zelf besteld had.
Ik kan er echt nog om lachen hoe trots ie was Zo schattig die opa's
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:29:34 #16
190853 RockabeIIa
pi_60618902
Sugar, ik kan er ook al nu tegenop zien dat het hier over 2 jaar ook al moet. Ik denk dat ik er tzt een hondje bij neem
pi_60619026
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk. Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
Juist wel!!! Hoe harder hoe beter!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60619052
Pfff...Sjoeg..... Spannend allemaal.... En ze moeten inderdaad zooooo lang zoooo veel! Maar het is ook...Met de meest geweldige verhalen thuis komen... nieuwe vriendjes en vriendinnetjes krijgen... Beetje meer tijd alleen voor jou en Storm...
pi_60620140
Ik droog me al jaren af met handdoeken waar Metallica zich ook mee afdroogde
Manlief werkte op Dynamo toen Metallica daar was en heeft een hele doos handdoeken ontvoerd na afloop
En verder waren het arrogante lui, naar ik vernomen heb. Ze hadden een wensenlijst van heb ik jou daar (o.a. die lelijke roze handdoeken), ze wilden een afgesloten backstage gedeelte enzovoorts.

Maar wel gaaf dat je die meet and greet gewonnen hebt! Veel plezier!
pi_60620429
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.

Sjoeg,dat is de reden dat ik nogal wat laks ben geweest met Emma opgeven bij een basisschool. dat moeten we de komende weken nog maar eens doen.

Gaaf suzzie! Hier geen metallica maar de musical van Jip en Janneke. Ik kon hem al dromen vanuit mijn eigen jeugd maar nu wil Emma het een paar keer per dag horen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60620530
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef Jelief het volgende:
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.
Ja... dat heb ik ook, dat knusse van de herfst is zo heerlijk
En in de herfst word ik mama. Dus nu kijk ik er extra naar uit

Oh en Jelief, ik wilde nog even zeggen dat ik dat jurkje dat je gemaakt hebt voor Emma echt heel erg leuk vind!
pi_60620579
Herfst kan zeker knus zijn, maar niet in augustus

Het is donker, koud en het regent hard...kan er echt niets leuks in zien.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:13:03 #23
190853 RockabeIIa
pi_60620614
Kom maar hier wonen Ik zit lekker in het zonnetje!
pi_60620661
Echt? Wat zijn de verschillen toch groot
Het is hier zo donker alsof het 10 uur 's avonds is en dan niet eens midden in de zomer
pi_60620736
haha wat een goeie bak Rocka, met die Brent als coverboy! wel even showen hier he, wij willen 'm ook wel zien!

hier zijn ook vreselijke onweersbuien geweest, 't ergste lijkt net voorbij.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:19:13 #26
190853 RockabeIIa
pi_60620738
Ja echt waar... Geen spoortje van dat er regen gaat komen. (En over 2 uur zit ik op de fiets natuurlijk in een gigantische hoosbui )
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:19:53 #27
190853 RockabeIIa
pi_60620748
http://buienradar.nl/ Kijk, alleen links fikse buien en het komt recht niet op ons af...
pi_60620874
sugar, het is ook heel wat, ik vond dat dwingende ritme van school ook een enorm grote overgang. zeker met 't opstaan 's morgens, een stuk minder relaxed, en dat (vrijwel) elke dag! maarrrr grote voordelen die ik ervaren heb waren vooral dat ik ineens veel meer tijd met anna alleen had. dat was tot dan toe vrijwel niet voorgekomen. anna en ik genieten daar allebei zo van! en als Maria een beetje gewend is kan ze ook zóveel plezier hebben van school en alle nieuwe ervaringen daar. da's ook weer genieten om te zien. en wat spuuglokje ook zegt: er zijn toch nog heel wat uurtjes per dag dat ze thuis is hoor, die schooluurtjes vliegen altijd om!
maar geniet nog maar lekker van deze voorschoolse maand!
pi_60620985
Het is hier rond een uur of 4 begonnen en nog steeds niet droog. Fleur wist me vanochtend te vertellen dat ze echt wel wist dat het al dag was, alleen dat ze het zo jammer vond dat de zon het vergeten is.

Suzie gaaf hoor zo'n meet en greet.

Gisteren naar Blijdorp geweest, druk, maar wel heel gezellig. Hebben het heerlijk gehad vooral de verkoelende afsluiting in het Oceanium was erg welkom. En zo leuk om Maud daar rond te zien stappen en naar al die grote vissen te zien wijzen: mama tis...tis tis.... ja allemaal vissen....

En nu dus weer aan het werk... nou, ja veel klanten zal ik met dit weer wel niet zien, dus maar een beetje computeren...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:54:03 #30
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60621549
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
sugar, het is ook heel wat, ik vond dat dwingende ritme van school ook een enorm grote overgang. zeker met 't opstaan 's morgens, een stuk minder relaxed, en dat (vrijwel) elke dag! maarrrr grote voordelen die ik ervaren heb waren vooral dat ik ineens veel meer tijd met anna alleen had. dat was tot dan toe vrijwel niet voorgekomen. anna en ik genieten daar allebei zo van! en als Maria een beetje gewend is kan ze ook zóveel plezier hebben van school en alle nieuwe ervaringen daar. da's ook weer genieten om te zien. en wat spuuglokje ook zegt: er zijn toch nog heel wat uurtjes per dag dat ze thuis is hoor, die schooluurtjes vliegen altijd om!
maar geniet nog maar lekker van deze voorschoolse maand!
Het is nog maar een dikke week! Dan mag ze al.
En Spuug, ik omschreef inderdaad alleen even mijn gevoel van dat kindje hier in huis missen zo de hele dag door. Dat klonk wat dramatisch ja. Maar zo voelt het soms ook echt!
En gelukkig zeggen jullie ook de dingen die ik ook bedenk, dat alles ook echt een heel leuke kant heeft voor alle partijen. Zo zal het ook zijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60621606
Morgaine gaat as maandag ook voor het eerst naar school! Wat gaat de tijd toch snel.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 10:57:59 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_60621658
Ik vond het verschrikkelijk toen René naar school ging, maar toen Cas ging vond ik het heerlijk En nu gaan ze volgende week beide naar de nieuwe school, ik kijk er echt naar uit, heb het zelf helemaal gehad met de vakantie.

Weet iemand waar je terecht kan om te 'klagen/informeren' over de brandweer en het gebruik van zijn sirene? Midden in de nacht rond een uur of vier met sirene over een voorrangsweg crossen vind ik wat overbodig, ik zit iedere keer met 2 gillende kinderen.... hij rijdt onder ons raam langs bij iedere keer dat ie uit moet rukken ik wil gewoon weten of dat nou echt nodig is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60621933
Moussy het makkelijkste is denk ik het Hoofd Brandweer op het gemeentehuis bellen. Daar zitten altijd een paas kantoor-mannen die daar wel wat over te zeggen hebben lijkt me... succes. Lijkt me inderdaad heel vervelend.

Suug gewoon even een . Het is een hele verandering dat weet ik nog van toen Fleur vorig jaar voor het eerst ging.....maar de verhalen en alles erom heen waar ze mee thuis komen is ook zoooooooooo leuk.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 11:11:04 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60621963
ik zou denken dat je dat bij de kazerne na moet vragen, maar dat heb je, denk ik, al gedaan.
iets anders zou ik niet weten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 11:14:32 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60622050
gefeliciteerd suuus
fijn dat t leuk was Chacama

Moussy, gewoon eventjes bellen met de centrale. Staat vast in t telefoonboek.
Kweet van paps dat ze de sirene mogen voeren in situaties waarbij hoge nood is en bij kruisingen, anders alleen zwaailicht.

hoop dat t morgen droog is, hebben een fotosafari gepland op de oostvaardersplassen, is ook zoiets als het dan gaat regenen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 11:17:51 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_60622133
Peet heeft ooit eens gebeld om gewóón te vragen hoe of wat, dat scheelt jezelf opfokken midden in de nacht hij kreeg als antwoord dat als we er last van hebben dat we maar moeten verhuizen ik heb er geen last van, vind het wel heel vervelend, maar tis wel fijn om te weten of het ook echt moet. Ik vind het gewoon raar, een dorp, geen hond op de weg midden in de nacht en dan loeien

Ik lig liever in mn bed van tja het moet... dan mezelf pissig te maken om die kut sirene's Volgens mij moet ik ook maar een hutje op de hei gaan zoeken
pi_60622476
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef moussy het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk toen René naar school ging, maar toen Cas ging vond ik het heerlijk En nu gaan ze volgende week beide naar de nieuwe school, ik kijk er echt naar uit, heb het zelf helemaal gehad met de vakantie.

Weet iemand waar je terecht kan om te 'klagen/informeren' over de brandweer en het gebruik van zijn sirene? Midden in de nacht rond een uur of vier met sirene over een voorrangsweg crossen vind ik wat overbodig, ik zit iedere keer met 2 gillende kinderen.... hij rijdt onder ons raam langs bij iedere keer dat ie uit moet rukken ik wil gewoon weten of dat nou echt nodig is.
herkenbaar Mous. Wij wonen aan een doorgaande (voorrangs) weg met wat kruisingen. Ik hoor de brandweer meestal wel aan komen rijden 's nachts maar als ze bij het kruisingkje komen naast ons huis gaan de sirenes nog even een tandje harder. Meestal schrikt Amber dan ook wakker.

Voor zover ik begrepen heb van een collega ligt het aan de prioriteit van de melding of er wel of geen geburik gemaakt mag worden van sirene en moeten ze bij en kruising, ondanks dat ze op een voorrangsweg zitten, sirenes harder aanzetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:33:28 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60622541
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 06:58 schreef Belana het volgende:
hee buuf, nog één dagje
(ik zal de spanning even opvoeren )
* debuurvrouw Hard aan het poetsen slaat

hier begint het nu dicht te trekken na een heerlijk zonnig begin. Zal husb blij mee zijn. Zijn schilderwerk gaat zo nat worden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60622773
Zo de regen is weg dus gaan we zo maar een tukkie doen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60622976
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Jelief het volgende:
Zo de regen is weg dus gaan we zo maar een tukkie doen

tis hier ook droog en Amber ligt nu in bed.. maar al sik zo de buienradar bekijk blijft het vandaag bagerweer.. denk dat het maar een dagje niets doen wordt.
Nou ja niets doen, heb vanmorgen al heel fanatiek de koelkast schoongemaakt en de vriezer ontdooit. Nu ff dweilen en dan douchen en bankhangen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:54:52 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60623071
Pfff, en zoals het vandaag gaat ben ik blij dat ze naar school gaat.
DE hele dag moeilijk doen. En eigenlijk weet ik dat het deels of vooral door mij komt, want ik zit niet lekker in m'n vel en kan niks hebben. Vandaag is een aaneenschakeling van waarschuwen, boos worden en nog bozer worden. Bleeeegh.

Maar: het regent hier in het geheel niet!
pi_60623220
Wat gaaf Suzzieee!!!!

Sugar, lijkt me ook erg wennen hoor!

Hier geen regen hoor. Wel heel bewolkt en benauwd. Wilde gaan fietsen met Kim. Maar ecen afwachten of er hier ook regen komt.
pi_60623710
Ik ben jarig vandaag en ik kreeg net een kaartje van mijn collega's en de directeur had er ook wat in gezet en dat was zooooooo lief en zo oprecht dat ik er helemaal vol van schoot Dat 2007/2008 life changing years waren geweest en dat hij hoopte dat 2008/2009 nog meer wonderen voor me in petto hebben. En hij noemde zelfs Ethan bij naam... die man runt een miljardenbusiness en dan toch zo 'gewoon' en lief zijn, ik vind het stiekem toch wel bijzonder
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60623797
Sugar, het is helemaal niet raar om het lastig te vinden hoe hard het allemaal gaat.
Zo heb ik vanmorgen met pijn in mijn hart de Bugaboo verbouwd. Reiswieg eraf, wandelwagen/buggygeval erop. Ik vind Thomas daar nog veel te klein voor, maar hij is uit de bak gegroeid.

Wat lief Jelly, zo'n persoonlijke noot van een hoge pief.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60623821
gefeliciteerd jellyroosje!
pi_60623889
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:54 schreef Sugar het volgende:
Pfff, en zoals het vandaag gaat ben ik blij dat ze naar school gaat.
DE hele dag moeilijk doen. En eigenlijk weet ik dat het deels of vooral door mij komt, want ik zit niet lekker in m'n vel en kan niks hebben. Vandaag is een aaneenschakeling van waarschuwen, boos worden en nog bozer worden. Bleeeegh.

Maar: het regent hier in het geheel niet!
Het hangt in de lucht vrouwke...
pi_60623967
over 1 week al sugar! maar dan is ze nog lang niet jarig!
pi_60624008
Gefeliciteerd Jellyrose, dan zul je het vást ook verdiend hebben!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:40:14 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60624158
Hehehehe, bix. Inderdaad! Ze trakteert dus voor haar verjaardag al echt in de klas en niet meer op het kdv. Daar neemt ze ook al volgende week afscheid. Oh, oh, oh!
Webkim, met zulke dingen had ik het inderdaad ook meestal een beetje.
Ach, weemoed is my middlename, dus ik leef er maar mee...

Jellyrose, van harte! Inderdaad heel attent en lief van je collega's en vooral je baas.
pi_60624409
Jellyrose wat een bijzonder mens is jouw baas zeg En natuurlijk gefeliciteerd
pi_60624461
Gefeliciteerd Jellyrose. En wat een toffe baas.

Weemoed.... ja zit echt wel in de lucht. Hier ook...
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 12:51:34 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_60624521
Gefeliciteerd Jellyrose Mijn baas werkgever doet dat echt niet en we werken nog wel met zn 3-en in een heel 'bedrijf Ik kreeg wel met de kerst een aardige kaart
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:14:33 #53
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60625093
Owh Sug ik weet precies hoe je je voelt Ik weet het is goed voor haar maar wat zal ik der gaan missen

Vanavond heerlijk weer eens een feestje bouwen met mijn Gaan het plein in Meppel onveilig maken http://www.donderdagmeppeldag.nl meebleren met de Zingende Fresia's

Suzziie ik ben donders jalours op je Metallica meeten
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 13:17:38 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_60625170
donderdag meppeldag vroegah was ik daar iedere donderdag toen we nog op de camping stonden in Belt Schutsloot.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:43:34 #55
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60625904
Ik heb vakantie!
De dagen afgeteld, de laatste ochtend gewerkt (véél geoogst ).
Vanavond, word ik opgehaald en dan begint het pas echt. Ik heb 3 weken vrij waarvan ik 1 week ga kamperen, met een, speciaal voor autisten georganiseerde vakantie.
Maar:

Ik heb gewoon internet (alleen die ene week niet) !

Misschien plaats ik wel een foto-tje in het bankje van mijn vakantie.
En wellicht nog wat geboorte-gedichtjes.

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_60625913
Bedankt allemaal lief!

En weemoed vind ik zo'n mooi woord het heeft iets triestigs, maar toch ook positief

Fijne vakantie Oxy!
Red de zeehond!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:23:55 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60627206
Fijne vakantie Oxy.
En Jellyrose, gefeliciteerd

Ik vind het ook best spannend dat schoolgebeuren. Nu hadden wij nooit dagen waarop er niets moest maar toch. Ondanks dat het allemaal moet passen qua tijd enzovoorts vind ik het een organisatorische hysterie waarbij ook nog eens dat lieve meisje moet worden los gelaten. Aan de andere kant heeft Jolie sinds ze vier jaar is elke dag gehuild omdat ze niet begrijpt wanneer ze nou naar school mag. 'Ben ik overgeslagen?' vroeg ze gister huilend. Dus wat dat betreft ben ik blij als het begint.

En ik hou niet van vies weer. Helemaal niet zelfs. Maar Jolie heeft echt een prachtig jasje gekregen voor haar verjaardag en die kon vanmorgen een keertje aan Een vriendin van mij heeft het helemaal zelf gemaakt, ik wist er ook niets van. Een hele leuke verrassing.

pi_60627305
Leuk jasje, Luchtbel !

Hier ook snertweer.....

En Sugar...je kan ook lekker actief worden op school. Beetje dingen doen met Sint en Kerst, meegaan met uitstapjes enzo. Je zult zien dat het met Storm samen ook bijzonder is en als je dan Maria gaat ophalen van school, dan sprint ze de school uit en zo je armen in !

Echt super leuk die kleuters die net naar school gaan ! Je zult daar echt van genieten !
pi_60627408
Wat een prachtig lief jasje LB

Jelly, van harte!

Oxy, fijne vakantie

Ik zit nu op mijn werk, beetje te dromen en een beetje met mijn nieuwe iPhone te klooien
Maar stiekem ben ik ook een beetje zenuwachtig voor maandag. Hoe zal het allemaal gaan op school en hoe werkt het allemaal Het komt vast wel goed allemaal, wij zijn vroeger tenslotte ook gewoon naar school gegaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:31:55 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60627495
Oh, wat een mooi jasje, wat een lief en mooi cadeau, LB!

KP, ik zou dat inderdaad kunnen doen, maar tegelijkertijd weet ik weer niet of ik dat red. Ik werk 3 dagen (en altijd veel meer uren dan dat), dus misschien al snel gewoon heel druk?

Oxy, ik wens je een fijne vakantie!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:33:29 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60627539
Ja, het speelt voor ons allemaal, de hele babyboom van de zomer van 2004.

Snoopy, hoe lang werk jij nog eigenlijk?
pi_60627611
Dat snap ik, Sugar ! Het was een idee om je te laten merken dat juffen dol op moeders zijn die stand by staan of gewoon hap snap dingetjes doen/regelen voor de klas. Je hoeft je niet vast te leggen....now worries. Het is toch heerlijk om de dingen te doen die je leuk lijken en alleen als je zelf tijd/energie en zin hebt. Komt helemaal goed ! Echt waar !

Wat vind Maria er eigenlijk van ?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:38:00 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60627675
Nou dan zal het wel normaal zijn

Ik heb overigens besloten om in de kleuterklas echt maar met één ding te helpen en niet te veel. Dat besloot ik ook op de peuterspeelzaal en dat werd echt veel meer. Ondanks dat we altijd superdruk zijn en het was wel leuk en veel dingetjes extra met jolie maar ik vond het soms wel echt veel. Daarnaast ben ik bang voor kleuters. Bah, wiebeltanden.

Oh en Sugar, ik dacht net aan al die keren dat ik iets bij jullie liet liggen en alle zooi die we altijd bij de oppas laten liggen. Ik ga nu meteen overal haar naam en telefoon nummer in maken. Gelukkig gaat ze pas op donderdag
pi_60627690
Oh dat jasje!!! Damn, ik zou haast wensen dat Ethan een meisje was en ik jouw vriendin als vriendin had LB!

Hihi Sugar, ik ben benieuwd of de babyboom moeders van juni/juli/aug 2007 hier over 3 jaar ook zo komen posten
Red de zeehond!
pi_60627721
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
Daarnaast ben ik bang voor kleuters. Bah, wiebeltanden.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:40:18 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60627728
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
pi_60627822
Ik heb besloten 1 oktober te stoppen hier. Iedereen vindt me ineens stoer en enzo
In het ergste geval had ik hier tot juni volgend jaar kunnen blijven maar daar moet ik echt niet aan denken. Het werk is echt teruggelopen tot een minimum en de sfeer is ook niet echt top. Dus...
Alle tijd om de juf op school te helpen met dingen Maar ik ben niet van plan niks te doen enzo. Ik wil wat projecten gaan doen en proberen wat voor mezelf te gaan beginnen.

En ik heb me net opgegeven voor een cursus italiaans voor beginners! Nu nog een cursus digitale fotografie, dit wordt nog allemaal door mijn huidige werkgever betaalt dus dat wil ik nog wel even geregeld hebben voor ik hier weg ben.

Sjoeg, hoe gaat het eigenlijk op je 'nieuwe' werk. Vind je het nog een beetje leuk?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:46:35 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60627930
Oeh slim die cursussen, snoopy! En ik wist dat je bijna ging inderdaad, maar niet hoe bijna. Spannend wat je dan allemaal kan doen (in rust denken over je ideale baan/way of life? )

Ja, het werk bevalt goed, ik maak aan de lopende band creatieve teksten, maar ook flyers ontwerp ik, mijn foto's gebruiken we in het programma(jaar)boekje... Allemaal heel leuk en vleiend!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:47:16 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60627949
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef lily het volgende:

[..]

Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
pi_60628211
Dat klinkt echt erg leuk Sjoeg. Ik hoop zelf ook gedeeltelijk thuis te kunnen gaan werken en dan alles wat jij doet maar dan zonder creatieve teksten. Dat kan ik niet
pi_60628285
Leuk jasje LB

leuk die cursussen snoop Een cursus Italiaans lijkt me ook echt heel leuk, maar ik begin er telkens niet aan omdat ik denk dat het toch niet echt heel erg handig is...spaans zou praktischer zijn.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:59:14 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60628393
Pas wel op met thuis werken he Snoop. Voor dat ene, waar ik vaak rond 23:00 uur last van heb
pi_60628443
oh ja

nou ja, kunnen we wel elkaar bezig houden rond die tijd
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:03:24 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60628523
Mjah, ik hou me de laatste tijd wel braaf aan m'n limiet. Ook omdat ik nu gewoon sowieso een goede baan heb. Dan is het makkelijker om te zeggen dat niet alles nodig is. Maar het blijft soms wel verraderlijk. Vandaar. Ik wens je natuurlijk succes!
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:03:55 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_60628535
Ik vind as. maandag dat de kinderen weer naar school gaan ook spannend... Cas gaat voor het eerst echt naar deze school. Op de andere school liep ik al 5 jaar in en uit, kende enorm veel ouders en de leerkrachten, nu moet ik ook opnieuw beginnen.
pi_60628572
Gatver, die wiebeltanden krijgen wij niet. Slaan we over.

Klinkt goed snoopy, zeker omdat je nu die cursussen kunt gaan volgen. Werken bij een aflopende zaak is zo moeilijk, dan kun je maar beter vertrekken.

Fijne vakantie Oxy.

Wat een ontzettend leuk jasje heeft Jolie gekregen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60628583
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:08:12 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_60628673
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef snoopy het volgende:
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Neh niet zenuwachtig, onwennig denk ik eerder
pi_60628847
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
Het stond er zo grappig

Ik zit er nu middenin (terwijl ik niet eens een kleuter heb, officieel )

D is aan het wisselen en loopt gewoon 3 weken met een losse tand rond (terwijl ik bij mezelf vroeger er altijd aan zat te frunikken totdat hij los liet).
pi_60629017
Het went vanzelf Mous!
Ik stond de eerste weken ook helemaal onwenning aan het schoolhek omdat ik er helemaal niemand kenden..maar als je kinderen uit spelen gaan en kinderen meeslepen ken je snel genoeg nieuwe gezichten en mensen

lily mijn oudste heeft een tand die al 4 maanden los zit..als het niet langer is Hij zit er helemaal niet mee te spelen of iets, terwijl ik het ook altijd binnen een week eruit had gewiebeld. Bah
Saartje
pi_60629085
Heb je dan ook de neiging om de tand er voor hem uit te raggen (zo van: laat mij maar even)

maar dat mag dus niet
pi_60629199
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
nagels, tanden en ogen..vind ik vreselijk!
Saartje
pi_60629292
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
van hem mag ik het juist niet (aan die tand zitten)
pi_60630229
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
Ik PM je even mijn banknummer....ook verkooppraatjes zijn tegenwoordig niet gratis meer
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:12:51 #85
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60632181
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Word er weer helemaal blij van!! Tof! Volgende week vrijdag gaat het gebeuren!En ik weet dat Metallica arrogant kan zijn..welke ster is dat eigenlijk niet?Maar ze zijn anders tegen hun fans!Die waarderen ze echt!Als je de filmpjes en ervaringen hoort en leest zijn ze op de M&G echt zwaar relaxed!

Wat een onwijs leuk kado LB..echt heel leuk jasje!

Verder sterkte/succes gewenst voor de moeders die weer voor het eerst naar school moeten met hun kroost!Als ik kijk naar mijn surrogaatdochter,die heeft het zo naar dr zin op school,al vanaf dag 1...Ik geloof erin dat het allemaal goedkomt!!

Wat heerlijk oxy dat je vakantie hebt!! Ik moet nog 1 dagje werken...en dan ook eindelijk vakantie
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 augustus 2008 @ 17:43:35 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60632798
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaan Veel sterkte met loslaten ladies!

Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!

Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:26:47 #87
190853 RockabeIIa
pi_60633614
Jellyrose van harte met je verjaardag
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:23:40 #88
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60634876
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !

Lief jasje LB..

Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60635834
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaan Veel sterkte met loslaten ladies!

Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!

Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
Maak jij het nog even erger
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 augustus 2008 @ 20:13:11 #90
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60635955
Ik waarschuw alleen maar. Hadden ze bij mij ook moeten doen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:09:48 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_60637043
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nu zo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!

buuf, is je huis al schoon?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 21:21:39 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60637339
Ga je morgen naar Buuf Belaan? Ik zag vanmiddag al van die poets hints voorbij komen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 21:23:18 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60637385
veel plezier morgen belaan

* Ynske nogmaals de weergoden gaat aanbidden
de wekker staat klaar, ben benieuwd hoe de safari gaat zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:31:50 #94
190853 RockabeIIa
pi_60637593
* RockabeIIa zit met een opgezwollen pootje omhoog.
Ik heb _eindelijk_ doorgepakt en het skulletje op mijn voet (mijn eerste zelfgezette tattoo en dan ook nog es op mezelf) laten coveren *blij kijkt*
pi_60637641
zelfgezet!?! ai dat lijkt me best lastig rocka! wat is 'laten coveren'? fijn dat je er nog blij bij kunt kijken.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:41:57 #96
190853 RockabeIIa
pi_60637864
Yep destijds zelf gedaan. Been omhoog en gaan met die banaan. Nu staat er een zwaluwtje overheen en zie je niets meer van de oude (dat is coveren). Eigenlijk wilde ik het weer zelf gaan doen maar het is al zo pijnlijk daar... Ben blij dat een ander het wilde doen 3,5 u bikkelen... Heel wat anders dan elders op het lijf en dat viel me best wel een beetje tegen.
pi_60637979
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:50:03 #98
190853 RockabeIIa
pi_60638083
oh... Oh oh Oh! Dus, wat wil ie dan precies?
pi_60638090
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !

Lief jasje LB..

Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Oe auw!! Da's dubbele pech!!
Pijn al wat minder? ( t kan zo "lekker" lang nazeuren...)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:53:45 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60638169
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Belana het volgende:
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nu zo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!

buuf, is je huis al schoon?
Sorry, er kwam een BBQ tussendoor. Je zult het met de huidige staat moeten doen.
En dat is met een half in aanbouw zijnde kast middenin de kamer (dit is geen gein )

Het is wel even wennen, je kind naar school. Maar het went! En dan zijn alle verhalen en een leven buiten het jouwe óók heel erg leuk. Elke fase heeft zijn charme. Oudste hier gaat aan groep 7 beginnen. Da's gewoon al bijna van school af! En dáár moet ik nou even niet aan denken nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')