quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Suzziieee het volgende:![]()
Mag ik hier ff komen hyperen???
![]()
![]()
Check net mijn mail! En ik heb gewoon eindelijk na jaren proberen dé Meet en Greet gewonnen van Metallica!!
Waaaaanzinnig..ben helemaal happy-de-peppie![]()
Na 17 jaar fan zijn gaat het dan toch eindelijk gebeuren!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.quote:
Juist wel!!! Hoe harder hoe beter!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
Ja... dat heb ik ook, dat knusse van de herfst is zo heerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef Jelief het volgende:
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.
Het is nog maar een dikke week!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
sugar, het is ook heel wat, ik vond dat dwingende ritme van school ook een enorm grote overgang. zeker met 't opstaan 's morgens, een stuk minder relaxed, en dat (vrijwel) elke dag! maarrrr grote voordelen die ik ervaren heb waren vooral dat ik ineens veel meer tijd met anna alleen had. dat was tot dan toe vrijwel niet voorgekomen. anna en ik genieten daar allebei zo van! en als Maria een beetje gewend is kan ze ook zóveel plezier hebben van school en alle nieuwe ervaringen daar. da's ook weer genieten om te zien. en wat spuuglokje ook zegt: er zijn toch nog heel wat uurtjes per dag dat ze thuis is hoor, die schooluurtjes vliegen altijd om!![]()
maar geniet nog maar lekker van deze voorschoolse maand!
herkenbaar Mous. Wij wonen aan een doorgaande (voorrangs) weg met wat kruisingen. Ik hoor de brandweer meestal wel aan komen rijden 's nachts maar als ze bij het kruisingkje komen naast ons huis gaan de sirenes nog even een tandje harder. Meestal schrikt Amber dan ook wakker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef moussy het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk toen René naar school ging, maar toen Cas ging vond ik het heerlijkEn nu gaan ze volgende week beide naar de nieuwe school, ik kijk er echt naar uit, heb het zelf helemaal gehad met de vakantie.
Weet iemand waar je terecht kan om te 'klagen/informeren' over de brandweer en het gebruik van zijn sirene? Midden in de nacht rond een uur of vier met sirene over een voorrangsweg crossen vind ik wat overbodig, ik zit iedere keer met 2 gillende kinderen.... hij rijdt onder ons raam langs bij iedere keer dat ie uit moet rukkenik wil gewoon weten of dat nou echt nodig is.
* debuurvrouw Hard aan het poetsen slaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:58 schreef Belana het volgende:
hee buuf, nog één dagje
(ik zal de spanning even opvoeren)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Jelief het volgende:
Zo de regen is weg dus gaan we zo maar een tukkie doen
Het hangt in de lucht vrouwke...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:54 schreef Sugar het volgende:
Pfff, en zoals het vandaag gaat ben ik blij dat ze naar school gaat.![]()
![]()
![]()
DE hele dag moeilijk doen. En eigenlijk weet ik dat het deels of vooral door mij komt, want ik zit niet lekker in m'n vel en kan niks hebben. Vandaag is een aaneenschakeling van waarschuwen, boos worden en nog bozer worden. Bleeeegh.
Maar: het regent hier in het geheel niet!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
Daarnaast ben ik bang voor kleuters. Bah, wiebeltanden.
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.quote:
Neh niet zenuwachtig, onwennig denk ik eerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef snoopy het volgende:
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Het stond er zo grappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
van hem mag ik het juist niet (aan die tand zitten)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
Ik PM je even mijn banknummer....ook verkooppraatjes zijn tegenwoordig niet gratis meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!![]()
![]()
![]()
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
Maak jij het nog even ergerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaanVeel sterkte met loslaten ladies!
Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!
Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
Oe auw!! Da's dubbele pech!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !![]()
Lief jasje LB..![]()
Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Sorry, er kwam een BBQ tussendoor. Je zult het met de huidige staat moeten doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Belana het volgende:
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nuzo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!
buuf, is je huis al schoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |