Neh niet zenuwachtig, onwennig denk ik eerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef snoopy het volgende:
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Het stond er zo grappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
van hem mag ik het juist niet (aan die tand zitten)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
Ik PM je even mijn banknummer....ook verkooppraatjes zijn tegenwoordig niet gratis meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!![]()
![]()
![]()
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
Maak jij het nog even ergerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaanVeel sterkte met loslaten ladies!
Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!
Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
Oe auw!! Da's dubbele pech!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !![]()
Lief jasje LB..![]()
Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Sorry, er kwam een BBQ tussendoor. Je zult het met de huidige staat moeten doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Belana het volgende:
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nuzo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!
buuf, is je huis al schoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |