abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60628572
Gatver, die wiebeltanden krijgen wij niet. Slaan we over.

Klinkt goed snoopy, zeker omdat je nu die cursussen kunt gaan volgen. Werken bij een aflopende zaak is zo moeilijk, dan kun je maar beter vertrekken.

Fijne vakantie Oxy.

Wat een ontzettend leuk jasje heeft Jolie gekregen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60628583
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:08:12 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_60628673
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef snoopy het volgende:
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Neh niet zenuwachtig, onwennig denk ik eerder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60628847
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
Het stond er zo grappig

Ik zit er nu middenin (terwijl ik niet eens een kleuter heb, officieel )

D is aan het wisselen en loopt gewoon 3 weken met een losse tand rond (terwijl ik bij mezelf vroeger er altijd aan zat te frunikken totdat hij los liet).
pi_60629017
Het went vanzelf Mous!
Ik stond de eerste weken ook helemaal onwenning aan het schoolhek omdat ik er helemaal niemand kenden..maar als je kinderen uit spelen gaan en kinderen meeslepen ken je snel genoeg nieuwe gezichten en mensen

lily mijn oudste heeft een tand die al 4 maanden los zit..als het niet langer is Hij zit er helemaal niet mee te spelen of iets, terwijl ik het ook altijd binnen een week eruit had gewiebeld. Bah
Saartje
pi_60629085
Heb je dan ook de neiging om de tand er voor hem uit te raggen (zo van: laat mij maar even)

maar dat mag dus niet
pi_60629199
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
nagels, tanden en ogen..vind ik vreselijk!
Saartje
pi_60629292
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
van hem mag ik het juist niet (aan die tand zitten)
pi_60630229
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
Ik PM je even mijn banknummer....ook verkooppraatjes zijn tegenwoordig niet gratis meer
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:12:51 #85
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60632181
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Word er weer helemaal blij van!! Tof! Volgende week vrijdag gaat het gebeuren!En ik weet dat Metallica arrogant kan zijn..welke ster is dat eigenlijk niet?Maar ze zijn anders tegen hun fans!Die waarderen ze echt!Als je de filmpjes en ervaringen hoort en leest zijn ze op de M&G echt zwaar relaxed!

Wat een onwijs leuk kado LB..echt heel leuk jasje!

Verder sterkte/succes gewenst voor de moeders die weer voor het eerst naar school moeten met hun kroost!Als ik kijk naar mijn surrogaatdochter,die heeft het zo naar dr zin op school,al vanaf dag 1...Ik geloof erin dat het allemaal goedkomt!!

Wat heerlijk oxy dat je vakantie hebt!! Ik moet nog 1 dagje werken...en dan ook eindelijk vakantie
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 augustus 2008 @ 17:43:35 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60632798
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaan Veel sterkte met loslaten ladies!

Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!

Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:26:47 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60633614
Jellyrose van harte met je verjaardag
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:23:40 #88
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60634876
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !

Lief jasje LB..

Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60635834
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaan Veel sterkte met loslaten ladies!

Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!

Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
Maak jij het nog even erger
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 augustus 2008 @ 20:13:11 #90
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60635955
Ik waarschuw alleen maar. Hadden ze bij mij ook moeten doen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:09:48 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_60637043
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nu zo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!

buuf, is je huis al schoon?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 21:21:39 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60637339
Ga je morgen naar Buuf Belaan? Ik zag vanmiddag al van die poets hints voorbij komen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 21:23:18 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60637385
veel plezier morgen belaan

* Ynske nogmaals de weergoden gaat aanbidden
de wekker staat klaar, ben benieuwd hoe de safari gaat zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:31:50 #94
190853 RockabeIIa
pi_60637593
* RockabeIIa zit met een opgezwollen pootje omhoog.
Ik heb _eindelijk_ doorgepakt en het skulletje op mijn voet (mijn eerste zelfgezette tattoo en dan ook nog es op mezelf) laten coveren *blij kijkt*
pi_60637641
zelfgezet!?! ai dat lijkt me best lastig rocka! wat is 'laten coveren'? fijn dat je er nog blij bij kunt kijken.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:41:57 #96
190853 RockabeIIa
pi_60637864
Yep destijds zelf gedaan. Been omhoog en gaan met die banaan. Nu staat er een zwaluwtje overheen en zie je niets meer van de oude (dat is coveren). Eigenlijk wilde ik het weer zelf gaan doen maar het is al zo pijnlijk daar... Ben blij dat een ander het wilde doen 3,5 u bikkelen... Heel wat anders dan elders op het lijf en dat viel me best wel een beetje tegen.
pi_60637979
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:50:03 #98
190853 RockabeIIa
pi_60638083
oh... Oh oh Oh! Dus, wat wil ie dan precies?
pi_60638090
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !

Lief jasje LB..

Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Oe auw!! Da's dubbele pech!!
Pijn al wat minder? ( t kan zo "lekker" lang nazeuren...)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:53:45 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60638169
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Belana het volgende:
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nu zo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!

buuf, is je huis al schoon?
Sorry, er kwam een BBQ tussendoor. Je zult het met de huidige staat moeten doen.
En dat is met een half in aanbouw zijnde kast middenin de kamer (dit is geen gein )

Het is wel even wennen, je kind naar school. Maar het went! En dan zijn alle verhalen en een leven buiten het jouwe óók heel erg leuk. Elke fase heeft zijn charme. Oudste hier gaat aan groep 7 beginnen. Da's gewoon al bijna van school af! En dáár moet ik nou even niet aan denken nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')