Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, ik las namelijk: "meestal komt 's avonds ijzer op en in me", dus ik zag al visioenen van een eikelpiercing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moussy het volgende:
meestal komt ijzer in me op en 's avonds zit het er.
Gewoon, hier thuis.quote:
Gaaf..Ik heb altijd een ringetje gewild...Iets hoger, beetje net tussen je sleutelbeentjes zeg maar....Maar durfde 't ook niet zo goed ivm uitscheuren zeg maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:09 schreef Ynske het volgende:
Mm heeft er 2 op haar borst laten zetten, en als ik dan hoor dat t ook met een punch gezet kan worden *ril
zij heeft het laten doen met een naald geloof ik
maar toch, tis toch echt nog wel een plaatje wat erin gezet word en als dat eruit moet denk ik dat ze emoeten gaan snijden
het dingetje
[ afbeelding ]
en hoe het uit gaat zien
[ afbeelding ]
Hij is ook in de leer, maar dan gewoon versneld, hij heeft het al beetje mee zitten dat hij erg goed tekenen kan en dat ook al veel deed. Deze maanden dat hij nu bezig is gaan erg goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ik hem was zou ik eerst eens een paar jaar bij iemand in de leer gaan...
Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Van rotzooi opruimen in een shop ( en daarbij goed je ogen open houden )valt best veel te leren...
En eerlijk gezegd laat ik liever een tattoo zetten door iemand die een paar jaar goed zn ogen heeft gebruikt....Ervaring via via opgedaan, het liefst bij verschillende mensen als...Iemand die "goed kan tekenen"en fijn recht toe recht aan "prikt"....Maar da's mijn idee
Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.
Ok, daar geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....
benader het positief: ze blijven niet slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben probeer me voor te bereiden op een hele dag met mijn schoonfamilie.
Wij gaan naar mijn schoonouders, verjaardag van schoonmoeder vieren... we moeten daar al om 1 uur zijn en ik denk niet dat we voor 23:00 uur weer weg kunnen. Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang. Pffff.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
benader het positief: ze blijven niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |