abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:21:59 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60678748
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moussy het volgende:
meestal komt ijzer in me op en 's avonds zit het er.
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, ik las namelijk: "meestal komt 's avonds ijzer op en in me", dus ik zag al visioenen van een eikelpiercing.
pi_60678761
getsie, dat is echt niets voor mij, dat micro-dinges-geval

Ik ben op mn 16e een keertje meegeweest met een vriendin die een navelpiercing liet zetten.
Met haar ging alles goed, maar ik ben flauw gevallen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:23:27 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60678767
spuug toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60678817
Jullie hebben vrijwel allemaal wel piercings en/of tattoos! Had ik echt niet gedacht!
Ik heb een aantal jaren een ringetje door mijn onderlip tn t midden gehad, en heb sinds 2001 een tattoo van het poppetje dat op een cdvoorkant van een KoRn cd staat.

Suzzieee wat gaaaaf van die meet&greet!!!! Ik weet helemaal hoe je je nu als megafan voelen moet! Ik ben zelf winnaar geweest van het meevliegen met KoRn van Londen naar New York+ o.a concert+meet&greet daar.
Je beleeft zoiets echt in een soort roes

[ Bericht 17% gewijzigd door DustinHenderson op 09-08-2008 11:09:30 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:32:21 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60678879
Waar leert hij tattoeeren dan?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60678952
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar leert hij tattoeeren dan?
Gewoon, hier thuis.
Proefkonijnen heeft hij ook al genoeg zonder dat die mensen hem dus hebben zien tattoeeren, maar wel tekenen en dat kan hij vrij goed.
Hij tekent al jaren reclame borden hier of kleine opdrachtjes van mensen en hoopt nu dus eindelijk echt zn droom te kunnen waarmaken, erg spannend!

[ Bericht 20% gewijzigd door DustinHenderson op 09-08-2008 11:09:13 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60678974
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:09 schreef Ynske het volgende:
Mm heeft er 2 op haar borst laten zetten, en als ik dan hoor dat t ook met een punch gezet kan worden *ril
zij heeft het laten doen met een naald geloof ik
maar toch, tis toch echt nog wel een plaatje wat erin gezet word en als dat eruit moet denk ik dat ze emoeten gaan snijden

het dingetje
[ afbeelding ]

en hoe het uit gaat zien
[ afbeelding ]
Gaaf..Ik heb altijd een ringetje gewild...Iets hoger, beetje net tussen je sleutelbeentjes zeg maar....Maar durfde 't ook niet zo goed ivm uitscheuren zeg maar
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:40:43 #283
190853 RockabeIIa
pi_60679010
Als ik hem was zou ik eerst eens een paar jaar bij iemand in de leer gaan...
pi_60679042
Heb ook wel de aanbieding gehad om heel mn rug vol te laten zetten voor niets.....Nee bedankt...Scheer je hond maar kaal en oefen daar maar op!
pi_60679122
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ik hem was zou ik eerst eens een paar jaar bij iemand in de leer gaan...
Hij is ook in de leer, maar dan gewoon versneld, hij heeft het al beetje mee zitten dat hij erg goed tekenen kan en dat ook al veel deed. Deze maanden dat hij nu bezig is gaan erg goed!
Beetje vegen en rotzooi in een shop opruimen en dan na maaaaanden eens wat mogen kan waardevol zijn maar erg zonde van de tijd.
+ dat het UWV het wel kans van slagen gaf, en dus komende maanden hem maandelijks financieert en een traject opzet qua goede website e.d, de financiele kant word hij bij geholpen.

Miami Ink is trouwens erg leuk om te kijken v wie tattoos leuk vindt!!! Komt op Discovery iedere doordeweekse dag. Vooral die Kat von D maakt zulke geweldige dingen
Wij keken het in 2006 in Amerika al, en het is nu hier!
pi_60679186
Van rotzooi opruimen in een shop ( en daarbij goed je ogen open houden )valt best veel te leren...
En eerlijk gezegd laat ik liever een tattoo zetten door iemand die een paar jaar goed zn ogen heeft gebruikt....Ervaring via via opgedaan, het liefst bij verschillende mensen als...Iemand die "goed kan tekenen"en fijn recht toe recht aan "prikt"....Maar da's mijn idee
pi_60679226
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Van rotzooi opruimen in een shop ( en daarbij goed je ogen open houden )valt best veel te leren...
En eerlijk gezegd laat ik liever een tattoo zetten door iemand die een paar jaar goed zn ogen heeft gebruikt....Ervaring via via opgedaan, het liefst bij verschillende mensen als...Iemand die "goed kan tekenen"en fijn recht toe recht aan "prikt"....Maar da's mijn idee
Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.
pi_60679417
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.
Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....
pi_60679455
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....
Ok, daar geef ik je helemaal gelijk in!

Heb toch effe klein gedeelte ge-edit. je weet maar nooit..
pi_60679574
Ik ben probeer me voor te bereiden op een hele dag met mijn schoonfamilie.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:25:14 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60679724
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben probeer me voor te bereiden op een hele dag met mijn schoonfamilie.
benader het positief: ze blijven niet slapen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:26:12 #292
190853 RockabeIIa
pi_60679752
Poppejans, als aanvulling op Vamp: Alleen thuis gaan prikken daar leer je echt niets van... dan liever een paar jaar 'rotzooi opruimen' in een shop, praten met en verhalen horen van klanten, veel contact hebben met andere tattoeerders en vooral veel verschillende oplossingen zien tot 1 eindresultaat... In een paar maand leer je niets.
Ik ben zelf kunstenaar. Heb zelf tekenles gegeven en echt, tekenen is echt niet het belangrijkst. Maar goed, veel succes ermee... Misschien toch eens op onze website meelezen en misschien wel posten ipv roepen dat ie binnen een paar maand 'erkend tattoeerder' zal zijn want in welke kringen is ie dan erkend? Bij het UWV? daar hebben ze nl veel verstand van dit soort bussiness

En ik schrijf dit echt niet om hem de grond in te boren maar omdat ik hier meer dan genoeg ervaring mee heb
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:29:38 #293
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60679817
Microdermal die gaat er hier ook een keer komen.
pi_60679887
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
benader het positief: ze blijven niet slapen
Wij gaan naar mijn schoonouders, verjaardag van schoonmoeder vieren... we moeten daar al om 1 uur zijn en ik denk niet dat we voor 23:00 uur weer weg kunnen. Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang. Pffff.
Dus. Zeurmode uit, en maar eens gaan aankleden.

Ik heb geen ziiihiiin
  Moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:47:14 #295
5428 crew  miss_sly
pi_60680119
Rocka, hoe bevalt jullie Latissimma eigenlijk? Nog geen spijt? Nog lekkere koffiedingen uitgeprobeerd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:16:13 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60680580
Brr wat ziet dat er eng uit zo'n microding Ik zag laatst foto's van mijn nichtje en die had een piercing in haar nek, ook iets wat ik nog nooit eerder had gezien. Vreeeeemde dingen vind ik dat
Even over het uitscheuren, Karin heeft nog wel een "leuk" verhaal over een staafje in haar wenkbrauw, haren wassen en een trouwring die bleef haken.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:47:11 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60681246
Lois
Oh jakkes. Nou moet ik er helemaal niets meer van hebben. Maar ja ik word al ibbelig van oorbellen eigenlijk. En ik heb in elk oor drie gaatjes.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60682464
wat een gaten hebben jullie allemaal

Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:47:58 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_60682621
dat vraagt dan toch echt weer om een foto snoop
stormy waters...
sailin'
pi_60682716
eerst moet de nieuwe kast nog komen. Er staat nu een dozenberg op de achtergrond. Geen gezicht gewoon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')