Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Igraine, elke zichzelf respecterende tattoo-artiest tatoeert geen zwangere of voedende vrouw(maar als je daar weer vanaf bent heb je een heel mooie reden om het te doen toch?
)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef moussy het volgende:
In lellen zou ik gewoon laten schieten, in kraakbeen piercen.. mijn ervaring is dat schieten in kraakbeen er érg lang over doet om te genezen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Belana het volgende:
ik ben op zoek naar een goede piercer hier in de buurt, tips zijn welkom(Hoorn, Noord Holland)
Ow dat heb ik ook! Wil geen losse kleine tattoo meer... heb op mijn linkerbovenarm mijn metallica-ster en aan de binnenkant pols het sterrebeeld stier...wil niet overal kleinere tattoos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.
Daarna kijk ik wel weer, maar ik blijf nog steeds met al die losse symbooltjes in m'n maag zitten die ik tot één ding verwerkt wil hebben.
rond max' geboorte heb ik alles eruit gehaald behalve mijn neuspierc. maar die heb ik al zo lang dat mijn gezicht er zonder heel kaal uitzietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat wil jij laten piercen dan?
*stiknieuwsgierig is*
Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijdHad ik het maar niet gedaan....
das wel heel apart...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn vriend heeft zijn eigen naam boven zijn navel. In 1e instantie schrok ik me kapot (ik zat tijdens het zetten in het buitenland). Maar nu..geheel gewend en dikke prima. Ik weet niet of ik een 2e tattoo leuk zou vinden.
Aha! Nouja, door dit topic moest ik er weer aan denken. Tijd geleden dus 2e laten schieten. Misschien weet oa Rocka dat nog wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik weet het...
Een tweede gaatje kun je beter laten piercen. Een eerste eigenlijk ook . En dat laat je dan het beste doen in een goede (is schone, nette en door ggd goedgekeurde) peircingstudio/shop.
Niet laten doen bij een tattooshop. Inkt en piercings gaan niet goed samen.
en als je je afvraagt waar ik deze wijsheid vandaan heb, mijn zwager is professioneel piercer
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Webkim het volgende:
* Webkim wandelt met een metaaldetector langs het bankje
[ afbeelding ]
en komt straks nog even terug.![]()
[ afbeelding ]
Al mijn ijzer is er de afgelopen jaren uitgegaan. Oren, neus, navel, tong, onderlip. Ik vond me er onderhand te groot voor worden.En m'n poes kitty? Die moet nodig weer terug in vorm.
Ik wil al jaren een piercing onder mijn mondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat wil jij laten piercen dan?
*stiknieuwsgierig is*
Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijdHad ik het maar niet gedaan....
haha ik ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoelde![]()
![]()
Ik zat een beetje op het verkeerde spoor qua poes en piercing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |