abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60659003
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Igraine, elke zichzelf respecterende tattoo-artiest tatoeert geen zwangere of voedende vrouw (maar als je daar weer vanaf bent heb je een heel mooie reden om het te doen toch? )

Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.
Daarna kijk ik wel weer, maar ik blijf nog steeds met al die losse symbooltjes in m'n maag zitten die ik tot één ding verwerkt wil hebben.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:17:04 #227
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60659060
Tegenwoordig mag het niet meer piercen en tattoo zetten in dezelfde ruimte, je moet dan een aparte stoel en ruimte hebben voor het een en het ander.
Tja, ja kán het wel laten schieten en je kán er geen last van hebben. schieten door kraakbeen maakt splinters geeft meer risico op complicaties dan piercen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:19:16 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60659140
oeps ingrid, helemaal overheen gelezen, sorry! Maar jelief heeft wel een punt Wil je een bloemkooloor? Dan laat je het schieten. Wil je hygiëne en precisie en een betere genezing? Dan ga je naar een goede piercer.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60659181
Ja dat weet ik, maar die van mij zijn allemaal tussen de 15 en 10 jaar geleden al geschoten. Toen keek men nog niet zo nauw.

Ik weet dat het gescheiden moet zijn, maar ik bedoelde dat het wel vaak één shop/pand is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60659200
Veel gecombineerde tattoo/piercshops houden de werkruimtes wel goed gescheiden toch?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:27:42 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60659479
inmiddels wel ja maar ja je hebt nog steeds van die beunhazen ertussen zitten tot grote ergernis van degenen die zich aan de regels houden en zelfs vóór een keurmerk zijn.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:32:41 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_60659702
In lellen zou ik gewoon laten schieten, in kraakbeen piercen.. mijn ervaring is dat schieten in kraakbeen er érg lang over doet om te genezen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:17:03 #233
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60662968
Ik heb een tattoo op mijn been staan, stierenteken. Ik wil er nog een tattoo aan de binnenkant van mijn pols en het liefst een grote. Nou wordt die pols door het afvallen wel steeds kleiner, maar toch... Bij mij verwachten mensen trouwens ook niet dat ik een tattoo heb.

rocka, heb je nog over een ontwerpje nagedacht?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60663468
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef moussy het volgende:
In lellen zou ik gewoon laten schieten, in kraakbeen piercen.. mijn ervaring is dat schieten in kraakbeen er érg lang over doet om te genezen
Ik heb bijna 6 maanden niet op m'n rechteroor kunnen slapen (1994, ik was 14...had nog nooit van het piercen van kraakbeen gehoord...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_60663603
* Webkim wandelt met een metaaldetector langs het bankje

en komt straks nog even terug.

Al mijn ijzer is er de afgelopen jaren uitgegaan. Oren, neus, navel, tong, onderlip. Ik vond me er onderhand te groot voor worden. En m'n poes kitty? Die moet nodig weer terug in vorm.
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:12:02 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60664139
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Belana het volgende:
ik ben op zoek naar een goede piercer hier in de buurt, tips zijn welkom (Hoorn, Noord Holland)
Wat wil jij laten piercen dan? *stiknieuwsgierig is*

Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijd Had ik het maar niet gedaan....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:27:44 #237
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60664519
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.
Daarna kijk ik wel weer, maar ik blijf nog steeds met al die losse symbooltjes in m'n maag zitten die ik tot één ding verwerkt wil hebben.
Ow dat heb ik ook! Wil geen losse kleine tattoo meer... heb op mijn linkerbovenarm mijn metallica-ster en aan de binnenkant pols het sterrebeeld stier...wil niet overal kleinere tattoos.

Heb nu een afbeelding van metallica die ik in die sleeve verwerkt wil hebben,die afbeelding is een variatie op het ying/yang teken in het geel en rood...en wil het liefst dat het er een beetje uitspringt..dus erom heen werken met zwart ofzo? en het liefst ook iets van linkin park... maar geen idee wat...of hun logo,of eventueel een stuk tekst waar ik wel iets mee kan..En dan nog de rest om die sleeve mee op te vullen.... mogen wel verschillende dingen zijn die bij mij horen/passen..maar dat verwerken tot 1 geheel en wat ook nog mooi is... damn echt lastig!

Voorlopig blijven we maar denken
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:01:23 #238
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60665439
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:

[..]

Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijd Had ik het maar niet gedaan....
rond max' geboorte heb ik alles eruit gehaald behalve mijn neuspierc. maar die heb ik al zo lang dat mijn gezicht er zonder heel kaal uitziet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60665588
Mijn vriend heeft zijn eigen naam boven zijn navel. In 1e instantie schrok ik me kapot (ik zat tijdens het zetten in het buitenland). Maar nu..geheel gewend en dikke prima. Ik weet niet of ik een 2e tattoo leuk zou vinden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:07:53 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60665631
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn vriend heeft zijn eigen naam boven zijn navel. In 1e instantie schrok ik me kapot (ik zat tijdens het zetten in het buitenland). Maar nu..geheel gewend en dikke prima. Ik weet niet of ik een 2e tattoo leuk zou vinden.
das wel heel apart...

hier geen tatts ben ik veel te kleinzierig voor
dat doet pijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60666093
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Jelief het volgende:

[..]

ik weet het...
Een tweede gaatje kun je beter laten piercen. Een eerste eigenlijk ook . En dat laat je dan het beste doen in een goede (is schone, nette en door ggd goedgekeurde) peircingstudio/shop.
Niet laten doen bij een tattooshop. Inkt en piercings gaan niet goed samen.

en als je je afvraagt waar ik deze wijsheid vandaan heb, mijn zwager is professioneel piercer
Aha! Nouja, door dit topic moest ik er weer aan denken. Tijd geleden dus 2e laten schieten. Misschien weet oa Rocka dat nog wel.
Maar ik denk dat ik volgend jaar eens op zoek ga naar een piercer en dan nog een poging waag.

Mijn zusje heeft trouwens een kontgewei, neuspiercing en navelpiercing. Bij haar staat het wel mooi, maar voor mezelf vind ik dat niks.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:33:51 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60666351
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Webkim het volgende:
* Webkim wandelt met een metaaldetector langs het bankje
[ afbeelding ]

en komt straks nog even terug.

[ afbeelding ]

Al mijn ijzer is er de afgelopen jaren uitgegaan. Oren, neus, navel, tong, onderlip. Ik vond me er onderhand te groot voor worden. En m'n poes kitty? Die moet nodig weer terug in vorm.
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoelde
Ik zat een beetje op het verkeerde spoor qua poes en piercing.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:40:01 #243
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60666507
Ik wil ook nog wel een piercing, maar ik durf niet meer

Ik heb de drie piercings die ik heb gehad overigens ook laten zetten bij Rings of Pleasure (linkje van jelief). Goede zaak
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:54:55 #244
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60666997
Ik heb helemaal niks Ooit twee gaatjes in oorlellen (en dat was in mijn tijd al echt heel slettebakkerig ). Die zijn eruit gegaan toen Freek geboren werd (en nooit meer erin, ik vond dat ook een goed moment, zovan ik ben 33, het is even klaar).
Tatoo's heb ik eik voor mezelf nooit wat gevonden, idd vanwege de pijn (watje dat ik ben) maar ook vanwege het feit dat ik best wel veranderlijk ben, qua kleren en uiterlijk. Zo'n tatoo zit er voor altijd, en ik zou het maar zo een keer zat kunnen zijn .

Het gekke is dat "men" juist bij mij verwacht dat ik ergens een tatoo heb . Of een piercing op een niet nader te noemen plaats .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:55:20 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_60667009
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik wil al jaren een piercing onder mijn mond In het verleden niet gedaan vanwege eventuele carriere bij die ballenbak van ons, maarja, aangezien daar geen sprake meer van is speelt het toch steeds weer op, die wens. En leeftijd, ach, dat boeit me eigenlijk niet zo

Het is idd jammer dat jouw wenkbrouwpiercings er niet meer zijn, dat vond ik toen zooooo retestoer van je!
zou je ze niet weer opnieuw willen laten zetten dan?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:01:03 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60667193
Willen wel, durven.... mwah (het doet zo zeer! ) ach ik durf ook best wel maar ik zit nog met het feit of ik het geld er wel voor over heb..... en of het nog wel kan als je niet meer onder de 30 bent.... en wat zullen de moeders op het schoolplein wel niet zeggen (dan hoor ik er helemaal nooit niet meer bij) .... en ik heb nog wel redelijk wat carrierekansen (as if I care )

Serieus? Ik liep laatst langs de shop waar ik mijn wenkbrauwpiercing 3 en 4 had laten zetten, en twijfelde voor de deur vrij lang.... ik weet het nog niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:04:24 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60667275
met piercings ben ik helemaal klaar nu, ik vind het gewoon niet leuk meer. en het blijft zo lang zeer doen vind ik. maar tatoeages ben ik nog lang niet klaar mee maar daar ga ik eerst nog heel lang op tekenen, twijfelen en sparen (en mn ouwe moet nog eens mooi gemaakt worden)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60668531
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoelde
Ik zat een beetje op het verkeerde spoor qua poes en piercing.
haha ik ook!

loitjes, weet niet of ik vanavond nog tijd heb om hier te komen borrelen, maar wij vertrekken morgenochtend heeel vroeg richting denemarken en zijn nu nog aan 't pakken en opruimen. dus: voor alle zekerheid alvast
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:48:08 #249
5428 crew  miss_sly
pi_60668705
Fijne vakantie bix
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:49:58 #250
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60668767
Veel plezier bix

Rocka heb hem gemist komt het nog een keer langs

Nou gisteren gestapt heel gezellig enzo maar wat ben ik kapot vandaag, wordt oud boehoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')