Wat kost dat (extra) als je dat streamt op je mobiel. (Heb HI met HI Eindeloos 9.95 p/m).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't maar een onoverzichtelijke pagina...
Dan liever http://www.streams4pda.com/radio.htm
Ik weet niet precies hoe Hi dat aanpakt, zelf heb ik namelijk geen last van zulke limieten (ik heb T-Mobile).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat kost dat (extra) als je dat streamt op je mobiel. (Heb HI met HI Eindeloos 9.95 p/m).
Volgens mij moet je dan toch extra betalen. (Youtube kijken ook namelijk...)
Voor streaming radio thuis is die Music Pall van Freecom best een mooi apparaat
quote:
en we zitten op de eerste 3 cijfers van mijn postcode!quote:
Ook leuk als ze nog gewoon de vriendin is. Zing het altijd als ik bij hem op bezoek ga.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n leuke plaat als 1 van je vrienden een verschrikkelijke ex heeft met die naam
Heb een keer een feestje gehad waarbij we overvallen werden met een playbackshow. Alle deelnemers en platen waren van te voren zorgvuldig door het feestvarken uitgezocht, dus die vriend van me mocht Even aan mn moeder vragen playbacken. Duurde ff voordat hij em door hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook leuk als ze nog gewoon de vriendin is. Zing het altijd als ik bij hem op bezoek ga.
25 or 6 to 4 !quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:36 schreef borisz het volgende:
Tijdens de OS wil ik niks missen, dus kijken we naar Brazilie - Duitsland bij het damesvoetbal
quote:Arrie Boomsma en Thijs van den Brink samen op Radio 1
Arie Boomsma en Thijs van den Brink presenteren vanaf 25 augustus een dagelijkse talkshow op Radio 1. Het nieuwe radioprogramma van de EO gaat 'Dit is de Dag' heten en zal van 10:30 tot 12:00 uur te horen zijn,
Op de vrijdagochtend wordt het programma gepresenteerd door Andries Knevel en Elsbeth Gruteke.
'Dit is de Dag' maakt onderdeel uit van de nieuwe programmering van Radio 1 die met ingang van het nieuwe seizoen van start gaat. Hierin vervalt het programma 'De Ochtenden' dat de EO samen met de VPRO maakte.
Staan de Jess Indecent Proposal`s ergens online?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://omroep.vara.nl/Stenders_eetvermaak.2090.0.html aan de rechterkant. Videomateriaal is er (nog?) niet...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staan de Jess Indecent Proposal`s ergens online?
quote:Het is weer woensdag en dat betekent: HAKKUHDAG! Welke van de drie helpt jou vandaag over de dip heen?
11% Speedy J - Pullover
53% Flamman & Abraxas - Good to go
36% Scooter - Hyper hyper
En ik in Speedy J...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer had wel zin in Scooter
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oe, goede tip! Ik moet toch nog boodschappen doen...quote:
verdomd, je hebt gelijk. Dat was eind augustus: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=6412quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zit (inderdaad ja, nu, augustus, nog hartje zomer) een beetje te denken: Was het niet vorig jaar rond deze tijd dat het goede doel voor Serious Request bekend werdt?
ejquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet voor mij, de BBQ staat klaar hier![]()
Avond trouwens
Niet echt verrassendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Van Bommel terug bij Oranje.. joepie.
Dat wordt straks dus even het nieuws checken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Huh Michiel wordt door de NOS geinterviewd
Echt wel !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt straks dus even het nieuws checken.
...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alles wat van basten verpest heeft wordt nu weer hersteld, jammer dat sommige ermee stoppen.
Familie wordt natuurlijk voorgetrokkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...
Van Bommel moet zich eerst eens een jaartje gaan gedragen bij Bayern voordat ie weer bij Oranje mag aansluiten.
...en krijgt de meeste schoppen op de trainingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Familie wordt natuurlijk voorgetrokken
Moet zo gewoon een lekker meebler nummer komen, komt het vanzelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of kijkt Michiel totaal niet vrolijk?
Haaaaai!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
Hallllllooooo!
Have fun!quote:
Vanavond al?! Da's vrij enthousiast...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Haaaaai!
Zeg, als we vanavond de [3FM #666] halen, draait jij dan Iron Maiden (The number of the beast) voor ons?
Zou zeggen we gaan er voorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanavond al?! Da's vrij enthousiast...
Beschuit met suiker en veel kaneel helpt ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga kijken of ik rijst kan binnenhouden en of ik dan minder aan de race ga
Hopelijk morgen weer eens werken, thuis zitten is ook maar zo saai...
kHeb geen beschuit en geen kaneel... ove de suiker twijfel ik..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beschuit met suiker en veel kaneel helpt ook
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dan posten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
we toch gewoon
Dat dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
heel veel?
Dan ken je Webhawk nog niet. Een tijd lang had ie zelfs na 100 posts het volgende topic al klaar staanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanavond al?! Da's vrij enthousiast...
Iets van fruit in huis, of gewoon iets wat groenten heet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb geen beschuit en geen kaneel... ove de suiker twijfel ik..
Mjah. Of we doen het nietquote:
Beschuit is nu op de radio. Straks dan maar Corinne Bailey Rae ("summer came like cinnamon so sweet") en een rockende Def Leppard met Pour some sugar on me. That should do the trick.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb geen beschuit en geen kaneel... ove de suiker twijfel ik..
Ik noem een niet nader te omschrijven Serious Request actiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan ken je Webhawk nog niet. Een tijd lang had ie zelfs na 100 posts het volgende topic al klaar staan
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoever is mevrouw Michiel ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Beschuit is nu op de radio. Straks dan maar Corinne Bailey Rae ("summer came like cinnamon so sweet") en een rockende Def Leppard met Pour some sugar on me. That should do the trick.
R.Kelly!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Briljante South Park aflevering:
"Tom Cruise won't come out of the closet!"
Pas eind november uitgerekend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel heeft hij nog wel nagels over na vanavond, hij is ergens gespannen over. Hoever is mevrouw Michiel ?
Werd laatst gecorrigeerd toen ik vroeg of michiel nog op vakantie ging, toen werd er gezegd dat hij wel met papaverlof zou gaan.quote:
Al de hele week, en volgens mij vorige week ook al een paar keer maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zitten we tegenwoordig vaker met 3 man in de studio
Maricha + Michiel + ?
Hij is net zo happy in de video als dat het liedje zelf isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cee het volgende:
Mag ik jullie even linken naar mijn video'tje van dit nummer op Parkpop? Het was erg gezellig.Jason
Leren posten op fok onder Marichas account valt daar zeker ook onderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al de hele week, en volgens mij vorige week ook al een paar keer maar daar kan ik me in vergissen.
Ik gok zelf op een nieuwe NPS stagiair welke ingewerkt wordt om Maricha te vervangen tijdens haar vakantie. Maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten
Nou ja, hij was er natuurlijk niet bij bij de daadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je niet wist dat er een mini-michiel (m/v) verwacht wordt, dan heb je idd iets gemist
Dat heb ik dan zeker!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je niet wist dat er een mini-michiel (m/v) verwacht wordt, dan heb je idd iets gemist
Serieus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zeker!
Kortom, bij deze alsnog: Gefeliciteerd Michiel!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Serieus?
Onder welke enorme berg rotsblokken heb jij de afgelopen maanden dan gezeten?
Bij Bin Laden op de koffie ofzo?
HE BAH.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... net telefoon, van een kerel die mn advertentie op marktplaats zag (voor een verzorgpaard), mn foto zag (er begon me iets te dagen..), en zich daarop zat af te rukken..![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... net telefoon, van een kerel die mn advertentie op marktplaats zag (voor een verzorgpaard), mn foto zag (er begon me iets te dagen..), en zich daarop zat af te rukken..![]()
Ik heb m nog veel plezier gewenst en opgehangen![]()
Nu ff checken waar-ie mn telefoonnummer vandaan heeft![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
Serieus?
Onder welke enorme berg rotsblokken heb jij de afgelopen maanden dan gezeten?
Bij Bin Laden op de koffie ofzo?
Ik ben de goedlachsheid zelve!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of kijkt Michiel totaal niet vrolijk?
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maandenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al de hele week, en volgens mij vorige week ook al een paar keer maar daar kan ik me in vergissen.
Ik gok zelf op een nieuwe NPS stagiair welke ingewerkt wordt om Maricha te vervangen tijdens haar vakantie. Maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten
Rare mensen heb je toch af en toe op deze wereldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto van mij op een paard...
Och ja...
Krijg altijd rare opmerkingen over me heen als ik in de zomer aan het paardrijden ben. Een paar jaar terug was er zelfs iemand heel sneaky in de bosjes foto's van me aan t maken. Toen ik m vroeg wat-ie aan t doen was, rende-ie heel snel weg. Dude...
En dat ze t doen, kan me echt geen ruk (:P) schelen, maar moeten ze mij daarmee lastigvallen...?
Laat Rick zich hier maar is komen voorstellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maanden
\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto van mij op een paard...
Och ja...
Krijg altijd rare opmerkingen over me heen als ik in de zomer aan het paardrijden ben. Een paar jaar terug was er zelfs iemand heel sneaky in de bosjes foto's van me aan t maken. Toen ik m vroeg wat-ie aan t doen was, rende-ie heel snel weg. Dude...
En dat ze t doen, kan me echt geen ruk (:P) schelen, maar moeten ze mij daarmee lastigvallen...?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat Rick zich hier maar is komen voorstellen
Heb je Michiel niet meer in de hand?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maanden
"Robstenders met zijn kut programma "quote:
Ik bedoelde uiteraard ook niet vervangen in die zin. Dat zou hij uberhaupt nooit kunnen natuurlijk, want het is landelijk bekend dat jij de beste producer van NL bent!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
's winters de koffie, 's zomers de raketjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Oh wacht... die stagiair is er natuurlijk zodat iemand raketijsjes kan halen!
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Michiel niet meer in de hand?
Jij bent snelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Haaaaai!
Vanaf nu in de op:
› Rick "de Stagiair" (De_Stagiair)
Goed plan!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Oh wacht... die stagiair is er natuurlijk zodat iemand raketijsjes kan halen!
Arme Michiel..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Maar het wordt druk de komende tijd, en kan Rick veel leren over radioproductie (hoop ik)
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
's winters de koffie, 's zomers de raketjes
Inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef De_Stagiair het volgende:
Tsja, hoe toepasselijk wil je het hebben
Tape running of was het toch lekker puh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
VInd zelfs Giovanca vanavond leuk, wat heb ik toch
Little confusing deze uitspraakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tape running of was het toch lekker puh?
Beetje ver weg......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal namens roel en cossmickAlain Clark zeggen.
Dat staat gewoon open en bloot in de betreffende advertentie...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb m nog veel plezier gewenst en opgehangen![]()
Nu ff checken waar-ie mn telefoonnummer vandaan heeft![]()
Er zit een sample in het liedje wat versneld wordt afgespeeld, maar Rob Stenders verstond telkensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Little confusing deze uitspraak
Dankje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal namens roel en cossmickAlain Clark zeggen.
Stevie wonder - I just called to say i love youquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet er iemand misschien een leuke request voor straks waarmee we Rick welkom kunnen heten?
The Feeling - Love It When You Call bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet er iemand misschien een leuke request voor straks waarmee we Rick welkom kunnen heten?
Nou, Weezer komt er zo aan, dus ik ben wel even 3:02 zoetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Als MetMichiel-medewerker moet je daarbij natuurlijk uit je dak kunnen gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Jij bent ook niets gewend....;)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen Weezer? Heb nog een halve gehoorbeschadiging van gisteravond...
Daar heb je eigen een duo-stagiaire voor nodig, werkzaam bij zowel Nike (hoofdkantoor zit in Hilversum, met Starbucks voor personeel) als de NPS.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturen
Hoe zit jij dan in stadions , met oordoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen Weezer? Heb nog een halve gehoorbeschadiging van gisteravond...
Was die wel van jou? Hij zei volgens mij Elize ipv Eliza, daarom ging ik er al van uit dat het niet jouw smsje was en vroeg ik er hier dus ook niet naar...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
oh michiel heeft vanochtend mn sms nog voorgelezen dat Thomas Berge dr aankwam :p
Nou, geloof me, als Michiel Weezer draait kunnen de boxen in de studio heel, heel hard. Been there, done that, got the badeend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe zit jij dan in stadions , met oordoppen
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schipholquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je eigen een duo-stagiaire voor nodig, werkzaam bij zowel Nike (hoofdkantoor zit in Hilversum, met Starbucks voor personeel) als de NPS.
Ja maar jij zit in de 3FM studio. Daar staat het volume standaard op 12 bij dat soort nummers...quote:
jah van mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was die wel van jou? Hij zei volgens mij Elize ipv Eliza, daarom ging ik er al van uit dat het niet jouw smsje was en vroeg ik er hier dus ook niet naar...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en had die vent nooit herkent hoor, was t niet dat ie een flyer van zichzelf achter zn raam had geplakt
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schiphol
Is hij zo narcistischquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah van mijik zag m rijden toen ik in de bus zat, en had die vent nooit herkent hoor, was t niet dat ie een flyer van zichzelf achter zn raam had geplakt
Wat hij zegtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, geloof me, als Michiel Weezer draait kunnen de boxen in de studio heel, heel hard. Been there, done that, got the badeend.
Alles voor Veenstraquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."
Ik woon maar een half uurtje van Schiphol af. Tis echt een wonder dat ik er niet regelmatig heen ga voor een frapuccino.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schiphol
Ons wel ieder kwartier op de hoogte houden van de situatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow, ik ben er weer, met rijst en norrit achter de kiezen!
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlatenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wel grappig steeds DE_Stagaire kuif in beeld te zien
Senk joe!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow, ik ben er weer, met rijst en norrit achter de kiezen!
@ Rick: Wilcommen! (bienvenue! welcome!)
Ik denk alleen dat die declaratie niet goedgekeurd gaat worden (helaas)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:07 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Alles voor Veenstra
En Maricha natuurlijk
Of ik al een donatie aan de toiletpot heb gedaan of...?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ons wel ieder kwartier op de hoogte houden van de situatie.
Janneke heeft ook nog wel wat norrit voor je liggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlaten
Bobbie? Maurice toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlaten
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of ik al een donatie aan de toiletpot heb gedaan of...?
180 pillen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Janneke heeft ook nog wel wat norrit voor je liggen.
Slikt zo moeilijk door lijkt mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
180 pillen!
Je moet er 6 tot 9 per keer nemen![]()
Vraag ik me af, waarom maken ze die pillen dan niet wat groter?
Lossen ze wat moeilijker op en niet iedereen mag dezelfde hoeveelheidquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
180 pillen!
Je moet er 6 tot 9 per keer nemen![]()
Vraag ik me af, waarom maken ze die pillen dan niet wat groter?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Slikt zo moeilijk door lijkt mij.
Damn, jeetje, jullie zijn slim!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lossen ze wat moeilijker op en niet iedereen mag dezelfde hoeveelheid
Idd, té fout... not my cup of tea..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Dat soort vakanties zijn echt te foutmaar wel gezellig
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh ziet het al voor zich:
VACATURE
-knip-
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh ziet het al voor zich:
VACATURE
De 24-uurs redactie van 3FM is verantwoordelijk voor de continue voorziening van het station. De koeriers zorgen voor de koffievoorziening, en de FOK!kers zorgen voor de in vulling en vervuiling van het FOK!forum. De bewaking en verwerking van het forum gaat dag en nacht door. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar:
FOK!ker en Starbucks Koerier m/v (32 of 36 uur)
Ervaren FOK!ker
De ervaren fokkker/starbuckskoerier die we zoeken moet de ambitie hebben om zich in de toekomst bijvoorbeeld te ontwikkelen tot professioneel producer of koereur. Als fokker gaar en schrijf je berichten ten behoeve van het FOK-Forum. Je bent in staat uit een grote hoeveelheid nieuws snel de essentie te halen en hebt ervaring met het schrijven van korte postsberichten. Daarnaast kun je omgaan met een flinke werkdruk en ben je bereid in wisselende diensten te werken. Het werken in de nacht maakt een belangrijk deel uit van je functie (ter indicatie: mogelijk zo’n 5 nachten per maand).
Arbeidsvoorwaarden
Er wordt gewerkt op wisselende tijdstippen gedurende de hele week. Het gaat om een fulltime dienstverband (er wordt een jaarcontract geboden) en salariëring is conform de CAO voor het omroeppersoneel.
Geïnteresseerd?
Als deze functie je aanspreekt en je voldoet aan de eisen, dan maken we graag kennis met je. Mail je reactie uiterlijk zondag 31 augustus via www.3fm.nl/jobs/. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met D. Riefem, Personeel 3FM op 035-6779111. De gesprekken met mogelijke kandidaten zullen plaatsvinden in week 37.
Is ook ziekte nr 1 op dit moment in spanje en italie , huidkanker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
Die Italiaanse dames die ik afgelopen vakantie heb gezien, hebben allemaal zo'n lelijke bruine kleur. Net alsof ze op het punt staan huidkanker op te lopen. Dan zagen de Nederlandse dames er een stuk beter uit.
Ben 2 keer op zo`n vakantie en als je daar bent is het wel tof. En de herinneringen eraan zijn ook cool. Maar eigenlijk kun je je hier ook 2 weken lang lam zuipenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, té fout... not my cup of tea..
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik n norit neem ben ik meteen for-ever verstopt
dat had ik op mn huwelijksreis wel ontdekt ...ben je aan de dunne, neem je 1 norit meteen 7 dagen dicht met allemaal enge dingen van een buitenlandse dokter die je in je kont moet douwen
Verbaast me niets. Maar misschien zat ik ook niet op de goede plek om leuke Italiaanse dames tegen te komen. De meeste mensen gaan toch naar Rimini voor het uitgaan en het strand.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook ziekte nr 1 op dit moment in spanje en italie , huidkanker.
"Bekend van TV "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat staat er op Michiel zn t-shirt? ik zit al de hele tijd te kijken maar zie t niet
Je hebt flink lopen stampen, dat je nu al terug bent, heb je gezegd dat je verplichten had.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
Een goedenavond dames en heren
BBQ was heerlijk
Ik zou zelf meteen solliciterenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Géniale vacature!
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Ben 2 keer op zo`n vakantie en als je daar bent is het wel tof. En de herinneringen eraan zijn ook cool. Maar eigenlijk kun je je hier ook 2 weken lang lam zuipen![]()
Ben bang dat je aangenomen wordt, schaal 1 van omroep cao.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zou zelf meteen solliciteren
't is dan ook Sandy Danequote:
Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis), je moet bij sommige dingen echt een hele goede inbeeldingsgeest hebben om er een paleis in te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.
Zoveel heb ik niet nodig, moet een beetje aan mn gewicht denken hè. Straks kom ik nog boven de 65kgquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt flink lopen stampen, dat je nu al terug bent, heb je gezegd dat je verplichten had.
best n endje hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Hilversum heeft een Subway toch? Kun je Rick ook heen sturen
* WebHawkjuh weegt 70 kilo, en is zich van geen kwaad bewust...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet nodig, moet een beetje aan mn gewicht denken hè. Straks kom ik nog boven de 65kg![]()
![]()
En vond het wel weer lang genoeg duren
De troonzaal is nog voor een groot deel intact. Wat heeft een paleis nog meer nodig om een paleis genoemd te worden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis), je moet bij sommige dingen echt een hele goede inbeeldingsgeest hebben om er een paleis in te zien
Dat probeer ik ook maar die vriend van me waar ik mee ben geweest is niet zo van de uitstapjes. Zijn toen wel een dag naar Barcelona geweest maar daar waren we allebei al vaker geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.
Subwayquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Sjeezus, stelletje wijven...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh weegt 70 kilo, en is zich van geen kwaad bewust...
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gok een 85 , hier een 100 en dat daalt nu dagelijks in de vakantie nu ik mij smorgens niet volprop met koffiebroodjes van de ah to goquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sjeezus, stelletje wijven...
*zal haar eigen gewicht maar niet onthullen*
Ik ken mensen die vaak genoeg langs de Subway kwamen, maar nooit naar binnen gingen. Nadat ze er 1x waren geweest, waren ze er bijna niet meer weg te slaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lekker halve stokbrood vol vlees naar achteren slaan
In Amersfoort vlak bij mijn ex werk zat er ook een, kwam geen hond
Aan de stadsring bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lekker halve stokbrood vol vlees naar achteren slaan
In Amersfoort vlak bij mijn ex werk zat er ook een, kwam geen hond
Hier ook 2 weken, 1 week rond toeren in autotje met remmen die half werkten en 1 week bij het strand (500 meter lopen) (advertentie was huisje aan het strand)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |