Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis), je moet bij sommige dingen echt een hele goede inbeeldingsgeest hebben om er een paleis in te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.
Zoveel heb ik niet nodig, moet een beetje aan mn gewicht denken hè. Straks kom ik nog boven de 65kgquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt flink lopen stampen, dat je nu al terug bent, heb je gezegd dat je verplichten had.
best n endje hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Hilversum heeft een Subway toch? Kun je Rick ook heen sturen
* WebHawkjuh weegt 70 kilo, en is zich van geen kwaad bewust...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet nodig, moet een beetje aan mn gewicht denken hè. Straks kom ik nog boven de 65kg![]()
![]()
En vond het wel weer lang genoeg duren
De troonzaal is nog voor een groot deel intact. Wat heeft een paleis nog meer nodig om een paleis genoemd te worden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis), je moet bij sommige dingen echt een hele goede inbeeldingsgeest hebben om er een paleis in te zien
Dat probeer ik ook maar die vriend van me waar ik mee ben geweest is niet zo van de uitstapjes. Zijn toen wel een dag naar Barcelona geweest maar daar waren we allebei al vaker geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.
Subwayquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Sjeezus, stelletje wijven...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh weegt 70 kilo, en is zich van geen kwaad bewust...
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gok een 85 , hier een 100 en dat daalt nu dagelijks in de vakantie nu ik mij smorgens niet volprop met koffiebroodjes van de ah to goquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sjeezus, stelletje wijven...
*zal haar eigen gewicht maar niet onthullen*
Ik ken mensen die vaak genoeg langs de Subway kwamen, maar nooit naar binnen gingen. Nadat ze er 1x waren geweest, waren ze er bijna niet meer weg te slaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lekker halve stokbrood vol vlees naar achteren slaan
In Amersfoort vlak bij mijn ex werk zat er ook een, kwam geen hond
Aan de stadsring bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lekker halve stokbrood vol vlees naar achteren slaan
In Amersfoort vlak bij mijn ex werk zat er ook een, kwam geen hond
Hier ook 2 weken, 1 week rond toeren in autotje met remmen die half werkten en 1 week bij het strand (500 meter lopen) (advertentie was huisje aan het strand)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |