quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en had die vent nooit herkent hoor, was t niet dat ie een flyer van zichzelf achter zn raam had geplakt
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schiphol
Is hij zo narcistischquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah van mijik zag m rijden toen ik in de bus zat, en had die vent nooit herkent hoor, was t niet dat ie een flyer van zichzelf achter zn raam had geplakt
Wat hij zegtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, geloof me, als Michiel Weezer draait kunnen de boxen in de studio heel, heel hard. Been there, done that, got the badeend.
Alles voor Veenstraquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."
Ik woon maar een half uurtje van Schiphol af. Tis echt een wonder dat ik er niet regelmatig heen ga voor een frapuccino.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schiphol
Ons wel ieder kwartier op de hoogte houden van de situatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow, ik ben er weer, met rijst en norrit achter de kiezen!
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlatenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wel grappig steeds DE_Stagaire kuif in beeld te zien
Senk joe!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellow, ik ben er weer, met rijst en norrit achter de kiezen!
@ Rick: Wilcommen! (bienvenue! welcome!)
Ik denk alleen dat die declaratie niet goedgekeurd gaat worden (helaas)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:07 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Alles voor Veenstra
En Maricha natuurlijk
Of ik al een donatie aan de toiletpot heb gedaan of...?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ons wel ieder kwartier op de hoogte houden van de situatie.
Janneke heeft ook nog wel wat norrit voor je liggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlaten
Bobbie? Maurice toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Komende vijf minuten niet meer, in ga Bobbie ff uitlaten
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of ik al een donatie aan de toiletpot heb gedaan of...?
180 pillen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Janneke heeft ook nog wel wat norrit voor je liggen.
Slikt zo moeilijk door lijkt mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
180 pillen!
Je moet er 6 tot 9 per keer nemen![]()
Vraag ik me af, waarom maken ze die pillen dan niet wat groter?
Lossen ze wat moeilijker op en niet iedereen mag dezelfde hoeveelheidquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
180 pillen!
Je moet er 6 tot 9 per keer nemen![]()
Vraag ik me af, waarom maken ze die pillen dan niet wat groter?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je stagebegeleider dan vreemd opkijkt als die vraag wat je hebt gedaan en je antwoord "Heen en weer rijden naar de Starbucks op Schiphol en op FOK! rondhangen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |