Wat kost dat (extra) als je dat streamt op je mobiel. (Heb HI met HI Eindeloos 9.95 p/m).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't maar een onoverzichtelijke pagina...
Dan liever http://www.streams4pda.com/radio.htm
Ik weet niet precies hoe Hi dat aanpakt, zelf heb ik namelijk geen last van zulke limieten (ik heb T-Mobile).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat kost dat (extra) als je dat streamt op je mobiel. (Heb HI met HI Eindeloos 9.95 p/m).
Volgens mij moet je dan toch extra betalen. (Youtube kijken ook namelijk...)
Voor streaming radio thuis is die Music Pall van Freecom best een mooi apparaat
quote:
en we zitten op de eerste 3 cijfers van mijn postcode!quote:
Ook leuk als ze nog gewoon de vriendin is. Zing het altijd als ik bij hem op bezoek ga.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n leuke plaat als 1 van je vrienden een verschrikkelijke ex heeft met die naam
Heb een keer een feestje gehad waarbij we overvallen werden met een playbackshow. Alle deelnemers en platen waren van te voren zorgvuldig door het feestvarken uitgezocht, dus die vriend van me mocht Even aan mn moeder vragen playbacken. Duurde ff voordat hij em door hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook leuk als ze nog gewoon de vriendin is. Zing het altijd als ik bij hem op bezoek ga.
25 or 6 to 4 !quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:36 schreef borisz het volgende:
Tijdens de OS wil ik niks missen, dus kijken we naar Brazilie - Duitsland bij het damesvoetbal
quote:Arrie Boomsma en Thijs van den Brink samen op Radio 1
Arie Boomsma en Thijs van den Brink presenteren vanaf 25 augustus een dagelijkse talkshow op Radio 1. Het nieuwe radioprogramma van de EO gaat 'Dit is de Dag' heten en zal van 10:30 tot 12:00 uur te horen zijn,
Op de vrijdagochtend wordt het programma gepresenteerd door Andries Knevel en Elsbeth Gruteke.
'Dit is de Dag' maakt onderdeel uit van de nieuwe programmering van Radio 1 die met ingang van het nieuwe seizoen van start gaat. Hierin vervalt het programma 'De Ochtenden' dat de EO samen met de VPRO maakte.
Staan de Jess Indecent Proposal`s ergens online?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://omroep.vara.nl/Stenders_eetvermaak.2090.0.html aan de rechterkant. Videomateriaal is er (nog?) niet...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staan de Jess Indecent Proposal`s ergens online?
quote:Het is weer woensdag en dat betekent: HAKKUHDAG! Welke van de drie helpt jou vandaag over de dip heen?
11% Speedy J - Pullover
53% Flamman & Abraxas - Good to go
36% Scooter - Hyper hyper
En ik in Speedy J...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer had wel zin in Scooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |