quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Serieus?
Onder welke enorme berg rotsblokken heb jij de afgelopen maanden dan gezeten?
Bij Bin Laden op de koffie ofzo?
HE BAH.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... net telefoon, van een kerel die mn advertentie op marktplaats zag (voor een verzorgpaard), mn foto zag (er begon me iets te dagen..), en zich daarop zat af te rukken..![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... net telefoon, van een kerel die mn advertentie op marktplaats zag (voor een verzorgpaard), mn foto zag (er begon me iets te dagen..), en zich daarop zat af te rukken..![]()
Ik heb m nog veel plezier gewenst en opgehangen![]()
Nu ff checken waar-ie mn telefoonnummer vandaan heeft![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
Serieus?
Onder welke enorme berg rotsblokken heb jij de afgelopen maanden dan gezeten?
Bij Bin Laden op de koffie ofzo?
Ik ben de goedlachsheid zelve!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of kijkt Michiel totaal niet vrolijk?
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maandenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al de hele week, en volgens mij vorige week ook al een paar keer maar daar kan ik me in vergissen.
Ik gok zelf op een nieuwe NPS stagiair welke ingewerkt wordt om Maricha te vervangen tijdens haar vakantie. Maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten
Rare mensen heb je toch af en toe op deze wereldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto van mij op een paard...
Och ja...
Krijg altijd rare opmerkingen over me heen als ik in de zomer aan het paardrijden ben. Een paar jaar terug was er zelfs iemand heel sneaky in de bosjes foto's van me aan t maken. Toen ik m vroeg wat-ie aan t doen was, rende-ie heel snel weg. Dude...
En dat ze t doen, kan me echt geen ruk (:P) schelen, maar moeten ze mij daarmee lastigvallen...?
Laat Rick zich hier maar is komen voorstellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maanden
\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto van mij op een paard...
Och ja...
Krijg altijd rare opmerkingen over me heen als ik in de zomer aan het paardrijden ben. Een paar jaar terug was er zelfs iemand heel sneaky in de bosjes foto's van me aan t maken. Toen ik m vroeg wat-ie aan t doen was, rende-ie heel snel weg. Dude...
En dat ze t doen, kan me echt geen ruk (:P) schelen, maar moeten ze mij daarmee lastigvallen...?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat Rick zich hier maar is komen voorstellen
Heb je Michiel niet meer in de hand?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is Rick, de MetMichiel stagiair. En niet zozeer om mij te vervangen, maar om mij te ondersteunen de komende paar maanden
"Robstenders met zijn kut programma "quote:
Ik bedoelde uiteraard ook niet vervangen in die zin. Dat zou hij uberhaupt nooit kunnen natuurlijk, want het is landelijk bekend dat jij de beste producer van NL bent!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
's winters de koffie, 's zomers de raketjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Oh wacht... die stagiair is er natuurlijk zodat iemand raketijsjes kan halen!
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Michiel niet meer in de hand?
Jij bent snelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Haaaaai!
Vanaf nu in de op:
› Rick "de Stagiair" (De_Stagiair)
Goed plan!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Oh wacht... die stagiair is er natuurlijk zodat iemand raketijsjes kan halen!
Arme Michiel..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Maar het wordt druk de komende tijd, en kan Rick veel leren over radioproductie (hoop ik)
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
's winters de koffie, 's zomers de raketjes
Inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef De_Stagiair het volgende:
Tsja, hoe toepasselijk wil je het hebben
Tape running of was het toch lekker puh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
VInd zelfs Giovanca vanavond leuk, wat heb ik toch
Little confusing deze uitspraakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tape running of was het toch lekker puh?
Beetje ver weg......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal namens roel en cossmickAlain Clark zeggen.
Dat staat gewoon open en bloot in de betreffende advertentie...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb m nog veel plezier gewenst en opgehangen![]()
Nu ff checken waar-ie mn telefoonnummer vandaan heeft![]()
Er zit een sample in het liedje wat versneld wordt afgespeeld, maar Rob Stenders verstond telkensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Little confusing deze uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |