Dankje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal namens roel en cossmickAlain Clark zeggen.
Stevie wonder - I just called to say i love youquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet er iemand misschien een leuke request voor straks waarmee we Rick welkom kunnen heten?
The Feeling - Love It When You Call bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Weet er iemand misschien een leuke request voor straks waarmee we Rick welkom kunnen heten?
Nou, Weezer komt er zo aan, dus ik ben wel even 3:02 zoetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Als MetMichiel-medewerker moet je daarbij natuurlijk uit je dak kunnen gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Jij bent ook niets gewend....;)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen Weezer? Heb nog een halve gehoorbeschadiging van gisteravond...
Daar heb je eigen een duo-stagiaire voor nodig, werkzaam bij zowel Nike (hoofdkantoor zit in Hilversum, met Starbucks voor personeel) als de NPS.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook handig, kun je naar de Starbucks sturen
Hoe zit jij dan in stadions , met oordoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen Weezer? Heb nog een halve gehoorbeschadiging van gisteravond...
Was die wel van jou? Hij zei volgens mij Elize ipv Eliza, daarom ging ik er al van uit dat het niet jouw smsje was en vroeg ik er hier dus ook niet naar...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
oh michiel heeft vanochtend mn sms nog voorgelezen dat Thomas Berge dr aankwam :p
Nou, geloof me, als Michiel Weezer draait kunnen de boxen in de studio heel, heel hard. Been there, done that, got the badeend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe zit jij dan in stadions , met oordoppen
Of een declaratieforumlier voor een retourtje naar Schipholquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je eigen een duo-stagiaire voor nodig, werkzaam bij zowel Nike (hoofdkantoor zit in Hilversum, met Starbucks voor personeel) als de NPS.
Ja maar jij zit in de 3FM studio. Daar staat het volume standaard op 12 bij dat soort nummers...quote:
jah van mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was die wel van jou? Hij zei volgens mij Elize ipv Eliza, daarom ging ik er al van uit dat het niet jouw smsje was en vroeg ik er hier dus ook niet naar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |