quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Slikt zo moeilijk door lijkt mij.
Damn, jeetje, jullie zijn slim!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lossen ze wat moeilijker op en niet iedereen mag dezelfde hoeveelheid
Idd, té fout... not my cup of tea..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Dat soort vakanties zijn echt te foutmaar wel gezellig
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh ziet het al voor zich:
VACATURE
-knip-
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh ziet het al voor zich:
VACATURE
De 24-uurs redactie van 3FM is verantwoordelijk voor de continue voorziening van het station. De koeriers zorgen voor de koffievoorziening, en de FOK!kers zorgen voor de in vulling en vervuiling van het FOK!forum. De bewaking en verwerking van het forum gaat dag en nacht door. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar:
FOK!ker en Starbucks Koerier m/v (32 of 36 uur)
Ervaren FOK!ker
De ervaren fokkker/starbuckskoerier die we zoeken moet de ambitie hebben om zich in de toekomst bijvoorbeeld te ontwikkelen tot professioneel producer of koereur. Als fokker gaar en schrijf je berichten ten behoeve van het FOK-Forum. Je bent in staat uit een grote hoeveelheid nieuws snel de essentie te halen en hebt ervaring met het schrijven van korte postsberichten. Daarnaast kun je omgaan met een flinke werkdruk en ben je bereid in wisselende diensten te werken. Het werken in de nacht maakt een belangrijk deel uit van je functie (ter indicatie: mogelijk zo’n 5 nachten per maand).
Arbeidsvoorwaarden
Er wordt gewerkt op wisselende tijdstippen gedurende de hele week. Het gaat om een fulltime dienstverband (er wordt een jaarcontract geboden) en salariëring is conform de CAO voor het omroeppersoneel.
Geïnteresseerd?
Als deze functie je aanspreekt en je voldoet aan de eisen, dan maken we graag kennis met je. Mail je reactie uiterlijk zondag 31 augustus via www.3fm.nl/jobs/. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met D. Riefem, Personeel 3FM op 035-6779111. De gesprekken met mogelijke kandidaten zullen plaatsvinden in week 37.
Is ook ziekte nr 1 op dit moment in spanje en italie , huidkanker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
Die Italiaanse dames die ik afgelopen vakantie heb gezien, hebben allemaal zo'n lelijke bruine kleur. Net alsof ze op het punt staan huidkanker op te lopen. Dan zagen de Nederlandse dames er een stuk beter uit.
Ben 2 keer op zo`n vakantie en als je daar bent is het wel tof. En de herinneringen eraan zijn ook cool. Maar eigenlijk kun je je hier ook 2 weken lang lam zuipenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, té fout... not my cup of tea..
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik n norit neem ben ik meteen for-ever verstopt
dat had ik op mn huwelijksreis wel ontdekt ...ben je aan de dunne, neem je 1 norit meteen 7 dagen dicht met allemaal enge dingen van een buitenlandse dokter die je in je kont moet douwen
Verbaast me niets. Maar misschien zat ik ook niet op de goede plek om leuke Italiaanse dames tegen te komen. De meeste mensen gaan toch naar Rimini voor het uitgaan en het strand.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook ziekte nr 1 op dit moment in spanje en italie , huidkanker.
"Bekend van TV "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat staat er op Michiel zn t-shirt? ik zit al de hele tijd te kijken maar zie t niet
Je hebt flink lopen stampen, dat je nu al terug bent, heb je gezegd dat je verplichten had.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
Een goedenavond dames en heren
BBQ was heerlijk
Ik zou zelf meteen solliciterenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Géniale vacature!
Daarom probeer ik er nog een of meer activiteiten in te verwerken waarvan je achteraf kunt zeggen: "daar ben ik geweest." Op Kreta was dat Knossos (ruïnes van een oudgrieks paleis) en in Rimini waren dat Venetië en San Marino.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Ben 2 keer op zo`n vakantie en als je daar bent is het wel tof. En de herinneringen eraan zijn ook cool. Maar eigenlijk kun je je hier ook 2 weken lang lam zuipen![]()
Ben bang dat je aangenomen wordt, schaal 1 van omroep cao.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zou zelf meteen solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |