abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64615100
Laatst was ik naar de kaasspeciaalzaak voor wat Maaslander-kaas, maar wilde ook nog wat andere soorten hebben. De verkoper noemde op wat hij nog meer had: Leerdammer, Zaanlander, Edammer... Uiteindelijk besloot ik voor de Maaslander en de Zaanlander te gaan, maar tot m'n eigen schrik (en hilariteit van de omstanders) hoor ik mezelf tegen de verkoper zeggen: 'Doet u mij maar die Maanlander!'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_64616004
Toen ik laatst naar buiten wilde kreeg ik de voordeur in mijn enthousiasme vol in mijn gezicht toen ik 'm open wilde doen, hetgeen een bloedneus tot gevolg had.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:57:25 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64617069
Van de week nog op 't werk stap ik op 'n papiertje oid dat glad is, lig ik ook in de spagaat/split, vlug kijken, gelukkig had niemand m'n actie gezien. Knie is 'n beetje blauw maar da's alles wat ik er aan over heb gehouden. Had veel erger kunnen zijn, zo vallen is de manier om je kniebanden te scheuren oid.

M.
Hallon!
pi_64618244
ik sloop een keer van de trap af in mijn flat en wou mijn vader laten schrikken
Bleek het mijn buurman te zijn -_-

Ik rende vorige maand 's nachts, rende om de hoek (same flat) en daar schrikt mijn buurmeisje zich rot, en haar moeder ook! Ik zo: oh sorry -_-
(moest dus mijn broertje van kerstdiner halen, was bijna te laat )
당신을 사랑합니다
pi_64619287
Vroeger toen we met de basisschool op schoolkamp gingen met de fiets. Een vriend van me kon met zijn trommelremmen een ratelend geluid maken. Waarop ik reageerde 'dat kan ik ook', ik liet mijn voet dus langs mn spaken tikken. Je ziet het al aankomen: mijn voet blijft hangen en vervolgens vlieg ik vol over mijn stuur heen op mijn bek. Heel mijn knie ligt open en de meester zegt vervolgens doodleuk dat ik niet moet vervelen en moet opschieten..
pi_64620276
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:54:02 #107
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64620594
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64621100
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
pi_64621334
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:38:37 #110
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64621993
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
Ik heb echt geen idee
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64623065
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef McGilles het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:04:06 #112
240156 Limey
Sassenach
pi_64625431
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_64625628
Dat lijkt mij als vader zijnde (op zijn zachts gezegd) niet prettig om te zien
당신을 사랑합니다
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:58:53 #114
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:00:36 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64629826
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Limey het volgende:
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:02:35 #116
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64629885
De dag na een wazige avond: ( )

Wasmand en prullenbak type pedaalemmer staan naast elkaar. Ik stap op het pedaal zodat de emmer opengaat, til met mijn ene hand de wasmand open en kieper met de andere ZO de asbak leeg in de wasmand.

pi_64630204
Ja die ken ik ja.
Lig je lekker op bed met toen je vriendin. Eerst beetje kussen, al gauw komt van het één en ander en dus lag ik al met mijn hand in dr broek.
En terwijl ze haar broek nog aan heeft, maar wel al helemaal opengeknoopt en geritst enzo, hoor je ineens: KRRRRRR. Gaat de deur ineens open!
Ik kreeg een hartverzwakking man. Ik had echt net twee weken met dr en lag al van alles met dr te doen (was toen 14). Zij wist niet hoe snel ze dr dekens over dr heen moest trekken, en mijn hand was helemaal vochtig Ze deed de deur weer dicht na haar vraag gesteld te hebben, maar dat was het keerpunt tussen kloppen en de deur opengooien. Ze klopte daarna altijd netjes
pi_64631607
Ik was laatst in de supermarkt. Moest uit het rek iets hebben en gooide het meteen in mijn kar (dat dacht ik iig) . Toen liep ik weg met "m'n" kar en ging verder winkelen, totdat er een boze mevrouw naast me stond en zei dat ik haar kar had meegenomen.
pi_64633556
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

dat heb ik juist vaak andersom.
Ik twijvel vaak of mensen zijn wie ze zijn en uiteindelijk zijn ze het toch .
en dan ga ik juist weer af door niks gezegt te hebben.
pi_64638931
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.

Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!

Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.

Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_64649411
tvp
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:22 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64653798
Ik heb heel vaak dat als ik aan 1 ding denk, dat ik niet meer uit mijn woorden kom, of als ik ergens mee bezig ben dat ik niets onthoud van wat mensen tegen me zeggen.

Dus ongeveer elke keer als ik werk komt de leidinggevende naar me toe, "kan jij dit en dit doen?" Ja prima.
En dan een half uur later komt ie weer, Ik dacht dat jij dit en dit zou doen? Oja, kut

Ook een keer tijdens paaltjesvoetbal met trainen, probeer ik de bal tegen te houden. dus ik strek mijn been, en RATS. Broek uitgescheurd
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:43:47 #123
175228 Blauwjongetje
Blauwe vingers
pi_64665431
quote:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

Herkenbaar
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_64665610
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.

Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!

Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.

Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
pi_64666588
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
EPIC FAIL
pi_64674036
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:

en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klas toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares

en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...

naar je versterker kijken..

*duwt op het aan-knopje..

verdomme
pi_64678912
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
[koptelefoon-verhaal]
Haha, ja, herkenbaar!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:24:02 #128
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64679457
quote:
en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...

verdomme
Zeer herkenbaar.

M.
Hallon!
pi_64680055
Als ik zo'n plastic bakje pudding eet wil ik ook nog wel eens het lepeltje in de prullenbak gooien en het plastic bakje in de vaatwasser zetten
  maandag 5 januari 2009 @ 12:20:32 #130
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_64681338
Haha met die koptelefoon ja.. Had ik toen in de music store.. Tegen me maat.. VETTE CD HÉ!!

15 koppen mijn kant op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_64708529
dank jullie voor alle vermakellijke verhalen

put a smile on my face
pi_64712503
Zo heb ik nog eens keihard mee staan zingen in de V&D met de cd van Toy Box, ik begreep niet waarom iedereen me daar zo raar aan stond te kijken. Sowieso een beetje vreemd dat ik daar letterlijk de hele cd heb staan luisteren.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:01:23 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64713167
quote:
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:

[ afbeelding ]

en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klas toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares

verdomme
Ghehe, doet me denken aan een keer dat ik een maat van me opbelde en een heel verhaal afstak waarna de persoon me na een minuut of 3 onderbrak om me te vertellen dat ze m'n maat wel even ging halen

Mijn strakste actie tot nu toe was een paar jaar terug toen ik nog een bijbaantje had op de boerderij van een oom van me: Ik moest toen een mestkelder leegpompen. Prima, ik dus de mestpomp er heen gerold en de slangen aangesloten. Ik na het aanzetten van de pomp vrolijk met iets anders bezig gegaan. Komt mijn oom na een tijdje pisnijdig de stal ingerend en liep iets te schreeuwen over de mestpomp. Ik naar buiten toe om te kijken waar hij het over had en zag toen een strontfontein van 4 meter hoog. Kennelijk had ik geen afsluitring tussen de afvoerslang en de pomp geplaats. Ik vond het wel een mooi gezicht maar mijn oom kon er dus echt niet om lachen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:09:12 #134
78498 classpc
I don't like change
pi_64719914
goed topic
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_64724957
Toen ik nog niet zolang bij mijn huidige werkgever werkte, werd ik - als schoolverlater - ingewerkt door een collega, die ik op z'n minst 55 schatte (en dat was al naar beneden afgerond).
Op haar bureau zag ik een foto staan van deze collega met een klein kind van een jaar of 4 erop.
Complimenteus als ik ben wilde ik haar dus complimenteren met die leuke foto en zo'n leuk kleinkind.
Bleek het haar eigen kind te zijn, was ze heul nog geen oma. De vraag drong zich op hoe oud ik haar dus schatte en bleek ze pas 42 jaar te zijn.

Diezelfde dag was mijn afdelingshoofd jarig, hij was 51 geworden ofzo en hij trakteerde op taart in zijn kantoor. Toen iedereen verzameld was in z'n kantoor en er even een stilte viel zei hij dat hij zich zo oud voelde, waarop ik meende hem op te beuren door te zeggen "Ach je bent pas oud als mensen voor je gaan opstaan in de bus" (want hij kwam altijd met de bus naar z'n werk) - waarop mijn afdelingshoofd zei "ja dat is vandaag inderdaad voor het eerst gebeurd".

Ik had m'n luckyday die dag. Ik werk er nog wel, maar ik word nog weleens aan herinnerd aan mijn inschattingsvermogen en tactische uitspraken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:32:49 #136
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_64731039
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.

toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.

wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangesloten ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan

wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is

en nog veel meer
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_64731161
TVP
pi_64735500
wat hij zegt ^^
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64735696
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:21:37 #140
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64735930
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
bwehe. Fail ging je ver met de trein?

Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"

Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen
pi_64736001
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

bwehe. Fail ging je ver met de trein?

Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"

Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen
Ik was met de metro. Voor de kenners: begonnen op Kralingse Zoom en uitgestapt bij Beurs. 10 minuutjes ongeveer.
pi_64736902
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
HAHAHAHAHA
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:06:58 #143
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64737631
Ik pas voor een diner een tas met serviesgoed opgehaald bij een vriend. Net als ik zeg dat ik heel voorzichtig er mee zal zijn laat ik de hele tas van m'n vies vallen..
pi_64738950
Eentje die een beetje lijkt op dat verhaal van hierboven, maar die was niet helemaal in m'n eentje, maar komisch genoeg om te vermelden

Ik heb mijn scooter een keer voor de deur laten staan met de sleutel in het contact, dashboard etc brandde nog, je kon starten, in de 1 zetten en wegrijden in feite..

Maar dat was ik dus vergeten
Die avond ging ik uit met een stel vrienden van me, de bob kwam mij als eerste ophalen, ik wilde de scooter in de garage zetten.. hier ging het mis

''Waar is de sleutel?'' eerst de hele woning doorgezocht naar de sleutel, niet kunnen vinden.. dus ik ging naar de garage om te kijken of hij daar stond, met een hartslag van 200, als hij hier niet stond was hij gestolen..
Garage ging open en.. NIETS

GODDDDVERDOMME ARGRGRHHRGHRHRH, ben met dingen gaan gooien(inc sleutelbos waardoor er 2 sleutels krom waren )
Tot die vriend van me zegt, rustig, rustig, hij staat verscholen achter die auto daar!
Wat bleek dus, hij had mijn scooter achter een auto gezet.. om mij te laten schrikken
Heb het nooit meer geflikt, in ieder geval
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 00:21:13 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64754217
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef crazy987 het volgende:
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.

toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.

wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangesloten ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan

wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is

en nog veel meer
Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64757170
Ik ben iemand die vaak zijn sleutel of iets dergelijks kwijt is, de laatste jaren heb ik me dat afgeleerd door alles op een vaste plaats te zetten. Nietemin liep het vorige maand anders:

Ik was aangekomen thuis met de auto, ik had haast want het was al 22u en rushte een beetje. Ik stop de auto, haal de sleutels eruit en bedenk me om de kilometerstand alvast voor morgen op te schrijven. Dat doe ik en hoppa, ik spring eruit, pak mijn laptoptas en loop naar de ingang van mijn appartement. Effe nog de auto op slot zetten, wtf, waar zijn de sleutels?!?

Kan gebeuren, ligt nog op de stoel ofzo, is niet de eerste keer. Dus ik teruglopen naar de auto, erin kijken...geen sleutels. Gvd, denk ik. Effe lampje aan doen, geen sleutels.

Opnieuw instappen, contact controleren, honderd keer de jaszakken/ laptoptas,niets hoor

Na ja, zal wel onder de stoel gevallen zijn, dus ik uitstappen, lampje aan en even voelen. Zoals u wellicht bekend voorkomt is dit niet altijd even eenvoudig. Vervelend was overigens ook dat het nogal aan een drukke straat in de binnenstad is met een grote flat en appartementen die ideaal uitkijken op de straat. Dus ik voelde me nogal bekeken, goede tactiek was dus om doen voor te komen dat ik naarstig op zoek was naar een normaal voorwerp (geen autosleutel, want die verlies je niet als je net uit de auto komt ) en ik probeerde dit dan ook zo relaxed mogelijk voor te doen komen. Maar niets hoor.

Typisch was ook dat de politie al voor de tweede keer langsreed (doen ze altijd als je het niet kan gebruiken) en ik was me ook danig bewust dat ze weleens een kijkje konden nemen. Een paar jaar terug deden ze dit ook toen ik uit de auto kwam zetten s-avonds en vroegen ze naar mijn sleutel (veel inbraken in binnenstad). Dus ik begon toch wat te zweten want als ze dit nu zouden doen en ik had geen sleutel dan kon ik mee naar het bureau ofzo en zou ik uit moeten leggen dat ik de sleutel kwijt was geraakt bij het uitstappen

Daarna nog een keer alles gecheckt en nog een keer en nog een keer. Geen fuckin autosleutel
Zoals altijd gonst door mijn kop op momenten dat ik iets niet kan vinden (en met name toen): 'hoe is dit mogelijk' , 'heb ik alzheimer?' en de meest voorkomende 'ik ben toch niet fokkin gek?!?hij MOET er zijn!!!'

Kwartier later heb ik het opgegeven en liep ik verslagen naar mijn appartement. Deur niet op slot dus en met het vooruitzicht de zoektocht later op de avond of smorgens voort te zetten.

Kom ik thuis helemaal chagrijnig, zoals altijd meteen de macbook uit de tas pakkend om even online te gaan en wat zie ik in dat handige opberghokje van de laptoptas helemaal onderaan naast de macbook? De sleutel
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:18:53 #147
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_64760758
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?
ik was 16 zij 15
dan willen je ouders nog wel eens gaan zeiken
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:28:52 #148
240852 Em.ster
Oh, lovely!
pi_64761049
Ik ging vorig jaar winkelen. Nieuwe zonnebril gekocht, was er superblij mee. Loop er de hele dag trots als een pauw mee rond. Eind van de dag, kom thuis, ding weg! Dus ik weer terug naar de stad, bij élke winkel waar ik geweest ben weer gekeken. Na een uur ga ik het proberen bij het terrasje waar ik cappucino had gedronken. Dus ik vraag het aan de serveerster. En zij zo van 'ah ok, een zwarte met glazen die onderaan lichter worden, van Gucci en een zwart montuur met brede poten?'. Ik bevestigen dat dat 'm was, helemaal enthousiast en blij. Zegt zij helemaal lachend 'Oh boy slimmerik, hij staat bovenop je hoofd'.
That's quite enough, thank you.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:47:32 #149
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_64763676
Dit gebeurde een klein jaartje terug.
Ik had/heb nog wel eens de neiging om de verleiding om nog een paar uurtjes wakker te blijven voor de tv of achter de computer, niet te kunnen weerstaan later tegen de nachtelijke uurtjes, waardoor ik dan last had van slaaptekort op de volgende dag.

Nou was er een periode waarbij ik het bovenstaande een aantal weken volhield en gedurende de dag al bijna in slaap kon vallen.
Nou zat ik 's morgens in de bus richting school, op het omgekeerde bankje waardoor je tegen de rest van de buspassagiers aankijkt.
Ik was half aan het dagdromen/slapen tijdens de busrit en was ik na een tijdje met m'n hoofd voorover maar nog rechtop zittend in slaap gevallen.
Na een tijd zo gezeten te hebben werd ik plots wakker, bleek ik een gigantische kwijlstraal aan m'n kin, bungelend tot m'n middel te hebben hangen.

Ik dus snel weer m'n hoofd rechtop gezet en al het overtollig speeksel gauw aan m'n jas afgeveegd.
Het leuke was dat de bus lekker vol zat en er ook 2 mensen recht tegenover me op het bankje zaten.

Ik had me voorgenomen om in ieder geval diezelfde rit niet meer in slaap te vallen
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
pi_64776739
Pas geleden met volle boodschappentassen en de hond op weg naar huis. Stop bij de straat om te wachten tot ik over kan steken. Wil ik over steken blijkt de hond een rondje om mijn benen gelopen te hebben... Gevolg; ik lang languit op straat en mijn boodschappen stuiterde in alle richtingen
dys·lexie [disleksie] stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid
pi_64777357
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef Dworkin het volgende:
Pas geleden met volle boodschappentassen en de hond op weg naar huis. Stop bij de straat om te wachten tot ik over kan steken. Wil ik over steken blijkt de hond een rondje om mijn benen gelopen te hebben... Gevolg; ik lang languit op straat en mijn boodschappen stuiterde in alle richtingen
Dat zie je altijd in (teken) films.

Verder geen gewonden gevallen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64791387
oohja nog zoiets, onze computer stond ooit in de huiskamer, naast de bank en op een gegeven moment was de monitor stuk, dus ik haal een oude monitor van zolder, zet die op een stoel (stukke monitor was zwaar en ik was te lui om van z'n plaats te halen) en ga op de bank liggen met een plankje voor het toetsenbord en de muis. Na een aantal uren liggend achter de PC vond ik het een goed idee wat drinken te pakken, sta op, zet 1 stap en ga (voor m'n gevoel) gigantisch hard op m'n bek!

was m'n been "dood" (hoe heet dat?) door te lang hetzelfde te liggen en vast wat bloedtekort ofzo, zag er vast erg lomp uit, maar er was niemand bij gelukkig En het enige wat ik mezelf afvroeg toen ik daar op de grond lag was "wat doe ik hier?"
pi_64793449
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef Bluurgh het volgende:
oohja nog zoiets, onze computer stond ooit in de huiskamer, naast de bank en op een gegeven moment was de monitor stuk, dus ik haal een oude monitor van zolder, zet die op een stoel (stukke monitor was zwaar en ik was te lui om van z'n plaats te halen) en ga op de bank liggen met een plankje voor het toetsenbord en de muis. Na een aantal uren liggend achter de PC vond ik het een goed idee wat drinken te pakken, sta op, zet 1 stap en ga (voor m'n gevoel) gigantisch hard op m'n bek!

was m'n been "dood" (hoe heet dat?) door te lang hetzelfde te liggen en vast wat bloedtekort ofzo, zag er vast erg lomp uit, maar er was niemand bij gelukkig En het enige wat ik mezelf afvroeg toen ik daar op de grond lag was "wat doe ik hier?"
volgensmij sliep je been
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:18:16 #154
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64793488
Dat ik naakt zat te schijten.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:31:20 #155
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64794042
Afgelopen zomer, op m'n verjaardag. Bijna een fles goldstrike naar binnen en toen naar huis gaan fietsen, een kilometer of zes. Halverwege loopt een stukje downhill en op het moment dat ik me bedenk: "Hey, die fiets slingert best wel," klapt m'n wiel onder me weg en vlieg ik over de fiets heen. Headfirst faceplant, het ging zo snel dat ik nooit de tijd heb gehad om m'n handen voor me uit te strekken om af te weren.

In het ziekenhuis, de volgende ochtend, konden ze er wel om lachen. "hoe laat is het gebeurd?"
'uurtje of één, denk ik'
"En hoe ben je dan thuis gekomen?"
"Op de fiets, hij zit helemaal onder het bloed. Nou ja, ik ben wel eerst een kwartiertje blijven liggen, en toen gaan fietsen."

Twee hechtingen in m'n kin, zes tanden door m'n bovenlip en een ontwrichte kaak. Gefeliciteerd met je fucking 32ste verjaardag, lul.

Ow ja, ik geef verkeersveiligheidsvoorlichting en stond vijf dagen later voor de klas
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 23:46:28 #156
Rawr
pi_64794652
Wat misschien niet echt een blunder is, maar ik erger me kapot aan het volgende:

Ik heb de bibliotheekopleiding gevolgd in Tilburg (2 jaar) en ook meteen een stage van 2 jaar. In Bergen op Zoom. Da's Brabant en daar zeggen mensen "houdoe!" als ze weggaan, dat is er bij mij ook ingeslopen... nu werk ik in de bibliotheek van Wassenaar, en ipv van gewoon "doei" of "tot ziens" te zeggen zoals de luitjes hier doen, zeg ik nog met enige regelmaat "houdoe!"

Ook leuk om de biebtelefoon in Wassenaar te beantwoorden met "goedenmiddag, met Bibliotheek het Markiezaat!", die dus in Bergen was

Nog mooier is het hier aan collega's vragen hoe laat Anita en Martine (fictieve namen) vandaag komen werken. oh wacht, die werken ook in Bergen op Zoom, klootzak
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64795135
Een vriend van me belt nogal eens op met een verdraaide stem en doet dan alsof 'ie iemand anders is. Van de politie, van een of andere winkel of een bn-er ofzo (hij is erg goed in stemmetjes).
Werd ik een keer gebeld door een acteur uit een tvprogramma, heel verhaal over een opdracht (ben freelancer), blabla, en ik het spelletje meespelen, want ik wist zeker dat het die vriend was. Na een tijdje begon het me te dagen dat 'ie het wel erg lang volhield... en dat 'ie toch wel ECHT heel erg als die acteur klonk...
Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 23:59:44 #158
Rawr
pi_64795178
En toen was het de acteur en had je de baan?
pi_64795657
Ja het was de acteur en de opdracht ging door
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 00:20:41 #160
Rawr
pi_64796006
Dan was het dus eigenlijk geen beschamend moment
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:44:34 #161
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64796653
Laatst he wilde ik mijn riem aandoen, maar ik had 1 lus overgeslagen in mijn broek Te erg was dat

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:49:24 #162
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64796775
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan was het dus eigenlijk geen beschamend moment
Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.

In de lijn van even niet helemaal door hebben wie je voor je hebt:

Op mijn werk had de collega die bij mij op de kamer zat een afspraak met iemand die zich ook even aan mij voorstelde. Toen hij mijn naam hoorde was het gelijk van 'o, jou ken ik wel, jij hebt bij [noemt bedrijfsnaam] gewerkt. Ondertussen dacht ik, er werkte toch helemaal geen [naam persoon] daar? Ik bevestigen dat ik daar inderdaad gewerkt had (half jaar) en zeggen toen en toen ed. Ik zal al helemaal na te denken of ik die persoon soms was vergeten (bedrijfje met 20 man op kantoor) zat ik daar ondertussen proberen mijn rode hoofd een beetje te weg te houden om niet te laten merken dat ik me een beetje schaamde dat ik hem niet herkende. Gelukkig ging hij verder in gesprek met mijn collega maar ik zat ondertussen nog door te malen wie het nou was. Tot ik iets opving waardoor ik besefte dat ik hem moest kennen het uitzendbureau waar ik toen voor werkte. Bleek hij daar te werken maar dan op een andere vestiging waardoor ik hem nog nooit gezien had. Hij had mijn naam wel eens opgevangen en onthouden. Zat ik me dus voor niets te schamen, ik kende hem tenslotte helemaal niet.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:55:24 #163
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_64801082
In de eerste klas van het middelbaar onderwijs.

We zaten daar in het lokaal, niemand kende elkaar en het was dus doodstil.
Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_64816183
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Biefstuk het volgende:

Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef maok het volgende:

[..]

Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.

Yep... Ik wil niet weten hoe het eruit zag toen ik het doorkreeg... heb natuurlijk zo min mogelijk laten merken, blijkbaar met succes
pi_64816451
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing

Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.
pi_64817383
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing

Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.

Ze zagen vast een hand eruit steken
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:23:51 #167
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64819875
quote:

Sinds kort je rijbewijs?
Veel van je laatste posts gaan over je "spannende avonturen" in de auto.
pi_64820290
pi_64821120
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Sinds kort je rijbewijs?
Veel van je laatste posts gaan over je "spannende avonturen" in de auto.
Sinds mei. Maar die eerste was toch erg beschamend
pi_64822007
quote:

Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 19:46:54 #171
Rawr
pi_64823005
quote:

Geweldig
pi_64823084
quote:

Rest van je schoolloopbaan zeker gepest
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64823447
Toen ik 13 of 14 was ben ik 's in de prikkelbosjes gepleurd en heb ik m'n moeder moeten bellen om me los te maken. Echt te sneu.
Ik was net naar de tandarts geweest en als je daar wegfietst is het een hele scherpe kutbocht met een of andere houten boog over het pad heen. Dus je raad het al, ik maak die bocht maar knal op de een of andere manier tegen die boog op. Ik val zo zijwaarts met m'n volle gewicht in de prikkelbosjes. Het was echt een mooie constructie. Ik kon alleen m'n hoofd en m'n linkerhand nog bewegen. Ja, ik was de laatste van die dag bij de tandarts. Daar lig je dan: je kan je bijna niet bewegen en ligt net uit het zicht van de tandartspraktijk en helemaal niemand in de buurt. Geschreeuwd en gedaan maar niemand hoorde me
Toen m'n moeder toch kunnen bellen door m'n telefoon te pakken en m'n nek in een hele vreemde hoek te draaien om te zien welk nummer ik draaide. Toen ze er naar een kwartier eindelijk aankwam heeft ze me even hartelijk uit staan lachen en toen toch maar bevrijd.
Volgens mij was het echt een grappig gezicht. Een jongen van 13/14 die helemaal in de prikkelbosjes ligt en daar in een soort wurggreep wordt gehouden door zijn fiets.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:02:08 #174
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64823608
quote:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

Dat had ik vorig jaar ook. En toevallig heette dat meisje ook hetzelfde, en we hadden gewoon een gesprek over vanalles. De dag erna sprak ik haar op MSN, bleek ze er helemaal niet geweest te zijn, was gewoon iemand anders.
pi_64823867
goed.. ik mikte net een kopje koffie in de prullenbak en liep ineens met een gebruikte koffiepad de gang in

best een kliederbende!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_64824154
Ik wilde olijfolie op mijn pasta gooien.
Kwam er niets uit de fles.
Uiteraard zat de dop er nog op.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64824411
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde olijfolie op mijn pasta gooien.
Kwam er niets uit de fles.
Uiteraard zat de dop er nog op.
ah bekend
Je hebt ook van die flesjes met zo'n klikdop. Als ik die eens vergeet, ga ik heel geirriteerd hard schudden waardoor het dopje er afvliegt en er heel veel olie/saus/wat ook op mijn eten zit
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_64824657
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ah bekend
Je hebt ook van die flesjes met zo'n klikdop. Als ik die eens vergeet, ga ik heel geirriteerd hard schudden waardoor het dopje er afvliegt en er heel veel olie/saus/wat ook op mijn eten zit
Ik denk dat ik die maar niet koop, dan zit zometeen heel de keuken onder het spul
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:59:19 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64826188
of als je een nieuwe fles pakt, en er zit nog folie op
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_64826477
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
goed.. ik mikte net een kopje koffie in de prullenbak en liep ineens met een gebruikte koffiepad de gang in

best een kliederbende!
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:18:18 #181
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_64826924
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

Rest van je schoolloopbaan zeker gepest
Viel wel mee eerste weken kreeg ik van die idiote opmerkingen en later werd ik beste vrienden met m'n 'pesters'. Kreeg wel een bijnaam die, jawel, Willem luidde
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_64827538
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Irrem het volgende:
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
Wel een goed excuus om te gaan shoppen! 'Ja, ik heb geen idee waar mijn kleren blijven! '
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_64829204
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 23:04:44 #184
Rawr
pi_64832616
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
pi_64835002
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
Hihi, ben er zelf ook nog niet aan gewend
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_64835195
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
pi_64839131
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
pi_64845887
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
dat is wel erg lame
pi_64901494
Vanmiddag in de bus, wou betalen, viel al m'n kleingeld over de hele vloer in de bus.

M.
Hallon!
pi_64903368
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
\

Kamaraad van me ook liep te kloten met z`n flesje wijn met z`n zatte kop mept ie de hals
kapot waarna we er achter komen dat de dop er zo afgeschroeft kon worden
pi_64903628
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
  zondag 11 januari 2009 @ 01:48:05 #192
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64905697
Heerlijke verhalen.

Een recente van mij, ik was op bezoek bij mijn broer, die jarenlang drie katten had. Althans tot een paar maanden terug zijn oudste kat ( M ) door een stomme fout van de DA overleed. Hele toestand nog geweest. Enfin, mijn blik viel op een grote afbeelding aan de muur waar kat M op stond afgebeeld en al kijkend zeg ik dood leuk tegen mijn broer,

Ik : Hey, waar is M eigenlijk, zie hem de laatste tijd helemaal niet meer.
Broer :
Ik ( lichtje ging branden ) :
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_64941143
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
Ik heb ze op m'n mtb ook. Daar is het me ook al meerdere keren overkomen. M'n ex lag steeds krom van het lachen, toen ze zelf onderuit ging kon ik lachen!
Ik heb ze op m'n mtb trouwens veel losser staan.
pi_64960851
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat
Moest es een keer mn fiets van mn studentenkamer naar het huis van mn ouders brengen. Deed dat met de auto van mn moeder en daar zit geen trekhaak op (voor fietsenrek), dus fiets maar in de achterbak gegooid en klep half dicht, met 1 wiel van de fiets er nog een beetje uit. Ik dacht dat dat wel zou houden, omdat de achterklep wel wat klemde tegen de fiets. Na een stukje rijden bleef het gewoon zitten, dus prima. Totdat ik de snelweg op ging Ineens ging die klep heel langzaam volledig omhoog en allemaal windgeraas door die extra 'spoiler'. Moet er wel idioot uit hebben gezien voor de mensen die erachter reden

Toen snel de vluchtstrook opgereden om de klep met een touwtje vast te zetten. Kan je vertellen dat langsrijdende auto's met 120km/u dan echt _hard_ gaan....
pi_64968528
quote:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:
Kassajuffie (jaar of 17): Hee! Hallo! Hoe gaat het?
Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?
Kassajuffie: Laatst op dat feest van Henkie he!
Ik: Henkie?
Kassajuffie: Jaah daar ken ik...je...toch...van... Uh.
Ik: Ik ken via via een Henkie maar van een feest herinner ik m...
Kassajuffie: Laat maar :
Ik: Nee echt, het kan best misschien
Kassajuffie: Ja laat maar
Ik: Okay
Kassajuffie: Doei
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64969211
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?

Chagarijnige kassamedewerkers.
pi_64969633
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Haha, kutvolk is het ook
  maandag 12 januari 2009 @ 22:26:14 #198
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64969934
Onlangs op het werk. Liep langs de receptie op het werk en dacht een collega te zien die officieel al weg zou moeten zijn, dus sta zo naast haar om haar te begroeten enzo. Zie ik ineens dat zij het totaal niet is.. Gelukkig had ik m'n mond nog niet open gedaan maar stond er wel een minuutje stil (wachten op gesprek die ze hield)
Maar gedaan alsof ik er even helemaal niet bij was met m'n gedachten
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64970738
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
당신을 사랑합니다
  maandag 12 januari 2009 @ 22:45:43 #200
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64971042
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Microtechs het volgende:
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
Je baas had niks verteld? Zoiets is toch al maanden van tevoren bekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')