abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 19:49:11 #91
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61654522
Argh, ik heb toch zo vaak dat ik tegen mensen op bots, of dat ze net om de hoek komen en ik kom aanlopen en dan kan je ze net ontwijken, dat heb ik zoooo vaak tis niet echt een beschamend-moment-in-je-eentje maar ik vraag me af waarom dat mij zovaak overkomt
pi_61655249
Afgelopen vrijdag zat ik in de bus een beetje te slapen.. Schrik opeens wakker, zie een bekend stuk dus ik vol op de stop knop rammen, 50 meter voor de halte.. Dus die chauffeur direct vol in de ankers met een volle bus op een drukke weg, Iedereen zo van wow wat gaat er gebeuren ..

Staat hij stil.. Kijk ik eens goed.. "Oh sorry, ik moet de volgende halte hebben. "

En vandaag ook weer, tussenuur op school, even de stad in met wat vrienden.. Lopen we zo weer het schoolplein op, hebben we het over een jonge lerares waar we les van krijgen.. Gesprek in de trant van "Ik zou er best een keer overheen kunnen gaan, niet te veeleisend zijn, ze is een echte plork, zak over de kop enz."..

Horen we ineens achter ons, "Ha jongens!".. Oeps, loopt ze opeens achter ons. Geen idee of ze er iets van gehoord heeft, maar ik durfde haar niet meer aan te kijken vandaag.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_61664937
Zo één ken ik ook.

Als ik op het werk in de cafetaria eet, zitten er dikwijls twee homo's. Het zijn echt vervelende mannen. Ze zitten altijd iedereen af te zeiken en denken dat de zon uit hun kont schijnt.
Overlaatst sta ik in de rij voor de kassa en zie één van de twee binnenkomen, helemaal zonnebankbruin met zn kuif 10cm in de lucht, en ik zeg tegen mijn collega: 'kijk wie we daar hebben en hoe hij er uit ziet. Hij heeft zeker een week onder de zonnebank gelogeerd.'
Draai ik me om en staat zn vriendje naast me...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:50:50 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61666857
Niet van mij maar van een vriendin van me (om toch maar wat toe te voegen aan het topic)
Beltegoed van m'n vriendin was bijna op en als je dan gaat bellen dan hoor je vaak hoeveel je nog hebt. Dus zij bellen naar haar huistelefoon.. kreeg ze op haar mobiel niet te horen hoeveel beltegoed ze had, drukt ze hem uit. Vervolgens gaat de huistelefoon nog af (wantja, ze had gebeld). zij loopt er heen.. stopt ie met rinkelen.. zij met volle overgave: wie laat dat ding in godsnaam maar 1x overgaan!!!
Pas na een tijdje toen ik uitgelachen was kon ik haar uitleggen dat ze het zelf had gedaan, want ze had het gewoon echt niet door
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61669351
In groep 5 dacht ik. Ik was die dag misselijk en had komkommer en yogi op in de kleine pauze. Na de pauze gingen we knutselen. Iedereen was druk bezig, behalve ik omdat ik misselijk was van die komkommer ofzo. Ineens kots ik echt mijn hele tafel onder. Maar iedereen was zo druk bezig dat niemand doorhad dat mijn hele tafel onder de komkommer en yogi zat . Ineens zag iemand het, iedereen stil en kijken naar mij en mijn ondergekotste tafel .

Later dat jaar, hadden we die dag gym. Dat was in een ander gebouw naast de school. We moesten voor de gym was altijd allemaal voor in de klas achter elkaar gaan staan zodat iedereen netjes naar de gymzaal kon lopen. Ik stond daar dus, weer teringmisselijk . Dus iedereen staat we wachten, we moesten stil zijn van de juf, laat ik om mijn kots in te houden echt een keiharde boer. Iedereen kijkt dus, wtf boert die nou weer . Moet ik 2 sec erna alsnog kotsen . Alles op de grond, iedereen lachen enzo. Hele vloerbedekking onder. Kon de congierge alles opruimen .
pi_64125743
kick
Bin froh I de schwiitz z'si.
pi_64125913
Nou vooruit dan maar:

Ik had zo'n senseo -apparaat gekocht, als cadeautje voor mijn moeder.

Apparaat bij die mediamarkt bandjes vastgehouden en loop de winkel uit, knappen die touwtjes, zodat dat ding op de grond ploft, in een drukke winkelstraat
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64138593
Met buikgriep in de auto zitten.

Gevolg laat zich raden.
pi_64157644
Laatst toen ik probeerde m'n t-shirt uit te trekken, stootte ik m'n elleboog keihard op de punt v/d kastdeur. Deed zo'n pijn dat ik schreeuwend over de grond rolde, auw. Beschamend.
pi_64157768
Pasgeleden ben ik ook nog op zeer onflatteuze wijze op mijn bek gegaan. Ik had voor het eerst sinds tijden schoenen met hakken aan, zonder profiel. En onder mijn rechterhak zat een blaadje. Dus mijn rechterbeen schoof vooruit, mijn linkerbeen achteruit. In de split, of de spagaat, of hoe dat dan ook heten mag. Ik wist niet dat ik het kon. De weken daarna lukte het zeker niet meer, alles op het circuit linkerknie-kruis-rechterknie deed pijn. Nu nog alleen last van mijn knie. Gelukkig had niemand het gezien, maar ik heb de hele dag de slappe lach gehad.
pi_64615100
Laatst was ik naar de kaasspeciaalzaak voor wat Maaslander-kaas, maar wilde ook nog wat andere soorten hebben. De verkoper noemde op wat hij nog meer had: Leerdammer, Zaanlander, Edammer... Uiteindelijk besloot ik voor de Maaslander en de Zaanlander te gaan, maar tot m'n eigen schrik (en hilariteit van de omstanders) hoor ik mezelf tegen de verkoper zeggen: 'Doet u mij maar die Maanlander!'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_64616004
Toen ik laatst naar buiten wilde kreeg ik de voordeur in mijn enthousiasme vol in mijn gezicht toen ik 'm open wilde doen, hetgeen een bloedneus tot gevolg had.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:57:25 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64617069
Van de week nog op 't werk stap ik op 'n papiertje oid dat glad is, lig ik ook in de spagaat/split, vlug kijken, gelukkig had niemand m'n actie gezien. Knie is 'n beetje blauw maar da's alles wat ik er aan over heb gehouden. Had veel erger kunnen zijn, zo vallen is de manier om je kniebanden te scheuren oid.

M.
Hallon!
pi_64618244
ik sloop een keer van de trap af in mijn flat en wou mijn vader laten schrikken
Bleek het mijn buurman te zijn -_-

Ik rende vorige maand 's nachts, rende om de hoek (same flat) en daar schrikt mijn buurmeisje zich rot, en haar moeder ook! Ik zo: oh sorry -_-
(moest dus mijn broertje van kerstdiner halen, was bijna te laat )
당신을 사랑합니다
pi_64619287
Vroeger toen we met de basisschool op schoolkamp gingen met de fiets. Een vriend van me kon met zijn trommelremmen een ratelend geluid maken. Waarop ik reageerde 'dat kan ik ook', ik liet mijn voet dus langs mn spaken tikken. Je ziet het al aankomen: mijn voet blijft hangen en vervolgens vlieg ik vol over mijn stuur heen op mijn bek. Heel mijn knie ligt open en de meester zegt vervolgens doodleuk dat ik niet moet vervelen en moet opschieten..
pi_64620276
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:54:02 #107
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64620594
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64621100
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
pi_64621334
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:38:37 #110
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64621993
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
Ik heb echt geen idee
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64623065
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef McGilles het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:04:06 #112
240156 Limey
Sassenach
pi_64625431
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_64625628
Dat lijkt mij als vader zijnde (op zijn zachts gezegd) niet prettig om te zien
당신을 사랑합니다
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:58:53 #114
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:00:36 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64629826
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Limey het volgende:
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:02:35 #116
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64629885
De dag na een wazige avond: ( )

Wasmand en prullenbak type pedaalemmer staan naast elkaar. Ik stap op het pedaal zodat de emmer opengaat, til met mijn ene hand de wasmand open en kieper met de andere ZO de asbak leeg in de wasmand.

pi_64630204
Ja die ken ik ja.
Lig je lekker op bed met toen je vriendin. Eerst beetje kussen, al gauw komt van het één en ander en dus lag ik al met mijn hand in dr broek.
En terwijl ze haar broek nog aan heeft, maar wel al helemaal opengeknoopt en geritst enzo, hoor je ineens: KRRRRRR. Gaat de deur ineens open!
Ik kreeg een hartverzwakking man. Ik had echt net twee weken met dr en lag al van alles met dr te doen (was toen 14). Zij wist niet hoe snel ze dr dekens over dr heen moest trekken, en mijn hand was helemaal vochtig Ze deed de deur weer dicht na haar vraag gesteld te hebben, maar dat was het keerpunt tussen kloppen en de deur opengooien. Ze klopte daarna altijd netjes
pi_64631607
Ik was laatst in de supermarkt. Moest uit het rek iets hebben en gooide het meteen in mijn kar (dat dacht ik iig) . Toen liep ik weg met "m'n" kar en ging verder winkelen, totdat er een boze mevrouw naast me stond en zei dat ik haar kar had meegenomen.
pi_64633556
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
dat heb ik juist vaak andersom.
Ik twijvel vaak of mensen zijn wie ze zijn en uiteindelijk zijn ze het toch .
en dan ga ik juist weer af door niks gezegt te hebben.
pi_64638931
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.

Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!

Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.

Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')