Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he) Ik vertelde ze dat ik Ian heette
Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen"
![]()
En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef McGilles het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.
Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"
Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd![]()
Nooit meer gezien of gesproken
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Limey het volgende:
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
dat heb ik juist vaak andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.
' Hey Jessica!!'![]()
- 'Hoi?'![]()
'Heee hoe is het nou met jou joh??'![]()
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'![]()
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'![]()
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'![]()
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'![]()
Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |