Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he) Ik vertelde ze dat ik Ian heette
Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen"
![]()
En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef McGilles het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.
Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"
Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd![]()
Nooit meer gezien of gesproken
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Limey het volgende:
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
dat heb ik juist vaak andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.
' Hey Jessica!!'![]()
- 'Hoi?'![]()
'Heee hoe is het nou met jou joh??'![]()
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'![]()
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'![]()
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'![]()
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'![]()
Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.
' Hey Jessica!!'![]()
- 'Hoi?'![]()
'Heee hoe is het nou met jou joh??'![]()
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'![]()
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'![]()
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'![]()
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'![]()
Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.
Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!
Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.
Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
EPIC FAILquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).
Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?
2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
Haha, ja, herkenbaar!quote:
Zeer herkenbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...
naar je versterker kijken..
*duwt op het aan-knopje..
verdomme
Ghehe, doet me denken aan een keer dat ik een maat van me opbelde en een heel verhaal afstak waarna de persoon me na een minuut of 3 onderbrak om me te vertellen dat ze m'n maat wel even ging halenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:
[ afbeelding ]
en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klastoen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares
![]()
en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...
naar je versterker kijken..
*duwt op het aan-knopje..
verdomme
bwehe. Failquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
Ik was met de metro. Voor de kenners: begonnen op Kralingse Zoom en uitgestapt bij Beurs. 10 minuutjes ongeveer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
bwehe. Failging je ver met de trein?
Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"
![]()
![]()
Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef crazy987 het volgende:
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.
toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.
wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangeslotenook wel eens gehad met de benzineslang en kraan
wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is
en nog veel meer
ik was 16 zij 15quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |