abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60574045
Deel 6
Beschamend moment in je eentje,
Beschamend moment (in je eentje) Deel 2
Beschamend moment (in je eentje) Deel 3
Beschamend moment (in je eentje) deel 4
Beschamend moment (in je eentje) Deel 5

Laatste beschamende momenten :
quote:
no1uknow:
Mijn moeder laatst, ze verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ze had de huistelefoon in d´r achterzak gedaan.

Telefoon rinkelt, zij als een gek die telefoon zoeken, ik moest helpen.
Beller had het bellen na een minuut wel opgegeven, maar wij verder zoeken want me ma wist zeker dat ie in de buurt was.
Na 10 minuten zoeken zag ik iets in me ma´s achterzak zitten dus ik: "Mam, voel is aan je achterwerk..."

En jahoor
quote:
RobertMugabe:
Was op de 1e werkdag bij de AH op zaterdagochtend. Wekker ging om 6 uur s'ochtends en ik haast me uit bed om te douchen. Eenmaal bezig met douchen hoorde ik opeens een hels geluid, het bleek mijn mobiel alarm te zijn met de PIEP IRRI 2 omdat ik super bang was te verslapen) Ik schrok me wild en ik realiseerde me dan ook meteen dat het hele huis inclusief broers en ouders wakker zou worden van deze uiterst irritante piep ringtone.

Uit reflex spring ik uit de douche, sla een handdoek om mn middel en sprint vervolgens naar mijn kamer om de ringtone uit te zetten, eenmaal uitgezet realiseerde ik me dat ik me niet snel had afgedroogt wat dus betekent dat er een spoor water liep van de badkamer naar mijn kamer.

Terwijl ik terug sprintte naar de douche op dat gladde pad kan je wel raden wat er gebeurde, ik ging VOL op mijn plaat.. het gevolg was een gigantische dreun en omdat mijn kamer recht boven de slaapkamer van mijn ouders is vreesde ik voor de gevolgen. En ja hoor, even later hoor ik mijn vader de trap opkomen met : alles goed vriend? lig ik daar dus halfnaakt in een plas water in mijn kamer met de shampoofles open in mijn hand. bleek er een hele straal shampoo over het kleed te zijn gegaan inclusief mijn bed, zag er heel genant uit. Mijn vader heeft vervolgens een nieuwe handdoek gepakt en de vloer gedweild en ik ben toen snel verder gaan douchen en vervolgens aan mijn eerste werkdag begonnen.

Die eerste werkdag zal ik dus niet zo snel vergeten....:p
quote:
Epiphone:
Een aantal jaren geleden tijdens de winter was ik aan het fietsen van huis af. Ik nog maar net vertrokken toen ik achter mij hoor, HE JUSTIN, dus ik kijk achterom, bleek het mijn zusje te zijn, ik flikker op de grond, door het gladde ijs. Zij schiet in de lach en flikkert zelf ook. Ik zie dit en begin ook te lachen. Moet er grappig hebben uitgezien twee mensen lachend op de grond.

Dit doe ik vaak. Ik ben naar iets op zoek en kan het nergens vinden. Blijkt het gewoon in mijn hand te zijn of op mijn kop bijv. zonnebril.

Ik zit tegenwoordig in dienst. Wij moest gaan lopen met het hele compagnie, alle hoge pieten erbij. Wij hoefden niet ver te lopen 8km. Ik was gewoon aan het praten met de persoon naast mij, zag ik een gat over het hoofd. Ik struikelde en viel kei hard op mijn knie (kon 2 weken niet lopen). Normaal gezien worden mensen gewond als ze uitgezonden worden, ik niet. Alleen tijdens het lopen of sporten.. :S
quote:
4EverBlackEyed
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

.......
Life is Music
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:59:40 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_60574946
Schaamteloze TVP
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_60577573
laat ik er eens één posten

Mijn vriendin en ik gingen samen boodschappen doen en we hadden al een kleine meningsverschil dus we liepen al wat geïrriteerd rond in de winkel.

Op het boodschappenlijstje stond een tros bananen ( in de tussen tijd was ik mijn lege flessen aan het inleveren) dus ik kom terug bij het karretje en zie daar een tros bananen liggen maar niet de juiste... dus ik pak zwaar geïrriteerd die tros bananen en zeg tegen mijn vriendin dit zijn de verkeerd en pak de goeie en loop daar mee terug naar de kar. Wat bleek nou nu had mijn vriendin wel de goeie bananen gepakt maar ik had dus in mijn onoplettendheid de bananen bij iemand anders uit de kar gepakt

Dus ik gauw die bananen bij de andere persoon in de kar gegooid en mijn vriendin helemaal blauw van het lachen en nu had dus een andere klant dit ook opgemerkt en ik moest dus ook nog langs hem om een zak aardappelen te pakken zegt hij ook nog brood nuchter "van mijn aardappelen blijf je af he"
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:18:18 #4
Rawr
pi_60578466
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
zegt hij ook nog brood nuchter "van mijn aardappelen blijf je af he"
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:21:02 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60578533
Even een korte

Condensbak van de droger vol van de trap af laten vallen met als gevolg zeiknatte vloerbedekking op de overloop
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60578972
Hier weer één

Mijn vriendin heeft 2 zusjes en 2 broertjes en haar jongste zusje wou graag met haar verjaardag naar Slagharen dus zo gezegd zo gedaan wij naar Slagharen. Het was die dag super warm en ik was er al niet echt bij met mijn hoofd. Dus wij lopen zo met het gezin langs al die winkeltjes tot we opeens even blijven staan bij dat ding waar je met verf kan spuiten op een stuk rond draaiend papier.

Na 2 minuten liepen we verder en ik dacht van laat ik mijn vriendin eens lekker een knuffel geven want die liep voor me dacht ik dus ik sla mijn arme om haar heen en opeens hoor ik hé dus ik kijk nog eens goed en bleek ik haar één na jongste zusje beet te hebben ze lijken op de achter kan ook zo veel op eklaar

Nou mijn schoonmoeder piste zo wat in haar broek van het lachen en ik ben maar gauw met het schaamrood op de kaak naar mijn vriendin gevlucht
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_60579378
Life is Music
pi_60579484
Vanmorgen was mijn scooter verzopen, ik de hele tijd geprobeerd hem te starten zonder resultaat.
Mijn moeder lag op het terras te zonnen met haar ogen dicht, ze wist dus niet dat ik daar met mijn scooter stond. Ik stond met de uitlaat richting haar, deed de sleutel in het contact en gas keihard gaf.
Serieus, de hele omgeving blauw van de rook en mijn moeder me met grote ogen mij aankijken.
Die reactie..onbetaalbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fredo55 op 05-08-2008 19:43:55 ]
Life is Music
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:18:21 #9
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_60579859
wat een topic
Keer met stappen een wildvreemde dame in dr nek gekriebeld (vriendin vind dat wel fijn.... En van achter... Leken ze nogal op elkaar ) dat meiske en mijn vriendin boos.... En ik was niet eens dronken
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_60580813
niet een oeps-momentje van mezelf maar ik kom erin voor

Een vriend van mij ligt in bed met zn vriendin..
Hij wilt haar naam kreunen, maar kreunt die van mij (vraag me niet waarom)
Dus zn vriendin natuurlijk "WAAAAT??"
hij: "euhm ik bedoel natuurlijk .... (naam van andere vriendin van ons)
Je kunt begrijpen dat die vrijpartij meteen voorbij was

en mn vriendin toch twijfelde aan haar 2 vriendinnen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_60580946
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
wat een topic
Keer met stappen een wildvreemde dame in dr nek gekriebeld (vriendin vind dat wel fijn.... En van achter... Leken ze nogal op elkaar ) dat meiske en mijn vriendin boos.... En ik was niet eens dronken
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:17:34 #12
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_60581105
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:03 schreef Ladylike het volgende:
niet een oeps-momentje van mezelf maar ik kom erin voor

Een vriend van mij ligt in bed met zn vriendin..
Hij wilt haar naam kreunen, maar kreunt die van mij (vraag me niet waarom)
Dus zn vriendin natuurlijk "WAAAAT??"
hij: "euhm ik bedoel natuurlijk .... (naam van andere vriendin van ons)
Je kunt begrijpen dat die vrijpartij meteen voorbij was

en mn vriendin toch twijfelde aan haar 2 vriendinnen
Net efkes anges
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:22:19 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60581195
Mn laatste:

oliepeil van mn motorfiets gecontroleerd en bijgevuld, loop ik daarna met die fles motorolie door de keuken en zet 'm doodleuk in de kelder neer..

óf:
ik probeer mn motor te starten, maar hij wil niet echt. En ik maar proberen en proberen.. met de choke kutten.. dat ding verrot schelden.. waarom start dat kuthoerending niet?

Is de jiffy (zijstandaard) niet helemaal opgeklapt, en wanneer hij in de versnelling staat zorgt een beveiliging er voor dat ie niet kan starten..

Dom dom dom
Huilen dan.
pi_60581916
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
"van mijn aardappelen blijf je af he"
Whahaha, ik lig helemaal in een deuk hier!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_60583319
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
We are living in a material world, and I am a material girl
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:14:20 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60583400
Huilen dan.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:17:12 #17
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_60583478
Twee momenten van mijn vakantie

- We waren in Zuid-Engeland en daar hebben ze in elk gat wel een grote kerk of kathedraal. Wij ergens zo'n kerk ingelopen. In het midden waren ze met restauratiewerkzaamheden bezig en daarom hadden ze een deel afgezet met boardplaten, om nieuwsgierige ogen buiten te houden. Maarja, ik toch nieuwsgierig, dus ik kijk door een spleet langs een van die platen. En ik wist meteen waarom ze er stonden, ik keek recht in een eeuwenoude schedel van iemand die daar begraven lag

- Op de boot terug naar Calais: we willen ergens gaan zitten en we zien ergens een aantal stoelen - een soort draaifateuils - met tafeltjes erbij. Een aantal zijn bezet, maar aan het eind staan nog 1 stoel en 1 tafeltje bij elkaar. Dus mijn vriend gaat aan die ene stoel bij dat tafeltje zitten Maarja ik wil ook zitten en ik zie een stukje terug dat er nog 1 stoel vrij is bij andere mensen aan een tafeltje. Mijn vriend zegt: "Anders vraag je even aan die mensen of je die stoel mag pakken". Dus ik loop naar dat oudere echtpaar toe en vraag in het Engels of die stoel nog vrij is en of ik em mee mag nemen. Die mensen kijken me een beetje vreemd aan en ik sta ondertussen aan die stoel te sjorren. Ja die zat natuurlijk hartsikke aan de grond vast geschroefd Gelukkig zagen we verderop al meer lege stoelen dus ben ik met een rooie kop daar snel heengelopen En die oudere mensen bleken natuurlijk ook nog Nederlanders.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:21:48 #18
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60583598
hihi
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:27:12 #19
Rawr
pi_60583722
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
Oh schitterend
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:13:33 #20
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60584749
Ooh ik heb zovaak van die momenten, maar ik kan nu niet op eentje komen Dus dan maar even een tvp
pi_60588748
Mijn vriendin stond tussen mij en haar broer. Toen wilde ze mij zachtjes in mijn kont knijpen. Maar toen kneep ze haar broer in zijn kont..
Fingerspitzgefühl
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 augustus 2008 @ 00:02:13 #22
Rawr
pi_60589224
Kan ze links en rechts niet uit mekaar houden?
pi_60590047
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ze links en rechts niet uit mekaar houden?
Dat krijgt ze pas in groep 4
Fingerspitzgefühl
pi_60594075
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Dat krijgt ze pas in groep 4

Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrel De J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon

Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde
Nu is het een soort van traditie aan het worden
pi_60594555
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrel De J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon

Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde
Nu is het een soort van traditie aan het worden
Ik denk dat het wel goed zit jongen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')