quote:no1uknow:
Mijn moeder laatst, ze verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ze had de huistelefoon in d´r achterzak gedaan.
Telefoon rinkelt, zij als een gek die telefoon zoeken, ik moest helpen.
Beller had het bellen na een minuut wel opgegeven, maar wij verder zoeken want me ma wist zeker dat ie in de buurt was.
Na 10 minuten zoeken zag ik iets in me ma´s achterzak zitten dus ik: "Mam, voel is aan je achterwerk..."
En jahoor![]()
quote:RobertMugabe:
Was op de 1e werkdag bij de AH op zaterdagochtend. Wekker ging om 6 uur s'ochtends en ik haast me uit bed om te douchen. Eenmaal bezig met douchen hoorde ik opeens een hels geluid, het bleek mijn mobiel alarm te zijn met de PIEP IRRI 2 omdat ik super bang was te verslapen) Ik schrok me wild en ik realiseerde me dan ook meteen dat het hele huis inclusief broers en ouders wakker zou worden van deze uiterst irritante piep ringtone.
Uit reflex spring ik uit de douche, sla een handdoek om mn middel en sprint vervolgens naar mijn kamer om de ringtone uit te zetten, eenmaal uitgezet realiseerde ik me dat ik me niet snel had afgedroogt wat dus betekent dat er een spoor water liep van de badkamer naar mijn kamer.
Terwijl ik terug sprintte naar de douche op dat gladde pad kan je wel raden wat er gebeurde, ik ging VOL op mijn plaat.. het gevolg was een gigantische dreun en omdat mijn kamer recht boven de slaapkamer van mijn ouders is vreesde ik voor de gevolgen. En ja hoor, even later hoor ik mijn vader de trap opkomen met : alles goed vriend? lig ik daar dus halfnaakt in een plas water in mijn kamer met de shampoofles open in mijn hand. bleek er een hele straal shampoo over het kleed te zijn gegaan inclusief mijn bed, zag er heel genant uit. Mijn vader heeft vervolgens een nieuwe handdoek gepakt en de vloer gedweild en ik ben toen snel verder gaan douchen en vervolgens aan mijn eerste werkdag begonnen.
Die eerste werkdag zal ik dus niet zo snel vergeten....:p
quote:Epiphone:
Een aantal jaren geleden tijdens de winter was ik aan het fietsen van huis af. Ik nog maar net vertrokken toen ik achter mij hoor, HE JUSTIN, dus ik kijk achterom, bleek het mijn zusje te zijn, ik flikker op de grond, door het gladde ijs. Zij schiet in de lach en flikkert zelf ook. Ik zie dit en begin ook te lachen. Moet er grappig hebben uitgezien twee mensen lachend op de grond.
Dit doe ik vaak. Ik ben naar iets op zoek en kan het nergens vinden. Blijkt het gewoon in mijn hand te zijn of op mijn kop bijv. zonnebril.
Ik zit tegenwoordig in dienst. Wij moest gaan lopen met het hele compagnie, alle hoge pieten erbij. Wij hoefden niet ver te lopen 8km. Ik was gewoon aan het praten met de persoon naast mij, zag ik een gat over het hoofd. Ik struikelde en viel kei hard op mijn knie (kon 2 weken niet lopen). Normaal gezien worden mensen gewond als ze uitgezonden worden, ik niet. Alleen tijdens het lopen of sporten.. :S
quote:4EverBlackEyed
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...![]()
Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.
Ipv gewoon naar het postkantoor..
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
zegt hij ook nog brood nuchter "van mijn aardappelen blijf je af he"
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
wat een topic
Keer met stappen een wildvreemde dame in dr nek gekriebeld (vriendin vind dat wel fijn.... En van achter... Leken ze nogal op elkaar) dat meiske en mijn vriendin boos.... En ik was niet eens dronken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:03 schreef Ladylike het volgende:
niet een oeps-momentje van mezelf maar ik kom erin voor
Een vriend van mij ligt in bed met zn vriendin..
Hij wilt haar naam kreunen, maar kreunt die van mij (vraag me niet waarom)
Dus zn vriendin natuurlijk "WAAAAT??"
hij: "euhm ik bedoel natuurlijk .... (naam van andere vriendin van ons)
Je kunt begrijpen dat die vrijpartij meteen voorbij was
en mn vriendin toch twijfelde aan haar 2 vriendinnen![]()
Whahaha, ik lig helemaal in een deuk hier!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
"van mijn aardappelen blijf je af he"
Oh schitterendquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).
Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?
2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
Dat krijgt ze pas in groep 4quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ze links en rechts niet uit mekaar houden?
quote:
Ik denk dat het wel goed zit jongenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrelDe J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon
![]()
Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde![]()
Nu is het een soort van traditie aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |