abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64674036
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:

en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klas toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares

en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...

naar je versterker kijken..

*duwt op het aan-knopje..

verdomme
pi_64678912
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
[koptelefoon-verhaal]
Haha, ja, herkenbaar!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:24:02 #128
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64679457
quote:
en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...

verdomme
Zeer herkenbaar.

M.
Hallon!
pi_64680055
Als ik zo'n plastic bakje pudding eet wil ik ook nog wel eens het lepeltje in de prullenbak gooien en het plastic bakje in de vaatwasser zetten
  maandag 5 januari 2009 @ 12:20:32 #130
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_64681338
Haha met die koptelefoon ja.. Had ik toen in de music store.. Tegen me maat.. VETTE CD HÉ!!

15 koppen mijn kant op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_64708529
dank jullie voor alle vermakellijke verhalen

put a smile on my face
pi_64712503
Zo heb ik nog eens keihard mee staan zingen in de V&D met de cd van Toy Box, ik begreep niet waarom iedereen me daar zo raar aan stond te kijken. Sowieso een beetje vreemd dat ik daar letterlijk de hele cd heb staan luisteren.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:01:23 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64713167
quote:
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:

[ afbeelding ]

en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klas toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares

verdomme
Ghehe, doet me denken aan een keer dat ik een maat van me opbelde en een heel verhaal afstak waarna de persoon me na een minuut of 3 onderbrak om me te vertellen dat ze m'n maat wel even ging halen

Mijn strakste actie tot nu toe was een paar jaar terug toen ik nog een bijbaantje had op de boerderij van een oom van me: Ik moest toen een mestkelder leegpompen. Prima, ik dus de mestpomp er heen gerold en de slangen aangesloten. Ik na het aanzetten van de pomp vrolijk met iets anders bezig gegaan. Komt mijn oom na een tijdje pisnijdig de stal ingerend en liep iets te schreeuwen over de mestpomp. Ik naar buiten toe om te kijken waar hij het over had en zag toen een strontfontein van 4 meter hoog. Kennelijk had ik geen afsluitring tussen de afvoerslang en de pomp geplaats. Ik vond het wel een mooi gezicht maar mijn oom kon er dus echt niet om lachen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:09:12 #134
78498 classpc
I don't like change
pi_64719914
goed topic
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_64724957
Toen ik nog niet zolang bij mijn huidige werkgever werkte, werd ik - als schoolverlater - ingewerkt door een collega, die ik op z'n minst 55 schatte (en dat was al naar beneden afgerond).
Op haar bureau zag ik een foto staan van deze collega met een klein kind van een jaar of 4 erop.
Complimenteus als ik ben wilde ik haar dus complimenteren met die leuke foto en zo'n leuk kleinkind.
Bleek het haar eigen kind te zijn, was ze heul nog geen oma. De vraag drong zich op hoe oud ik haar dus schatte en bleek ze pas 42 jaar te zijn.

Diezelfde dag was mijn afdelingshoofd jarig, hij was 51 geworden ofzo en hij trakteerde op taart in zijn kantoor. Toen iedereen verzameld was in z'n kantoor en er even een stilte viel zei hij dat hij zich zo oud voelde, waarop ik meende hem op te beuren door te zeggen "Ach je bent pas oud als mensen voor je gaan opstaan in de bus" (want hij kwam altijd met de bus naar z'n werk) - waarop mijn afdelingshoofd zei "ja dat is vandaag inderdaad voor het eerst gebeurd".

Ik had m'n luckyday die dag. Ik werk er nog wel, maar ik word nog weleens aan herinnerd aan mijn inschattingsvermogen en tactische uitspraken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:32:49 #136
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_64731039
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.

toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.

wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangesloten ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan

wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is

en nog veel meer
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_64731161
TVP
pi_64735500
wat hij zegt ^^
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64735696
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:21:37 #140
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64735930
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
bwehe. Fail ging je ver met de trein?

Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"

Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64736001
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

bwehe. Fail ging je ver met de trein?

Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"

Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen
Ik was met de metro. Voor de kenners: begonnen op Kralingse Zoom en uitgestapt bij Beurs. 10 minuutjes ongeveer.
pi_64736902
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
HAHAHAHAHA
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:06:58 #143
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64737631
Ik pas voor een diner een tas met serviesgoed opgehaald bij een vriend. Net als ik zeg dat ik heel voorzichtig er mee zal zijn laat ik de hele tas van m'n vies vallen..
pi_64738950
Eentje die een beetje lijkt op dat verhaal van hierboven, maar die was niet helemaal in m'n eentje, maar komisch genoeg om te vermelden

Ik heb mijn scooter een keer voor de deur laten staan met de sleutel in het contact, dashboard etc brandde nog, je kon starten, in de 1 zetten en wegrijden in feite..

Maar dat was ik dus vergeten
Die avond ging ik uit met een stel vrienden van me, de bob kwam mij als eerste ophalen, ik wilde de scooter in de garage zetten.. hier ging het mis

''Waar is de sleutel?'' eerst de hele woning doorgezocht naar de sleutel, niet kunnen vinden.. dus ik ging naar de garage om te kijken of hij daar stond, met een hartslag van 200, als hij hier niet stond was hij gestolen..
Garage ging open en.. NIETS

GODDDDVERDOMME ARGRGRHHRGHRHRH, ben met dingen gaan gooien(inc sleutelbos waardoor er 2 sleutels krom waren )
Tot die vriend van me zegt, rustig, rustig, hij staat verscholen achter die auto daar!
Wat bleek dus, hij had mijn scooter achter een auto gezet.. om mij te laten schrikken
Heb het nooit meer geflikt, in ieder geval
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 00:21:13 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64754217
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef crazy987 het volgende:
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.

toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.

wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangesloten ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan

wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is

en nog veel meer
Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64757170
Ik ben iemand die vaak zijn sleutel of iets dergelijks kwijt is, de laatste jaren heb ik me dat afgeleerd door alles op een vaste plaats te zetten. Nietemin liep het vorige maand anders:

Ik was aangekomen thuis met de auto, ik had haast want het was al 22u en rushte een beetje. Ik stop de auto, haal de sleutels eruit en bedenk me om de kilometerstand alvast voor morgen op te schrijven. Dat doe ik en hoppa, ik spring eruit, pak mijn laptoptas en loop naar de ingang van mijn appartement. Effe nog de auto op slot zetten, wtf, waar zijn de sleutels?!?

Kan gebeuren, ligt nog op de stoel ofzo, is niet de eerste keer. Dus ik teruglopen naar de auto, erin kijken...geen sleutels. Gvd, denk ik. Effe lampje aan doen, geen sleutels.

Opnieuw instappen, contact controleren, honderd keer de jaszakken/ laptoptas,niets hoor

Na ja, zal wel onder de stoel gevallen zijn, dus ik uitstappen, lampje aan en even voelen. Zoals u wellicht bekend voorkomt is dit niet altijd even eenvoudig. Vervelend was overigens ook dat het nogal aan een drukke straat in de binnenstad is met een grote flat en appartementen die ideaal uitkijken op de straat. Dus ik voelde me nogal bekeken, goede tactiek was dus om doen voor te komen dat ik naarstig op zoek was naar een normaal voorwerp (geen autosleutel, want die verlies je niet als je net uit de auto komt ) en ik probeerde dit dan ook zo relaxed mogelijk voor te doen komen. Maar niets hoor.

Typisch was ook dat de politie al voor de tweede keer langsreed (doen ze altijd als je het niet kan gebruiken) en ik was me ook danig bewust dat ze weleens een kijkje konden nemen. Een paar jaar terug deden ze dit ook toen ik uit de auto kwam zetten s-avonds en vroegen ze naar mijn sleutel (veel inbraken in binnenstad). Dus ik begon toch wat te zweten want als ze dit nu zouden doen en ik had geen sleutel dan kon ik mee naar het bureau ofzo en zou ik uit moeten leggen dat ik de sleutel kwijt was geraakt bij het uitstappen

Daarna nog een keer alles gecheckt en nog een keer en nog een keer. Geen fuckin autosleutel
Zoals altijd gonst door mijn kop op momenten dat ik iets niet kan vinden (en met name toen): 'hoe is dit mogelijk' , 'heb ik alzheimer?' en de meest voorkomende 'ik ben toch niet fokkin gek?!?hij MOET er zijn!!!'

Kwartier later heb ik het opgegeven en liep ik verslagen naar mijn appartement. Deur niet op slot dus en met het vooruitzicht de zoektocht later op de avond of smorgens voort te zetten.

Kom ik thuis helemaal chagrijnig, zoals altijd meteen de macbook uit de tas pakkend om even online te gaan en wat zie ik in dat handige opberghokje van de laptoptas helemaal onderaan naast de macbook? De sleutel
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:18:53 #147
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_64760758
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?
ik was 16 zij 15
dan willen je ouders nog wel eens gaan zeiken
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:28:52 #148
240852 Em.ster
Oh, lovely!
pi_64761049
Ik ging vorig jaar winkelen. Nieuwe zonnebril gekocht, was er superblij mee. Loop er de hele dag trots als een pauw mee rond. Eind van de dag, kom thuis, ding weg! Dus ik weer terug naar de stad, bij élke winkel waar ik geweest ben weer gekeken. Na een uur ga ik het proberen bij het terrasje waar ik cappucino had gedronken. Dus ik vraag het aan de serveerster. En zij zo van 'ah ok, een zwarte met glazen die onderaan lichter worden, van Gucci en een zwart montuur met brede poten?'. Ik bevestigen dat dat 'm was, helemaal enthousiast en blij. Zegt zij helemaal lachend 'Oh boy slimmerik, hij staat bovenop je hoofd'.
That's quite enough, thank you.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:47:32 #149
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_64763676
Dit gebeurde een klein jaartje terug.
Ik had/heb nog wel eens de neiging om de verleiding om nog een paar uurtjes wakker te blijven voor de tv of achter de computer, niet te kunnen weerstaan later tegen de nachtelijke uurtjes, waardoor ik dan last had van slaaptekort op de volgende dag.

Nou was er een periode waarbij ik het bovenstaande een aantal weken volhield en gedurende de dag al bijna in slaap kon vallen.
Nou zat ik 's morgens in de bus richting school, op het omgekeerde bankje waardoor je tegen de rest van de buspassagiers aankijkt.
Ik was half aan het dagdromen/slapen tijdens de busrit en was ik na een tijdje met m'n hoofd voorover maar nog rechtop zittend in slaap gevallen.
Na een tijd zo gezeten te hebben werd ik plots wakker, bleek ik een gigantische kwijlstraal aan m'n kin, bungelend tot m'n middel te hebben hangen.

Ik dus snel weer m'n hoofd rechtop gezet en al het overtollig speeksel gauw aan m'n jas afgeveegd.
Het leuke was dat de bus lekker vol zat en er ook 2 mensen recht tegenover me op het bankje zaten.

Ik had me voorgenomen om in ieder geval diezelfde rit niet meer in slaap te vallen
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
pi_64776739
Pas geleden met volle boodschappentassen en de hond op weg naar huis. Stop bij de straat om te wachten tot ik over kan steken. Wil ik over steken blijkt de hond een rondje om mijn benen gelopen te hebben... Gevolg; ik lang languit op straat en mijn boodschappen stuiterde in alle richtingen
dys·lexie [disleksie] stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')