toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares
 toen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares   

Haha, ja, herkenbaar!quote:

Zeer herkenbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...
naar je versterker kijken..
*duwt op het aan-knopje..
verdomme

Ghehe, doet me denken aan een keer dat ik een maat van me opbelde en een heel verhaal afstak waarna de persoon me na een minuut of 3 onderbrak om me te vertellen dat ze m'n maat wel even ging halenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef Bluurgh het volgende:
Op de basisschool druk bezig zijn met een luisteroefening met van die grote ooromsluitende oordoppen, zoiets maar dan logger en groter, uit de jaren '80 ofzo:
[ afbeelding ]
en ik realiseerde mezelf niet dat als je zachtjes praat tegen degene naast je zonder oordoppen, hij het ook gewoon kan horen, maar jij niet zo goed. Juist op het moment dat de onrustige klas stil was gemaakt door de lerares wil ik dus wat vragen aan degene naast me, maar omdat ik niet aan bovenstaande dacht schreeuw ik (zodat ik mezelf dus kon horen door de hard staande luisteroefening heen) de vraag tegen mijn klasgenoot terwijl het net dood en dood stil was in de klastoen werd ik even keihard uitgelachen door 25 klasgenoten en een lerares

en in m'n eentje achter de pc: "kut! geen geluid!" alle instellingen nakijken, alles stond goed ingesteld nog, maar geen geluid. nouja, drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers herinstalleren, opnieuw opstarten, nogsteeds geen geluid! Weer alle instellingen nakijken, nogsteeds geen geluid, weer drivers uninstalleren, opnieuw opstarten, drivers opnieuw installeren, opnieuw opstarten, instellingen nakijken...
naar je versterker kijken..
*duwt op het aan-knopje..
verdomme

ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan
 ook wel eens gehad met de benzineslang en kraan 

bwehe. Failquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....
 ging je ver met de trein?
 ging je ver met de trein? 

Ik was met de metro. Voor de kenners: begonnen op Kralingse Zoom en uitgestapt bij Beurs. 10 minuutjes ongeveer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
bwehe. Failging je ver met de trein?
Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens gehad. Toen ging ik lopend naar huis. Half uur onderweg. Kom ik thuis, m'n moeder zo: "waar is je fiets?"

Weer half uur teruglopen om vervolgens weer terug te fietsen

HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst:
Ik was na een lange dag eindelijk klaar met college. Ik liep snel naar de metro en stapte in. Na een paar stations kreeg ik het idee dat ik iets vergeten was. Laptop? Nee, die had ik bij me. Misschien de muis in een collegezaal laten liggen? Nee, die zit in de tas. Een boek laten liggen? Nee, ook allemaal in de tas.
Gerustgesteld ging ik weer verder met muziek luisteren. Tot weer een paar stations later ik door begon te krijgen wat ik nou vergeten was: in mijn zak voelde ik namelijk een autosleutel.....

)
 ) 

Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef crazy987 het volgende:
ach, wat ik wel niet meemaak.
vanochtend bij de bushalte komen, een uur te vroeg om maar iets te noemen.
toen ik nog de kranten deed (ochtendkrant) liep ik 9 v/d 10 keer tegen de deur aan omdat ik dacht dat die al open was.
wel eens een kwartier met m`n brommer lopen kloten en vloeken dat die het niet deed. zat de bougiekabel niet aangeslotenook wel eens gehad met de benzineslang en kraan
wel eens door m`n pa betrapt tijdens de sex een paar jaar terug. was ook wel komisch, vooral die preek erna. zijn sindsdien nooit meer binnen gekomen als er een meid op m`n kamer is
en nog veel meer

) en ik probeerde dit dan ook zo relaxed mogelijk voor te doen komen. Maar niets hoor.
  ) en ik probeerde dit dan ook zo relaxed mogelijk voor te doen komen. Maar niets hoor. 

ik was 16 zij 15quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een preek omdat je lag te batsen? Woon je in de bible belt ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |