Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan was het dus eigenlijk geen beschamend moment
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Biefstuk het volgende:
In de eerste klas van het middelbaar onderwijs.
We zaten daar in het lokaal, niemand kende elkaar en het was dus doodstil.
Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was![]()
![]()
![]()
![]()
Yep... Ik wil niet weten hoe het eruit zag toen ik het doorkreeg... heb natuurlijk zo min mogelijk laten merken, blijkbaar met succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef maok het volgende:
[..]
Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing
Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.
Sinds kort je rijbewijs?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing
Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.
Sinds mei. Maar die eerste was toch erg beschamendquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sinds kort je rijbewijs?
Veel van je laatste posts gaan over je "spannende avonturen" in de auto.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Geweldigquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Biefstuk het volgende:
Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was![]()
![]()
![]()
![]()
Rest van je schoolloopbaan zeker gepestquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Biefstuk het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat had ik vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.
' Hey Jessica!!'![]()
- 'Hoi?'![]()
'Heee hoe is het nou met jou joh??'![]()
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'![]()
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'![]()
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'![]()
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'![]()
Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
ah bekendquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde olijfolie op mijn pasta gooien.
Kwam er niets uit de fles.
Uiteraard zat de dop er nog op.
Ik denk dat ik die maar niet koop, dan zit zometeen heel de keuken onder het spulquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah bekend![]()
Je hebt ook van die flesjes met zo'n klikdop. Als ik die eens vergeet, ga ik heel geirriteerd hard schudden waardoor het dopje er afvliegt en er heel veel olie/saus/wat ook op mijn eten zit
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooienquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
goed.. ik mikte net een kopje koffie in de prullenbak en liep ineens met een gebruikte koffiepad de gang in![]()
best een kliederbende!
Viel wel meequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Rest van je schoolloopbaan zeker gepest![]()
Wel een goed excuus om te gaan shoppen! 'Ja, ik heb geen idee waar mijn kleren blijven! 'quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Irrem het volgende:
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
Hihi, ben er zelf ook nog niet aan gewendquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
\quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
Ik heb ze op m'n mtb ook. Daar is het me ook al meerdere keren overkomen. M'n ex lag steeds krom van het lachen, toen ze zelf onderuit ging kon ik lachen!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
Moest es een keer mn fiets van mn studentenkamer naar het huis van mn ouders brengen. Deed dat met de auto van mn moeder en daar zit geen trekhaak op (voor fietsenrek), dus fiets maar in de achterbak gegooid en klep half dicht, met 1 wiel van de fiets er nog een beetje uit. Ik dacht dat dat wel zou houden, omdat de achterklep wel wat klemde tegen de fiets. Na een stukje rijden bleef het gewoon zitten, dus prima. Totdat ik de snelweg op gingquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat![]()
Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.
' Hey Jessica!!'![]()
- 'Hoi?'![]()
'Heee hoe is het nou met jou joh??'![]()
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'![]()
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'![]()
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'![]()
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'![]()
Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:
Kassajuffie (jaar of 17): Hee! Hallo! Hoe gaat het?![]()
![]()
Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?![]()
Kassajuffie: Laatst op dat feest van Henkie he!
Ik: Henkie?
Kassajuffie: Jaah daar ken ik...je...toch...van...![]()
Uh.
![]()
Ik: Ik ken via via een Henkie maar van een feest herinner ik m...![]()
Kassajuffie: Laat maar :![]()
Ik: Nee echt, het kan best misschien![]()
Kassajuffie: Ja laat maar
Ik: Okay![]()
Kassajuffie: Doei
Haha, kutvolk is het ookquote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:
Kassajuffie (jaar of 17): Hee! Hallo! Hoe gaat het?![]()
![]()
Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?![]()
Kassajuffie: Laatst op dat feest van Henkie he!
Ik: Henkie?
Kassajuffie: Jaah daar ken ik...je...toch...van...![]()
Uh.
![]()
Ik: Ik ken via via een Henkie maar van een feest herinner ik m...![]()
Kassajuffie: Laat maar :![]()
Ik: Nee echt, het kan best misschien![]()
Kassajuffie: Ja laat maar
Ik: Okay![]()
Kassajuffie: Doei
Je baas had niks verteld?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Microtechs het volgende:
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt
![]()
Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf![]()
Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie
niet beschamend, wel wtf moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |