abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:18:16 #154
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64793488
Dat ik naakt zat te schijten.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:31:20 #155
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64794042
Afgelopen zomer, op m'n verjaardag. Bijna een fles goldstrike naar binnen en toen naar huis gaan fietsen, een kilometer of zes. Halverwege loopt een stukje downhill en op het moment dat ik me bedenk: "Hey, die fiets slingert best wel," klapt m'n wiel onder me weg en vlieg ik over de fiets heen. Headfirst faceplant, het ging zo snel dat ik nooit de tijd heb gehad om m'n handen voor me uit te strekken om af te weren.

In het ziekenhuis, de volgende ochtend, konden ze er wel om lachen. "hoe laat is het gebeurd?"
'uurtje of één, denk ik'
"En hoe ben je dan thuis gekomen?"
"Op de fiets, hij zit helemaal onder het bloed. Nou ja, ik ben wel eerst een kwartiertje blijven liggen, en toen gaan fietsen."

Twee hechtingen in m'n kin, zes tanden door m'n bovenlip en een ontwrichte kaak. Gefeliciteerd met je fucking 32ste verjaardag, lul.

Ow ja, ik geef verkeersveiligheidsvoorlichting en stond vijf dagen later voor de klas
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 23:46:28 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64794652
Wat misschien niet echt een blunder is, maar ik erger me kapot aan het volgende:

Ik heb de bibliotheekopleiding gevolgd in Tilburg (2 jaar) en ook meteen een stage van 2 jaar. In Bergen op Zoom. Da's Brabant en daar zeggen mensen "houdoe!" als ze weggaan, dat is er bij mij ook ingeslopen... nu werk ik in de bibliotheek van Wassenaar, en ipv van gewoon "doei" of "tot ziens" te zeggen zoals de luitjes hier doen, zeg ik nog met enige regelmaat "houdoe!"

Ook leuk om de biebtelefoon in Wassenaar te beantwoorden met "goedenmiddag, met Bibliotheek het Markiezaat!", die dus in Bergen was

Nog mooier is het hier aan collega's vragen hoe laat Anita en Martine (fictieve namen) vandaag komen werken. oh wacht, die werken ook in Bergen op Zoom, klootzak
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64795135
Een vriend van me belt nogal eens op met een verdraaide stem en doet dan alsof 'ie iemand anders is. Van de politie, van een of andere winkel of een bn-er ofzo (hij is erg goed in stemmetjes).
Werd ik een keer gebeld door een acteur uit een tvprogramma, heel verhaal over een opdracht (ben freelancer), blabla, en ik het spelletje meespelen, want ik wist zeker dat het die vriend was. Na een tijdje begon het me te dagen dat 'ie het wel erg lang volhield... en dat 'ie toch wel ECHT heel erg als die acteur klonk...
Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2009 @ 23:59:44 #158
Rawr
pi_64795178
En toen was het de acteur en had je de baan?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64795657
Ja het was de acteur en de opdracht ging door
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 00:20:41 #160
Rawr
pi_64796006
Dan was het dus eigenlijk geen beschamend moment
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:44:34 #161
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64796653
Laatst he wilde ik mijn riem aandoen, maar ik had 1 lus overgeslagen in mijn broek Te erg was dat

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:49:24 #162
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64796775
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan was het dus eigenlijk geen beschamend moment
Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.

In de lijn van even niet helemaal door hebben wie je voor je hebt:

Op mijn werk had de collega die bij mij op de kamer zat een afspraak met iemand die zich ook even aan mij voorstelde. Toen hij mijn naam hoorde was het gelijk van 'o, jou ken ik wel, jij hebt bij [noemt bedrijfsnaam] gewerkt. Ondertussen dacht ik, er werkte toch helemaal geen [naam persoon] daar? Ik bevestigen dat ik daar inderdaad gewerkt had (half jaar) en zeggen toen en toen ed. Ik zal al helemaal na te denken of ik die persoon soms was vergeten (bedrijfje met 20 man op kantoor) zat ik daar ondertussen proberen mijn rode hoofd een beetje te weg te houden om niet te laten merken dat ik me een beetje schaamde dat ik hem niet herkende. Gelukkig ging hij verder in gesprek met mijn collega maar ik zat ondertussen nog door te malen wie het nou was. Tot ik iets opving waardoor ik besefte dat ik hem moest kennen het uitzendbureau waar ik toen voor werkte. Bleek hij daar te werken maar dan op een andere vestiging waardoor ik hem nog nooit gezien had. Hij had mijn naam wel eens opgevangen en onthouden. Zat ik me dus voor niets te schamen, ik kende hem tenslotte helemaal niet.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:55:24 #163
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_64801082
In de eerste klas van het middelbaar onderwijs.

We zaten daar in het lokaal, niemand kende elkaar en het was dus doodstil.
Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_64816183
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Biefstuk het volgende:

Onze mentor gaat de aanwezigen controleren, iedereen heel braaf zijn hand omhoog en het ging lekker vlot.
En toen dacht ik met m'n stomme kop, HE LATEN WE HET WAT OPVROLIJKEN. De mentor roept mijn naam en ik blijf doodstil voor me uit staren, hij kijkt de klas rond en zegt: "Ik weet haast zeker dat ik me aan hem voorgesteld heb".
Hij kijkt naar mij, tovert een glimlach op zijn gezicht en zegt vol vertrouwen "jij bent remco nietwaar?".
En ik heel droog: "Nee hoor, ik heet willem". En toen ging ik keihard lachen, in m'n eentje, heel hard, heel lang. En toen kreeg ik door dat alleen ik aan het lachen was
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef maok het volgende:

[..]

Ze zal wel een behoorlijk rood hoofd hebben gehad tijdens het sprek toen ze er achter kwam tijdens het gesprek. Dat zou ik tenminste hebben gehad.

Yep... Ik wil niet weten hoe het eruit zag toen ik het doorkreeg... heb natuurlijk zo min mogelijk laten merken, blijkbaar met succes
pi_64816451
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing

Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.
pi_64817383
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen. Ik moest een flink stuk met de auto rijden. Op lange ritten trek ik het liefst mijn jas uit, vind ik veel comfortabeler rijden. Goed, ik loop dus richting auto, pleur mijn jas in de kofferbak en rij weg. Aangekomen op mijn bestemming, ik stap uit en loop naar de achterkant van de auto. Wat blijkt, zat mijn jas tussen de achterklep en ik heb dus een uur lang in de auto gezeten terwijl mijn gehele mouw van mijn jas naar buiten hing

Zal er voor mensen die achter mij gereden hebben er heel vreemd uitgezien hebben denk ik.

Ze zagen vast een hand eruit steken
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:23:51 #167
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64819875
quote:

Sinds kort je rijbewijs?
Veel van je laatste posts gaan over je "spannende avonturen" in de auto.
pi_64820290
pi_64821120
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Sinds kort je rijbewijs?
Veel van je laatste posts gaan over je "spannende avonturen" in de auto.
Sinds mei. Maar die eerste was toch erg beschamend
pi_64822007
quote:

Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 19:46:54 #171
Rawr
pi_64823005
quote:

Geweldig
pi_64823084
quote:

Rest van je schoolloopbaan zeker gepest
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64823447
Toen ik 13 of 14 was ben ik 's in de prikkelbosjes gepleurd en heb ik m'n moeder moeten bellen om me los te maken. Echt te sneu.
Ik was net naar de tandarts geweest en als je daar wegfietst is het een hele scherpe kutbocht met een of andere houten boog over het pad heen. Dus je raad het al, ik maak die bocht maar knal op de een of andere manier tegen die boog op. Ik val zo zijwaarts met m'n volle gewicht in de prikkelbosjes. Het was echt een mooie constructie. Ik kon alleen m'n hoofd en m'n linkerhand nog bewegen. Ja, ik was de laatste van die dag bij de tandarts. Daar lig je dan: je kan je bijna niet bewegen en ligt net uit het zicht van de tandartspraktijk en helemaal niemand in de buurt. Geschreeuwd en gedaan maar niemand hoorde me
Toen m'n moeder toch kunnen bellen door m'n telefoon te pakken en m'n nek in een hele vreemde hoek te draaien om te zien welk nummer ik draaide. Toen ze er naar een kwartier eindelijk aankwam heeft ze me even hartelijk uit staan lachen en toen toch maar bevrijd.
Volgens mij was het echt een grappig gezicht. Een jongen van 13/14 die helemaal in de prikkelbosjes ligt en daar in een soort wurggreep wordt gehouden door zijn fiets.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:02:08 #174
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64823608
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
Dat had ik vorig jaar ook. En toevallig heette dat meisje ook hetzelfde, en we hadden gewoon een gesprek over vanalles. De dag erna sprak ik haar op MSN, bleek ze er helemaal niet geweest te zijn, was gewoon iemand anders.
pi_64823867
goed.. ik mikte net een kopje koffie in de prullenbak en liep ineens met een gebruikte koffiepad de gang in

best een kliederbende!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_64824154
Ik wilde olijfolie op mijn pasta gooien.
Kwam er niets uit de fles.
Uiteraard zat de dop er nog op.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64824411
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde olijfolie op mijn pasta gooien.
Kwam er niets uit de fles.
Uiteraard zat de dop er nog op.
ah bekend
Je hebt ook van die flesjes met zo'n klikdop. Als ik die eens vergeet, ga ik heel geirriteerd hard schudden waardoor het dopje er afvliegt en er heel veel olie/saus/wat ook op mijn eten zit
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_64824657
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ah bekend
Je hebt ook van die flesjes met zo'n klikdop. Als ik die eens vergeet, ga ik heel geirriteerd hard schudden waardoor het dopje er afvliegt en er heel veel olie/saus/wat ook op mijn eten zit
Ik denk dat ik die maar niet koop, dan zit zometeen heel de keuken onder het spul
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:59:19 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64826188
of als je een nieuwe fles pakt, en er zit nog folie op
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_64826477
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
goed.. ik mikte net een kopje koffie in de prullenbak en liep ineens met een gebruikte koffiepad de gang in

best een kliederbende!
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:18:18 #181
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_64826924
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

Rest van je schoolloopbaan zeker gepest
Viel wel mee eerste weken kreeg ik van die idiote opmerkingen en later werd ik beste vrienden met m'n 'pesters'. Kreeg wel een bijnaam die, jawel, Willem luidde
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_64827538
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Irrem het volgende:
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
Wel een goed excuus om te gaan shoppen! 'Ja, ik heb geen idee waar mijn kleren blijven! '
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_64829204
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 23:04:44 #184
Rawr
pi_64832616
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
pi_64835002
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
Hihi, ben er zelf ook nog niet aan gewend
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_64835195
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
pi_64839131
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
pi_64845887
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
dat is wel erg lame
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64901494
Vanmiddag in de bus, wou betalen, viel al m'n kleingeld over de hele vloer in de bus.

M.
Hallon!
pi_64903368
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
\

Kamaraad van me ook liep te kloten met z`n flesje wijn met z`n zatte kop mept ie de hals
kapot waarna we er achter komen dat de dop er zo afgeschroeft kon worden
pi_64903628
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
  zondag 11 januari 2009 @ 01:48:05 #192
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64905697
Heerlijke verhalen.

Een recente van mij, ik was op bezoek bij mijn broer, die jarenlang drie katten had. Althans tot een paar maanden terug zijn oudste kat ( M ) door een stomme fout van de DA overleed. Hele toestand nog geweest. Enfin, mijn blik viel op een grote afbeelding aan de muur waar kat M op stond afgebeeld en al kijkend zeg ik dood leuk tegen mijn broer,

Ik : Hey, waar is M eigenlijk, zie hem de laatste tijd helemaal niet meer.
Broer :
Ik ( lichtje ging branden ) :
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_64941143
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
Ik heb ze op m'n mtb ook. Daar is het me ook al meerdere keren overkomen. M'n ex lag steeds krom van het lachen, toen ze zelf onderuit ging kon ik lachen!
Ik heb ze op m'n mtb trouwens veel losser staan.
pi_64960851
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat
Moest es een keer mn fiets van mn studentenkamer naar het huis van mn ouders brengen. Deed dat met de auto van mn moeder en daar zit geen trekhaak op (voor fietsenrek), dus fiets maar in de achterbak gegooid en klep half dicht, met 1 wiel van de fiets er nog een beetje uit. Ik dacht dat dat wel zou houden, omdat de achterklep wel wat klemde tegen de fiets. Na een stukje rijden bleef het gewoon zitten, dus prima. Totdat ik de snelweg op ging Ineens ging die klep heel langzaam volledig omhoog en allemaal windgeraas door die extra 'spoiler'. Moet er wel idioot uit hebben gezien voor de mensen die erachter reden

Toen snel de vluchtstrook opgereden om de klep met een touwtje vast te zetten. Kan je vertellen dat langsrijdende auto's met 120km/u dan echt _hard_ gaan....
pi_64968528
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:
Kassajuffie (jaar of 17): Hee! Hallo! Hoe gaat het?
Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?
Kassajuffie: Laatst op dat feest van Henkie he!
Ik: Henkie?
Kassajuffie: Jaah daar ken ik...je...toch...van... Uh.
Ik: Ik ken via via een Henkie maar van een feest herinner ik m...
Kassajuffie: Laat maar :
Ik: Nee echt, het kan best misschien
Kassajuffie: Ja laat maar
Ik: Okay
Kassajuffie: Doei
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64969211
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?

Chagarijnige kassamedewerkers.
pi_64969633
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Haha, kutvolk is het ook
  maandag 12 januari 2009 @ 22:26:14 #198
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64969934
Onlangs op het werk. Liep langs de receptie op het werk en dacht een collega te zien die officieel al weg zou moeten zijn, dus sta zo naast haar om haar te begroeten enzo. Zie ik ineens dat zij het totaal niet is.. Gelukkig had ik m'n mond nog niet open gedaan maar stond er wel een minuutje stil (wachten op gesprek die ze hield)
Maar gedaan alsof ik er even helemaal niet bij was met m'n gedachten
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64970738
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
당신을 사랑합니다
  maandag 12 januari 2009 @ 22:45:43 #200
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64971042
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Microtechs het volgende:
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
Je baas had niks verteld? Zoiets is toch al maanden van tevoren bekend?
pi_64971959
Hij was niet belangrijk genoeg om te vertellen.

"Shit, heeft ie het nieuwe gebouw toch gevonden"
pi_64972141

Ja ze/we verhuisden woensdag (en ik werk ma/di) en ik had niks meegekregen
Van de bouwvakster had ik begrepen dat het lag aan het overlijden van de eigenaar van het pand ofzo
당신을 사랑합니다
  Moderator / Redactie FP maandag 12 januari 2009 @ 23:09:37 #203
Rawr
pi_64972334
pi_64974247
Iedereen kent die momenten wel dat ze per ongeluk ergens naar toe gaan en fout zitten. Denk aan de verkeerde bus of metro nemen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')