abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:18:18 #181
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_64826924
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

Rest van je schoolloopbaan zeker gepest
Viel wel mee eerste weken kreeg ik van die idiote opmerkingen en later werd ik beste vrienden met m'n 'pesters'. Kreeg wel een bijnaam die, jawel, Willem luidde
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_64827538
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Irrem het volgende:
Zo wil ik weleens mijn vuile was, ipv in de wasmand te doen, in de prullenbak te gooien
Wel een goed excuus om te gaan shoppen! 'Ja, ik heb geen idee waar mijn kleren blijven! '
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_64829204
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 januari 2009 @ 23:04:44 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64832616
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64835002
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telt het openen van een wijnfles met zo'n opener ook, en er pas later achter komen dat het een schroefdop was?
Hihi, ben er zelf ook nog niet aan gewend
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_64835195
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
pi_64839131
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik was aan het racefietsen en bijna thuis. Dus ik fiets door een redelijk drukke straat in Groningen. Moet ik stoppen omdat de auto voor mij stopt. Ik had net een nieuwe fiets met klikpedalen. Nu kan je wel raden wat er gebeurde, Tommeke kon niet uit z'n klikpedalen komen en ging met fiets en al onderuit
pi_64845887
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen beschamend moment van mij, maar ik vond hem te leuk om niet te posten.
Ik was laatst in de Baya Beach Club in Rotterdam. Nou was er zo'n barman die indruk probeerde te maken op een paar meisjes die kwamen bestellen. Hij dus met die flessen gooien en achter z'n rug weer opvangen, je kent het wel. Alleen jammer dat deze barman hierin faalde en dat alle flessen op de grond vielen.
dat is wel erg lame
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64901494
Vanmiddag in de bus, wou betalen, viel al m'n kleingeld over de hele vloer in de bus.

M.
Hallon!
pi_64903368
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
\

Kamaraad van me ook liep te kloten met z`n flesje wijn met z`n zatte kop mept ie de hals
kapot waarna we er achter komen dat de dop er zo afgeschroeft kon worden
pi_64903628
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
  zondag 11 januari 2009 @ 01:48:05 #192
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64905697
Heerlijke verhalen.

Een recente van mij, ik was op bezoek bij mijn broer, die jarenlang drie katten had. Althans tot een paar maanden terug zijn oudste kat ( M ) door een stomme fout van de DA overleed. Hele toestand nog geweest. Enfin, mijn blik viel op een grote afbeelding aan de muur waar kat M op stond afgebeeld en al kijkend zeg ik dood leuk tegen mijn broer,

Ik : Hey, waar is M eigenlijk, zie hem de laatste tijd helemaal niet meer.
Broer :
Ik ( lichtje ging branden ) :
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_64941143
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb sinds een half jaar ook klikpedalen op mn mountainbike. Het was echt wennen vooral als je aan het balanceren bent kun je niet even snel met je voet tegen de grond afzetten. Ben ook een paar keer gevallen
Ik heb ze op m'n mtb ook. Daar is het me ook al meerdere keren overkomen. M'n ex lag steeds krom van het lachen, toen ze zelf onderuit ging kon ik lachen!
Ik heb ze op m'n mtb trouwens veel losser staan.
pi_64960851
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mijn neef laatst, we waren aan het in en uitladen toen we weg gingen van vakantie. Veel spullen wisselden nog snel van eigenaar.
Wil die weg rijen, komt er na 15 meter achter dat z'n achterklep nog volledig open staat
Moest es een keer mn fiets van mn studentenkamer naar het huis van mn ouders brengen. Deed dat met de auto van mn moeder en daar zit geen trekhaak op (voor fietsenrek), dus fiets maar in de achterbak gegooid en klep half dicht, met 1 wiel van de fiets er nog een beetje uit. Ik dacht dat dat wel zou houden, omdat de achterklep wel wat klemde tegen de fiets. Na een stukje rijden bleef het gewoon zitten, dus prima. Totdat ik de snelweg op ging Ineens ging die klep heel langzaam volledig omhoog en allemaal windgeraas door die extra 'spoiler'. Moet er wel idioot uit hebben gezien voor de mensen die erachter reden

Toen snel de vluchtstrook opgereden om de klep met een touwtje vast te zetten. Kan je vertellen dat langsrijdende auto's met 120km/u dan echt _hard_ gaan....
pi_64968528
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
Ik kad het een keer andersom. Ik kom bij de kassa en toen ging het zo:
Kassajuffie (jaar of 17): Hee! Hallo! Hoe gaat het?
Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?
Kassajuffie: Laatst op dat feest van Henkie he!
Ik: Henkie?
Kassajuffie: Jaah daar ken ik...je...toch...van... Uh.
Ik: Ik ken via via een Henkie maar van een feest herinner ik m...
Kassajuffie: Laat maar :
Ik: Nee echt, het kan best misschien
Kassajuffie: Ja laat maar
Ik: Okay
Kassajuffie: Doei
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_64969211
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik: (leg komkommers beduusd op de band en plaats een boodschappenknuppel erachter) Uh...ja goed. Hoi. En jij?

Chagarijnige kassamedewerkers.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_64969633
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Haha, kutvolk is het ook
  maandag 12 januari 2009 @ 22:26:14 #198
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64969934
Onlangs op het werk. Liep langs de receptie op het werk en dacht een collega te zien die officieel al weg zou moeten zijn, dus sta zo naast haar om haar te begroeten enzo. Zie ik ineens dat zij het totaal niet is.. Gelukkig had ik m'n mond nog niet open gedaan maar stond er wel een minuutje stil (wachten op gesprek die ze hield)
Maar gedaan alsof ik er even helemaal niet bij was met m'n gedachten
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64970738
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
당신을 사랑합니다
  maandag 12 januari 2009 @ 22:45:43 #200
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64971042
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Microtechs het volgende:
Ik zo naar mijn werk vandaag, hele gebouw blijkt gesloopt

Van een afstand dacht ik: kijk eens, waar zijn de buren mee bezig?, ik liep langs het pandje, hmm waar is 110 gebleven,ik zet een paar stappen terug, kijk eens goed naar de inrichting van gesloopt pand: wtf

Hulde voor lieve bouwvakster die mij begeleidde naar nieuwe locatie

niet beschamend, wel wtf moment
Je baas had niks verteld? Zoiets is toch al maanden van tevoren bekend?
pi_64971959
Hij was niet belangrijk genoeg om te vertellen.

"Shit, heeft ie het nieuwe gebouw toch gevonden"
pi_64972141

Ja ze/we verhuisden woensdag (en ik werk ma/di) en ik had niks meegekregen
Van de bouwvakster had ik begrepen dat het lag aan het overlijden van de eigenaar van het pand ofzo
당신을 사랑합니다
  Moderator / Redactie FP maandag 12 januari 2009 @ 23:09:37 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64972334
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64974247
Iedereen kent die momenten wel dat ze per ongeluk ergens naar toe gaan en fout zitten. Denk aan de verkeerde bus of metro nemen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64974567
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:
Iedereen kent die momenten wel dat ze per ongeluk ergens naar toe gaan en fout zitten. Denk aan de verkeerde bus of metro nemen.
Of de intercity ipv de stoptrein waardoor je jouw station gewoon voorbij raast...
pi_64974644
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Of de intercity ipv de stoptrein waardoor je jouw station gewoon voorbij raast...
Ik heb dat een keer gehad met ramadan. Raast zo Zaandam voorbij en stopte pas in Alkmaar. Was tijd om te eten en ik had niet eens geld om eten te kopen. Zat ik om 10 uur 'snachts in me eentje op dat station
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64974699
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:
Was een keer met meeloopdag in Utrecht. Bus zag er niet leeg uit ofzo, maar was ook niet bomvol. Hij komt aan, deur open, 3 personen gaan naar binnen (voorkant) en aan de achterkant gingen nog mensen eruit en was eerste die erin zou gaan. Gaat de deur dicht Ik druk op dat knopje, klik klik. Rijdtie weg Zitten wij daar gezellig te wachten terwijl onze begeleiders weg waren (met 1 persoon)

GElukkig kwam ik de Utrecht CS-zwerver van youtube tegen op het einde van de dag toen ik weer naar huis ging (vroeg me om 2 euro)
당신을 사랑합니다
pi_64976269
Je binnen 24 uur twee keer aan dezelfde persoon voorstellen Die tweede keer krijg je zo'n weifelend handje met een gezicht van
pi_64980495
Dat had ik een tijdje geleden ook...
Ik was uitgenodigd voor een feestje, voordat ik die tent in liep stelde ik me voor aan een paar meisjes, om me een kwartier later, binnen, weer voor te stellen aan hun
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:23:07 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64981027
Ik was aan het fietsen door de regen, naar beneden kijkend omdat het echt hard regende en anders de druppels in mijn ogen kwamen. Krijg ik het voor mekaar om op klaarlichte dag, totaal nuchter, tegen een stilstaande truck te fietsen die half op het fietspad stond.

Stond ik later even bij te komen in een portiek omdat mijn knie echt pijn deed, komt er zo'n klein kind langs met zijn moeder. Begint dat kind mij uit te lachen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_65003577
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:41 schreef VonHinten het volgende:
Je binnen 24 uur twee keer aan dezelfde persoon voorstellen Die tweede keer krijg je zo'n weifelend handje met een gezicht van
Doe ik standaard bij een nieuwe baan. Krijg je een rondleiding over de afdeling en dus binnen 30 minuten 50x "Dit is Ria/Piet/Halil/Nelly en die doet...". Dus na 31 minuten loop je een kantoortje in waar Ria/Piet/Halil/Nelly toevallig weer staat en dan doe je joviaal: "Hoi, ik ben [prutser] en ik kom hier [prutsen]" en dan doet zij/hij idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65004827
Basel EK 2008

Perron 17 en 18, twee treinen rond 1u snachts die beide vol zaten met mensen in het oranje. 1 trein die naar Bern ging (ong 100km verder) en 1 trein die naar het dorp ging waar de camping was (10km verder).

3x raden welke trein ik in m'n eente ingelopen was. Precies op het moment dat ik die trein instap gaan de deuren dicht en rijdt hij weg. Aangekomen in Bern rond 2u bleek dat de eerstvolgende trein de volgende dag om 7u pas zou vertrekken. Niemand van de groep waarmee ik was wist iets want de accu van m'n telefoon was ook nog eens leeg.

Na 2,5 uur zoeken naar een taxichauffeur die een trip van 100km wou maken eindelijk eentje gevonden. Kosten een goede 120 euro armer. Kwam ik dus om half 6 aan op de provisorische camping!

Uiteindelijk dus ruim 2,5u in een t-shirtje in de nachtelijke kou naar een taxi gezocht, en 300x uitgelachen door Zwitsers omdat het Nederlands elftal had verloren.
pi_65004881
Dit topic ga ik binnenkort helemaal teruglezen.
Hi-la-risch!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65004892
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Gutz het volgende:
Basel EK 2008

Perron 17 en 18, twee treinen rond 1u snachts die beide vol zaten met mensen in het oranje. 1 trein die naar Bern ging (ong 100km verder) en 1 trein die naar het dorp ging waar de camping was (10km verder).

3x raden welke trein ik in m'n eente ingelopen was. Precies op het moment dat ik die trein instap gaan de deuren dicht en rijdt hij weg. Aangekomen in Bern rond 2u bleek dat de eerstvolgende trein de volgende dag om 7u pas zou vertrekken. Niemand van de groep waarmee ik was wist iets want de accu van m'n telefoon was ook nog eens leeg.

Na 2,5 uur zoeken naar een taxichauffeur die een trip van 100km wou maken eindelijk eentje gevonden. Kosten een goede 120 euro armer. Kwam ik dus om half 6 aan op de provisorische camping!

Uiteindelijk dus ruim 2,5u in een t-shirtje in de nachtelijke kou naar een taxi gezocht, en 300x uitgelachen door Zwitsers omdat het Nederlands elftal had verloren.
Omg
Lambo of Rekt
pi_65431425
Niemand die het ziet maar toch wel een beetje beschamend.

Als je haast heb en dan nog even vlug naar de wc moeten, maar dan geen erg in de bril hebben die omhoog staat. Je raad het al; zodra je zit zak je gelijk de wc in en je benen de lucht in.

2 dagen geleden nog meegemaakt
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 20:12:24 #216
145146 Andyy
pi_65431808
net wou ik een pakketje versturen alleen had ik het pakketje thuis laten liggen
  maandag 26 januari 2009 @ 20:36:54 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65432754
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.

Enfin, nog één, vrijdagavond voor carnaval lekker stappen in een dorp verderop. Ik moet op het eind naar huis fietsen want ik sliep bij m'n ouders 10 km verderop, dus ik ga lam lekker met m'n armen zo op m'n stuur hangen en trap lekker door. Totdat ik half in slaap val, met één arm van dat stuur af pleur zodat ik een zwiep naar rechts maak en zo een halfvolle sloot in rijd.. Kwam met m'n neus OP het stuur terecht op de één of andere manier, hele carnavalspak ( ) onder het bloed, en de rest van carnaval met een giga-schram op m'n gaffel carnaval moeten vieren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65433071
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.

Enfin, nog één, vrijdagavond voor carnaval lekker stappen in een dorp verderop. Ik moet op het eind naar huis fietsen want ik sliep bij m'n ouders 10 km verderop, dus ik ga lam lekker met m'n armen zo op m'n stuur hangen en trap lekker door. Totdat ik half in slaap val, met één arm van dat stuur af pleur zodat ik een zwiep naar rechts maak en zo een halfvolle sloot in rijd.. Kwam met m'n neus OP het stuur terecht op de één of andere manier, hele carnavalspak ( ) onder het bloed, en de rest van carnaval met een giga-schram op m'n gaffel carnaval moeten vieren.
pi_65435636
Ik dacht ooit een keer dat er een briefje van 100 euro op de grond lag in de V&D... snel opgepakt en in mijn jaszak gedaan

Kom ik weer buiten, vouw het briefje open, is het zo'n specimen-geval uit de portomonnees

volgens mij heeft niemand me gezien
pi_65438539
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Gutz het volgende:
Basel EK 2008

whehehe, en die trein stopte ook niet tussendoor, zodat je er eerder uit kon?
  maandag 26 januari 2009 @ 23:33:06 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65440516
quote:

....

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65440867
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef pleeborstel het volgende:
Ik dacht ooit een keer dat er een briefje van 100 euro op de grond lag in de V&D... snel opgepakt en in mijn jaszak gedaan

Kom ik weer buiten, vouw het briefje open, is het zo'n specimen-geval uit de portomonnees

Waarschijnlijk heeft de beveiliging zich kapot gelachen
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:54:35 #223
78498 classpc
I don't like change
pi_65442823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef pleeborstel het volgende:

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_65477734
Laatst met hardlopen dacht ik even vakkundig mijn neus te legen maar had (uiteraard) niet de fietser achter mij zien aankomen. Gelukkig kwam het op z'n wiel en niet een half metertje hoger
Coolest trailer ever
Cafeīne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 9 februari 2009 @ 04:06:54 #225
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_65870584
Leuke actie van mij net:
Ging ff een tosti eten, glas melk erbij, zo'n gele chocomel beker, die worden naar boven toe breder zeg maar.
Ik wil dus een slok nemen maar de beker valt me uit de handen, ik grijp er dus naar en 'squeeze' zo dat ding recht omhoog, FLATS de volle lading in m'n gezicht, had de melk nog in m'n oren en m'n neus zitten, alles in de keuken eronder en de blik op mijn harses was waarschijnlijk priceless.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laatst met hardlopen...
Doet me denken aan eentje van mij, paar jaar geleden al, ik fietste naar school en ik rookte een sigaret. Neem dus een hijs en precies terwijl ik inhaleer valt die askop eraf, en die zuig ik lekker mee naar binnen.
Heb me een partij zitten te rochelen daar. Mensen achter mij zullen wel vreemd gekeken hebben
It's okay to be white
pi_65870828
quote:

....

pi_65886163
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef Palomar het volgende:

[..]

whehehe, en die trein stopte ook niet tussendoor, zodat je er eerder uit kon?
Nee Speciale EK trein...
pi_65888586
Afgelopen jaar organiseerde ik samen met een aantal anderen de introductie voor nieuwe studenten. Onderdeel van het programma was een 'horrortocht' door het bos. Samen met een andere gast zou ik die tocht wel even gaan uitzetten. Wij met zaklamp het bos in om overal briefjes op te hangen en spullen te verstoppen. Toen we na een kwartier lopen toch wel ver in het bos waren besloten we een open vlakte op te lopen om daar wat te verstoppen. Ineens vraagt die jongen aan mij: 'zie je daar ook 2 oogjes in de verte'? Ik met m'n zaklamp schijnen en ja hoor, 2 oogjes in de verte. Toen scheten we al zowat in onze broek en zijn we terug gelopen. Toen we ons af en toe omdraaiden zagen we ineens nog veel meer oogjes Wij dus als een gek terug het bos in gelopen en de tocht afgemaakt met een iets verhoogde hartslag. Uiteindelijk waren we klaar en liepen we terug. Toen we weer langs die plek kwamen waren de oogjes weg. Rustig liepen we door en waren we het voorval min of meer vergeten. Tot er ineens van de linkerkant een behoorlijk gestommel klonk. Dus wij weer flippen als een gek en trekken een sprintje om weg te komen. Wij hadden al de wildste gedachten over stieren o.i.d., bleek het gewoon een kudde geiten te zijn

2 dagen later liep ik met m'n vriendin langs een rivier waar een aantal kinderen aan het voetballen waren. Zegt een van die gozertjes, terwijl wij d'r langs lopen, tegen zo'n meisje: 'ja, ik ken een gozer en die is bang voor schapen'
pi_67565242
Ik ga deze gewoon keihard omhoog kicken Laatst, midden in de nacht moest ik naar het toilet en bedacht bij mezelf dat ik geen lamp aan zou doen omdat ik dan te wakker zou worden. Toen ik klaar was en weer boven was beland miste ik helaas de bovenste tree en stortte schuin neer op de overloop
Ik wist meteen niet meer wat links en rechts was laat staan waar het trapgat was en raakte zwaar in paniek. Kind heeft me gelukkig gehoord en gered (hij deed de lamp aan ) maar ik moet het nog wel heel vaak horen
pi_67578012
Ik kan het niet helpen, tvp
pi_67578344
Zo'n felgeel papiertje van de politie op het dashboard leggen ("Op aanraden van de politie heb ik geen waardevolle spullen in de auto laten liggen.")

En dan vervolgens de autoradio erin laten zitten.

Tot twee keer toe.

dinsdag 31 maart 2009 @ 15:03:39 #232
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_67579585
M'n eerste of tweede rijles. Ik sta bij een verkeerslicht, dat op dat moment een stoplicht was. Voor me staat een auto. Licht springt op groen, en de auto voor me trekt niet op. Dus ik besluit, heel stoer, te gaan toeteren, in het kader van 'dat-had-ik-altijd-al-'s-willen-doen'. Dus de bestuurder voor mij geeft gas en rijdt weg. Waarop mijn motor afslaat, voor het verkeerslicht dus...

Ik heb ook ooit ruzie gemaakt met de bedrijfsleider van een doehetzelfzaak omdat ik wat wilde vragen en hij blijkbaar vond dat zijn gesprek met een personeelslid veel belangrijker was dan een klant (is koning, toch?). Alleen bleek dat later niet de bedrijfsleider, maar ook een klant...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:15:00 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67579911
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer. Ik heb een tijd een bijbaan gehad als bezorgen in die grote sprinter-bestelbusjes. Dat zijn automaten, en die trekken echt als een tiet. Regelmatig bij een stoplicht een auto eruitgetrokken (in sommige dingen moet je als man gewoon kinderachtig blijven ) en op een gegeven moment reed ik op een stoplicht af wat op oranje en rood sprong, maar omdat ik iets teveel snelheid had stopte ik net iets te ver achter de streep en reed dus weer een stukje achteruit zodat ik het stoplicht kon zien.

Links van me stopt een auto, die kijkt me aan zo van ' ', ik denk 'oh, kom maar op!'. Wacht...Wacht..Nog steeds rood...M'n busje was leeg, dus ik zat met m'n voet op het gaspedaal (hoef toch niet te schakelen dus kan gewoon plankgas wegcrossen) te wachten.....*GROEN*. *PLANKGAS*...

....Achteruit ...Was vergeten om 'm weer in z'n vooruit te zetten.

Die auto scheurde als een gek weg en zal wel erg verbaasd in z'n achteruitkijkspiegel hebben gekeken. En geluk bij een ongeluk dat er geen auto achter mij stond anders had ik een fikse botsing gemaakt zeg, jezus.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67580154
quote:

....

Dat is wel heel erg. Ik werd een keer na het stappen wakker. Volledig van de wereld natuurlijk. Liep ik naar de wc en ik wou gaan plassen. Gelukkig kwam ik nog net tot de ontdekking dat ik niet voor de wc stond maar voor de wastafel (ja die is best laag ja) stond.

Nog een beschamend moment. Slaapdronken (ben ik wel vaker, vandaar mijn nickname) als ik was wil ik een keukenkastje opendoen om een bord te pakken voor het ontbijt. Trek ik de deur van het kastje keihard tegen mijn hoofd aan. Het was namelijk het deurtje van de kast ernaast.

[ Bericht 3% gewijzigd door LordHypnos op 31-03-2009 15:31:53 ]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:00:00 #235
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_67583655
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer. Ik heb een tijd een bijbaan gehad als bezorgen in die grote sprinter-bestelbusjes. Dat zijn automaten, en die trekken echt als een tiet. Regelmatig bij een stoplicht een auto eruitgetrokken (in sommige dingen moet je als man gewoon kinderachtig blijven ) en op een gegeven moment reed ik op een stoplicht af wat op oranje en rood sprong, maar omdat ik iets teveel snelheid had stopte ik net iets te ver achter de streep en reed dus weer een stukje achteruit zodat ik het stoplicht kon zien.

Links van me stopt een auto, die kijkt me aan zo van ' ', ik denk 'oh, kom maar op!'. Wacht...Wacht..Nog steeds rood...M'n busje was leeg, dus ik zat met m'n voet op het gaspedaal (hoef toch niet te schakelen dus kan gewoon plankgas wegcrossen) te wachten.....*GROEN*. *PLANKGAS*...

Die auto scheurde als een gek weg en zal wel erg verbaasd in z'n achteruitkijkspiegel hebben gekeken. En geluk bij een ongeluk dat er geen auto achter mij stond anders had ik een fikse botsing gemaakt zeg, jezus.
LOL!!!!!!!
pi_67592751
quote:

Ik zie het helemaal voor me, geweldig
pi_67593481
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef LordHypnos het volgende:

[..]

Nog een beschamend moment. Slaapdronken (ben ik wel vaker, vandaar mijn nickname) als ik was wil ik een keukenkastje opendoen om een bord te pakken voor het ontbijt. Trek ik de deur van het kastje keihard tegen mijn hoofd aan. Het was namelijk het deurtje van de kast ernaast.
Dit doe ik ook wel eens Alleen stoot ik mijn hoofd gelukkig niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67594137
Pagina 1 gelezen.
Rest voor morgen
pi_67596064
Van de week tijdnes de wintersport. Gondel naar boven gepakt en boven aangekomen lift uitgestapt naar het begin van de piste. Dus ik doe mn rugtas dicht, doe mn skischoenen vast en zet mn stokken in de sneeuw. Ik kijk eens om me heen "Waar zijn mijn ski's?" Had ik ze gewoon in de lift laten zitten en waren ze weer vrolijk onderweg naar beneden
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_67599210
quote:
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')