abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65870828
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.

Enfin, nog één, vrijdagavond voor carnaval lekker stappen in een dorp verderop. Ik moet op het eind naar huis fietsen want ik sliep bij m'n ouders 10 km verderop, dus ik ga lam lekker met m'n armen zo op m'n stuur hangen en trap lekker door. Totdat ik half in slaap val, met één arm van dat stuur af pleur zodat ik een zwiep naar rechts maak en zo een halfvolle sloot in rijd.. Kwam met m'n neus OP het stuur terecht op de één of andere manier, hele carnavalspak ( ) onder het bloed, en de rest van carnaval met een giga-schram op m'n gaffel carnaval moeten vieren.
pi_65886163
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef Palomar het volgende:

[..]

whehehe, en die trein stopte ook niet tussendoor, zodat je er eerder uit kon?
Nee Speciale EK trein...
pi_65888586
Afgelopen jaar organiseerde ik samen met een aantal anderen de introductie voor nieuwe studenten. Onderdeel van het programma was een 'horrortocht' door het bos. Samen met een andere gast zou ik die tocht wel even gaan uitzetten. Wij met zaklamp het bos in om overal briefjes op te hangen en spullen te verstoppen. Toen we na een kwartier lopen toch wel ver in het bos waren besloten we een open vlakte op te lopen om daar wat te verstoppen. Ineens vraagt die jongen aan mij: 'zie je daar ook 2 oogjes in de verte'? Ik met m'n zaklamp schijnen en ja hoor, 2 oogjes in de verte. Toen scheten we al zowat in onze broek en zijn we terug gelopen. Toen we ons af en toe omdraaiden zagen we ineens nog veel meer oogjes Wij dus als een gek terug het bos in gelopen en de tocht afgemaakt met een iets verhoogde hartslag. Uiteindelijk waren we klaar en liepen we terug. Toen we weer langs die plek kwamen waren de oogjes weg. Rustig liepen we door en waren we het voorval min of meer vergeten. Tot er ineens van de linkerkant een behoorlijk gestommel klonk. Dus wij weer flippen als een gek en trekken een sprintje om weg te komen. Wij hadden al de wildste gedachten over stieren o.i.d., bleek het gewoon een kudde geiten te zijn

2 dagen later liep ik met m'n vriendin langs een rivier waar een aantal kinderen aan het voetballen waren. Zegt een van die gozertjes, terwijl wij d'r langs lopen, tegen zo'n meisje: 'ja, ik ken een gozer en die is bang voor schapen'
pi_67565242
Ik ga deze gewoon keihard omhoog kicken Laatst, midden in de nacht moest ik naar het toilet en bedacht bij mezelf dat ik geen lamp aan zou doen omdat ik dan te wakker zou worden. Toen ik klaar was en weer boven was beland miste ik helaas de bovenste tree en stortte schuin neer op de overloop
Ik wist meteen niet meer wat links en rechts was laat staan waar het trapgat was en raakte zwaar in paniek. Kind heeft me gelukkig gehoord en gered (hij deed de lamp aan ) maar ik moet het nog wel heel vaak horen
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_67578012
Ik kan het niet helpen, tvp
pi_67578344
Zo'n felgeel papiertje van de politie op het dashboard leggen ("Op aanraden van de politie heb ik geen waardevolle spullen in de auto laten liggen.")

En dan vervolgens de autoradio erin laten zitten.

Tot twee keer toe.

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:03:39 #232
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_67579585
M'n eerste of tweede rijles. Ik sta bij een verkeerslicht, dat op dat moment een stoplicht was. Voor me staat een auto. Licht springt op groen, en de auto voor me trekt niet op. Dus ik besluit, heel stoer, te gaan toeteren, in het kader van 'dat-had-ik-altijd-al-'s-willen-doen'. Dus de bestuurder voor mij geeft gas en rijdt weg. Waarop mijn motor afslaat, voor het verkeerslicht dus...

Ik heb ook ooit ruzie gemaakt met de bedrijfsleider van een doehetzelfzaak omdat ik wat wilde vragen en hij blijkbaar vond dat zijn gesprek met een personeelslid veel belangrijker was dan een klant (is koning, toch?). Alleen bleek dat later niet de bedrijfsleider, maar ook een klant...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:15:00 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67579911
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer. Ik heb een tijd een bijbaan gehad als bezorgen in die grote sprinter-bestelbusjes. Dat zijn automaten, en die trekken echt als een tiet. Regelmatig bij een stoplicht een auto eruitgetrokken (in sommige dingen moet je als man gewoon kinderachtig blijven ) en op een gegeven moment reed ik op een stoplicht af wat op oranje en rood sprong, maar omdat ik iets teveel snelheid had stopte ik net iets te ver achter de streep en reed dus weer een stukje achteruit zodat ik het stoplicht kon zien.

Links van me stopt een auto, die kijkt me aan zo van ' ', ik denk 'oh, kom maar op!'. Wacht...Wacht..Nog steeds rood...M'n busje was leeg, dus ik zat met m'n voet op het gaspedaal (hoef toch niet te schakelen dus kan gewoon plankgas wegcrossen) te wachten.....*GROEN*. *PLANKGAS*...

....Achteruit ...Was vergeten om 'm weer in z'n vooruit te zetten.

Die auto scheurde als een gek weg en zal wel erg verbaasd in z'n achteruitkijkspiegel hebben gekeken. En geluk bij een ongeluk dat er geen auto achter mij stond anders had ik een fikse botsing gemaakt zeg, jezus.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67580154
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.
Dat is wel heel erg. Ik werd een keer na het stappen wakker. Volledig van de wereld natuurlijk. Liep ik naar de wc en ik wou gaan plassen. Gelukkig kwam ik nog net tot de ontdekking dat ik niet voor de wc stond maar voor de wastafel (ja die is best laag ja) stond.

Nog een beschamend moment. Slaapdronken (ben ik wel vaker, vandaar mijn nickname) als ik was wil ik een keukenkastje opendoen om een bord te pakken voor het ontbijt. Trek ik de deur van het kastje keihard tegen mijn hoofd aan. Het was namelijk het deurtje van de kast ernaast.

[ Bericht 3% gewijzigd door LordHypnos op 31-03-2009 15:31:53 ]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:00:00 #235
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_67583655
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer. Ik heb een tijd een bijbaan gehad als bezorgen in die grote sprinter-bestelbusjes. Dat zijn automaten, en die trekken echt als een tiet. Regelmatig bij een stoplicht een auto eruitgetrokken (in sommige dingen moet je als man gewoon kinderachtig blijven ) en op een gegeven moment reed ik op een stoplicht af wat op oranje en rood sprong, maar omdat ik iets teveel snelheid had stopte ik net iets te ver achter de streep en reed dus weer een stukje achteruit zodat ik het stoplicht kon zien.

Links van me stopt een auto, die kijkt me aan zo van ' ', ik denk 'oh, kom maar op!'. Wacht...Wacht..Nog steeds rood...M'n busje was leeg, dus ik zat met m'n voet op het gaspedaal (hoef toch niet te schakelen dus kan gewoon plankgas wegcrossen) te wachten.....*GROEN*. *PLANKGAS*...

Die auto scheurde als een gek weg en zal wel erg verbaasd in z'n achteruitkijkspiegel hebben gekeken. En geluk bij een ongeluk dat er geen auto achter mij stond anders had ik een fikse botsing gemaakt zeg, jezus.
LOL!!!!!!!
pi_67592751
quote:

Ik zie het helemaal voor me, geweldig
pi_67593481
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef LordHypnos het volgende:

[..]

Nog een beschamend moment. Slaapdronken (ben ik wel vaker, vandaar mijn nickname) als ik was wil ik een keukenkastje opendoen om een bord te pakken voor het ontbijt. Trek ik de deur van het kastje keihard tegen mijn hoofd aan. Het was namelijk het deurtje van de kast ernaast.
Dit doe ik ook wel eens Alleen stoot ik mijn hoofd gelukkig niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67594137
Pagina 1 gelezen.
Rest voor morgen
pi_67596064
Van de week tijdnes de wintersport. Gondel naar boven gepakt en boven aangekomen lift uitgestapt naar het begin van de piste. Dus ik doe mn rugtas dicht, doe mn skischoenen vast en zet mn stokken in de sneeuw. Ik kijk eens om me heen "Waar zijn mijn ski's?" Had ik ze gewoon in de lift laten zitten en waren ze weer vrolijk onderweg naar beneden
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_67599210
quote:
Hahah, ik had ook ooit een beschamend moment in het verkeer.

I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  woensdag 1 april 2009 @ 01:37:16 #241
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_67600456
Oeh, beschamende momenten. Gebeurt mij zo vaak!

In een overvolle disco in redelijk beschonken staat een leuk meisje nastaren terwijl je loopt en daardoor het opstapje/pilaar/deur missen en vol onderuit gaan. En alle drie die voorbeelden vaker dan een keer...

Op straat denken dat je een vriendin ziet lopen, vanachter vastpakken en dan beseffen dat het een wildvreemd iemand is.

Op wintersport een leuke boardbabe zien en dan denken dat je daar even heel stoer langsheen kan boarden en vervolgens loeihard op je muil gaan over dat stukje ijs, recht voor haar neus.

Ook vaak, als ik thuis m'n boodschappen in de kastjes aan het laaien ben het openstaande deurtje over het hoofd zien... Die hoekjes doen pijn aan je hoofd
pi_67605777
Afgelopen zomer ging ik op vakantie naar Blanes (whehehe, ik ben zoeen Costa-pauper !!!!! ) met een paar vrienden. We gingen met de bus en dan stap je 's ochtends in en kom je de volgende ochtend aan in Spanje. Kortom, je rijdt 's nachts gewoon door.
Nou hadden wij een plaatsje ergens voorin de bus gekozen, tussen een hele groep meiden in. Nou ja, lekker gepraat over allerlei onzin enzo, maar toen kwam de avond. Het was zo'n middernacht en de bus maakte de laatste stop voor de nacht, zodat iedereen zich klaar kon maken om te gaan slapen. Nou vind ik het altijd fijn om nog wat muziek te luisteren voor het slapen gaan, dus ik pakte mijn mp3-speler en zette wat op. Mijn oordopjes zijn echter niet van die in-ear dingen, dus de omgeving hoort het ook. Ik zat een album van de Pussycat Dolls te luisteren ( !!! ) toen een van die meisjes waar we bijzaten er last van kreeg (omdat het zo luid was). Dus toen moest ik wel schoorvoetend toegeven dat ik het was die die muziek op had staan en niet 1 van haar vriendinnen...
pi_67606058
quote:

pi_67622768
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef kalinho het volgende:
Van de week tijdnes de wintersport. Gondel naar boven gepakt en boven aangekomen lift uitgestapt naar het begin van de piste. Dus ik doe mn rugtas dicht, doe mn skischoenen vast en zet mn stokken in de sneeuw. Ik kijk eens om me heen "Waar zijn mijn ski's?" Had ik ze gewoon in de lift laten zitten en waren ze weer vrolijk onderweg naar beneden
LOL!
Ik zie het al helemaal voor me.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_67625913
vast al eens gemeld, maar ik heb soms wel eens als ik wil gaan douchen, dat ik de badkamer in loop, aan het touwtje trek om het licht aan te doen, iets vergeet, dus haastig weer uit de badkamer loop en als ik dan terugkom trek ik uit gewoonte weer aan het touwtje en daar sta je dan ... in het donker
pi_67627125
Nu ik.

Ik had een paar weken geleden slecht geslapen, met een droom dat ik mijn kamer moet verlaten en niet meer terug mag komen.
Dus ik ga half slaapwandelend naar beneden en daar achter de pc zitten.
En ik kom er pas na een half uur achter dat het maar een droom was.
Dus ik de pc uitzetten, en voorzichtig naar boven lopen, op mijn kamer kijken of er toch niet stiekem iemand is, en toen eindelijk weer in bed.
Ik dacht echt van, wtf.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:04:09 #247
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67630775
Ik had (lang geleden alweer) eens op MSN een gesprek met een meisje uit mijn klas over huiswerk. Ik sprak haar niet zo vaak, en het ging alleen om school. Na een tijdje was het gesprek zo goed als afgelopen, maar het scherm stond nog open.

Ik had dus net dat liedje geluisterd van "pijpen beffen likken lekker naaien etc.", ben even de titel kwijt. Gewoon zo'n onnozel carnavalsnummer zegmaar. Omdat ik even helemaal in mijn eigen gedachten zat, en opeens op het briljante idee kwam om mijn typskills te testen, ging ik even een stukje typen. (Zo snel mogelijk...géén idee waarom). Dit deed ik niet in een leeg Word documentje, maar in het gespreksvenster van dat meisje Het was dus een soort gebrabbelde tekst van "florian kan goed beffen naaien lalala *random andere tekst* olé olé"...meuk dus. Het was duidelijk niet bedoeld voor publicatie, maar ik drukte per ongeluk op enter Ik schrok me de tiefus, en heb zo snel als ik kon de computer uitgezet. Rare actie, bedacht ik toen. Toen heb ik de computer maar weer opgestart en gezegd dat het een "grapje" was. Rare blikken gehad de volgende dag op school
Primum non nocere
pi_67637205
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:04 schreef Florian_ het volgende:
Ik had (lang geleden alweer) eens op MSN een gesprek met een meisje uit mijn klas over huiswerk. Ik sprak haar niet zo vaak, en het ging alleen om school. Na een tijdje was het gesprek zo goed als afgelopen, maar het scherm stond nog open.

Ik had dus net dat liedje geluisterd van "pijpen beffen likken lekker naaien etc.", ben even de titel kwijt. Gewoon zo'n onnozel carnavalsnummer zegmaar. Omdat ik even helemaal in mijn eigen gedachten zat, en opeens op het briljante idee kwam om mijn typskills te testen, ging ik even een stukje typen. (Zo snel mogelijk...géén idee waarom). Dit deed ik niet in een leeg Word documentje, maar in het gespreksvenster van dat meisje Het was dus een soort gebrabbelde tekst van "florian kan goed beffen naaien lalala *random andere tekst* olé olé"...meuk dus. Het was duidelijk niet bedoeld voor publicatie, maar ik drukte per ongeluk op enter Ik schrok me de tiefus, en heb zo snel als ik kon de computer uitgezet. Rare actie, bedacht ik toen. Toen heb ik de computer maar weer opgestart en gezegd dat het een "grapje" was. Rare blikken gehad de volgende dag op school
Hehe had je uit kunnen leggen toch? Zeg je erbij dat je nogal moe was
pi_67646319
Vorig jaar tijdens mn stage kwam ik s'morgens vroeg op het kantoor, ik was nog lang niet wakker dus het eerste wat ik deed was koffie halen. Ik moest ff wachten want de secretaresse moest eerst nog ff koffie pakken voor een aantal mensen. Dus ik pak alvast een kopje en 2 zakjes creamer. Leeg ik niet met mn stomme kop de creamer in de prullenbak en sta ik daar een beetje met 2 lege creamerzakjes in mn handen Die secretaresse kwam niet meer bij, echt ik kon wel door de grond zakken
pi_67647591
Vandaag op school in de pauze, we mochten de aula niet in.
Dus iedereen naar buiten.
De meeste leerlingen gaan aan de rand van het schoolplein zitten, maar in het midden staan een paar bankjes, dus ik ga met een paar vrienden bij die bankjes zitten, lekker in het zonnetje.
De prullenbakken staan aan de rand van het plein.
Ik had mijn eten op, dus ik wil naar zo'n prullenbak lopen, het halve plein over.
En dan val ik over mijn tas.
Iedereen ziet het.

Daarna gewoon weer terug gaan zitten en doen alsof er niks is gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')