abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64971959
Hij was niet belangrijk genoeg om te vertellen.

"Shit, heeft ie het nieuwe gebouw toch gevonden"
pi_64972141

Ja ze/we verhuisden woensdag (en ik werk ma/di) en ik had niks meegekregen
Van de bouwvakster had ik begrepen dat het lag aan het overlijden van de eigenaar van het pand ofzo
당신을 사랑합니다
  Moderator / Redactie FP maandag 12 januari 2009 @ 23:09:37 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_64972334
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_64974247
Iedereen kent die momenten wel dat ze per ongeluk ergens naar toe gaan en fout zitten. Denk aan de verkeerde bus of metro nemen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64974567
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:
Iedereen kent die momenten wel dat ze per ongeluk ergens naar toe gaan en fout zitten. Denk aan de verkeerde bus of metro nemen.
Of de intercity ipv de stoptrein waardoor je jouw station gewoon voorbij raast...
pi_64974644
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Of de intercity ipv de stoptrein waardoor je jouw station gewoon voorbij raast...
Ik heb dat een keer gehad met ramadan. Raast zo Zaandam voorbij en stopte pas in Alkmaar. Was tijd om te eten en ik had niet eens geld om eten te kopen. Zat ik om 10 uur 'snachts in me eentje op dat station
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64974699
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:
Was een keer met meeloopdag in Utrecht. Bus zag er niet leeg uit ofzo, maar was ook niet bomvol. Hij komt aan, deur open, 3 personen gaan naar binnen (voorkant) en aan de achterkant gingen nog mensen eruit en was eerste die erin zou gaan. Gaat de deur dicht Ik druk op dat knopje, klik klik. Rijdtie weg Zitten wij daar gezellig te wachten terwijl onze begeleiders weg waren (met 1 persoon)

GElukkig kwam ik de Utrecht CS-zwerver van youtube tegen op het einde van de dag toen ik weer naar huis ging (vroeg me om 2 euro)
당신을 사랑합니다
pi_64976269
Je binnen 24 uur twee keer aan dezelfde persoon voorstellen Die tweede keer krijg je zo'n weifelend handje met een gezicht van
pi_64980495
Dat had ik een tijdje geleden ook...
Ik was uitgenodigd voor een feestje, voordat ik die tent in liep stelde ik me voor aan een paar meisjes, om me een kwartier later, binnen, weer voor te stellen aan hun
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:23:07 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64981027
Ik was aan het fietsen door de regen, naar beneden kijkend omdat het echt hard regende en anders de druppels in mijn ogen kwamen. Krijg ik het voor mekaar om op klaarlichte dag, totaal nuchter, tegen een stilstaande truck te fietsen die half op het fietspad stond.

Stond ik later even bij te komen in een portiek omdat mijn knie echt pijn deed, komt er zo'n klein kind langs met zijn moeder. Begint dat kind mij uit te lachen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_65003577
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:41 schreef VonHinten het volgende:
Je binnen 24 uur twee keer aan dezelfde persoon voorstellen Die tweede keer krijg je zo'n weifelend handje met een gezicht van
Doe ik standaard bij een nieuwe baan. Krijg je een rondleiding over de afdeling en dus binnen 30 minuten 50x "Dit is Ria/Piet/Halil/Nelly en die doet...". Dus na 31 minuten loop je een kantoortje in waar Ria/Piet/Halil/Nelly toevallig weer staat en dan doe je joviaal: "Hoi, ik ben [prutser] en ik kom hier [prutsen]" en dan doet zij/hij idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65004827
Basel EK 2008

Perron 17 en 18, twee treinen rond 1u snachts die beide vol zaten met mensen in het oranje. 1 trein die naar Bern ging (ong 100km verder) en 1 trein die naar het dorp ging waar de camping was (10km verder).

3x raden welke trein ik in m'n eente ingelopen was. Precies op het moment dat ik die trein instap gaan de deuren dicht en rijdt hij weg. Aangekomen in Bern rond 2u bleek dat de eerstvolgende trein de volgende dag om 7u pas zou vertrekken. Niemand van de groep waarmee ik was wist iets want de accu van m'n telefoon was ook nog eens leeg.

Na 2,5 uur zoeken naar een taxichauffeur die een trip van 100km wou maken eindelijk eentje gevonden. Kosten een goede 120 euro armer. Kwam ik dus om half 6 aan op de provisorische camping!

Uiteindelijk dus ruim 2,5u in een t-shirtje in de nachtelijke kou naar een taxi gezocht, en 300x uitgelachen door Zwitsers omdat het Nederlands elftal had verloren.
pi_65004881
Dit topic ga ik binnenkort helemaal teruglezen.
Hi-la-risch!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65004892
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Gutz het volgende:
Basel EK 2008

Perron 17 en 18, twee treinen rond 1u snachts die beide vol zaten met mensen in het oranje. 1 trein die naar Bern ging (ong 100km verder) en 1 trein die naar het dorp ging waar de camping was (10km verder).

3x raden welke trein ik in m'n eente ingelopen was. Precies op het moment dat ik die trein instap gaan de deuren dicht en rijdt hij weg. Aangekomen in Bern rond 2u bleek dat de eerstvolgende trein de volgende dag om 7u pas zou vertrekken. Niemand van de groep waarmee ik was wist iets want de accu van m'n telefoon was ook nog eens leeg.

Na 2,5 uur zoeken naar een taxichauffeur die een trip van 100km wou maken eindelijk eentje gevonden. Kosten een goede 120 euro armer. Kwam ik dus om half 6 aan op de provisorische camping!

Uiteindelijk dus ruim 2,5u in een t-shirtje in de nachtelijke kou naar een taxi gezocht, en 300x uitgelachen door Zwitsers omdat het Nederlands elftal had verloren.
Omg
Lambo of Rekt
pi_65431425
Niemand die het ziet maar toch wel een beetje beschamend.

Als je haast heb en dan nog even vlug naar de wc moeten, maar dan geen erg in de bril hebben die omhoog staat. Je raad het al; zodra je zit zak je gelijk de wc in en je benen de lucht in.

2 dagen geleden nog meegemaakt
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 20:12:24 #216
145146 Andyy
pi_65431808
net wou ik een pakketje versturen alleen had ik het pakketje thuis laten liggen
  maandag 26 januari 2009 @ 20:36:54 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65432754
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.

Enfin, nog één, vrijdagavond voor carnaval lekker stappen in een dorp verderop. Ik moet op het eind naar huis fietsen want ik sliep bij m'n ouders 10 km verderop, dus ik ga lam lekker met m'n armen zo op m'n stuur hangen en trap lekker door. Totdat ik half in slaap val, met één arm van dat stuur af pleur zodat ik een zwiep naar rechts maak en zo een halfvolle sloot in rijd.. Kwam met m'n neus OP het stuur terecht op de één of andere manier, hele carnavalspak ( ) onder het bloed, en de rest van carnaval met een giga-schram op m'n gaffel carnaval moeten vieren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65433071
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam een keer thuis van stappen, aardig bezopen...woonde destijds samen met 4 vrienden in één rijtjeshuis zeg maar, nou hartstikke gezellig, ik ging tukken....Word op een gegeven moment wakker, ik moet pissen, ga half met m'n ogen dicht naar de wc (Ik hou m'n ogen dus dicht zodat ik een beetje in de slaap-mode blijf)..

Lekker handig dat m'n wc eigenlijk schuin tegenover m'n deur is, vlakbij de voordeur. Hoef dus niet ver te lopen. Ik ben klaar, loop de gang op, loop naar rechts, trek de deur achter me dicht en denk... Koud hier?!
....

Stond ik echt in m'n fucking boxershort met 6 graden buiten op de stoep. Aanbellen natuurlijk, NIEMAND hoorde het want iedereen lag in een biercoma in z'n nest. Ik dacht, godverdomme, wat overkomt mij nu. Heb toen het hele huizenblok om moeten rennen, op m'n blote voeten, over de muur geklommen waardoor ik in de achtertuin kwam, daar flikkerde ik nog vanaf waardoor ik allemaal zand en kiezels op mn lichaam had...Maar gelukkig was de achterdeur wel open waardoor ik gewoon naar binnen kon. 'T is wel raar wakker worden in een bebloed bed met een hoop zand etc.

Enfin, nog één, vrijdagavond voor carnaval lekker stappen in een dorp verderop. Ik moet op het eind naar huis fietsen want ik sliep bij m'n ouders 10 km verderop, dus ik ga lam lekker met m'n armen zo op m'n stuur hangen en trap lekker door. Totdat ik half in slaap val, met één arm van dat stuur af pleur zodat ik een zwiep naar rechts maak en zo een halfvolle sloot in rijd.. Kwam met m'n neus OP het stuur terecht op de één of andere manier, hele carnavalspak ( ) onder het bloed, en de rest van carnaval met een giga-schram op m'n gaffel carnaval moeten vieren.
pi_65435636
Ik dacht ooit een keer dat er een briefje van 100 euro op de grond lag in de V&D... snel opgepakt en in mijn jaszak gedaan

Kom ik weer buiten, vouw het briefje open, is het zo'n specimen-geval uit de portomonnees

volgens mij heeft niemand me gezien
pi_65438539
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Gutz het volgende:
Basel EK 2008

whehehe, en die trein stopte ook niet tussendoor, zodat je er eerder uit kon?
  maandag 26 januari 2009 @ 23:33:06 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65440516
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Silenus het volgende:

....

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65440867
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef pleeborstel het volgende:
Ik dacht ooit een keer dat er een briefje van 100 euro op de grond lag in de V&D... snel opgepakt en in mijn jaszak gedaan

Kom ik weer buiten, vouw het briefje open, is het zo'n specimen-geval uit de portomonnees

Waarschijnlijk heeft de beveiliging zich kapot gelachen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:54:35 #223
78498 classpc
I don't like change
pi_65442823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef pleeborstel het volgende:

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_65477734
Laatst met hardlopen dacht ik even vakkundig mijn neus te legen maar had (uiteraard) niet de fietser achter mij zien aankomen. Gelukkig kwam het op z'n wiel en niet een half metertje hoger
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 9 februari 2009 @ 04:06:54 #225
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_65870584
Leuke actie van mij net:
Ging ff een tosti eten, glas melk erbij, zo'n gele chocomel beker, die worden naar boven toe breder zeg maar.
Ik wil dus een slok nemen maar de beker valt me uit de handen, ik grijp er dus naar en 'squeeze' zo dat ding recht omhoog, FLATS de volle lading in m'n gezicht, had de melk nog in m'n oren en m'n neus zitten, alles in de keuken eronder en de blik op mijn harses was waarschijnlijk priceless.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laatst met hardlopen...
Doet me denken aan eentje van mij, paar jaar geleden al, ik fietste naar school en ik rookte een sigaret. Neem dus een hijs en precies terwijl ik inhaleer valt die askop eraf, en die zuig ik lekker mee naar binnen.
Heb me een partij zitten te rochelen daar. Mensen achter mij zullen wel vreemd gekeken hebben
It's okay to be white
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')