abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60574045
Deel 6
Beschamend moment in je eentje,
Beschamend moment (in je eentje) Deel 2
Beschamend moment (in je eentje) Deel 3
Beschamend moment (in je eentje) deel 4
Beschamend moment (in je eentje) Deel 5

Laatste beschamende momenten :
quote:
no1uknow:
Mijn moeder laatst, ze verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ze had de huistelefoon in d´r achterzak gedaan.

Telefoon rinkelt, zij als een gek die telefoon zoeken, ik moest helpen.
Beller had het bellen na een minuut wel opgegeven, maar wij verder zoeken want me ma wist zeker dat ie in de buurt was.
Na 10 minuten zoeken zag ik iets in me ma´s achterzak zitten dus ik: "Mam, voel is aan je achterwerk..."

En jahoor
quote:
RobertMugabe:
Was op de 1e werkdag bij de AH op zaterdagochtend. Wekker ging om 6 uur s'ochtends en ik haast me uit bed om te douchen. Eenmaal bezig met douchen hoorde ik opeens een hels geluid, het bleek mijn mobiel alarm te zijn met de PIEP IRRI 2 omdat ik super bang was te verslapen) Ik schrok me wild en ik realiseerde me dan ook meteen dat het hele huis inclusief broers en ouders wakker zou worden van deze uiterst irritante piep ringtone.

Uit reflex spring ik uit de douche, sla een handdoek om mn middel en sprint vervolgens naar mijn kamer om de ringtone uit te zetten, eenmaal uitgezet realiseerde ik me dat ik me niet snel had afgedroogt wat dus betekent dat er een spoor water liep van de badkamer naar mijn kamer.

Terwijl ik terug sprintte naar de douche op dat gladde pad kan je wel raden wat er gebeurde, ik ging VOL op mijn plaat.. het gevolg was een gigantische dreun en omdat mijn kamer recht boven de slaapkamer van mijn ouders is vreesde ik voor de gevolgen. En ja hoor, even later hoor ik mijn vader de trap opkomen met : alles goed vriend? lig ik daar dus halfnaakt in een plas water in mijn kamer met de shampoofles open in mijn hand. bleek er een hele straal shampoo over het kleed te zijn gegaan inclusief mijn bed, zag er heel genant uit. Mijn vader heeft vervolgens een nieuwe handdoek gepakt en de vloer gedweild en ik ben toen snel verder gaan douchen en vervolgens aan mijn eerste werkdag begonnen.

Die eerste werkdag zal ik dus niet zo snel vergeten....:p
quote:
Epiphone:
Een aantal jaren geleden tijdens de winter was ik aan het fietsen van huis af. Ik nog maar net vertrokken toen ik achter mij hoor, HE JUSTIN, dus ik kijk achterom, bleek het mijn zusje te zijn, ik flikker op de grond, door het gladde ijs. Zij schiet in de lach en flikkert zelf ook. Ik zie dit en begin ook te lachen. Moet er grappig hebben uitgezien twee mensen lachend op de grond.

Dit doe ik vaak. Ik ben naar iets op zoek en kan het nergens vinden. Blijkt het gewoon in mijn hand te zijn of op mijn kop bijv. zonnebril.

Ik zit tegenwoordig in dienst. Wij moest gaan lopen met het hele compagnie, alle hoge pieten erbij. Wij hoefden niet ver te lopen 8km. Ik was gewoon aan het praten met de persoon naast mij, zag ik een gat over het hoofd. Ik struikelde en viel kei hard op mijn knie (kon 2 weken niet lopen). Normaal gezien worden mensen gewond als ze uitgezonden worden, ik niet. Alleen tijdens het lopen of sporten.. :S
quote:
4EverBlackEyed
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

.......
Life is Music
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:59:40 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_60574946
Schaamteloze TVP
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_60577573
laat ik er eens één posten

Mijn vriendin en ik gingen samen boodschappen doen en we hadden al een kleine meningsverschil dus we liepen al wat geïrriteerd rond in de winkel.

Op het boodschappenlijstje stond een tros bananen ( in de tussen tijd was ik mijn lege flessen aan het inleveren) dus ik kom terug bij het karretje en zie daar een tros bananen liggen maar niet de juiste... dus ik pak zwaar geïrriteerd die tros bananen en zeg tegen mijn vriendin dit zijn de verkeerd en pak de goeie en loop daar mee terug naar de kar. Wat bleek nou nu had mijn vriendin wel de goeie bananen gepakt maar ik had dus in mijn onoplettendheid de bananen bij iemand anders uit de kar gepakt

Dus ik gauw die bananen bij de andere persoon in de kar gegooid en mijn vriendin helemaal blauw van het lachen en nu had dus een andere klant dit ook opgemerkt en ik moest dus ook nog langs hem om een zak aardappelen te pakken zegt hij ook nog brood nuchter "van mijn aardappelen blijf je af he"
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:18:18 #4
Rawr
pi_60578466
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
zegt hij ook nog brood nuchter "van mijn aardappelen blijf je af he"
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:21:02 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60578533
Even een korte

Condensbak van de droger vol van de trap af laten vallen met als gevolg zeiknatte vloerbedekking op de overloop
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60578972
Hier weer één

Mijn vriendin heeft 2 zusjes en 2 broertjes en haar jongste zusje wou graag met haar verjaardag naar Slagharen dus zo gezegd zo gedaan wij naar Slagharen. Het was die dag super warm en ik was er al niet echt bij met mijn hoofd. Dus wij lopen zo met het gezin langs al die winkeltjes tot we opeens even blijven staan bij dat ding waar je met verf kan spuiten op een stuk rond draaiend papier.

Na 2 minuten liepen we verder en ik dacht van laat ik mijn vriendin eens lekker een knuffel geven want die liep voor me dacht ik dus ik sla mijn arme om haar heen en opeens hoor ik hé dus ik kijk nog eens goed en bleek ik haar één na jongste zusje beet te hebben ze lijken op de achter kan ook zo veel op eklaar

Nou mijn schoonmoeder piste zo wat in haar broek van het lachen en ik ben maar gauw met het schaamrood op de kaak naar mijn vriendin gevlucht
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_60579378
Life is Music
pi_60579484
Vanmorgen was mijn scooter verzopen, ik de hele tijd geprobeerd hem te starten zonder resultaat.
Mijn moeder lag op het terras te zonnen met haar ogen dicht, ze wist dus niet dat ik daar met mijn scooter stond. Ik stond met de uitlaat richting haar, deed de sleutel in het contact en gas keihard gaf.
Serieus, de hele omgeving blauw van de rook en mijn moeder me met grote ogen mij aankijken.
Die reactie..onbetaalbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fredo55 op 05-08-2008 19:43:55 ]
Life is Music
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:18:21 #9
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_60579859
wat een topic
Keer met stappen een wildvreemde dame in dr nek gekriebeld (vriendin vind dat wel fijn.... En van achter... Leken ze nogal op elkaar ) dat meiske en mijn vriendin boos.... En ik was niet eens dronken
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_60580813
niet een oeps-momentje van mezelf maar ik kom erin voor

Een vriend van mij ligt in bed met zn vriendin..
Hij wilt haar naam kreunen, maar kreunt die van mij (vraag me niet waarom)
Dus zn vriendin natuurlijk "WAAAAT??"
hij: "euhm ik bedoel natuurlijk .... (naam van andere vriendin van ons)
Je kunt begrijpen dat die vrijpartij meteen voorbij was

en mn vriendin toch twijfelde aan haar 2 vriendinnen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_60580946
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
wat een topic
Keer met stappen een wildvreemde dame in dr nek gekriebeld (vriendin vind dat wel fijn.... En van achter... Leken ze nogal op elkaar ) dat meiske en mijn vriendin boos.... En ik was niet eens dronken
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:17:34 #12
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_60581105
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:03 schreef Ladylike het volgende:
niet een oeps-momentje van mezelf maar ik kom erin voor

Een vriend van mij ligt in bed met zn vriendin..
Hij wilt haar naam kreunen, maar kreunt die van mij (vraag me niet waarom)
Dus zn vriendin natuurlijk "WAAAAT??"
hij: "euhm ik bedoel natuurlijk .... (naam van andere vriendin van ons)
Je kunt begrijpen dat die vrijpartij meteen voorbij was

en mn vriendin toch twijfelde aan haar 2 vriendinnen
Net efkes anges
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:22:19 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60581195
Mn laatste:

oliepeil van mn motorfiets gecontroleerd en bijgevuld, loop ik daarna met die fles motorolie door de keuken en zet 'm doodleuk in de kelder neer..

óf:
ik probeer mn motor te starten, maar hij wil niet echt. En ik maar proberen en proberen.. met de choke kutten.. dat ding verrot schelden.. waarom start dat kuthoerending niet?

Is de jiffy (zijstandaard) niet helemaal opgeklapt, en wanneer hij in de versnelling staat zorgt een beveiliging er voor dat ie niet kan starten..

Dom dom dom
Huilen dan.
pi_60581916
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef JoostPayne het volgende:
"van mijn aardappelen blijf je af he"
Whahaha, ik lig helemaal in een deuk hier!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_60583319
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
We are living in a material world, and I am a material girl
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:14:20 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60583400
Huilen dan.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:17:12 #17
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_60583478
Twee momenten van mijn vakantie

- We waren in Zuid-Engeland en daar hebben ze in elk gat wel een grote kerk of kathedraal. Wij ergens zo'n kerk ingelopen. In het midden waren ze met restauratiewerkzaamheden bezig en daarom hadden ze een deel afgezet met boardplaten, om nieuwsgierige ogen buiten te houden. Maarja, ik toch nieuwsgierig, dus ik kijk door een spleet langs een van die platen. En ik wist meteen waarom ze er stonden, ik keek recht in een eeuwenoude schedel van iemand die daar begraven lag

- Op de boot terug naar Calais: we willen ergens gaan zitten en we zien ergens een aantal stoelen - een soort draaifateuils - met tafeltjes erbij. Een aantal zijn bezet, maar aan het eind staan nog 1 stoel en 1 tafeltje bij elkaar. Dus mijn vriend gaat aan die ene stoel bij dat tafeltje zitten Maarja ik wil ook zitten en ik zie een stukje terug dat er nog 1 stoel vrij is bij andere mensen aan een tafeltje. Mijn vriend zegt: "Anders vraag je even aan die mensen of je die stoel mag pakken". Dus ik loop naar dat oudere echtpaar toe en vraag in het Engels of die stoel nog vrij is en of ik em mee mag nemen. Die mensen kijken me een beetje vreemd aan en ik sta ondertussen aan die stoel te sjorren. Ja die zat natuurlijk hartsikke aan de grond vast geschroefd Gelukkig zagen we verderop al meer lege stoelen dus ben ik met een rooie kop daar snel heengelopen En die oudere mensen bleken natuurlijk ook nog Nederlanders.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:21:48 #18
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60583598
hihi
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:27:12 #19
Rawr
pi_60583722
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

Oh schitterend
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:13:33 #20
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60584749
Ooh ik heb zovaak van die momenten, maar ik kan nu niet op eentje komen Dus dan maar even een tvp
pi_60588748
Mijn vriendin stond tussen mij en haar broer. Toen wilde ze mij zachtjes in mijn kont knijpen. Maar toen kneep ze haar broer in zijn kont..
Fingerspitzgefühl
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 augustus 2008 @ 00:02:13 #22
Rawr
pi_60589224
Kan ze links en rechts niet uit mekaar houden?
pi_60590047
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ze links en rechts niet uit mekaar houden?
Dat krijgt ze pas in groep 4
Fingerspitzgefühl
pi_60594075
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Dat krijgt ze pas in groep 4

Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrel De J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon

Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde
Nu is het een soort van traditie aan het worden
pi_60594555
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrel De J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon

Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde
Ik denk dat het wel goed zit jongen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60595157
Hier eentje van een kameraad van me.

We waren die ochtend naar Leeuwarden geweest met een groep om even lekker te shoppen en ik zou een tatoeage laten zetten. Dus wij naar zo'n shop toe en na wat vragen gesteld te hebben had ik een afspraak gemaakt bij de tatoeage shop. Wij 's middags terug naar huis en spraken af dat we 's avonds naar het dorpshuis zouden gaan.

Die avond wij zitten daar wat te drinken en zegt mijn maat zo van hoe is het met je tatoeage ? ik zo van ja het gaat wel alleen beetje gevoelig meer niet. Voor dat ik het door heb wil hij me een tepel twister geven en pakt me zo bij me borst beet waar de tatoeage is gezet en geeft er een beste draai aan

Ik zo van WTF gast... en hij echt zo kijken van wat lul je nou... ik zo zeggen van die tatoeage is net gezet man dan kan je niet aan mijn tepel gaan draaien staats gek ! die jongen wist spontaan niet meer wat hij moest zeggen en het schaamrood stond hem de hele avond bijna op de kaken.

Gelukkig niks aan over gehouden

Nog één

ik was een jaar of 17 en had al verschillende brommers gehad en had net een Peugeot dames brommer gekocht die al 25 jaar oud was dus ook lekker goedkoop met verzekeren. Op en dag ik rij naar huis en ik wou ons erf oprijden en ik pak de bocht net wat te scherp en zo boort mijn trapper zich in de grond dus lig je daar op de muil in het grind gelukkig had niemand het gezien maar het zal wel hilarische geweest zijn.

Weer één

Je weet wel hoe dat gaat als je met zijn tweeën op fietst van uit school altijd donderjagen. het was die middag wat koud en ik had een sjaal om en wij fietsen zo naar huis een lopen een beetje te ouwe hoeren. Totdat mijn maat besluit mijn sjaal over mijn ogen te trekken en er ontstaat wat trek en duw werk tot dat ik een ruk aan mijn stuur geef waardoor mijn maat los schiet van me sjaal en zo de sloot in fietst hahaha gelukkig voor hem stond er niet veel wat in de sloot

Nog één

Bij ons in het dorp had je een brug over de vaart en dan had je nog 2 openingen aan de zijkant waar ook wat zat en bij 1 van die zijkanten lag een stalen boot met 2 kettingen vast aan de reling zodat deze niet gejat kon worden. Maar met een beetje spring werk kon je zo in de boot komen en dan kon lekker on de brug zitten dus ik wil er ook in klimmen zoals gebruikelijk en ik zit bijna in de boot stond op het rand schiet de boot een stukje naar voren waardoor ik mijn evenwicht verlies en zo achter over het water in donder nou iedereen lag blauw van het lachen.

als me er weer een paar te binnen schiet post ik ze wel weer

[ Bericht 49% gewijzigd door JoostPayne op 06-08-2008 10:50:19 ]
pi_60595258
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed zit jongen
Zit het ook zeer zeker, als vrienden. Een relatie zullen we wss nooit krijgen
pi_60595851
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:

[..]

GEWELDIG !!!!
pi_60600574
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:37 schreef JoostPayne het volgende:

Nog één

ik was een jaar of 17 en had al verschillende brommers gehad en had net een Peugeot dames brommer gekocht die al 25 jaar oud was dus ook lekker goedkoop met verzekeren. Op en dag ik rij naar huis en ik wou ons erf oprijden en ik pak de bocht net wat te scherp en zo boort mijn trapper zich in de grond dus lig je daar op de muil in het grind gelukkig had niemand het gezien maar het zal wel hilarische geweest zijn.

Hmm, die ken ik dus wel van de andere kant.

Zaterdagavond. Kratje bier weggewerkt met een maat van me, je kent het wel. Vrij bezopen kwam ik op het briljante idee om naar de shoarma te gaan fietsen om ns ff wat te eten voor ons te halen. Zo gezegd zo gedaan, ik met mn dronken hoofd op de fiets weg. Aangekomen bij de shoarma tent besteld en eten gekregen, terug op de fiets.

Op een gegeven moment kom ik bij een bruggetje hier, vrij scherpe bocht met het fietspad. Een soort van Tsplitsing op een fietspad. Daar buiten op het eerste huis naast die splitsing zie ik een mannetje of 10, 12 buiten staan, er was een feestje ofzo daar dacht ik. Dus ik denk nou die bocht neem ik wel ff, ook m'n trapper op de grond, ik vlieg met fiets shoarma en mezelf naar de andere kant. Klets, keihard op me smoel voor dat publiek, shoarma met saus over me heen.

Dus ik stond zo versuft op, ik keek ze aan en zag gewoon dat ze allemaal super veel moeite deden om niet te lachen. Uiteindelijk kwam er nog 1 aan om te vragen of het wel ging ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.
Lambo of Rekt
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:42:35 #30
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60608812
Oja ik weet nog wel iets Ik was een keer op een feestje, maar het was echt teringsaai. Dus ik wilde naar een vriendin smsen van "wow gek ik ben op een saai feest, niet normaal!" stuur ik het naar de vriendin van wie het feest was Ik er maar een grapje van maken
pi_60609508
Aantal jaren terug op de schaatsbaan.
Was rondjes aan het schaatsen en op een plekje zaten wat jongens waar ik indruk op wilde maken. Dus ik was al een paar keer daar langs gegaan en het ging allemaal goed.
Kwam weer in volle vaart aangereden en moet op dat moment een beetje naar hen aan het kijken zijn geweest. Want wat bleek, ze hadden een stukje van de baan afgezet om glad te maken.
Ik zie dat te laat om uit te wijken of af te remmen. Ik probeer te stoppen en schiet op mijn rug onder de afzetting door. Natuurlijk voor de neus van die jongens.
Nadeel was, ik moest weer omhoog kruipen en onder de afzetting door terug naar die jongens. Die me vierkant uitlacht
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:33:55 #32
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60610123
Vooropgesteld: ik ben geen racist.

Ik woonde tot mijn 15e in Zuid-Afrika. Wij woonden aan de voet van een berg en wij hadden daardoor geen achterburen. Zoals gewoonlijk in Zuid-Afrika was er weinig regen en alle planten (en dus ook gras) waren kurkdroog. Toen ik een jaar of 11 was gingen mijn broer en ik met lucifers spelen in ons achtertuin. Ons achtertuin was met gaas afgezet en wij gingen helemaal achter in de tuin bij het gaas staan om gras (aan de andere kant van het gaas) aan te steken.
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen. Op een gegeven moment waren wij te laat met uitblazen en wij hadden natuurlijk geen water in de buurt. Razendsnel greep het vuur om zich heen en het ging dus mooi de berg op.

Als hazen renden wij naar huis om de brandweer te bellen maar wij zagen de bui al hangen. Ik was aan het bellen en mijn melding was ongeveer zo:
"Hoi, met Oldbie. De berg staat in de fik!!! Wij hebben niets gedaan maar we zagen nog wel een paar zwarten wegrennen!!!!"

Het mocht niet baten. Vanuit de hele stad was te zien hoe een zwartgeblakerd driehoek naar ons huis wees
pi_60610923
Hier ook een leuke van een kameraad van me

Zaterdag avond goed doorgezakt met de nodige biertjes.
Belt zijn vriendin(die was aan het oppassen bij een tante van haar) kom je me halen schat anders moet ik alleen fietsen.
Ja is goed zegt die ik kom je wel halen breng ik je thuis.
Zo gezegt zo gedaan,hij haar ophalen en naar huis gebracht.
Wil die terug fietsen naar de kroeg, nee hij fietst terug naar dat huis van die tante waar zijn vriendin op de kleine had opgepast.
Hij belt aan daar, tante maakt open''wat kom jij doen" ik kom mijn vriendin halen.
En net als hij dat zegt bedenkt hij zich oeps ik ben hier net geweest.
wehehehehe heb echt in een deuk gelegen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:04:21 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60611074
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Oldbie het volgende:
Vooropgesteld: ik ben geen racist.

Ik woonde tot mijn 15e in Zuid-Afrika. Wij woonden aan de voet van een berg en wij hadden daardoor geen achterburen. Zoals gewoonlijk in Zuid-Afrika was er weinig regen en alle planten (en dus ook gras) waren kurkdroog. Toen ik een jaar of 11 was gingen mijn broer en ik met lucifers spelen in ons achtertuin. Ons achtertuin was met gaas afgezet en wij gingen helemaal achter in de tuin bij het gaas staan om gras (aan de andere kant van het gaas) aan te steken.
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen. Op een gegeven moment waren wij te laat met uitblazen en wij hadden natuurlijk geen water in de buurt. Razendsnel greep het vuur om zich heen en het ging dus mooi de berg op.

Als hazen renden wij naar huis om de brandweer te bellen maar wij zagen de bui al hangen. Ik was aan het bellen en mijn melding was ongeveer zo:
"Hoi, met Oldbie. De berg staat in de fik!!! Wij hebben niets gedaan maar we zagen nog wel een paar zwarten wegrennen!!!!"

Het mocht niet baten. Vanuit de hele stad was te zien hoe een zwartgeblakerd driehoek naar ons huis wees
quote:
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen.
Herkenbaar van vroeger idd Mooi was (is ) dat hè, vuur
Huilen dan.
pi_60611500
Als klein meisje ben ik wel eens in een boom geklommen. Ik had alleen een kort broekje aan, verder schoenen. Uiteindelijk val ik uit die boom, zo in de brandnetels..

Kan verder zo snel niet iets verzinnen, maar maak er wel genoeg mee (de beschamende momenten).
Happiness never comes in the way that we imagine.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:34:15 #36
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60611893
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60611966
He, ik herinner me er ook weer een nu ik dat verhaaltje van die boom zie.

Ik was aan het schoenschoppen met iemand. En ik was er zo goed in (:')) dat ik m'n schoen in de boom schopte. Niemand kon erbij of zo, dus ging bij iemand aanbellen om een bezem te vragen. Dus ik bel aan. 'Mag ik misschien een bezem van u lenen?' Mevrouw: 'Waar heb je die voor nodig?' Ik: 'Ja ik heb m'n schoen in de boom geschopt en ik krijg em er niet meer uit.'
Die vrouw:
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:47:17 #38
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60612225
Toen ik een jaar of 10 was liep ik van school naar huis. Net toen ik de afhaalchinees passeerde kwam er een jongen langs waar ik al tijdje ruzie mee had. Toen hij langsfietste riep ik hem nog na: "Vieze pangwang!" Geen idee waarom ik dat nou gebruikte om mee te schelden . Maar goed ik draai me om zag ik ineens drie heel boos kijkende chinezen naar me staren van achter het raam.
Toen ik thuis kwam begreep ik pas waarom ze boos keken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:51:48 #39
65997 Oldbie
pi_60612340
Ohja!!
2003. Hittegolf. Ik had net mijn motor rijbewijs gehaald. Meteen naar het gemeentehuis om een nieuw papiertje op te halen en gelijk door naar de dealer waar mijn motor op mij stond te wachten.
Ik hijs mij in mijn gloednieuwe leren motorpak en ik ga op pad.....

Ik dacht dus Friesland te verkennen. Alles goed en wel. Zolang ik bleef rijden was het wel koel maar op een gegeven moment kom ik bij een brug. Open!! Stilstaan!! Warm!!
Goed, ik zit op de motor dus heel stoer rij ik alle auto's voorbij en ik gaat vooraan staan. Ik zag dat er nog een hele zooi boten langs moesten dus ik doe mijn helm af, handschoenen uit, jas open.....alles om maar een beetje af te koelen. Ondertussen kijk ik echt triomfantelijk om me heen. Ook naar mijn achterbuurman in de auto: whehehe, ik sta vooraan

Tijdje laten gaat de brug dicht: jas dicht, helm op, handschoenen aan. Bomen omhoog.....BWHRUT!! Motor slaat af.

En ik had nog zo in gedachten om er als een echte motorrijder vandoor te scheuren. Ik was nog niet zo handig met gas en koppeling

Snel gestart en alsnog ervandoor gegaan maar ik voelde mij behoorlijk voor lul staan
pi_60612461
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Toen ik thuis kwam begreep ik pas waarom ze boos keken
Nou, vertel.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:13:55 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60612931
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Oldbie het volgende:
Ohja!!
2003. Hittegolf. Ik had net mijn motor rijbewijs gehaald. Meteen naar het gemeentehuis om een nieuw papiertje op te halen en gelijk door naar de dealer waar mijn motor op mij stond te wachten.
Ik hijs mij in mijn gloednieuwe leren motorpak en ik ga op pad.....

Ik dacht dus Friesland te verkennen. Alles goed en wel. Zolang ik bleef rijden was het wel koel maar op een gegeven moment kom ik bij een brug. Open!! Stilstaan!! Warm!!
Goed, ik zit op de motor dus heel stoer rij ik alle auto's voorbij en ik gaat vooraan staan. Ik zag dat er nog een hele zooi boten langs moesten dus ik doe mijn helm af, handschoenen uit, jas open.....alles om maar een beetje af te koelen. Ondertussen kijk ik echt triomfantelijk om me heen. Ook naar mijn achterbuurman in de auto: whehehe, ik sta vooraan

Tijdje laten gaat de brug dicht: jas dicht, helm op, handschoenen aan. Bomen omhoog.....BWHRUT!! Motor slaat af.

En ik had nog zo in gedachten om er als een echte motorrijder vandoor te scheuren. Ik was nog niet zo handig met gas en koppeling

Snel gestart en alsnog ervandoor gegaan maar ik voelde mij behoorlijk voor lul staan
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan

het is me tijdens het avb-en één keer gebeurd (toen ging ik wel op mn bek daarna ,ook een beschamend momentje) maar verder nooit..

of was 't zo'n slagschip á la honda goldwing?
Huilen dan.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:18:11 #42
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60613068
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan
Misschien omdat je te dom bent om de techniek van een motorfiets te begrijpen?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:25:15 #43
65997 Oldbie
pi_60613283
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

het is me tijdens het avb-en één keer gebeurd (toen ging ik wel op mn bek daarna ,ook een beschamend momentje) maar verder nooit..

of was 't zo'n slagschip á la honda goldwing?
Simpel: laat je koppeling los en geef geen gas. Hij schokt en alles is uit.
Dan doet hij het niet meer

Geen Goldwing maar een Yamaha FZR600
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:27:40 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60613353
tja, dan schiet het niet op nee

Leuke motor, jammer dat je 'm weg doet
Huilen dan.
pi_60618833
Elke beginnend bestuurder heeft zijn auto/motor/brommer wel eens laten afslaan...

Elk kind is toch ook wel eens van z'n fiets gestuiterd?
pi_60621400
Een autoblunder (of eigenlijk 2):
1: een nieuwe ((bestel)auto, 5 dagen oud en nog net 100 kilometer op de teller, eerste dag naar mn werk. 's Ochtends geparkeerd in de garage onder mijn werk. 's Middags nog een rondje rond het pand gemaakt met een collega, beetje showen. Goed, eind van de dag, ik op weg naar de uitgang van de garage. Onwennig als ik was, een extra rondje moeten rijden op zoek naar de uitgang. Ik maak een bocht naar links en zie een massieve betonnen pilaar (formaat 1x1 meter) toch wel erg snel dichtbij komen. Bocht iets te krap ingestuurd en voor ik hard kon remmen schampte ik de paal met de zijkant van de auto.
Gevolg: heel veel krassen in de zijschuifdeur, van boven tot beneden, een diep gedeukt ego, en de volgende dag heel veel lachtende collega's. Inmiddels 5 jaar terug, en ik krijg het zelfs nu nog af en toe te horen van ze .

2: ik rij een automaat, en als ik 's ochtends de parkeerplaats op rij is het remmen, versnellingsbak in P en contact uit. Een middag: ik stap in, sleutel in contact, sleutel omdraaien, en geen sjoege. Kut . Even daarvoor had ik een lampje verwisseld, dus ik was al bang dat ik ergens kortsluiting had gemaakt. Een collega heeft nog gekeken maar kon niks vinden. Uiteindelijk maar de wegenwacht gebeld. Na 3 kwartier wachten komt ie, hij stapt in mn auto, kijkt wat, doet wat en start zonder problemen de auto. Ik vraag hem stomverbaasd wat ie nou deed, waarop hij zegt: Hij stond nog in Drive .
Wat blijkt: de parkeerplaatsen hebben van die betonnen stootranden. Bij het inparkeren 's ochtends kwam ik heel ongemerkt tegen zo'n stootrand aan, waarna de auto natuurlijk stilstond. Ik heb het contact uitgezet, zonder de auto in P te zetten. Ik heb me weinig zo stom gevoeld .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:21:47 #47
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60625263
Vorig jaar nog wel een beschamend momentje meegemaakt. Ik was aan het klussen in het huis. De latex was op dus die ging ik maar even halen. Klussen is voor mij altijd behoorlijk frusterend dus ik dacht ik ga maar even met de fiets kan ik even uitwaaien. Uiteraard de grootste emmer gekocht met 20 liter ofzo en achterop de bagagedrager naar huis. En echt vlak bij mijn deur valt die emmer van mijn fiets. ALLES over de stoep,poort,kleren,straat. Ik zo KUUUUUUUUTTT. Ondertussen verspreide de latex zich als een malle over de stoep en de weg. Buren komen naar buiten, Auto's stoppen. Ik sta daar onder de latex met m'n fiets in mijn hand nog na te denken of dit wel echt is gebeurt. Uiteindelijk ben ik met een stuk karton aan de slag gegaan om alles terug te doen in de emmer wat uiteraard niet lukte. ten einde raad ben ik maar naar binnen gegaan en gedoucht en het maar gewoon genegeerd. Volgende dag was alles weg. De buren hadden de gemeente gebeld en die hebben alles opgeruimd
#FreeHat
pi_60625291
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorig jaar nog wel een beschamend momentje meegemaakt. Ik was aan het klussen in het huis. De latex was op dus die ging ik maar even halen. Klussen is voor mij altijd behoorlijk frusterend dus ik dacht ik ga maar even met de fiets kan ik even uitwaaien. Uiteraard de grootste emmer gekocht met 20 liter ofzo en achterop de bagagedrager naar huis. En echt vlak bij mijn deur valt die emmer van mijn fiets. ALLES over de stoep,poort,kleren,straat. Ik zo KUUUUUUUUTTT. Ondertussen verspreide de latex zich als een malle over de stoep en de weg. Buren komen naar buiten, Auto's stoppen. Ik sta daar onder de latex met m'n fiets in mijn hand nog na te denken of dit wel echt is gebeurt. Uiteindelijk ben ik met een stuk karton aan de slag gegaan om alles terug te doen in de emmer wat uiteraard niet lukte. ten einde raad ben ik maar naar binnen gegaan en gedoucht en het maar gewoon genegeerd. Volgende dag was alles weg. De buren hadden de gemeente gebeld en die hebben alles opgeruimd
Kijk, dat zijn nou buren waar je iets aan hebt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:33:41 #49
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60636324
Haha ja dat was heel aardig van ze. Al was het ook in hun voordeel want er lag ook een behoorlijke vlek voor hun deur.
#FreeHat
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2008 @ 19:48:23 #50
Rawr
pi_61584337
kick
pi_61586004
Een smsje die ik naar mijn ex wilde sturen of hij meeging naar een verjaardag... 'Hi schat blablabla....' Stuur ik het naar de buurman (heeft dezelfde naam)
pi_61586725
Ik heb eigenlijk heel veel van zo'n momenten .. Tooo much !!

Zo zat ik een keer in de trein vanuit Heerlen onderweg naar Maastricht, richting school.. Ik was met mijn gedachten helemaal weg aan het dromen.. Weet eigenlijk niet meer waar ik aan was aan het denken, maar ik begon ineens heel spontaan te lachen .. Zat zooo diep in mijn 'droom' dat ik niet eens in de gaten had dat ik in een volle trein zat .. Na vrij lang lachend uit het raam te hebben gestaard realiseerde ik me ineens dat ik aangekeken werd door vele ogen!!! Heb me toen ontzettend geschaamd ..

Ik heb een Nokia N73.. Als ik muziek luister en iemand belt mij, gaat het liedje vanzelf uit.. Laatst kreeg ik een telefoontje, een heel gesprek gevoerd en ineens was de beltegoed van de andere leeg waardoor de verbinding weg viel.. Ik wist niet eens dat de verbinding verbroken was dus bleef gewoon mijn verhaal doorvertellen en ineens hoorde ik zoo'n harde muziek uit mijn telefoon komen, schrok me kapot!! Mensen keken me aan in de bus met een blik van "jaaaja, doe maar alsof je in gesprek was, nu gaat je telefoon ècht!"..

Een halfjaar geleden was ik met een jongen aan de telefoon die ik helemaal geweldig vond.. Mijn neefje van 12 was bij me, we gingen samen even de stad in.. Toen we in de bus zaten keek ik even in mijn tas of ik alles wel bij me had en zij ineens tegen mijn neefje van "Heyy, ik ben mijn telefoon vergeten! Waar is die?".. Hij zei van "Uuh? Wiens telefoon?".. Ik zei van "Jahh, mijne natuurlijk!".. Hij vroeg van "Gaat het wel goed met je? Die heb je in je hand.." Die jongen aan de telefoon lag zowat dubbel van het lachen ..
pi_61587118
O .. Hier nog ene ..

Bij mijn collega's, bij vrienden, bij familie, etc .. voel ik me heel erg op mijn gemak en ben dan ontzetttenndddd druk, maak overdreven veel grappen en ben overdreeeven actief .. Maar ik hou het toch altijd heel netjes .. Een maand geleden was mijn supervisor jarig .. Ik was ook uitgenodigd en had een paar glaasjes teveel op .. Ik ben echt altijd ontzettend druk bij mensen die ik goed ken .. Maar op dat feestje kende ik niet zo veel mensen dus hield me een beetje in .. Naarmate wat gedronken te hebben ging ik er helemaal tegenaan .. Ik danste met iedereen die op dat feestje rondliep .. Heb zelfs met de vader, moeder en oma van mijn supervisor gedanst .. Iedereen stond er omheen te klappen etcc .. Het was allemaal opgenomen .. De volgende dag toen ik wakker was had ik zoiets van "Ohwww, wat heb ik me stomm gedragen gisteren"... Een week later zetten ze het filmpje aan op werk !!!! Ik schaamde me rottt .. Ben echt heel net, ondanks mijn drukte .. Maar word nu 'feestbeest' genoemd op werk .. En er word regelmatig over gepraat .. Heb tegen zowat alles en iedereen aan staan dansen !!
pi_61588497
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Oja ik weet nog wel iets Ik was een keer op een feestje, maar het was echt teringsaai. Dus ik wilde naar een vriendin smsen van "wow gek ik ben op een saai feest, niet normaal!" stuur ik het naar de vriendin van wie het feest was Ik er maar een grapje van maken
OMG

Dat is ook echt iets voor mij.
pi_61588716
Ik donderde gister van de trap af.. Kwam tot stilstand met m'n knie tegen zo'n muur met structuur er in (=knie open) en met m'n rug zo keihard op die bovenste treden (=AU). Toen zat ik heel zielig bovenaan de trap te huilen omdat het echt fucking pijn deed en toen was ik aan de ene kant blij dat niemand het kon zien en aan de andere kant sip omdat er niemand was om me te troosten

Zielig he?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61589007
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Naamah het volgende:
Ik donderde gister van de trap af.. Kwam tot stilstand met m'n knie tegen zo'n muur met structuur er in (=knie open) en met m'n rug zo keihard op die bovenste treden (=AU). Toen zat ik heel zielig bovenaan de trap te huilen omdat het echt fucking pijn deed en toen was ik aan de ene kant blij dat niemand het kon zien en aan de andere kant sip omdat er niemand was om me te troosten

Zielig he?
Nu je het over je knie, ik ben geopereerd aan mn knie en kan mn knie tijdens het slapen ook niet recht houden, lag ik te dromen en schopte dus in mn droom, ik gelijk wakker en huilen , gelukkig was mijn vriend er wel om me te troosten.
Je kan je echt heel zielig voelen op zo een moment want iets aan je knie hebben doet idd tering veel pijn.
pi_61589083
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Naamah het volgende:
Zielig he?
Ahyyy, jaa ..
Als ik je had gezien had ik je wel getroost hoor !

Maar hoe gaat het nu dan met je?
pi_61589223
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef PaRi het volgende:

[..]

Ahyyy, jaa ..
Als ik je had gezien had ik je wel getroost hoor !

Maar hoe gaat het nu dan met je?
Da's lief Maar goed hoor, knie wel flink geschaafd, maar dat gaat wel en verder overal een beetje blauw. Valt allemaal heel erg mee dus, maarja.. zo'n moment zelf he?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61594448
Met m'n gloednieuwe scharrel op een feest staan, staat ze met een gozer te praten en ik sta achter haar. Dus ik denk laat ik even lief zijn en haar hand en begin zachtjes beetje te wrijven enzo.

Dus ik hoor die gozer zachtjes lachen... wat harder lachen, ondertussen kijk ik naar hem en hij begint echt keihard te lachen. Ik vraag aan hem wat er zo grappig is... wijst hij naar mijn hand.

Bleek dus dat ik over die gozer z'n hand stond te wrijven.

Was het dus ook nog is een kennis die vaak over de vloer kwam, toen ik daar voor het eerst binnen kwam werden er al geintjes over gemaakt en nu een jaar later nog steeds
Pain is temporary, pride is forever
pi_61594504
nog één.

Noem een maat van mij altijd dikke, dus ik stuur een smsje "hey dikke, ik ben er over 15 minuutjes" maar stuur hem perongeluk naar m'n vriendin, omdat ik normaal alleen met m'n vriendin sms. Naar maten bijna altijd bellen. Maar had het zelf niet door, dus ik kom onder douche vandaan heb ik een smsje gehad van m'n vriendin "ik hoop toch voor jou dat deze niet voor mij is bedoeld "

Dus ik helemaal verbaasd... maar inderdaad had hem perongeluk naar m'n vriendin gestuurd. Ik stuur dus een smsje naar m'n vriendin dat het inderdaad niet voor haar was. Dus ik ff snel weer smsje opnieuw getypt, "hey dikzak, ik ben er over 10 minuten". Ik me aankleden, krijg ik weer een smsje terug... "Nu is het niet leuk meer freeshooter, als je me dik vind dat dan gewoon eerlijk!!!" bleek dus dat ik hem in alle haast weer naar m'n vriendin had gestuurd.
Pain is temporary, pride is forever
pi_61594540
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:29 schreef FreeShooter het volgende:
Met m'n gloednieuwe scharrel op een feest staan, staat ze met een gozer te praten en ik sta achter haar. Dus ik denk laat ik even lief zijn en haar hand en begin zachtjes beetje te wrijven enzo.

Dus ik hoor die gozer zachtjes lachen... wat harder lachen, ondertussen kijk ik naar hem en hij begint echt keihard te lachen. Ik vraag aan hem wat er zo grappig is... wijst hij naar mijn hand.

Bleek dus dat ik over die gozer z'n hand stond te wrijven.

Was het dus ook nog is een kennis die vaak over de vloer kwam, toen ik daar voor het eerst binnen kwam werden er al geintjes over gemaakt en nu een jaar later nog steeds
pi_61595376
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:

Lang leven de sms.
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:49:47 #63
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61597269
Op London Luton(jeweets, Easyjet vliegveld) staan met 2 stuks handbagage. Blijkbaar is het sinds minimaal een jaar zo dat je van Luton naar Amsterdam maar 1 stuks handbagage mee mag nemen.

Dit terwijl je van Amsterdam naar Luton TWEE stuks mag meenemen(krom ).

Maarja, voor mij was die regel dus niet bekend en blijkbaar voor een hoop mensen ook niet(veel mensen probeerden tassen in tassen te proppen) en ik vloog toch regelmatig op Luton.
Douanebeamte zegt: nee, sorry, 1 tas. Ik had dus 1 overvolle rugzak en een 17" laptop.
"Ja, je moet die éne tas in die andere stoppen". Zie je het voor je?

Lang verhaal kort: ik moest 1 tas extra inchecken. Na een hoop geren en gestress kon ik dan nog 1 tas inchecken hoewel de balie voor mijn vlucht eigenlijk al 5 minuten dicht was!

Ik zit in dat vliegtuig te wachten en dat duurt en dat duurt. Er gaat bij mij al iets dagen

*bing* gaat de speaker. "U vraagt zich misschien af waarom het zo lang duurt voordat we vertrekken maar er is 1 tas teveel aan boord en we zijn aan het uitzoeken hoe het zit" en je ziet iedereen om zich heen kijken en smoezen.

Ik hoor iets verder op mensen met elkaar praten over de tasproblemen die zij hadden dus ik hoopte zo enorm dat het hun tas was. Maar helaas.

*bing* "wil de passagier met de naam Nembrionic zich bekend maken bij het cabinepersoneel"?
Tja, toch maar handje opsteken. Het leek wel een film. In één beweging dat hele vliegtuig je aanstaren. Het leek wel een Duitse colonne

Zwaaide maar even naar iedereen en ik kreeg een alom vertegenwoordigd "aaaaahh gossie"

Netjes mijn paspoort gegeven EN mijn bagagelabel en het was zo opgelost. Maar wat schaamde ik me toen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61597744
Ik was als 15 jarig jochie alleen thuis, m'n ouders waren op visite. Korte tijd daarvoor had m'n moeder nog een stapel porno ontdekt op m'n kamer, dus ik probeerde nu een beetje mijn imago als nette ghristelijke zoon te redden. 's Avonds zit ik op m'n kamer tv te kijken, komt die shampoo reclame erop met z'n wijf dat enorm begint te kreunen onder de douche omdat ze d'r haar wast. Het tv-scherm is helaas niet te zien vanaf de deur naar mijn kamer en juist op het moment dat die reclame begint doet m'n moeder te deur open om aan te kondigen dat ze thuis zijn, hoort intens gekreun op de tv en zegt beschaamd "ehh nou tot straks" en gooit snel de deur weer dicht terwijl ik wat halfzacht iets 'het is niet wat je denkt'-achtigs mompel. Echt zo'n George Costanza moment.

Nog een, m'n vriendin had 's middags aangekondigd dat ze naar de kapper zou gaan, dus ik maakte een mental note om daar een compliment over te maken die avond. Ik vroeg zelfs m'n huisgenoot me er subtiel aan te herinneren, mocht ik het vergeten. 's Avonds belt ze aan, het is wat schemerig buiten en ik zie haar niet echt duidelijk, maar terwijl ik de deur open doe denk ik direct: "compliment geven!" en zeg zo spontaan mogelijk 'hey! ziet er leuk uit zeg dat nieuwe kapsel', waarop zij zegt: "ehh ik zie er net zo uit als vanmiddag hoor, de afspraak is verzet naar morgen".
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:45:53 #65
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61598124
Ohja, ik ben wel eens keihard op mijn plaat gegaan tijdens het fietsen zonder handen. Een echte baas kan ook bochten door zonder handen aan het stuur.

Die nacht liet mijn fiets in de bocht zien wie nou de echte baas was
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:53:34 #66
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61598214
Ik probeerde vroeger altijd zo lang mogelijk rechtdoor te fietsen met mijn ogen dicht (waarom weet ik ook niet). Je raad het al, op een gegeven moment fiets ik 10 seconden met m'n ogen dicht en ik doe ze open, BAM stoeprand en ik lig op de grond. Gelukkig was het erg rustig.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:04:06 #67
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_61599418
Had net tupac op staan (r.i.p) die alweer 12 jaar dood is en ik had een draadloze koptelefoon op dus liep door het huis en begon mee te zingen en toen stond me buurvrouw voor het raam.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_61600317
In de trein tussen Arnhem en Dieren is de ontvangst van de mobiel nogal slecht. M'n zusje belt me, ik neem op en zij zegt: "Heeee dikzak! [insert girltalk met een boel grappig bedoelde beledigingen over en weer] bladiebla....tuut tuut tuut". Verbinding dus weg na 3 minuten praten ofzo. Het was niet echt een belangrijk telefoontje, dus ik stop de telefoon weer in m'n zak, zal wel terugbellen als ik thuis ben. Minuut later gaat de telefoon weer. Ik neem op: "Heeeee ponytrut! "

Was dus m'n oma.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61601831
LKS Allebei erg grappig!

Ik weet nog wel, lang geleden, dat we met mijn opa en oma in een heel duur&sjiek restaurant waren. Mijn zus en ik, toen iets van 9 en 10, gingen naar de WC (in een rijtje van 5 ofzo). Zus is klaar, wast haar handen, en gaat achter de deur staan waarachter ze mij vermoedt, om me te laten schrikken.

Drie keer raden: ze sprong tegen een heule sjieke dame aan
  FOK!fotograaf zaterdag 13 september 2008 @ 23:04:13 #70
145146 Andyy
pi_61610995
in de brugklas waren we in Utrecht en gingen we de Dom beklimmen
ik liep vooraan en keek omhoog naar de Dom en op een gegeven moment stootte ik m'n knie.
gevolg :hele klas zag het ongeveer
been onder de bloed
litteken die ik nu nog heb
pi_61611191
Ben een keer over van die dansblokken geflikkerd, mn peuken vlogen de ene kant op en mn glas drinken de andere kant. Ik heb mn peuken maar laten liggen om zo snel mogelijk weg te komen.
pi_61611328
Mijn vriendin had haar mobieltje op mijn bank laten liggen, dus stuurde ik haar een sms om te melden dat haar mobieltje bij mij was............ ik schrok toen haar mobiel afging, bij mij thuis dus
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_61611605
Oja nog 1, ik dacht dat mn ex achter me stond te dansen (tegen hem aan)zie ik mn ex ineens voor me staan, ik huh wie staat er dan achter me kijk ik achterom staat er een wijf van een jaartje of 50 naar me te lachen.

En een keer dat ik dacht dat mn ex aan mn kont zat, bleek het een vriend van hem te zijn (nu mijn vriend).
Veel mensen zagen het en stonden me uit te lachen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:37:02 #74
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61611693
Voor CKV moesten we een keer script schrijven over liefde. Iedereen een beetje over de (vriendschappelijke) relatie met zijn moeder etc., ik één, en dat zeg ik in al mijn onbescheidenheid, die voor een pornofilm niet zou misstaan... Ik had het niet meegenomen, maar de lerares via de e-mail gestuurd. Ging ze het checken op de pc in het lokaal, ging ze doodleuk het hele script van 4 A4'tjes (!) voorlezen...
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61611765
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef milia het volgende:
Mijn vriendin had haar mobieltje op mijn bank laten liggen, dus stuurde ik haar een sms om te melden dat haar mobieltje bij mij was............ ik schrok toen haar mobiel afging, bij mij thuis dus
Dat is best wel dom (zou mij ook kunnen gebeuren hoor)
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:46:22 #76
65997 Oldbie
pi_61611948
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:37 schreef KingOfPop het volgende:
Voor CKV moesten we een keer script schrijven over liefde. Iedereen een beetje over de (vriendschappelijke) relatie met zijn moeder etc., ik één, en dat zeg ik in al mijn onbescheidenheid, die voor een pornofilm niet zou misstaan... Ik had het niet meegenomen, maar de lerares via de e-mail gestuurd. Ging ze het checken op de pc in het lokaal, ging ze doodleuk het hele script van 4 A4'tjes (!) voorlezen...
Ik snap geen fuck van je verhaal.
- Je speelt in pornofilms?
- Je zegt dat je in pornofilms speelt?
- Je denkt dat je in pornofilms kan spelen?
- Je hebt geschreven over je moeder?
- Je hebt geschreven over je moeder in pornofilms?
- Je hebt geschreven over een vriendschappelijke relatie met je moeder (in een pornofilm)?
- Je hebt geschreven over je fantasie over je lerares?
- Je hebt geschreven over je fantasie over een relatie (in een pornofilm) met je lerares?

Damn!! Waar heb je het over?
pi_61612230
Nou, ik plaats hier even een tvp...ik kan hier vast genoeg posten..
pi_61614147
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat is best wel dom (zou mij ook kunnen gebeuren hoor)
Je bedoelt beschámend toch
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_61622632
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik snap geen fuck van je verhaal.
- Je speelt in pornofilms?
- Je zegt dat je in pornofilms speelt?
- Je denkt dat je in pornofilms kan spelen?
- Je hebt geschreven over je moeder?
- Je hebt geschreven over je moeder in pornofilms?
- Je hebt geschreven over een vriendschappelijke relatie met je moeder (in een pornofilm)?
- Je hebt geschreven over je fantasie over je lerares?
- Je hebt geschreven over je fantasie over een relatie (in een pornofilm) met je lerares?

Damn!! Waar heb je het over?
Hahahahaha

CKV = Culturele en Kunstzinnige Vorming

Dat is een schoolvak die op het VMBO word gegeven (meestal word er gevraagd om een verslag te maken van een toneel, theaters, films, musea's, etc.).. In dit geval was het dus over 'liefde' (kan ook, hehe)..
Wat KingOfPop wil zeggen is dat de meesten in de klas een verslag hadden gemaakt over hun vriendschappelijke relatie met hun moeder.. Maar KingOfPop had een verslag gemaakt dat veel overeenkomt met een pornofilm.. Komt toch ook in de buurt van 'liefde'..

Hmmm .. Ik hoop dat ik het goed heb uit kunnen leggen .. Anyway, waar het om gaat is dat CKV een vak is.. Dus geen pornofilm met moeder of lerares, hahahaha, hoe kom je daar toch bij ... Geweldig!!
pi_61633868
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:41 schreef milia het volgende:

[..]

Je bedoelt beschámend toch
Uhm ja, dat bedoelde ik.
  FOK!fotograaf maandag 15 september 2008 @ 00:10:19 #81
145146 Andyy
pi_61635542
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:18 schreef PaRi het volgende:

[..]

Hahahahaha

CKV = Culturele en Kunstzinnige Vorming

Dat is een schoolvak die op het VMBO word gegeven (meestal word er gevraagd om een verslag te maken van een toneel, theaters, films, musea's, etc.).. In dit geval was het dus over 'liefde' (kan ook, hehe)..
Wat KingOfPop wil zeggen is dat de meesten in de klas een verslag hadden gemaakt over hun vriendschappelijke relatie met hun moeder.. Maar KingOfPop had een verslag gemaakt dat veel overeenkomt met een pornofilm.. Komt toch ook in de buurt van 'liefde'..

Hmmm .. Ik hoop dat ik het goed heb uit kunnen leggen .. Anyway, waar het om gaat is dat CKV een vak is.. Dus geen pornofilm met moeder of lerares, hahahaha, hoe kom je daar toch bij ... Geweldig!!
HAVO en VWO ook hoor, verplicht zelfs volgens mij
en hij/zij lult gewoon onduidelijk, niet te volgen. zelfs niet na een aantal pogingen
pi_61637079
quote:
HAVO en VWO ook hoor, verplicht zelfs volgens mij
Oh .. Dat wist ik niet ..
quote:
en hij/zij lult gewoon onduidelijk, niet te volgen. zelfs niet na een aantal pogingen
Hahah, tjahh.. Ik vond de reactie van Oldbie wel leuk ..
pi_61644668
Hier was ik weer

Vanochtend naar school werd ik geplet tussen de tramdeuren...

Ik zat bij het verkeerde college

en als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens mijn kin verbrand bij het proeven van een peultje... \

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61647097
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier was ik weer

Vanochtend naar school werd ik geplet tussen de tramdeuren...

Ik zat bij het verkeerde college

en als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens mijn kin verbrand bij het proeven van een peultje... \

maar met je kin kan je toch niet proeven
pi_61647472
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:42 schreef Irrem het volgende:

[..]

maar met je kin kan je toch niet proeven
Verstoorde hand -oogcoordinatie enzo

Ik spuugde hem weer uit, omdat het veel te heet was
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 15 september 2008 @ 16:00:41 #86
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61647656
Tijdens de Friday Fun Skate (is wekelijkse skatetocht met een groep skaters door de stad Groningen) onderuitgaan en op mijn kin landen precies voor een vol terras.

De situatie terplaatse, Het gele kruis is de plek waar ik viel en het groene vlak is waar de terrassen stonden:

Overigens moest mijn kin nog wel even geplakt worden
Waarschuwing! foto van wondje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 15 september 2008 @ 16:08:27 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_61647914
Tvp, post mijn blunders een volgende keer wel.
pi_61652757
Naar het kruidvat gaan om foto's bij zo'n kodakautomaat af te laten drukken, Memorycard in hert gleufje geduwd (notabene ook nog de goede). Foto's selecteren, afdrukken, betalen. En dan de mededeling op het scherm zien: haal uw geheugenkaart uit de automaat.
Prima, alleen bleek de kaart er niet meer uit te komen . Vakkenvulster automaat naar voren getrokken, frontje eraf geschroefd, kabeltje los koppelen, en er als een gek mee kloppen op het tafeltje zodat het kaartje er daarna met veel moeite toch uitkwam
Net efkes anges
pi_61653408
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Naar het kruidvat gaan om foto's bij zo'n kodakautomaat af te laten drukken, Memorycard in hert gleufje geduwd (notabene ook nog de goede). Foto's selecteren, afdrukken, betalen. En dan de mededeling op het scherm zien: haal uw geheugenkaart uit de automaat.
Prima, alleen bleek de kaart er niet meer uit te komen . Vakkenvulster automaat naar voren getrokken, frontje eraf geschroefd, kabeltje los koppelen, en er als een gek mee kloppen op het tafeltje zodat het kaartje er daarna met veel moeite toch uitkwam
Daar is toch weinig beschamends aan?
Lambo of Rekt
  maandag 15 september 2008 @ 19:22:09 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61653639
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar is toch weinig beschamends aan?
Ligt eraan wat er op de fotos stond

Maar denk dat het meer is omdat andere mensen denken dat JIJ het ding gesloopt hebt/niet weet hoe je ermee omgaat. En dat is natuurlijk onzin.
  maandag 15 september 2008 @ 19:49:11 #91
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61654522
Argh, ik heb toch zo vaak dat ik tegen mensen op bots, of dat ze net om de hoek komen en ik kom aanlopen en dan kan je ze net ontwijken, dat heb ik zoooo vaak tis niet echt een beschamend-moment-in-je-eentje maar ik vraag me af waarom dat mij zovaak overkomt
pi_61655249
Afgelopen vrijdag zat ik in de bus een beetje te slapen.. Schrik opeens wakker, zie een bekend stuk dus ik vol op de stop knop rammen, 50 meter voor de halte.. Dus die chauffeur direct vol in de ankers met een volle bus op een drukke weg, Iedereen zo van wow wat gaat er gebeuren ..

Staat hij stil.. Kijk ik eens goed.. "Oh sorry, ik moet de volgende halte hebben. "

En vandaag ook weer, tussenuur op school, even de stad in met wat vrienden.. Lopen we zo weer het schoolplein op, hebben we het over een jonge lerares waar we les van krijgen.. Gesprek in de trant van "Ik zou er best een keer overheen kunnen gaan, niet te veeleisend zijn, ze is een echte plork, zak over de kop enz."..

Horen we ineens achter ons, "Ha jongens!".. Oeps, loopt ze opeens achter ons. Geen idee of ze er iets van gehoord heeft, maar ik durfde haar niet meer aan te kijken vandaag.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_61664937
Zo één ken ik ook.

Als ik op het werk in de cafetaria eet, zitten er dikwijls twee homo's. Het zijn echt vervelende mannen. Ze zitten altijd iedereen af te zeiken en denken dat de zon uit hun kont schijnt.
Overlaatst sta ik in de rij voor de kassa en zie één van de twee binnenkomen, helemaal zonnebankbruin met zn kuif 10cm in de lucht, en ik zeg tegen mijn collega: 'kijk wie we daar hebben en hoe hij er uit ziet. Hij heeft zeker een week onder de zonnebank gelogeerd.'
Draai ik me om en staat zn vriendje naast me...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:50:50 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61666857
Niet van mij maar van een vriendin van me (om toch maar wat toe te voegen aan het topic)
Beltegoed van m'n vriendin was bijna op en als je dan gaat bellen dan hoor je vaak hoeveel je nog hebt. Dus zij bellen naar haar huistelefoon.. kreeg ze op haar mobiel niet te horen hoeveel beltegoed ze had, drukt ze hem uit. Vervolgens gaat de huistelefoon nog af (wantja, ze had gebeld). zij loopt er heen.. stopt ie met rinkelen.. zij met volle overgave: wie laat dat ding in godsnaam maar 1x overgaan!!!
Pas na een tijdje toen ik uitgelachen was kon ik haar uitleggen dat ze het zelf had gedaan, want ze had het gewoon echt niet door
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61669351
In groep 5 dacht ik. Ik was die dag misselijk en had komkommer en yogi op in de kleine pauze. Na de pauze gingen we knutselen. Iedereen was druk bezig, behalve ik omdat ik misselijk was van die komkommer ofzo. Ineens kots ik echt mijn hele tafel onder. Maar iedereen was zo druk bezig dat niemand doorhad dat mijn hele tafel onder de komkommer en yogi zat . Ineens zag iemand het, iedereen stil en kijken naar mij en mijn ondergekotste tafel .

Later dat jaar, hadden we die dag gym. Dat was in een ander gebouw naast de school. We moesten voor de gym was altijd allemaal voor in de klas achter elkaar gaan staan zodat iedereen netjes naar de gymzaal kon lopen. Ik stond daar dus, weer teringmisselijk . Dus iedereen staat we wachten, we moesten stil zijn van de juf, laat ik om mijn kots in te houden echt een keiharde boer. Iedereen kijkt dus, wtf boert die nou weer . Moet ik 2 sec erna alsnog kotsen . Alles op de grond, iedereen lachen enzo. Hele vloerbedekking onder. Kon de congierge alles opruimen .
pi_64125743
kick
Bin froh I de schwiitz z'si.
pi_64125913
Nou vooruit dan maar:

Ik had zo'n senseo -apparaat gekocht, als cadeautje voor mijn moeder.

Apparaat bij die mediamarkt bandjes vastgehouden en loop de winkel uit, knappen die touwtjes, zodat dat ding op de grond ploft, in een drukke winkelstraat
pi_64138593
Met buikgriep in de auto zitten.

Gevolg laat zich raden.
pi_64157644
Laatst toen ik probeerde m'n t-shirt uit te trekken, stootte ik m'n elleboog keihard op de punt v/d kastdeur. Deed zo'n pijn dat ik schreeuwend over de grond rolde, auw. Beschamend.
pi_64157768
Pasgeleden ben ik ook nog op zeer onflatteuze wijze op mijn bek gegaan. Ik had voor het eerst sinds tijden schoenen met hakken aan, zonder profiel. En onder mijn rechterhak zat een blaadje. Dus mijn rechterbeen schoof vooruit, mijn linkerbeen achteruit. In de split, of de spagaat, of hoe dat dan ook heten mag. Ik wist niet dat ik het kon. De weken daarna lukte het zeker niet meer, alles op het circuit linkerknie-kruis-rechterknie deed pijn. Nu nog alleen last van mijn knie. Gelukkig had niemand het gezien, maar ik heb de hele dag de slappe lach gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')