SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Oldbie op 07-08-2008 22:14:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.offtopic: De kruiwagen staat al wel klaar zie ik.
Mooie motor ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, zou alleen wel voor een proefrit effies de schijf van de rem voor cleanen
Dat is normaal als zo'n apparaat een tijd stilstaat. Na een paar keer lekker in de remmen knijpen en er is niets meer aan de handquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef tazmanian het volgende:
Mooie motor ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, zou alleen wel voor een proefrit effies de schijf van de rem voor cleanen
Moet ff aan mijn meissie vragen of ze 'm wel mooi vindt (voor haarzelf uiteraardquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef Oldbie het volgende:
Graag iets meer bieden dan alleen tvp's. Van tvp's kan ik geen boterhammetjes kopen
Oke, ze staan nu ergens anders. Vreemd dat je ze niet eerder kon zien. Niemand heeft ooit problemen met mijn picsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef SpaReine het volgende:
Kun je de foto's herplaatsen? Ik kan ze niet zien. Graag zou ik foto's van de sidi's willen zien.
Ik heb geen flauw idee. Het staat ook nergens op een labeltje ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef SpaReine het volgende:
Kweet al waar het aan lag, probleem met Firefox. Hoorde ook geen geluid bij flash movies enzo. nu is alles opgelost! Welk model is het (de sidi's)?
Onderhandelen kan (binnen de grenzen)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef JK1982 het volgende:
Heb de Vertebra ook gehad, en heb nu de Vertebra 2. Heb alleen geen motor op dit moment
En ja, ik vind de jouwe ook erg leuk om te zien, alleen mijn budget is momenteel niet toereikend
Dan zit je of in geldnood of je wilt er gewoon snel vanaf. Ik vnd je prijs nu al netjes moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef Oldbie het volgende:
Klein schopje.
Er is via PM inmiddels interesse voor de laarzen
Ik heb mijn motor inmiddels via internet ook bij handelaren aangeboden. Er bestaat dus een kans dat hij daarheen gaat.
Ik wil er snel vanaf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Dan zit je of in geldnood of je wilt er gewoon snel vanaf. Ik vnd je prijs nu al netjes moet ik zeggen.
Een handelaar zal er misschien net de helft voor geven gok ik?
je onderhoud en welke motor kan nogal veel schelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef roburt het volgende:
wow motors zijn helemaal niet zo duur
Zijn dit maten die overeen komen met confectiematen? Emmeloord vind ik het even te ver om even langs te komen om te passen, maarrrrr, ga zo beginnen met rijbewijs en een pak alvast is altijd handig natuurlijk.quote:Leren jas. Merk Rev'it! Maat 54
Leren broek. Merk Rev'it! Maat 27 short
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zijn dit maten die overeen komen met confectiematen? Emmeloord vind ik het even te ver om even langs te komen om te passen, maarrrrr, ga zo beginnen met rijbewijs en een pak alvast is altijd handig natuurlijk.Ik weet het niet zeker maar het kan heel goed overeenkomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.89m en toen ik het kocht was ik ook ca. 85kg. nu iets meer
Als je dit dan echt overweegt zou ik de handschoenen er gelijk bij nemen. Alles pas namelijk perfect bij elkaar.
Ik heb de zooi net op marktplaats gezet dus ik heb weer was extra foto's:![]()
Ik heb de remmen even opgeschuurd met een schuurspons zodat ze weer mooi blank zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef dahei het volgende:
Laat je hem wel even voorzichtig inremmen met al dat roest op die schijven? Dat grijpt nu onwijs aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |