abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60595157
Hier eentje van een kameraad van me.

We waren die ochtend naar Leeuwarden geweest met een groep om even lekker te shoppen en ik zou een tatoeage laten zetten. Dus wij naar zo'n shop toe en na wat vragen gesteld te hebben had ik een afspraak gemaakt bij de tatoeage shop. Wij 's middags terug naar huis en spraken af dat we 's avonds naar het dorpshuis zouden gaan.

Die avond wij zitten daar wat te drinken en zegt mijn maat zo van hoe is het met je tatoeage ? ik zo van ja het gaat wel alleen beetje gevoelig meer niet. Voor dat ik het door heb wil hij me een tepel twister geven en pakt me zo bij me borst beet waar de tatoeage is gezet en geeft er een beste draai aan

Ik zo van WTF gast... en hij echt zo kijken van wat lul je nou... ik zo zeggen van die tatoeage is net gezet man dan kan je niet aan mijn tepel gaan draaien staats gek ! die jongen wist spontaan niet meer wat hij moest zeggen en het schaamrood stond hem de hele avond bijna op de kaken.

Gelukkig niks aan over gehouden

Nog één

ik was een jaar of 17 en had al verschillende brommers gehad en had net een Peugeot dames brommer gekocht die al 25 jaar oud was dus ook lekker goedkoop met verzekeren. Op en dag ik rij naar huis en ik wou ons erf oprijden en ik pak de bocht net wat te scherp en zo boort mijn trapper zich in de grond dus lig je daar op de muil in het grind gelukkig had niemand het gezien maar het zal wel hilarische geweest zijn.

Weer één

Je weet wel hoe dat gaat als je met zijn tweeën op fietst van uit school altijd donderjagen. het was die middag wat koud en ik had een sjaal om en wij fietsen zo naar huis een lopen een beetje te ouwe hoeren. Totdat mijn maat besluit mijn sjaal over mijn ogen te trekken en er ontstaat wat trek en duw werk tot dat ik een ruk aan mijn stuur geef waardoor mijn maat los schiet van me sjaal en zo de sloot in fietst hahaha gelukkig voor hem stond er niet veel wat in de sloot

Nog één

Bij ons in het dorp had je een brug over de vaart en dan had je nog 2 openingen aan de zijkant waar ook wat zat en bij 1 van die zijkanten lag een stalen boot met 2 kettingen vast aan de reling zodat deze niet gejat kon worden. Maar met een beetje spring werk kon je zo in de boot komen en dan kon lekker on de brug zitten dus ik wil er ook in klimmen zoals gebruikelijk en ik zit bijna in de boot stond op het rand schiet de boot een stukje naar voren waardoor ik mijn evenwicht verlies en zo achter over het water in donder nou iedereen lag blauw van het lachen.

als me er weer een paar te binnen schiet post ik ze wel weer

[ Bericht 49% gewijzigd door JoostPayne op 06-08-2008 10:50:19 ]
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_60595258
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed zit jongen
Zit het ook zeer zeker, als vrienden. Een relatie zullen we wss nooit krijgen
pi_60595851
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrel De J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon

Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde
Nu is het een soort van traditie aan het worden
GEWELDIG !!!!
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_60600574
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:37 schreef JoostPayne het volgende:

Nog één

ik was een jaar of 17 en had al verschillende brommers gehad en had net een Peugeot dames brommer gekocht die al 25 jaar oud was dus ook lekker goedkoop met verzekeren. Op en dag ik rij naar huis en ik wou ons erf oprijden en ik pak de bocht net wat te scherp en zo boort mijn trapper zich in de grond dus lig je daar op de muil in het grind gelukkig had niemand het gezien maar het zal wel hilarische geweest zijn.

Hmm, die ken ik dus wel van de andere kant.

Zaterdagavond. Kratje bier weggewerkt met een maat van me, je kent het wel. Vrij bezopen kwam ik op het briljante idee om naar de shoarma te gaan fietsen om ns ff wat te eten voor ons te halen. Zo gezegd zo gedaan, ik met mn dronken hoofd op de fiets weg. Aangekomen bij de shoarma tent besteld en eten gekregen, terug op de fiets.

Op een gegeven moment kom ik bij een bruggetje hier, vrij scherpe bocht met het fietspad. Een soort van Tsplitsing op een fietspad. Daar buiten op het eerste huis naast die splitsing zie ik een mannetje of 10, 12 buiten staan, er was een feestje ofzo daar dacht ik. Dus ik denk nou die bocht neem ik wel ff, ook m'n trapper op de grond, ik vlieg met fiets shoarma en mezelf naar de andere kant. Klets, keihard op me smoel voor dat publiek, shoarma met saus over me heen.

Dus ik stond zo versuft op, ik keek ze aan en zag gewoon dat ze allemaal super veel moeite deden om niet te lachen. Uiteindelijk kwam er nog 1 aan om te vragen of het wel ging ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.
Lambo of Rekt
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:42:35 #30
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60608812
Oja ik weet nog wel iets Ik was een keer op een feestje, maar het was echt teringsaai. Dus ik wilde naar een vriendin smsen van "wow gek ik ben op een saai feest, niet normaal!" stuur ik het naar de vriendin van wie het feest was Ik er maar een grapje van maken
pi_60609508
Aantal jaren terug op de schaatsbaan.
Was rondjes aan het schaatsen en op een plekje zaten wat jongens waar ik indruk op wilde maken. Dus ik was al een paar keer daar langs gegaan en het ging allemaal goed.
Kwam weer in volle vaart aangereden en moet op dat moment een beetje naar hen aan het kijken zijn geweest. Want wat bleek, ze hadden een stukje van de baan afgezet om glad te maken.
Ik zie dat te laat om uit te wijken of af te remmen. Ik probeer te stoppen en schiet op mijn rug onder de afzetting door. Natuurlijk voor de neus van die jongens.
Nadeel was, ik moest weer omhoog kruipen en onder de afzetting door terug naar die jongens. Die me vierkant uitlacht
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:33:55 #32
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60610123
Vooropgesteld: ik ben geen racist.

Ik woonde tot mijn 15e in Zuid-Afrika. Wij woonden aan de voet van een berg en wij hadden daardoor geen achterburen. Zoals gewoonlijk in Zuid-Afrika was er weinig regen en alle planten (en dus ook gras) waren kurkdroog. Toen ik een jaar of 11 was gingen mijn broer en ik met lucifers spelen in ons achtertuin. Ons achtertuin was met gaas afgezet en wij gingen helemaal achter in de tuin bij het gaas staan om gras (aan de andere kant van het gaas) aan te steken.
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen. Op een gegeven moment waren wij te laat met uitblazen en wij hadden natuurlijk geen water in de buurt. Razendsnel greep het vuur om zich heen en het ging dus mooi de berg op.

Als hazen renden wij naar huis om de brandweer te bellen maar wij zagen de bui al hangen. Ik was aan het bellen en mijn melding was ongeveer zo:
"Hoi, met Oldbie. De berg staat in de fik!!! Wij hebben niets gedaan maar we zagen nog wel een paar zwarten wegrennen!!!!"

Het mocht niet baten. Vanuit de hele stad was te zien hoe een zwartgeblakerd driehoek naar ons huis wees
pi_60610923
Hier ook een leuke van een kameraad van me

Zaterdag avond goed doorgezakt met de nodige biertjes.
Belt zijn vriendin(die was aan het oppassen bij een tante van haar) kom je me halen schat anders moet ik alleen fietsen.
Ja is goed zegt die ik kom je wel halen breng ik je thuis.
Zo gezegt zo gedaan,hij haar ophalen en naar huis gebracht.
Wil die terug fietsen naar de kroeg, nee hij fietst terug naar dat huis van die tante waar zijn vriendin op de kleine had opgepast.
Hij belt aan daar, tante maakt open''wat kom jij doen" ik kom mijn vriendin halen.
En net als hij dat zegt bedenkt hij zich oeps ik ben hier net geweest.
wehehehehe heb echt in een deuk gelegen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:04:21 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60611074
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Oldbie het volgende:
Vooropgesteld: ik ben geen racist.

Ik woonde tot mijn 15e in Zuid-Afrika. Wij woonden aan de voet van een berg en wij hadden daardoor geen achterburen. Zoals gewoonlijk in Zuid-Afrika was er weinig regen en alle planten (en dus ook gras) waren kurkdroog. Toen ik een jaar of 11 was gingen mijn broer en ik met lucifers spelen in ons achtertuin. Ons achtertuin was met gaas afgezet en wij gingen helemaal achter in de tuin bij het gaas staan om gras (aan de andere kant van het gaas) aan te steken.
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen. Op een gegeven moment waren wij te laat met uitblazen en wij hadden natuurlijk geen water in de buurt. Razendsnel greep het vuur om zich heen en het ging dus mooi de berg op.

Als hazen renden wij naar huis om de brandweer te bellen maar wij zagen de bui al hangen. Ik was aan het bellen en mijn melding was ongeveer zo:
"Hoi, met Oldbie. De berg staat in de fik!!! Wij hebben niets gedaan maar we zagen nog wel een paar zwarten wegrennen!!!!"

Het mocht niet baten. Vanuit de hele stad was te zien hoe een zwartgeblakerd driehoek naar ons huis wees
quote:
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen.
Herkenbaar van vroeger idd Mooi was (is ) dat hè, vuur
Huilen dan.
pi_60611500
Als klein meisje ben ik wel eens in een boom geklommen. Ik had alleen een kort broekje aan, verder schoenen. Uiteindelijk val ik uit die boom, zo in de brandnetels..

Kan verder zo snel niet iets verzinnen, maar maak er wel genoeg mee (de beschamende momenten).
Happiness never comes in the way that we imagine.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:34:15 #36
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60611893
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60611966
He, ik herinner me er ook weer een nu ik dat verhaaltje van die boom zie.

Ik was aan het schoenschoppen met iemand. En ik was er zo goed in (:')) dat ik m'n schoen in de boom schopte. Niemand kon erbij of zo, dus ging bij iemand aanbellen om een bezem te vragen. Dus ik bel aan. 'Mag ik misschien een bezem van u lenen?' Mevrouw: 'Waar heb je die voor nodig?' Ik: 'Ja ik heb m'n schoen in de boom geschopt en ik krijg em er niet meer uit.'
Die vrouw:
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:47:17 #38
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60612225
Toen ik een jaar of 10 was liep ik van school naar huis. Net toen ik de afhaalchinees passeerde kwam er een jongen langs waar ik al tijdje ruzie mee had. Toen hij langsfietste riep ik hem nog na: "Vieze pangwang!" Geen idee waarom ik dat nou gebruikte om mee te schelden . Maar goed ik draai me om zag ik ineens drie heel boos kijkende chinezen naar me staren van achter het raam.
Toen ik thuis kwam begreep ik pas waarom ze boos keken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:51:48 #39
65997 Oldbie
pi_60612340
Ohja!!
2003. Hittegolf. Ik had net mijn motor rijbewijs gehaald. Meteen naar het gemeentehuis om een nieuw papiertje op te halen en gelijk door naar de dealer waar mijn motor op mij stond te wachten.
Ik hijs mij in mijn gloednieuwe leren motorpak en ik ga op pad.....

Ik dacht dus Friesland te verkennen. Alles goed en wel. Zolang ik bleef rijden was het wel koel maar op een gegeven moment kom ik bij een brug. Open!! Stilstaan!! Warm!!
Goed, ik zit op de motor dus heel stoer rij ik alle auto's voorbij en ik gaat vooraan staan. Ik zag dat er nog een hele zooi boten langs moesten dus ik doe mijn helm af, handschoenen uit, jas open.....alles om maar een beetje af te koelen. Ondertussen kijk ik echt triomfantelijk om me heen. Ook naar mijn achterbuurman in de auto: whehehe, ik sta vooraan

Tijdje laten gaat de brug dicht: jas dicht, helm op, handschoenen aan. Bomen omhoog.....BWHRUT!! Motor slaat af.

En ik had nog zo in gedachten om er als een echte motorrijder vandoor te scheuren. Ik was nog niet zo handig met gas en koppeling

Snel gestart en alsnog ervandoor gegaan maar ik voelde mij behoorlijk voor lul staan
pi_60612461
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Toen ik thuis kwam begreep ik pas waarom ze boos keken
Nou, vertel.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:13:55 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60612931
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Oldbie het volgende:
Ohja!!
2003. Hittegolf. Ik had net mijn motor rijbewijs gehaald. Meteen naar het gemeentehuis om een nieuw papiertje op te halen en gelijk door naar de dealer waar mijn motor op mij stond te wachten.
Ik hijs mij in mijn gloednieuwe leren motorpak en ik ga op pad.....

Ik dacht dus Friesland te verkennen. Alles goed en wel. Zolang ik bleef rijden was het wel koel maar op een gegeven moment kom ik bij een brug. Open!! Stilstaan!! Warm!!
Goed, ik zit op de motor dus heel stoer rij ik alle auto's voorbij en ik gaat vooraan staan. Ik zag dat er nog een hele zooi boten langs moesten dus ik doe mijn helm af, handschoenen uit, jas open.....alles om maar een beetje af te koelen. Ondertussen kijk ik echt triomfantelijk om me heen. Ook naar mijn achterbuurman in de auto: whehehe, ik sta vooraan

Tijdje laten gaat de brug dicht: jas dicht, helm op, handschoenen aan. Bomen omhoog.....BWHRUT!! Motor slaat af.

En ik had nog zo in gedachten om er als een echte motorrijder vandoor te scheuren. Ik was nog niet zo handig met gas en koppeling

Snel gestart en alsnog ervandoor gegaan maar ik voelde mij behoorlijk voor lul staan
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan

het is me tijdens het avb-en één keer gebeurd (toen ging ik wel op mn bek daarna ,ook een beschamend momentje) maar verder nooit..

of was 't zo'n slagschip á la honda goldwing?
Huilen dan.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:18:11 #42
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60613068
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan
Misschien omdat je te dom bent om de techniek van een motorfiets te begrijpen?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:25:15 #43
65997 Oldbie
pi_60613283
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

het is me tijdens het avb-en één keer gebeurd (toen ging ik wel op mn bek daarna ,ook een beschamend momentje) maar verder nooit..

of was 't zo'n slagschip á la honda goldwing?
Simpel: laat je koppeling los en geef geen gas. Hij schokt en alles is uit.
Dan doet hij het niet meer

Geen Goldwing maar een Yamaha FZR600
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:27:40 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60613353
tja, dan schiet het niet op nee

Leuke motor, jammer dat je 'm weg doet
Huilen dan.
pi_60618833
Elke beginnend bestuurder heeft zijn auto/motor/brommer wel eens laten afslaan...

Elk kind is toch ook wel eens van z'n fiets gestuiterd?
pi_60621400
Een autoblunder (of eigenlijk 2):
1: een nieuwe ((bestel)auto, 5 dagen oud en nog net 100 kilometer op de teller, eerste dag naar mn werk. 's Ochtends geparkeerd in de garage onder mijn werk. 's Middags nog een rondje rond het pand gemaakt met een collega, beetje showen. Goed, eind van de dag, ik op weg naar de uitgang van de garage. Onwennig als ik was, een extra rondje moeten rijden op zoek naar de uitgang. Ik maak een bocht naar links en zie een massieve betonnen pilaar (formaat 1x1 meter) toch wel erg snel dichtbij komen. Bocht iets te krap ingestuurd en voor ik hard kon remmen schampte ik de paal met de zijkant van de auto.
Gevolg: heel veel krassen in de zijschuifdeur, van boven tot beneden, een diep gedeukt ego, en de volgende dag heel veel lachtende collega's. Inmiddels 5 jaar terug, en ik krijg het zelfs nu nog af en toe te horen van ze .

2: ik rij een automaat, en als ik 's ochtends de parkeerplaats op rij is het remmen, versnellingsbak in P en contact uit. Een middag: ik stap in, sleutel in contact, sleutel omdraaien, en geen sjoege. Kut . Even daarvoor had ik een lampje verwisseld, dus ik was al bang dat ik ergens kortsluiting had gemaakt. Een collega heeft nog gekeken maar kon niks vinden. Uiteindelijk maar de wegenwacht gebeld. Na 3 kwartier wachten komt ie, hij stapt in mn auto, kijkt wat, doet wat en start zonder problemen de auto. Ik vraag hem stomverbaasd wat ie nou deed, waarop hij zegt: Hij stond nog in Drive .
Wat blijkt: de parkeerplaatsen hebben van die betonnen stootranden. Bij het inparkeren 's ochtends kwam ik heel ongemerkt tegen zo'n stootrand aan, waarna de auto natuurlijk stilstond. Ik heb het contact uitgezet, zonder de auto in P te zetten. Ik heb me weinig zo stom gevoeld .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:21:47 #47
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60625263
Vorig jaar nog wel een beschamend momentje meegemaakt. Ik was aan het klussen in het huis. De latex was op dus die ging ik maar even halen. Klussen is voor mij altijd behoorlijk frusterend dus ik dacht ik ga maar even met de fiets kan ik even uitwaaien. Uiteraard de grootste emmer gekocht met 20 liter ofzo en achterop de bagagedrager naar huis. En echt vlak bij mijn deur valt die emmer van mijn fiets. ALLES over de stoep,poort,kleren,straat. Ik zo KUUUUUUUUTTT. Ondertussen verspreide de latex zich als een malle over de stoep en de weg. Buren komen naar buiten, Auto's stoppen. Ik sta daar onder de latex met m'n fiets in mijn hand nog na te denken of dit wel echt is gebeurt. Uiteindelijk ben ik met een stuk karton aan de slag gegaan om alles terug te doen in de emmer wat uiteraard niet lukte. ten einde raad ben ik maar naar binnen gegaan en gedoucht en het maar gewoon genegeerd. Volgende dag was alles weg. De buren hadden de gemeente gebeld en die hebben alles opgeruimd
#FreeHat
pi_60625291
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorig jaar nog wel een beschamend momentje meegemaakt. Ik was aan het klussen in het huis. De latex was op dus die ging ik maar even halen. Klussen is voor mij altijd behoorlijk frusterend dus ik dacht ik ga maar even met de fiets kan ik even uitwaaien. Uiteraard de grootste emmer gekocht met 20 liter ofzo en achterop de bagagedrager naar huis. En echt vlak bij mijn deur valt die emmer van mijn fiets. ALLES over de stoep,poort,kleren,straat. Ik zo KUUUUUUUUTTT. Ondertussen verspreide de latex zich als een malle over de stoep en de weg. Buren komen naar buiten, Auto's stoppen. Ik sta daar onder de latex met m'n fiets in mijn hand nog na te denken of dit wel echt is gebeurt. Uiteindelijk ben ik met een stuk karton aan de slag gegaan om alles terug te doen in de emmer wat uiteraard niet lukte. ten einde raad ben ik maar naar binnen gegaan en gedoucht en het maar gewoon genegeerd. Volgende dag was alles weg. De buren hadden de gemeente gebeld en die hebben alles opgeruimd
Kijk, dat zijn nou buren waar je iets aan hebt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:33:41 #49
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60636324
Haha ja dat was heel aardig van ze. Al was het ook in hun voordeel want er lag ook een behoorlijke vlek voor hun deur.
#FreeHat
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2008 @ 19:48:23 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61584337
kick
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')