Zit het ook zeer zeker, als vrienden. Een relatie zullen we wss nooit krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed zit jongen
GEWELDIG !!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een x per ongeluk in een dronken bui een x een hitsige sms naar een oud-klasgenote gestuurd ipv naar mn scharrelDe J en de S staan ook zoooo dichtbij elkaar op een telefoon
![]()
Ze was dan wel lekker, en kon er wel om lachen..
Een x later kwam ik 'r in de kroeg tegen, en stond ze erop dat ik voordat ik ging slapen haar nog eens zo'n sms stuurde![]()
Nu is het een soort van traditie aan het worden
Hmm, die ken ik dus wel van de andere kant.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:37 schreef JoostPayne het volgende:
Nog één
ik was een jaar of 17 en had al verschillende brommers gehad en had net een Peugeot dames brommer gekocht die al 25 jaar oud was dus ook lekker goedkoop met verzekeren. Op en dag ik rij naar huis en ik wou ons erf oprijden en ik pak de bocht net wat te scherp en zo boort mijn trapper zich in de grond dus lig je daar op de muil in het grindgelukkig had niemand het gezien maar het zal wel hilarische geweest zijn.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Oldbie het volgende:
Vooropgesteld: ik ben geen racist.
Ik woonde tot mijn 15e in Zuid-Afrika. Wij woonden aan de voet van een berg en wij hadden daardoor geen achterburen. Zoals gewoonlijk in Zuid-Afrika was er weinig regen en alle planten (en dus ook gras) waren kurkdroog. Toen ik een jaar of 11 was gingen mijn broer en ik met lucifers spelen in ons achtertuin. Ons achtertuin was met gaas afgezet en wij gingen helemaal achter in de tuin bij het gaas staan om gras (aan de andere kant van het gaas) aan te steken.
Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen. Op een gegeven moment waren wij te laat met uitblazen en wij hadden natuurlijk geen water in de buurt. Razendsnel greep het vuur om zich heen en het ging dus mooi de berg op.
Als hazen renden wij naar huis om de brandweer te bellen maar wij zagen de bui al hangen. Ik was aan het bellen en mijn melding was ongeveer zo:
"Hoi, met Oldbie. De berg staat in de fik!!! Wij hebben niets gedaan maar we zagen nog wel een paar zwarten wegrennen!!!!"
Het mocht niet baten. Vanuit de hele stad was te zien hoe een zwartgeblakerd driehoek naar ons huis wees
Herkenbaar van vroeger iddquote:Steeds als het vuur een beetje pakte, dan snel uitblazen.....om het daarna opnieuw te doen.
Nou, vertel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Toen ik thuis kwam begreep ik pas waarom ze boos keken
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef Oldbie het volgende:
Ohja!!
2003. Hittegolf. Ik had net mijn motor rijbewijs gehaald. Meteen naar het gemeentehuis om een nieuw papiertje op te halen en gelijk door naar de dealer waar mijn motor op mij stond te wachten.
Ik hijs mij in mijn gloednieuwe leren motorpak en ik ga op pad.....
Ik dacht dus Friesland te verkennen. Alles goed en wel. Zolang ik bleef rijden was het wel koel maar op een gegeven moment kom ik bij een brug. Open!! Stilstaan!! Warm!!
Goed, ik zit op de motor dus heel stoer rij ik alle auto's voorbij en ik gaat vooraan staan. Ik zag dat er nog een hele zooi boten langs moesten dus ik doe mijn helm af, handschoenen uit, jas open.....alles om maar een beetje af te koelen. Ondertussen kijk ik echt triomfantelijk om me heen. Ook naar mijn achterbuurman in de auto: whehehe, ik sta vooraan
Tijdje laten gaat de brug dicht: jas dicht, helm op, handschoenen aan. Bomen omhoog.....BWHRUT!! Motor slaat af.
En ik had nog zo in gedachten om er als een echte motorrijder vandoor te scheuren. Ik was nog niet zo handig met gas en koppeling![]()
Snel gestart en alsnog ervandoor gegaan maar ik voelde mij behoorlijk voor lul staan
Misschien omdat je te dom bent om de techniek van een motorfiets te begrijpen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan![]()
![]()
Simpel: laat je koppeling los en geef geen gas. Hij schokt en alles is uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik snap dat nog steeds niet hoe mensen het voorelkaar krijgen om de motor van een motorfiets af te laten slaan![]()
![]()
het is me tijdens het avb-en één keer gebeurd (toen ging ik wel op mn bek daarna,ook een beschamend momentje) maar verder nooit..
of was 't zo'n slagschip á la honda goldwing?
Kijk, dat zijn nou buren waar je iets aan hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorig jaar nog wel een beschamend momentje meegemaakt. Ik was aan het klussen in het huis. De latex was op dus die ging ik maar even halen. Klussen is voor mij altijd behoorlijk frusterend dus ik dacht ik ga maar even met de fiets kan ik even uitwaaien. Uiteraard de grootste emmer gekocht met 20 liter ofzo en achterop de bagagedrager naar huis. En echt vlak bij mijn deur valt die emmer van mijn fiets. ALLES over de stoep,poort,kleren,straat. Ik zo KUUUUUUUUTTT. Ondertussen verspreide de latex zich als een malle over de stoep en de weg. Buren komen naar buiten, Auto's stoppen. Ik sta daar onder de latex met m'n fiets in mijn hand nog na te denken of dit wel echt is gebeurt. Uiteindelijk ben ik met een stuk karton aan de slag gegaan om alles terug te doen in de emmer wat uiteraard niet lukte. ten einde raad ben ik maar naar binnen gegaan en gedoucht en het maar gewoon genegeerd. Volgende dag was alles weg. De buren hadden de gemeente gebeld en die hebben alles opgeruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |