Je moet: misschien zeggen, dan kan je je nog bedenken!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik sla over, maar als er ooit een sushimeet in Brussel komt ben ik er wel bij
Oke. Ik kom. Ik heb alleen één verzoek: géén foto's. Ik hoef niet zo nodig met mijn hoofd op internet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil dat Conleche ook kan, dus de 11e. Saillant detail is dat dat een dag na mijn verjaardag is, dus jullie moeten allemaal cadeau's meenemen. En we gaan naar Pop in Utreg, centraal, en Mexicaans.
Slotje!
Nee! Afmelden op het laatste moment is leuker!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet: misschien zeggen, dan kan je je nog bedenken!!!!
Je kan je hoofd toch verschuilen achter een reusachtige sombrero?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik kom. Ik heb alleen één verzoek: géén foto's. Ik hoef niet zo nodig met mijn hoofd op internet.
Ik vind ze altijd prima te drinken in Utrecht heurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Vivi: ik weet niet in hoeverre Popo een 'keten' is, maar de cocktails in Den Haag zijn waardeloos
Oh ja, en dit, dus alleen foto's bij binnenkomst, en niet na het zuipen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Ik wil best met m'n hoofd op internet, maar alleen als ik er niet op sta als een idioot, dus gaarne van te voren inzage! Anders is de sombrero-oplossing voor mij ook wel een optie!
Ze hebben ook lekkere salades, met geitenkaas en avocado enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef loveli het volgende:
Op zich leuk, alleen weet ik niet of mijn lijf mexicaans voedsel trekt.
Ik zal je expres niet de link geven naar het CUL-SC-Tapas-en-Cosmo's-dames-meettopicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, en dit, dus alleen foto's bij binnenkomst, en niet na het zuipen.
Kom je ook? Ik had je even over het hoofd gezien terwijl ik dacht dat ik het andere topic toch goed doorgescrolld hadquote:
foto's kunnen nooit weergeven hoe erg het was, daar moet je bijgeweest zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal je expres niet de link geven naar het CUL-SC-Tapas-en-Cosmo's-dames-meettopic
haha dat maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kom je ook? Ik had je even over het hoofd gezien terwijl ik dacht dat ik het andere topic toch goed doorgescrolld hadSorry.
Dat klinkt een stuk veiliger voor me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef Vivi het volgende:
Ze hebben ook lekkere salades, met geitenkaas en avocado enzo
Of vis, gegrilde zalm etc.
De tweede lading foto's moet nog steeds worden bewerkt. Er zijn trouwens ook pracht-foto's van toen SoL laatst bij me kwam logeren, hoorde ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
foto's kunnen nooit weergeven hoe erg het was, daar moet je bijgeweest zijn
me neitherquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:31 schreef Vivi het volgende:
De 20e is ook prima wmb.
(Ik heb toch geen leven verder).
je blijft mooi staan waar je staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Okee prima
maar doe mij dan naar misschien want ik weet niet of ik dan kan
jij kwam toch niet, jij ging met CF in een eigen topic hangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit ook steeds in het verkeerde topic te kijken. Komt doordat er in allebei "meet" in de TT staat
.
Als je nou één pagina terug je ogen uit je dikke reet had gehaald, had je gezien dat ik wel komquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij kwam toch niet, jij ging met CF in een eigen topic hangen![]()
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Toen ik op zoek was naar een kamer heb ik gewoon een advertentie in de krant gezet (wel in april, en niet in augustus....). Daarop kreeg ik 7 reacties waarvan ik 1 kamer heb uitgekozen.
Maar het beste wat je kunt doen is een dagje alle supermarkten in de studiestad afstruinen, kaartjes ophangen en telefoonnummers verzamelen. Ga ook langs makelaars.
Kom PF, niet zo afwachtend. Die kamer komt niet naar je toe, daar moet je wat voor doen.
quote:
Oh bellen is beter dan mailenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
Blijf kamernet proberen PF, ik heb een kamer geregeld via kamernet en dat was de eerste hit(ok wel in Utrecht Lunetten, maar een kamer is een kamer). Zodra je een telnummer ziet altijd bellen. En anders moet je je maar bij een clubje aansluiten of in een kroegje gaan werken tegen de tijd dat je opleiding begint en via via iets regelen.
Offtopic tralalalala iets over meetings dan. Ik houd niet van Mexicaans, maar ik zag dat ze ook gezonde, low-calorie salades hebben. Daar ga ik natuurlijk voor, ik eet immers altijd gezond
En zo snel mogelijk reageren altijd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh bellen is beter dan mailenHm ja wel een goeie ja
:/
Ik zou het wel echt heel leuk vinden als je kwam!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk reageren altijd!
Als je heel gemeen bent ruk je al die telefoonnr. dingetjes van de zelfgebrouwde advertenties die op uni's en hogescholen hangen; dit vergroot je kansen, want minder mensen reageren.
Of ik kom weet ik nog niet hoor, nog even denken of ik daar wel toe in staat ben...
Oh, slimquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk reageren altijd!
Als je heel gemeen bent ruk je al die telefoonnr. dingetjes van de zelfgebrouwde advertenties die op uni's en hogescholen hangen; dit vergroot je kansen, want minder mensen reageren.
Of ik kom weet ik nog niet hoor, nog even denken of ik daar wel toe in staat ben...
nou nouquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef -marz- het volgende:
Die gaat om 0700. Maar als ik de dames zo hoor over pillen en pepmiddelen moet dat wel haalbaar zijn als iedereen wat van z'n stash meeneemt
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen we hier verder bekvechten.
Datum: 11 oktober
Plaats: Utrecht
Waar: Popo Utrecht
Restaurant Popocatepetl Utrecht ligt in het centrum tussen het Janskerkhof en de Stadschouwburg (75 meter lopen).
Nobelstraat 163
3512 EM Utrecht
Tel : 030-2315719
Fax : 030-2315769
Geopend
Maandag t/m vrijdag vanaf 17.30 uur
zaterdag en zondag vanaf 17.00 uur
Reserveren is op maandag, dinsdag en woensdag mogelijk vanaf 2 personen. Reserveren op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag kan vanaf 6 personen. Het is mogelijk om in een rookvrije omgeving te dineren. We verzoeken je vriendelijk dit graag duidelijk aan te geven bij de reservering.
Wie komen er:
Vivi
Conleche
Tinkepink
Principessa.Farfallus
motorbloempje
k_i_m
Aventura
-marz-
kwakveense ?
loveli ?
veiligheidsspeldje
Wie komen er niet:
ColdFeet (vermoedelijk)
Greys
Isegrim (afhankelijk van datum/of we op haar verjaardag komen)
Wie denken er nog even over na:
Merel
Beessie-Jen
SHE
liejannuh
chicolate
Nee ik moet bij misschienquote:
Ik zal in ieder geval eerder in Utrecht zijn en om een uur of 6 wat "vooreten". Anders val ik waarschijnlijk om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:03 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb het in m'n agenda gezet! Die dag viert volgens mijn agenda ook ZKH Prins Constantijn z'n verjaardag, maar als hij me voor z'n feestje uitnodigt geef ik toch de voorkeur aan jullie
Overigens las ik dat we om 20:00 uur pas willen meeten? Dat vind ik wel heel laat hoor, dan val ik om van de honger! Misschien kunnen we ook al wat eerder verzamelen en met nachochips de eerste honger stillen, en dan om 20:00 echt gaan eten als ook de op-zaterdag-werkenden en van-ver-komenden er zijn?
Je mag mij wel schrappen hoor, want ik ga dan mijn verjaardagsfeest vieren. Tenzij jullie hier komen natuurlijk.quote:
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
* veiligheidsspeldje heeft besloten dat dit best zo'n beetje de laatste actie voor het eindigen van alle extracurriculaire activiteiten zou kunnen zijn.
Dat ik gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????
Ik ben de kaart al aan het bekijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
AangepastSorry.
Bij de mexicaan kan je trouwens ook vragen of ze je eten niet willen kruiden hoor.En daarnaast staan er waarschijnlijk ook een paar niet-gekruide gerechten op het menu.
Goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Ik ben natuurlijk blij dat je het een goed plan vindt, maar ik bedoelde eigenlijk of jij en/of SHE een leuk café wisten!quote:
Ja dat vind ik echt een goed ideequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipen. Ik heb daar trouwens ook wel een handje van, dus ik moet misschien maar niet komen dan. Ik kan namelijk hele slechte argumenten heel plausibel laten overkomen
.
http://www.popocatepetl.nl/quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh gaan we Mexicaans eten hoor ik nu(
)
Hm................ Nou ja het is gelukkig niet Grieks
Ze hebben toch wel friet bij de MexicaanIk ga altijd uit eten voor de friet
Niet haten
En voor het toetje
Niet naar het indrinken. Hell, niemand die mij een mexicaans diner ontneemt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet naar de hapjes of helemaal niet meer
Oh nee hoor, ik wíl wel, maar door mijn doofheid functioneer ik zo slecht in grote groepen dat er voor mij helemaal geen lol aan is.quote:
Je verstaat mensen ongetwijfeld heel wat beter dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
ik hoor/versta ook niemand in groepen, ga je maar lekker met mij beppen
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Voor het lijstje: ik kom ook niet (beetje te druk en chaotisch voor mij).
Maar voor een minimeet / 1 op 1 meet ben ik altijd in.
Je moet iets te doen hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Waarom vinden mensen stiltes zo erg? Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je moet iets te doen hebben. Kickboksen ofzo ... waar je in je element bent, druk bezig met iets anders en niet alleen met elkaar. Werkte prima
. Massameet vind ik stuk enger, al die onbekende mensen
.
Het zou dan ook meer aan mij dan aan de ander liggen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef -marz- het volgende:
[..]
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.
Zo van 'Jeetje, zij liegt, ze is nooit 65 kgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
Waarom las ik 'vleeskleurig'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
dus dát doe ik foutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
En bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Namen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Toe nou!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, ik kom niet. Ik ben heel erg als ik dronken ben, vraag maar aan MB
Waarom enger? We bijten niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil ook op de 'misschien'-lijst. Vind dit enger dan een Laffer&Static-, 5-jaars- Fok!Rock!- en Tapasmeet
Maar het lijkt me tegelijkertijd ook heel leuk.
Omdat het women only is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom enger? We bijten niet hoor(tenminste, niet als we geen honger hebben)
Yps, in jouw gezelschap drink ik voortaan enkel nog waterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:34 schreef YPPY het volgende:
Ga je Merel? Dan kom ik ms als ik kan toch illegaal even kijken als ik kan. Zo lang niet gezien.
En CF: dronken? Erg? Waar heb je het over?
Jammer. Kunnen ze hun bruiloft niet verzettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:20 schreef kwakveense het volgende:
oh damn! had ik net besloten na gisteravond dat ik ging komen omdat jullie zulke geweldige topwijven zijn....
kom ik erachter dat 11 oktober twee van mn beste vrienden hun bruiloft hebben... dacht dat t de tiende was.
bummer... (niet dat een bruiloft niet tof is)
haal mij maar van de lijst dus
O smiecht! Maar goed dat ik hier even kijk, anders krijg ik nog opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd van: "Hey, je zou ook komen, waar was je?".quote:
Ohquote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga 11 oktober Buffelknuffelen!
En Leander knuffelen!
Dus ik weet niet of Utrecht nog haalbaar is die dag!
Jawel, maar ik moet wel regelmatig aangespoord wordenquote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JIj komt toch?
Oh, en Ewelina moet ook nog komen!
Niet afzeggen dusquote:Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet wel regelmatig aangespoord worden. Ik ben zo'n afzegtrut
.
quote:Op maandag 22 september 2008 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ook. Ik heb er zin in![]()
Wie moeten we nog overtuigen om te komen?
Sugar
Viking komt heeft ze me beloofd![]()
ColdFeet (vermoedelijk)
Greys
Isegrim (meeting is leuker dan verjaardag)
kwakveense (had een bruiloft geloof ik, of was dat BJ?)
Beessie-Jen
SHE
cinnamongirl
liejannuh
chicolate
vamperotica
....
Wie ben ik nog vergeten?
En waarom zou jij niet willen komen?quote:Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet geloof ik gewoon komen, of ik wil of nietEerde afmeldpogingen hadden geen nut
Over 2 dagen komt je stufi weer binnen, sparen bitchquote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een arme student
Nee geen idee eigenlijk, meet angst denk ik!
Voor echt leuke dingen ookquote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik drink water in de wc en dan delen we uit dieettechnische en kostenbesparende overwegingen een voorgerecht
Nee hoor grapje, voor eten heb ik altijd geld!
Okee, tof. Hoef ik niet met de treinquote:Op maandag 22 september 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh nee ik kwam al.
Kim, jij komt ook, of ik kom je halen!
Jij kwam toch? Waarom moet ik anders komen?quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor echt leuke dingen ook. Of ging je ook zwartrijden?
(je moet er toch komen he, en het is in het weekend)
En wie heeft jou wijsgemaakt dat ik ook kom.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij kwam toch? Waarom moet ik anders komen?
Utrecht met korting is 8,80 dus best te doen
Dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb er nog steeds zin in!En tegelijkertijd vind ik het doodeng!
Had ik al gezegd dat ik geen rijbewijs hebquote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Okee, tof. Hoef ik niet met de trein
quote:
Dat is mijn grote angst ook. En in mijn verbeelding ben ik zo herkenbaar dat ik bang ben dat mijn halve kennisenkring hier likkebaardend meeleest. Ik weet dat iemand van een ander forum mijn post leest, maar ze heeft mij nooit verteld wat haar nick is. En dan zullen er ook nog wel de nodige types zijn die helemaal niet laten blijken dat ze weten wie ik ben.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben altijd bang dat IRL bekenden me hier herkennen, dat iemand meeleest en op een dag denkt "die verhalen ken ik, die Merel is m'n collega!" ofzo. Ik probeer er wel op te letten niet te veel herkenbare dingen te schrijven, maar tegelijkertijd is het af en toe wel lekker om van je af te kunnen blaten. Daarom is meeten ook zo eng, julle weten al zo véél!
Zeg dat je met mij en een groep mensen die we vaag kennen afspreekt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar nu moet ik aan mijn ouders toegeven dat ik net als mijn broertje (die ik uit ging lachen) met mensen van internet afspreek
quote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef Pandorah het volgende:
Hee, een meeting om de hoek. Excuus van buffelknuffelen heb ik niet meer zie ik, dus ik kijk even of ik durf te komen.
Pandorah is een dieetclubber geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent. Zelf post ik nog niet zo lang mee in het slanktopic (sinds augustus), dus daaraan zou het aan kunnen liggen natuurlijk.
ik vroeg me ook even af waarom Pandorah zich melddequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent. Zelf post ik nog niet zo lang mee in het slanktopic (sinds augustus), dus daaraan zou het aan kunnen liggen natuurlijk.
gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Ik ben dabei. Mits in Utrecht, want : gips.
rustig aan doen is belangrijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef YPPY het volgende:
Maar ik hoorde hier wel twee jaar lang bij het meubilair.
en nu dus helaas niet, maar in januari ga ik het afbouwen bespreken
jij moet ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy is the best
Niet dat ik naar de meet kom, trouwens
Doe ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben het weekend ervoor en erna al in Nederland... Ik blijf een beetje heen en weer reizen
Leuk SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Ik ben dabei. Mits in Utrecht, want : gips.
Je mag wel bij mij op de bankquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Dat herinnert me eraan dat ik nog even op hoteljacht moet. Kent iemand een hotel in Utrecht waar je tot ¤ 80 per nacht kan slapen?
Idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie ook nog veel foto's maken en die op fok! plaatsen enzo? *stiekem wel benieuwd naar iedereen
Oke, leuk, ken je hier mensen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar Zeist, naar een feestje. Denk ik. Wellicht kunnen we dan meeten
Prima, alleen niet van mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie ook nog veel foto's maken en die op fok! plaatsen enzo? *stiekem wel benieuwd naar iedereen
Apparentlyquote:
Rij je dan via Hilversum terug?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat slapen betreft denk ik nog even over de beste optie aan. Mijn man adviseerde mij om gewoon geen alcohol te drinken, naar huis te rijden (1,5 uur) en met het bespaarde geld te gaan shoppen. Is ook een mogelijkheid natuurlijk.
Ben bang van nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Rij je dan via Hilversum terug?.
Ja dat jaquote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook niet zo van de foto's eerlijk gezegd... Maar tegelijkertijd snap ik wel dat mensen nieuwsgierig zijn. Laat ik het zo zeggen, ik wil m'n hoofd niet zomaar op het forum, maar ik vind het best als er wat foto's naar de vaste slank-mensen gaan om te laten zien wie wie isMaar dan alleen foto's waar ik heel knap op sta natuurlijk
Nee, want ik ben er ws niet bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan sta jij er ook op
ah toeeee? Kom nou maar!!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben er ws niet bij.
Dus als je foto's van mij wilt zien moet je Merel of Tink zo ver zien te krijgen krijgen dat ze een camera meenemen.
Ik zal er eensch over nadenken. Maar ik neem wel pen en papier mee, voor het geval dat en ik wil achteraf van niemand horen: "Goh, wat was die Viking stil"quote:Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah toeeee? Kom nou maar!!
Ik ben ook heel slecht in gesprekken volgen in groepen
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Normale horende mensen verstaan mij al nooitDus ik denk dat ik maar lichamelijk moet worden met viking
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Normale horende mensen verstaan mij al nooitDus ik denk dat ik maar lichamelijk moet worden met viking
Tof!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ok, jullie hebben me overgehaald. Zet me maar in het lijstje 'Wie komen er allemaal?'. Ik moet wel uiterlijk om 23:50 met de trein om nog diezelfde avond (nacht) terug te kunnen komen in Groningen of iemand moet een slaapplaats beschikbaar hebben?
(ik zal jullie niet aanranden)
Nee, maar de foto's mogen wel doorgestuurd naar de vaste posters, toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Chicolate het volgende:
Viking en SHE gaan ook mee. Ik kan ook al bijna naar het meegaan lijstje. Ik heb vanacht over de meet gedroomd
. Nu nog even aan mn ouders doorgeven dat ik met jullie wegben.
En ik wil mn kop niet op internet. Ook niet heel flatteus ofzo.
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar de foto's mogen wel doorgestuurd naar de vaste posters, toch?
Heul niet! We gaan naar de Mexicaan! Kom je ook? (tussen nu en 11 okt kun je nog wel even een regular worden in Slankquote:
Ik heb nog geen plannen 11 oktober. Maar ik kan eventueel mee als tolkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet! We gaan naar de Mexicaan! Kom je ook? (tussen nu en 11 okt kun je nog wel even een regular worden in Slank).
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen 11 oktober. Maar ik kan eventueel mee als tolk
Mijn bed ligt ook heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Kunnen we samen in een hotel
. Ik ben wel goed op de hoogte van hotels in die regio
.
Was het ons geheimpje dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes, BB! Nu weten ze het van ons!
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes, BB! Nu weten ze het van ons!
Betrapt!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:55 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Was het ons geheimpje dan?
Ja! Je hebt die lange winkelstraat waar de bijenkorf o.a. inzitquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan niet tolken, maar een champagne-ontbijt zeg ik geen nee tegen![]()
Overigens gaat er gewoon een nachttrein naar A'dam, dus ik kom sowieso wel thuis. De vraag is alleen: hoe laat
Ligt Popo trouwens in het centrum? (ik moet wel de weg naar CS kunnen vinden!)
Volgende keer spreken we af in de sportschool en gaan we daarna sla eten en water drinkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Een meeting met allemaal slanke fitte dames in een Mexicaans restaurant... Sja.
we kunnen vast allemaal wel een steentje bijdragenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Zoals ik al in het slank topic schreef: als ik niet snel een nieuwe opdracht vind haak ik dus af.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Merel het volgende:
Ah joh, er zijn zoveel van die profiteurs die op meetings duur eten en drinken en dan te weinig in de pot gooien en snel weggaan, niemand die 't merkt
Zo slank en fit zijn we allemaal niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Een meeting met allemaal slanke fitte dames in een Mexicaans restaurant... Sja. Veel plezier dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |