quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen 11 oktober. Maar ik kan eventueel mee als tolk
Mijn bed ligt ook heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Kunnen we samen in een hotel
. Ik ben wel goed op de hoogte van hotels in die regio
.
Was het ons geheimpje dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes, BB! Nu weten ze het van ons!
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes, BB! Nu weten ze het van ons!
Betrapt!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:55 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Was het ons geheimpje dan?
Ja! Je hebt die lange winkelstraat waar de bijenkorf o.a. inzitquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan niet tolken, maar een champagne-ontbijt zeg ik geen nee tegen![]()
Overigens gaat er gewoon een nachttrein naar A'dam, dus ik kom sowieso wel thuis. De vraag is alleen: hoe laat
Ligt Popo trouwens in het centrum? (ik moet wel de weg naar CS kunnen vinden!)
Volgende keer spreken we af in de sportschool en gaan we daarna sla eten en water drinkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Een meeting met allemaal slanke fitte dames in een Mexicaans restaurant... Sja.
we kunnen vast allemaal wel een steentje bijdragenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Zoals ik al in het slank topic schreef: als ik niet snel een nieuwe opdracht vind haak ik dus af.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Merel het volgende:
Ah joh, er zijn zoveel van die profiteurs die op meetings duur eten en drinken en dan te weinig in de pot gooien en snel weggaan, niemand die 't merkt
Zo slank en fit zijn we allemaal niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Een meeting met allemaal slanke fitte dames in een Mexicaans restaurant... Sja. Veel plezier dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |