Ja dat jaquote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook niet zo van de foto's eerlijk gezegd... Maar tegelijkertijd snap ik wel dat mensen nieuwsgierig zijn. Laat ik het zo zeggen, ik wil m'n hoofd niet zomaar op het forum, maar ik vind het best als er wat foto's naar de vaste slank-mensen gaan om te laten zien wie wie isMaar dan alleen foto's waar ik heel knap op sta natuurlijk
Nee, want ik ben er ws niet bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan sta jij er ook op
ah toeeee? Kom nou maar!!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben er ws niet bij.
Dus als je foto's van mij wilt zien moet je Merel of Tink zo ver zien te krijgen krijgen dat ze een camera meenemen.
Ik zal er eensch over nadenken. Maar ik neem wel pen en papier mee, voor het geval dat en ik wil achteraf van niemand horen: "Goh, wat was die Viking stil"quote:Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah toeeee? Kom nou maar!!
Ik ben ook heel slecht in gesprekken volgen in groepen
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Normale horende mensen verstaan mij al nooitDus ik denk dat ik maar lichamelijk moet worden met viking
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Normale horende mensen verstaan mij al nooitDus ik denk dat ik maar lichamelijk moet worden met viking
Tof!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ok, jullie hebben me overgehaald. Zet me maar in het lijstje 'Wie komen er allemaal?'. Ik moet wel uiterlijk om 23:50 met de trein om nog diezelfde avond (nacht) terug te kunnen komen in Groningen of iemand moet een slaapplaats beschikbaar hebben?
(ik zal jullie niet aanranden)
Nee, maar de foto's mogen wel doorgestuurd naar de vaste posters, toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Chicolate het volgende:
Viking en SHE gaan ook mee. Ik kan ook al bijna naar het meegaan lijstje. Ik heb vanacht over de meet gedroomd
. Nu nog even aan mn ouders doorgeven dat ik met jullie wegben.
En ik wil mn kop niet op internet. Ook niet heel flatteus ofzo.
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar de foto's mogen wel doorgestuurd naar de vaste posters, toch?
Heul niet! We gaan naar de Mexicaan! Kom je ook? (tussen nu en 11 okt kun je nog wel even een regular worden in Slankquote:
Ik heb nog geen plannen 11 oktober. Maar ik kan eventueel mee als tolkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet! We gaan naar de Mexicaan! Kom je ook? (tussen nu en 11 okt kun je nog wel even een regular worden in Slank).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |