. Excuus van buffelknuffelen heb ik niet meer zie ik, dus ik kijk even of ik durf te komen.
. Excuus van buffelknuffelen heb ik niet meer zie ik, dus ik kijk even of ik durf te komen.

) met mensen van internet afspreek
) met mensen van internet afspreek  

Zeg dat je met mij en een groep mensen die we vaag kennen afspreekt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar nu moet ik aan mijn ouders toegeven dat ik net als mijn broertje (die ik uit ging lachen) met mensen van internet afspreek
 Ik kan het mijn ouders wel vertellen, moest ook verklaren waar het italiaanse lekkers vandaan kwam
 Ik kan het mijn ouders wel vertellen, moest ook verklaren waar het italiaanse lekkers vandaan kwam   .
.

quote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef Pandorah het volgende:
Hee, een meeting om de hoek. Excuus van buffelknuffelen heb ik niet meer zie ik, dus ik kijk even of ik durf te komen.
 Ik heb geen idee wie jij bent. Zelf post ik nog niet zo lang mee in het slanktopic (sinds augustus), dus daaraan zou het aan kunnen liggen natuurlijk.
  Ik heb geen idee wie jij bent. Zelf post ik nog niet zo lang mee in het slanktopic (sinds augustus), dus daaraan zou het aan kunnen liggen natuurlijk.   

Pandorah is een dieetclubber geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
 .
.

ik vroeg me ook even af waarom Pandorah zich melddequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]

. En omdat het om de hoek is, dacht ik even te komen. Naja, dan kom ik wel niet. Ook goed.
. En omdat het om de hoek is, dacht ik even te komen. Naja, dan kom ik wel niet. Ook goed.  

gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Ik ben dabei. Mits in Utrecht, want : gips.

dus vind de reactie wel wat overtrokken...
 dus vind de reactie wel wat overtrokken... zit niemand tussen die eens in de paar weken rond komt hobbelen moet ik zeggen
 zit niemand tussen die eens in de paar weken rond komt hobbelen moet ik zeggen  

Al staat er bij mij een vraagteken.
 Al staat er bij mij een vraagteken.  

rustig aan doen is belangrijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef YPPY het volgende:
Maar ik hoorde hier wel twee jaar lang bij het meubilair.
en nu dus helaas niet, maar in januari ga ik het afbouwen bespreken

jij moet ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy is the best
Niet dat ik naar de meet kom, trouwens

Doe ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben het weekend ervoor en erna al in Nederland... Ik blijf een beetje heen en weer reizen

Leuk SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Ik ben dabei. Mits in Utrecht, want : gips.

Je mag wel bij mij op de bankquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik ook
Dat herinnert me eraan dat ik nog even op hoteljacht moet. Kent iemand een hotel in Utrecht waar je tot ¤ 80 per nacht kan slapen?
 .
 .

Maar het gebeurt zo zelden dat ik een nachtje uit kan slapen zonder kinderen, dat ik toch de voorkeur geef aan een hotel.
  Maar het gebeurt zo zelden dat ik een nachtje uit kan slapen zonder kinderen, dat ik toch de voorkeur geef aan een hotel.   

Idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie ook nog veel foto's maken en die op fok! plaatsen enzo? *stiekem wel benieuwd naar iedereen
 .
.

.
.  ). Ik dacht dat ik regelmatig postte maar da's inderdaad al weer een tijd terug. Maar goed, ik denk wel dat ik kom uit nostalgische overwegingen (mijn opa en oma hebben heel lang boven die tent gewoond)
 ). Ik dacht dat ik regelmatig postte maar da's inderdaad al weer een tijd terug. Maar goed, ik denk wel dat ik kom uit nostalgische overwegingen (mijn opa en oma hebben heel lang boven die tent gewoond)   

Mag je mijn pasje wel voor lenen, vertrouw ik er op dat je 'm de volgende dag terug brengt.
 Mag je mijn pasje wel voor lenen, vertrouw ik er op dat je 'm de volgende dag terug brengt.  

Oke, leuk, ken je hier mensen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar Zeist, naar een feestje. Denk ik. Wellicht kunnen we dan meeten

Prima, alleen niet van mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie ook nog veel foto's maken en die op fok! plaatsen enzo? *stiekem wel benieuwd naar iedereen

Apparentlyquote:

Kun je niet eens een foto PM'en ofzo?
 Kun je niet eens een foto PM'en ofzo?

Maar dan alleen foto's waar ik heel knap op sta natuurlijk
 Maar dan alleen foto's waar ik heel knap op sta natuurlijk  

Rij je dan via Hilversum terug?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat slapen betreft denk ik nog even over de beste optie aan. Mijn man adviseerde mij om gewoon geen alcohol te drinken, naar huis te rijden (1,5 uur) en met het bespaarde geld te gaan shoppen. Is ook een mogelijkheid natuurlijk.
 .
.

Ben bang van nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Rij je dan via Hilversum terug?.
 (Utrecht-Zeist-Arnhem-grens-en verder). Volgens mij is Hilversum de andere kant op
  (Utrecht-Zeist-Arnhem-grens-en verder). Volgens mij is Hilversum de andere kant op   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |