Ik zal in ieder geval eerder in Utrecht zijn en om een uur of 6 wat "vooreten". Anders val ik waarschijnlijk om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:03 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb het in m'n agenda gezet! Die dag viert volgens mijn agenda ook ZKH Prins Constantijn z'n verjaardag, maar als hij me voor z'n feestje uitnodigt geef ik toch de voorkeur aan jullie
Overigens las ik dat we om 20:00 uur pas willen meeten? Dat vind ik wel heel laat hoor, dan val ik om van de honger! Misschien kunnen we ook al wat eerder verzamelen en met nachochips de eerste honger stillen, en dan om 20:00 echt gaan eten als ook de op-zaterdag-werkenden en van-ver-komenden er zijn?
Je mag mij wel schrappen hoor, want ik ga dan mijn verjaardagsfeest vieren. Tenzij jullie hier komen natuurlijk.quote:
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
* veiligheidsspeldje heeft besloten dat dit best zo'n beetje de laatste actie voor het eindigen van alle extracurriculaire activiteiten zou kunnen zijn.
Dat ik gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????
Ik ben de kaart al aan het bekijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
AangepastSorry.
Bij de mexicaan kan je trouwens ook vragen of ze je eten niet willen kruiden hoor.En daarnaast staan er waarschijnlijk ook een paar niet-gekruide gerechten op het menu.
Goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Ik ben natuurlijk blij dat je het een goed plan vindt, maar ik bedoelde eigenlijk of jij en/of SHE een leuk café wisten!quote:
Ja dat vind ik echt een goed ideequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipen. Ik heb daar trouwens ook wel een handje van, dus ik moet misschien maar niet komen dan. Ik kan namelijk hele slechte argumenten heel plausibel laten overkomen
.
http://www.popocatepetl.nl/quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh gaan we Mexicaans eten hoor ik nu(
)
Hm................ Nou ja het is gelukkig niet Grieks
Ze hebben toch wel friet bij de MexicaanIk ga altijd uit eten voor de friet
Niet haten
En voor het toetje
Niet naar het indrinken. Hell, niemand die mij een mexicaans diner ontneemt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet naar de hapjes of helemaal niet meer
Oh nee hoor, ik wíl wel, maar door mijn doofheid functioneer ik zo slecht in grote groepen dat er voor mij helemaal geen lol aan is.quote:
Je verstaat mensen ongetwijfeld heel wat beter dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
ik hoor/versta ook niemand in groepen, ga je maar lekker met mij beppen
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Voor het lijstje: ik kom ook niet (beetje te druk en chaotisch voor mij).
Maar voor een minimeet / 1 op 1 meet ben ik altijd in.
Je moet iets te doen hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Waarom vinden mensen stiltes zo erg? Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je moet iets te doen hebben. Kickboksen ofzo ... waar je in je element bent, druk bezig met iets anders en niet alleen met elkaar. Werkte prima
. Massameet vind ik stuk enger, al die onbekende mensen
.
Het zou dan ook meer aan mij dan aan de ander liggen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef -marz- het volgende:
[..]
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.
Zo van 'Jeetje, zij liegt, ze is nooit 65 kgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
Waarom las ik 'vleeskleurig'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
dus dát doe ik foutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
En bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Namen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Toe nou!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, ik kom niet. Ik ben heel erg als ik dronken ben, vraag maar aan MB
Waarom enger? We bijten niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil ook op de 'misschien'-lijst. Vind dit enger dan een Laffer&Static-, 5-jaars- Fok!Rock!- en Tapasmeet
Maar het lijkt me tegelijkertijd ook heel leuk.
Omdat het women only is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom enger? We bijten niet hoor(tenminste, niet als we geen honger hebben)
Yps, in jouw gezelschap drink ik voortaan enkel nog waterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:34 schreef YPPY het volgende:
Ga je Merel? Dan kom ik ms als ik kan toch illegaal even kijken als ik kan. Zo lang niet gezien.
En CF: dronken? Erg? Waar heb je het over?
Jammer. Kunnen ze hun bruiloft niet verzettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:20 schreef kwakveense het volgende:
oh damn! had ik net besloten na gisteravond dat ik ging komen omdat jullie zulke geweldige topwijven zijn....
kom ik erachter dat 11 oktober twee van mn beste vrienden hun bruiloft hebben... dacht dat t de tiende was.
bummer... (niet dat een bruiloft niet tof is)
haal mij maar van de lijst dus
O smiecht! Maar goed dat ik hier even kijk, anders krijg ik nog opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd van: "Hey, je zou ook komen, waar was je?".quote:
Ohquote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga 11 oktober Buffelknuffelen!
En Leander knuffelen!
Dus ik weet niet of Utrecht nog haalbaar is die dag!
Jawel, maar ik moet wel regelmatig aangespoord wordenquote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JIj komt toch?
Oh, en Ewelina moet ook nog komen!
Niet afzeggen dusquote:Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet wel regelmatig aangespoord worden. Ik ben zo'n afzegtrut
.
quote:Op maandag 22 september 2008 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ook. Ik heb er zin in![]()
Wie moeten we nog overtuigen om te komen?
Sugar
Viking komt heeft ze me beloofd![]()
ColdFeet (vermoedelijk)
Greys
Isegrim (meeting is leuker dan verjaardag)
kwakveense (had een bruiloft geloof ik, of was dat BJ?)
Beessie-Jen
SHE
cinnamongirl
liejannuh
chicolate
vamperotica
....
Wie ben ik nog vergeten?
En waarom zou jij niet willen komen?quote:Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet geloof ik gewoon komen, of ik wil of nietEerde afmeldpogingen hadden geen nut
Over 2 dagen komt je stufi weer binnen, sparen bitchquote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een arme student
Nee geen idee eigenlijk, meet angst denk ik!
Voor echt leuke dingen ookquote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik drink water in de wc en dan delen we uit dieettechnische en kostenbesparende overwegingen een voorgerecht
Nee hoor grapje, voor eten heb ik altijd geld!
Okee, tof. Hoef ik niet met de treinquote:Op maandag 22 september 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh nee ik kwam al.
Kim, jij komt ook, of ik kom je halen!
Jij kwam toch? Waarom moet ik anders komen?quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor echt leuke dingen ook. Of ging je ook zwartrijden?
(je moet er toch komen he, en het is in het weekend)
En wie heeft jou wijsgemaakt dat ik ook kom.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij kwam toch? Waarom moet ik anders komen?
Utrecht met korting is 8,80 dus best te doen
Dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb er nog steeds zin in!En tegelijkertijd vind ik het doodeng!
Had ik al gezegd dat ik geen rijbewijs hebquote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Okee, tof. Hoef ik niet met de trein
quote:
Dat is mijn grote angst ook. En in mijn verbeelding ben ik zo herkenbaar dat ik bang ben dat mijn halve kennisenkring hier likkebaardend meeleest. Ik weet dat iemand van een ander forum mijn post leest, maar ze heeft mij nooit verteld wat haar nick is. En dan zullen er ook nog wel de nodige types zijn die helemaal niet laten blijken dat ze weten wie ik ben.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben altijd bang dat IRL bekenden me hier herkennen, dat iemand meeleest en op een dag denkt "die verhalen ken ik, die Merel is m'n collega!" ofzo. Ik probeer er wel op te letten niet te veel herkenbare dingen te schrijven, maar tegelijkertijd is het af en toe wel lekker om van je af te kunnen blaten. Daarom is meeten ook zo eng, julle weten al zo véél!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |