Ik zal in ieder geval eerder in Utrecht zijn en om een uur of 6 wat "vooreten". Anders val ik waarschijnlijk om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:03 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb het in m'n agenda gezet! Die dag viert volgens mijn agenda ook ZKH Prins Constantijn z'n verjaardag, maar als hij me voor z'n feestje uitnodigt geef ik toch de voorkeur aan jullie
Overigens las ik dat we om 20:00 uur pas willen meeten? Dat vind ik wel heel laat hoor, dan val ik om van de honger! Misschien kunnen we ook al wat eerder verzamelen en met nachochips de eerste honger stillen, en dan om 20:00 echt gaan eten als ook de op-zaterdag-werkenden en van-ver-komenden er zijn?
Je mag mij wel schrappen hoor, want ik ga dan mijn verjaardagsfeest vieren. Tenzij jullie hier komen natuurlijk.quote:
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
* veiligheidsspeldje heeft besloten dat dit best zo'n beetje de laatste actie voor het eindigen van alle extracurriculaire activiteiten zou kunnen zijn.
Dat ik gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgeschoten met de wodka, maar: Huh??????
Ik ben de kaart al aan het bekijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
AangepastSorry.
Bij de mexicaan kan je trouwens ook vragen of ze je eten niet willen kruiden hoor.En daarnaast staan er waarschijnlijk ook een paar niet-gekruide gerechten op het menu.
Goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Ik ben natuurlijk blij dat je het een goed plan vindt, maar ik bedoelde eigenlijk of jij en/of SHE een leuk café wisten!quote:
Ja dat vind ik echt een goed ideequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
O dat is misschien wel een goed idee, dat jullie eerst gaan borrelen met hapjes in een leuk café. (Vivi?SHE?) Dat iedereen daar dan binnendruppelt en dan gaan we om 8 uur naar het restaurant!!
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zou met mijn vrienden niet lukken trouwens. Die zouden nooit in het restaurant aankomen omdat ze bier blijven zuipen. Ik heb daar trouwens ook wel een handje van, dus ik moet misschien maar niet komen dan. Ik kan namelijk hele slechte argumenten heel plausibel laten overkomen
.
http://www.popocatepetl.nl/quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh gaan we Mexicaans eten hoor ik nu(
)
Hm................ Nou ja het is gelukkig niet Grieks
Ze hebben toch wel friet bij de MexicaanIk ga altijd uit eten voor de friet
Niet haten
En voor het toetje
Niet naar het indrinken. Hell, niemand die mij een mexicaans diner ontneemt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet naar de hapjes of helemaal niet meer
Oh nee hoor, ik wíl wel, maar door mijn doofheid functioneer ik zo slecht in grote groepen dat er voor mij helemaal geen lol aan is.quote:
Je verstaat mensen ongetwijfeld heel wat beter dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
ik hoor/versta ook niemand in groepen, ga je maar lekker met mij beppen
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Voor het lijstje: ik kom ook niet (beetje te druk en chaotisch voor mij).
Maar voor een minimeet / 1 op 1 meet ben ik altijd in.
Je moet iets te doen hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Waarom vinden mensen stiltes zo erg? Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mexicaans![]()
[..]
Volgens mij zou een minimeet enger zijn eigenlijkAls het dan stilvalt ofzo...
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je moet iets te doen hebben. Kickboksen ofzo ... waar je in je element bent, druk bezig met iets anders en niet alleen met elkaar. Werkte prima
. Massameet vind ik stuk enger, al die onbekende mensen
.
Het zou dan ook meer aan mij dan aan de ander liggen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef -marz- het volgende:
[..]
Onbekend? Je weet hun BMI toch. En hoe vaak ze poepen, een zak chips open trekken en al die keren dat ze stiekem taartjes zaten te eten.
Zo van 'Jeetje, zij liegt, ze is nooit 65 kgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
Waarom las ik 'vleeskleurig'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je bedoelt zo'n vleeskeuring-achtig iets, VS?
dus dát doe ik foutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veiligheidsspeldje, ik heb inmiddels al best wat fok!kers ontmoet en ik heb er nooit last van gehad, van ongemakkelijke stiltes. Je spreekt toch gewoon af met de mensen die je leuk vindt?
En bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Namen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik weet niet of ik nog wil hoor, sommigen van jullie zijn eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |