ow ja dat is het!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
morguhh Leanne
@ Draakje: tis maandagdan heeft niemand zin
Een schatje ben ik niet, maar wel goede morgen!quote:
En, leuke vakantie gehad?quote:
Slijmen mag natuurlijk altijd,quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:23 schreef Leanne het volgende:
owja ik mag niet teveel slijmen hier![]()
ik heb ook al geen zin meer![]()
koffie!
GRRRRRquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En, leuke vakantie gehad?
Omdat mijn kut collega niet aan mijn heeft doorgegeven dat hij vrij is,
mag ik vandaag GVD weer 9,5 a 10 uur werken!
ah vandaar dat je em zo noemtquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele goede vakantie.. jammer dat het zo snel weer voorbij isquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
welkom terug, goede vakantie gehad?
dat vind ik nou ook altijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hele goede vakantie.. jammer dat het zo snel weer voorbij is
Lekker!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wb DrakenVlieg
* _F.U.B.A.R_ moet nog op vakantie
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slijmen mag natuurlijk altijd,
ik weet gewoon dat ik vaak geen schatje ben
Dank u, dank u!!!quote:
Jep, maarja ik werk vandaag dus meer... heb ik donderdagmiddag heulemaal vroeg weekendquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ah vandaar dat je em zo noemtwel een klote streek idd
Haai tripackquote:
jaah bijna klaarquote:
Lekker hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah bijna klaar![]()
hoeven nog maar een paar dingen geverfd te worden en woensdag komen ze tapijt leggenen dan kunnen we beginnen met inrichten
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ gaat van af 18 september tot 3 oct naar zuid italieff 2 weekjes bij komen.
(huisje van mn ouders dus lekker cheapo dingo)
met mn vrouwtje en de kleinequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben een aantal jaren geleden in Toscane geweest.. Ben best wel beetje verliefd op Italië
Maar lekker hoor, huisje van je ouders.. En in je uppie of heb je wel gezelschap?
Wist helemaal niet dat je een vrouw en kleintje had johquote:
neu vliegen is nog steeds sneller en goed koperquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je een vrouw en kleintje had joh
En gaan jullie met de auto?
Wij gingen met de lease-auto.. Ook heerlijk goedkoopquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neu vliegen is nog steeds sneller en goed koper
tis 2400km waar ik heen moetquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wij gingen met de lease-auto.. Ook heerlijk goedkoop
jaah klopt helemaalquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
14 aug. gingen jullie er in toch?
jah denk dat tie deze week wel ergens een update komt gevenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ben benieuwd hoe het bij beller is, die zitten er nu saampjes voor het echies in hun nieuwe huisje
en dan jij tripack!
woei ik ben alweer over de helft en snap er weer eens niks vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
ik heb wederom heulemaal geen zin meer.. Nog vier uurtjes! Zit al over de helft woohoo
zo zo ben je in het weekend ff doorgegaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik heb nog 100 foto's te gaan en dan is mn fotoboek af!
tuut tuut nog maar 100quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik heb nog 100 foto's te gaan en dan is mn fotoboek af!
ik heb er nu dus al zo'n 200 inzitten!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tuut tuut nog maar 100![]()
ben je nog wel ff zoet mee denk ik zo maar ?
heb ervan de week eigenlijk steeds 20 ingeplakt ipv 10, vrijdag lekker niks gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zo ben je in het weekend ff doorgegaan
aaaaiightquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ervan de week eigenlijk steeds 20 ingeplakt ipv 10, vrijdag lekker niks gedaan
klopt, al heb ik het deze week wel wat drukker! maar ik lig prima op schema ha haquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
aaaaiight![]()
dus nog 10 dagen je de foto's zitten erin en dan het gastenboek
moet van zes tot driequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moet tot 5 uur :S dus zit hier nog wel ff
jaloers is.. Doe jij zo eens je sms lezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben zo naar huis
eet smakelijk voor de lunch en een fijne middag
hihi al gedaan was onderwegquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
jaloers is.. Doe jij zo eens je sms lezen
ik heb op een rapport uitdraaien verder helemaal niks gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
jaa dat denk ik welmaandag wil niemand werken
heb zelf ook nog weinig gedaan
Het derde GRTDOJW-koppel????quote:
wtf?quote:
Gaat 'm niet worden neequote:
grote jongenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik heb op een rapport uitdraaien verder helemaal niks gedaan
Heb sollicitatiebrieven getypt.. Vond ik wel weer genoeg voor vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
jaa dat denk ik welmaandag wil niemand werken
heb zelf ook nog weinig gedaan
Druk baasjequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb sollicitatiebrieven getypt.. Vond ik wel weer genoeg voor vandaag
Leanne reageert met een Liefde is... plaatje en Sgele met een hartje!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
grote jongen
@DV jij loop wel heel erg hard van stapel heof moet sgele ons iets vertellen
Super!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Druk baasjeHoe was je vakantie eigenlijk?
Tja ik leg de combinatie ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Leanne reageert met een Liefde is... plaatje en Sgele met een hartje!
Moet ik er dan van denken?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Super!
Heb er 50 muggenbulten aan over gehouden, maar dat was het waard
Lekker weer, super strand/zee enz. En Legoland
Of is dit tegenwoordig een nieuwe manier van elkaar begroeten?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi zo... heb je inmiddels al ingepakt?
dat heb je snel gedaanquote:
Ik ben een week weg geweest.. kan veel gebeuren in die tijd hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
grote jongen
@DV jij loop wel heel erg hard van stapel heof moet sgele ons iets vertellen
Ja, uitpakken gaat bij mij een stuk snellerquote:
Schijnbaar?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of is dit tegenwoordig een nieuwe manier van elkaar begroeten?
Want ik doe er niet aan mee
Toen jij op vakantie was, zat ik in Boekarest..ik heb niks te meldenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben een week weg geweest.. kan veel gebeuren in die tijd hoor
Heb je er niks uitgespookt op je vrije avonden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen jij op vakantie was, zat ik in Boekarest..ik heb niks te melden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je er niks uitgespookt op je vrije avonden?
Ik geloof er geen zak van
Hoop het toch niet...quote:
Tssss, kun je mij toch wel vertellen...quote:
Check je pmquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tssss, kun je mij toch wel vertellen...
Jezus, dat zijn er wel heul veul!quote:
Shit ik wist hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jezus, dat zijn er wel heul veul!
Jeweetschquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:35 schreef tripack het volgende:
Sgele ben je weer aan het opscheppen over je importbruiden
Ja, hey, wat had je dan verwacht?quote:
quote:
jeweetogook dat we maar een beetje met je dollequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeweetsch
Godsamme heb ik me een keer gedragen..gelooft niemand me
Eigenlijk precies wat jij typtequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, hey, wat had je dan verwacht?
voorspelbaarheidquote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jeweetogook dat we maar een beetje met je dolle
Tripack, dat het niet echt geweldig gaat, en dat Hofs z'n heil in Qatar gaat zoeken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tripack het volgende:
Sgele heb je nog iets van feyenoord doorgekregen dit weekend?
jah dat eerste... dat toernooiquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack, dat het niet echt geweldig gaat, en dat Hofs z'n heil in Qatar gaat zoeken?
Hofs is toch geen slechte voetballer hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat eerste... dat toernooihofs naar quatar....we zullen em missen
tjah veel geblesseerden he... hofs is best okee...alleen hij speelt zo weinigquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hofs is toch geen slechte voetballer hoor
Snap niet waarom ze die Bahia laten staan achterin![]()
Dat toernooi is triest...gewoon laatste op je eigen toernooi worden
Zelfs ik met m'n linkeroog dicht geknepen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah veel geblesseerden he... hofs is best okee...alleen hij speelt zo weinig
en ik heb enkele tegendoelpoenten gezienik zou zelfs nog door die verdeg=diging komen
jij welquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef lynda het volgende:
Tijd om de nacht in te gaan
Zal ik dat redden.. van nu tot morgen laat in de ochtend slapen?
Ik twijfel nog.. Ga in ieder geval een poging doen.. Zal vanzelf wel wakker worden omdat ik honger krijg ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij wel
nog 80 te gaan en nu is mijn lijm op! heb er al 3.5 tubes door heen gewerkt nu
jah zelfs datquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs ik met m'n linkeroog dicht geknepen!
Ja idd sorryquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zelfs dat
ik moest er wel om lachen
mogguh Mjahtogh,.... jij bent vroeg
klote weer?? de zon schijnt hier als een gekquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Mjahtogh het volgende:
Ben op dit moment wel blij dat ik aan het werk ben wat een klote weer !
EN NOG MAAR 1 WEEK EN DAN VAKANTIE !!!
Ja de zon is er wel, maar tis windkracht 7 en overal van die losse donkere wolkjes die niet veel goeds mee brengen denk ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
klote weer?? de zon schijnt hier als een gek
die had ik al ooit eens eerder gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.. Ga in ieder geval een poging doen.. Zal vanzelf wel wakker worden omdat ik honger krijg ofzo
lijm is op en je heb 3,5 tube gebruikt.. ik mis 0,5
na deze week ben ik 3 weken vrijquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Hebben jullie al vakantie gehad ? Of gaan jullie nog ?
Of is al dat gelijm hier vrijetijds besteding ??
allebei bij onze ouders en samen in 1 "nieuw" huisquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Mjahtogh het volgende:
Ah das ook gezellig
Je had al een huis en ze trekt bij jou in of andersom ?
jah eiglijk welquote:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef lynda het volgende:
Tijd om de nacht in te gaan
Zal ik dat redden.. van nu tot morgen laat in de ochtend slapen?
Draakje!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
avond!
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik hongerquote:
En wil gewoon je film graag hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
kwou zeggen jij zou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
en toen moest je naar de wc en rook je eten....quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen moest je naar de wc en rook je eten....
Ok, daar heb je een punt.... *damn*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
Moet jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen werken overdagquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
hey tis avond ik ben gewoon lekker thuisquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
Jij begint zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mijquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je
ook een fijna avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker geslapen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben vandaag om 14:00 begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mij
ik weet niet wat ik grappiger vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:43 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben me net toch uitgedaagd door Ronja,
eerst ging de autosleutel de tuin in
toen de huis telefoon
beide heeft ze keurig terug gegeven
hahahahaha, klinkt als een lieve hondquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef draculettetje het volgende:
en nu was het mn pillendoosje
geloof dat er 1tje aandacht wil
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ook een fijna avondlekker geslapen
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Maar dan wel 8 uur eerder dan jij
nou ja ze mag ze eigenlijk niet van tafel pakken dus dat is niet zo mooiquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik grappiger vindhet feit dat ze die dingen wegpakte of dat ze ze juist terug bracht
![]()
goed afgericht
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, klinkt als een lieve hond
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehe
Gewoon mij er neer zetten binnen 10minuten knock outquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijken
ff moe maken die hond
zo zo... wil ik ook welquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapen
Moet je NU je bed in gaan kom je er ook wel bijna aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zo... wil ik ook welmaar kheb nog genoeg te doen
Ga als k thuis kom ook onder de wol, voel een kouwtje aan komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4![]()
Half 5 eerste wekker is niet goed als je zo'n slaapkop als mij bent
Ja en dan nog 3 dagen en dan vakantie, hoop niet dat k ziek wordt in de vakantie moet nog 3 weken Griekenland !!quote:
nee ik ga wel ff echt iets doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je NU je bed in gaan kom je er ook wel bijna aan
* lynda is gewoon slaapkop
wanneer arriveer jequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon mij er neer zetten binnen 10minuten knock out
idd dan maar thuis lekker douchen of in bad en dan onder de wolquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:02 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja en dan nog 3 dagen en dan vakantie, hoop niet dat k ziek wordt in de vakantie moet nog 3 weken Griekenland !!
Komt wel goed, een beetje zon zou ook helpen maar dat zit er komende dagen gloof k niet in.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd dan maar thuis lekker douchen of in bad en dan onder de wol
ik heb dat zo vaak eerste dagen van mn vakantie ben ik ziekquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Komt wel goed, een beetje zon zou ook helpen maar dat zit er komende dagen gloof k niet in.....
Kijken of ik nog soep ofzo heb in huis kan ook helpen
Das echt klote !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb dat zo vaak eerste dagen van mn vakantie ben ik ziek
dat wil ik nog wel eens vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Das echt klote !
Maar goed warm aankleden met dit weer
Ja idd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat wil ik nog wel eens vergeten
maar heb de vakantie al gehad dat scheelt
de laatste dagen, vorig week weer begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja idd.
Had je wel lekker weer dan ? Want dat is ook nog neit alles geweest, of nog op vakantie geweest ?
hihi zoiets jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Weer 'even' langs gaan en dan na 4 uur beseffen fuckkkkkk is het al zo laat![]()
Gelukkig dus niet geheel mislukt, tis triest veel maats van me hebben de bouwvak gehad en dat was dus ook alleen net vorige week een beetje mooi weer....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de laatste dagen, vorig week weer begonnen
maar wel een hoop leuke dingen gedaan!
mislukt dat zo wel heeel raar zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Gelukkig dus niet geheel mislukt, tis triest veel maats van me hebben de bouwvak gehad en dat was dus ook alleen net vorige week een beetje mooi weer....
Ooooooowwwwww alsnog gefeliciteerd danquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mislukt dat zo wel heeel raar zijn
we zijn de vakantie begonnen door te trouwen![]()
![]()
nee precies, vandaar ook dat ik zo bezig ben met foto's plakkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:21 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ooooooowwwwww alsnog gefeliciteerd dan
En dan KAN het ook niet meer stuk als het goed is he
Je kan inderdaad beter een damn drukke dag hebben,quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Nog 1:30 uur t lijkt wel een eeuw, wat ist saai vandaag....
Ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter een damn drukke dag hebben,
gaat alles een stuk sneller
Vandaag ging mijn dag echt snel hahaha
Ik heb genoeg dagen gehad dat alles ook zo traag ging,quote:
Hehe ja ok, idd iets meer dan een uurtjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dagen gehad dat alles ook zo traag ging,
waarom denk je dat ik hier in de OP sta?
Nog iets meer dan een uurtje
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef draculettetje het volgende:
en weer terug
ik ga even een badje aanzetten denk ik
hihi klopt! met bubbeltjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!
wow klinkt gaafquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!
ik moest en zou een bad! was gewoon een voorwaarde, ik wou best een huis kopen maar dan moest er een bad in de badkamer passen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef tripack het volgende:
[..]
wow klinkt gaafjammer dat ik geen bad heb
Gelukkig heb je daar je manquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest en zou een bad! was gewoon een voorwaarde, ik wou best een huis kopen maar dan moest er een bad in de badkamer passen!
jammer dat ik er zo moeilijk in kan ha ha
ow zo ha ha!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Water besparen he, als we allemaal in bad gaan komt het nooit goed
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succesquote:
Doet mijn vriendin nou ook !!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succes
en ik ga meestal in bad als hij er niet is eigenlijk
ik ga heus echt niet samen in badquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin nou ook !!
Jammer is dat.... Erg jammer
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succes
en ik ga meestal in bad als hij er niet is eigenlijk
doe ik wel hoor ben er inmiddels geoefend inquote:
Haha ok heb ook geen id hoe groot je bad is,bij ons lukt t goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga heus echt niet samen in bad
teveel gedoe
tis meer mn pootje die dan nog moeilijker doetquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Haha ok heb ook geen id hoe groot je bad is,bij ons lukt t goed
doen wij soms nog wel bij mijn vriendin thuisquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga heus echt niet samen in bad
teveel gedoe
Ah zo ok, das minderquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis meer mn pootje die dan nog moeilijker doet
Nog 42 mins and countingquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:16 schreef draculettetje het volgende:
maar goed Ronja slaapt dus ik kan veilig naar boven
allemaal een fijne avond!
nog 3 kwartier mjahtog!
Ja echt ontzettend manquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef tripack het volgende:
goed om te horen Beller![]()
je hebt het dus erg naar je zin
echt welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend man
En voor jou ook nog maar 10 dagen manHeuh! Feeeest!
Ja echt welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef tripack het volgende:
[..]
echt welal lekker kunnen kokerellen?
whehehe... das minder... wat was het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt welOngekend... maar we hebben ook al iets gegeten dat er op de verpakking echt lekker uit zag... praktijk was wat minder
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat kartonquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... das minder... wat was het?
je moet de verpakking er niet doorheen gooien he
Heuh damequote:
en laat me raden die saus zat overal?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mondquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en laat me raden die saus zat overal?
das wel mindermaja dat gebeurd als je dingen uitprobeerd
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaagquote:
klinkt ook niet super neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mond
Nee was een peterselie mosterd saus mix
Canei (of hoe je het ook schrijft) heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
Nee was het ook niet neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt ook niet super nee![]()
nu moet ik bij me vriendin sowieso niet snel met mosterd aankomen
jah de muren zijn al ondergekliederd...volgens mij is al het schilderwerk nu wel gedaan...woensdag komt het tapijtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
had ik niet van je verwachtquote:
Doei Beller!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
Mazzelquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
aha ben jij zo'n meisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
houden zo
ik ben zo'n lief en onschuldig meisje
Met kabeljauw? Bladerdeeg..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
leest ondertitelquote:
jah vond em ook wel toepasselijk in dit gevalquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat is mijn stopzin
hij's cool vind je niet
ik zwaai toch nog even terug hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zwaai even naar mijn GRTDOJW-genoten
Ik leef vooralsnog nog steeds, dus het gaat goed![]()
WTF... begin jij even met zo'n berichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
wtf
Braziliaan heeft seks met 400 koeien
Neuh..ik begon eerst te zeuren over dat het vroeg wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF... begin jij even met zo'n bericht
STE.F!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh..ik begon eerst te zeuren over dat het vroeg was
mogguh Droxz!!!! Hebben we er nog zin in??
Mogguh Tripack!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:38 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
opruimen en (proberen
in te pakken is vermoeiend
uhm nee niet echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
En, hebben we er nog een beetje zin in?
iig succes Draakje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er weer klaar voor om zo nar het werk te gaan al heb ik uiteraard geen zin
Lynda kijk even de anders kant opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
uhm nee niet echtte veel te doen nog
maar geen energie
hoezo mag je geen red bull van haar drinken ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda kijk even de anders kant op
Alweer 2 redbull in mijn mik, en zelfs nu nog geen actieviteit te vinden... lekker geslapen,
snap er niets van
oja, alweer 3 "Droxz specials" op..
Ik zuip uh... nogal (te)veel redbull & koffiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo mag je geen red bull van haar drinken ofzo![]()
hier heb ik net koffie gezet... zo maar ff een pot halen
tjah dan sta je snel stijf van de kafeinequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zuip uh... nogal (te)veel redbull & koffie![]()
Zo maar even roken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
morguh Fubar
en Sgele hebben we er nog een beetje zin in
Mogguh FUBAR!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Buon Giorno @ all
Dat heb ik dus ook, alleen iets te vaak volgens mij hahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Koffie...Red Bull/?? Bring it on!![]()
Mogguh Tripack!![]()
Succes Draakje![]()
sto bene e tu?quote:
Kan je niet iemand het lichtknopje voor je laten zoeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ben te lui om het lichtknopje te vinden
Sono Bene Graziequote:
ja kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
ik volg er niks meer van hoor zo
al denk ik iets met hoe het ermee gaat en er wordt in ieder geval bedankt
Zelfs dat had ik niet door, ik snap er echt heulemaal niets van hahahahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
ik volg er niks meer van hoor zo
al denk ik iets met hoe het ermee gaat en er wordt in ieder geval bedankt
Begin met Spaans..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:32 schreef tripack het volgende:ik snap er net zo weinig van hoor Draakje
al wil ik nog wel eens spaans of italiaans leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |