Ok, daar heb je een punt.... *damn*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
Moet jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen werken overdagquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
hey tis avond ik ben gewoon lekker thuisquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
Jij begint zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mijquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je
ook een fijna avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker geslapen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben vandaag om 14:00 begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mij
ik weet niet wat ik grappiger vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:43 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben me net toch uitgedaagd door Ronja,
eerst ging de autosleutel de tuin in
toen de huis telefoon
beide heeft ze keurig terug gegeven
hahahahaha, klinkt als een lieve hondquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef draculettetje het volgende:
en nu was het mn pillendoosje
geloof dat er 1tje aandacht wil
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ook een fijna avondlekker geslapen
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Maar dan wel 8 uur eerder dan jij
nou ja ze mag ze eigenlijk niet van tafel pakken dus dat is niet zo mooiquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik grappiger vindhet feit dat ze die dingen wegpakte of dat ze ze juist terug bracht
![]()
goed afgericht
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, klinkt als een lieve hond
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehe
Gewoon mij er neer zetten binnen 10minuten knock outquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijken
ff moe maken die hond
zo zo... wil ik ook welquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapen
Moet je NU je bed in gaan kom je er ook wel bijna aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zo... wil ik ook welmaar kheb nog genoeg te doen
Ga als k thuis kom ook onder de wol, voel een kouwtje aan komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4![]()
Half 5 eerste wekker is niet goed als je zo'n slaapkop als mij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |