jah zelfs datquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs ik met m'n linkeroog dicht geknepen!
Ja idd sorryquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zelfs dat
ik moest er wel om lachen
mogguh Mjahtogh,.... jij bent vroeg
klote weer?? de zon schijnt hier als een gekquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Mjahtogh het volgende:
Ben op dit moment wel blij dat ik aan het werk ben wat een klote weer !
EN NOG MAAR 1 WEEK EN DAN VAKANTIE !!!
Ja de zon is er wel, maar tis windkracht 7 en overal van die losse donkere wolkjes die niet veel goeds mee brengen denk ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
klote weer?? de zon schijnt hier als een gek
die had ik al ooit eens eerder gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.. Ga in ieder geval een poging doen.. Zal vanzelf wel wakker worden omdat ik honger krijg ofzo
lijm is op en je heb 3,5 tube gebruikt.. ik mis 0,5
na deze week ben ik 3 weken vrijquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Hebben jullie al vakantie gehad ? Of gaan jullie nog ?
Of is al dat gelijm hier vrijetijds besteding ??
allebei bij onze ouders en samen in 1 "nieuw" huisquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Mjahtogh het volgende:
Ah das ook gezellig
Je had al een huis en ze trekt bij jou in of andersom ?
jah eiglijk welquote:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef lynda het volgende:
Tijd om de nacht in te gaan
Zal ik dat redden.. van nu tot morgen laat in de ochtend slapen?
Draakje!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
avond!
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik hongerquote:
En wil gewoon je film graag hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
kwou zeggen jij zou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
en toen moest je naar de wc en rook je eten....quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen moest je naar de wc en rook je eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |