Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat kartonquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... das minder... wat was het?
je moet de verpakking er niet doorheen gooien he
Heuh damequote:
en laat me raden die saus zat overal?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mondquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en laat me raden die saus zat overal?
das wel mindermaja dat gebeurd als je dingen uitprobeerd
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaagquote:
klinkt ook niet super neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mond
Nee was een peterselie mosterd saus mix
Canei (of hoe je het ook schrijft) heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
Nee was het ook niet neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt ook niet super nee![]()
nu moet ik bij me vriendin sowieso niet snel met mosterd aankomen
jah de muren zijn al ondergekliederd...volgens mij is al het schilderwerk nu wel gedaan...woensdag komt het tapijtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
had ik niet van je verwachtquote:
Doei Beller!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
Mazzelquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
aha ben jij zo'n meisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
houden zo
ik ben zo'n lief en onschuldig meisje
Met kabeljauw? Bladerdeeg..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
leest ondertitelquote:
jah vond em ook wel toepasselijk in dit gevalquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat is mijn stopzin
hij's cool vind je niet
ik zwaai toch nog even terug hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zwaai even naar mijn GRTDOJW-genoten
Ik leef vooralsnog nog steeds, dus het gaat goed![]()
WTF... begin jij even met zo'n berichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
wtf
Braziliaan heeft seks met 400 koeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |