had ik niet van je verwachtquote:
Doei Beller!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
Mazzelquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Bellerophon het volgende:
Tripack, ik ben er weer vandoor! Spreek je deze week nog wel
aha ben jij zo'n meisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
houden zo
ik ben zo'n lief en onschuldig meisje
Met kabeljauw? Bladerdeeg..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
leest ondertitelquote:
jah vond em ook wel toepasselijk in dit gevalquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat is mijn stopzin
hij's cool vind je niet
ik zwaai toch nog even terug hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zwaai even naar mijn GRTDOJW-genoten
Ik leef vooralsnog nog steeds, dus het gaat goed![]()
WTF... begin jij even met zo'n berichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
wtf
Braziliaan heeft seks met 400 koeien
Neuh..ik begon eerst te zeuren over dat het vroeg wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF... begin jij even met zo'n bericht
STE.F!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh..ik begon eerst te zeuren over dat het vroeg was
mogguh Droxz!!!! Hebben we er nog zin in??
Mogguh Tripack!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:38 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
opruimen en (proberen
in te pakken is vermoeiend
uhm nee niet echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
En, hebben we er nog een beetje zin in?
iig succes Draakje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben er weer klaar voor om zo nar het werk te gaan al heb ik uiteraard geen zin
Lynda kijk even de anders kant opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
uhm nee niet echtte veel te doen nog
maar geen energie
hoezo mag je geen red bull van haar drinken ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda kijk even de anders kant op
Alweer 2 redbull in mijn mik, en zelfs nu nog geen actieviteit te vinden... lekker geslapen,
snap er niets van
oja, alweer 3 "Droxz specials" op..
Ik zuip uh... nogal (te)veel redbull & koffiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo mag je geen red bull van haar drinken ofzo![]()
hier heb ik net koffie gezet... zo maar ff een pot halen
tjah dan sta je snel stijf van de kafeinequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zuip uh... nogal (te)veel redbull & koffie![]()
Zo maar even roken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
morguh Fubar
en Sgele hebben we er nog een beetje zin in
Mogguh FUBAR!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Buon Giorno @ all
Dat heb ik dus ook, alleen iets te vaak volgens mij hahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Koffie...Red Bull/?? Bring it on!![]()
Mogguh Tripack!![]()
Succes Draakje![]()
sto bene e tu?quote:
Kan je niet iemand het lichtknopje voor je laten zoeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ben te lui om het lichtknopje te vinden
Sono Bene Graziequote:
ja kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
ik volg er niks meer van hoor zo
al denk ik iets met hoe het ermee gaat en er wordt in ieder geval bedankt
Zelfs dat had ik niet door, ik snap er echt heulemaal niets van hahahahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
ik volg er niks meer van hoor zo
al denk ik iets met hoe het ermee gaat en er wordt in ieder geval bedankt
Begin met Spaans..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:32 schreef tripack het volgende:ik snap er net zo weinig van hoor Draakje
al wil ik nog wel eens spaans of italiaans leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |