Je kan inderdaad beter een damn drukke dag hebben,quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Nog 1:30 uur t lijkt wel een eeuw, wat ist saai vandaag....
Ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter een damn drukke dag hebben,
gaat alles een stuk sneller
Vandaag ging mijn dag echt snel hahaha
Ik heb genoeg dagen gehad dat alles ook zo traag ging,quote:
Hehe ja ok, idd iets meer dan een uurtjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dagen gehad dat alles ook zo traag ging,
waarom denk je dat ik hier in de OP sta?
Nog iets meer dan een uurtje
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef draculettetje het volgende:
en weer terug
ik ga even een badje aanzetten denk ik
hihi klopt! met bubbeltjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!
wow klinkt gaafquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bad... en jij hebt echt zo'n mooie.. uh... UFO bad!
ik moest en zou een bad! was gewoon een voorwaarde, ik wou best een huis kopen maar dan moest er een bad in de badkamer passen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef tripack het volgende:
[..]
wow klinkt gaafjammer dat ik geen bad heb
Gelukkig heb je daar je manquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest en zou een bad! was gewoon een voorwaarde, ik wou best een huis kopen maar dan moest er een bad in de badkamer passen!
jammer dat ik er zo moeilijk in kan ha ha
ow zo ha ha!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Water besparen he, als we allemaal in bad gaan komt het nooit goed
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succesquote:
Doet mijn vriendin nou ook !!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succes
en ik ga meestal in bad als hij er niet is eigenlijk
ik ga heus echt niet samen in badquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin nou ook !!
Jammer is dat.... Erg jammer
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha om mij in bad te tillen? dan vallen we er samen in ook geen succes
en ik ga meestal in bad als hij er niet is eigenlijk
doe ik wel hoor ben er inmiddels geoefend inquote:
Haha ok heb ook geen id hoe groot je bad is,bij ons lukt t goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga heus echt niet samen in bad
teveel gedoe
tis meer mn pootje die dan nog moeilijker doetquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Haha ok heb ook geen id hoe groot je bad is,bij ons lukt t goed
doen wij soms nog wel bij mijn vriendin thuisquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga heus echt niet samen in bad
teveel gedoe
Ah zo ok, das minderquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis meer mn pootje die dan nog moeilijker doet
Nog 42 mins and countingquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:16 schreef draculettetje het volgende:
maar goed Ronja slaapt dus ik kan veilig naar boven
allemaal een fijne avond!
nog 3 kwartier mjahtog!
Ja echt ontzettend manquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef tripack het volgende:
goed om te horen Beller![]()
je hebt het dus erg naar je zin
echt welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend man
En voor jou ook nog maar 10 dagen manHeuh! Feeeest!
Ja echt welquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef tripack het volgende:
[..]
echt welal lekker kunnen kokerellen?
whehehe... das minder... wat was het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt welOngekend... maar we hebben ook al iets gegeten dat er op de verpakking echt lekker uit zag... praktijk was wat minder
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat kartonquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... das minder... wat was het?
je moet de verpakking er niet doorheen gooien he
Heuh damequote:
en laat me raden die saus zat overal?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat het... ik dacht al... wat kom ik toch moeilijk door dat karton
Was een visschotel, de vis was heerlijk, de worteltjes ook, de aardappels ook, maar gast... die saus
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mondquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en laat me raden die saus zat overal?
das wel mindermaja dat gebeurd als je dingen uitprobeerd
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaagquote:
klinkt ook niet super neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overal zeg ik je! Behalve in mijn mond
Nee was een peterselie mosterd saus mix
Canei (of hoe je het ook schrijft) heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
Nee was het ook niet neequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt ook niet super nee![]()
nu moet ik bij me vriendin sowieso niet snel met mosterd aankomen
jah de muren zijn al ondergekliederd...volgens mij is al het schilderwerk nu wel gedaan...woensdag komt het tapijtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed goed, lekker weertje en ik sluit af met een roseetje vandaag
hoe is het in je/jullie nieuwe huis?
schiet Tripack al op met de muren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |