Ja, hey, wat had je dan verwacht?quote:
quote:
jeweetogook dat we maar een beetje met je dollequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeweetsch
Godsamme heb ik me een keer gedragen..gelooft niemand me
Eigenlijk precies wat jij typtequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, hey, wat had je dan verwacht?
voorspelbaarheidquote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jeweetogook dat we maar een beetje met je dolle
Tripack, dat het niet echt geweldig gaat, en dat Hofs z'n heil in Qatar gaat zoeken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef tripack het volgende:
Sgele heb je nog iets van feyenoord doorgekregen dit weekend?
jah dat eerste... dat toernooiquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack, dat het niet echt geweldig gaat, en dat Hofs z'n heil in Qatar gaat zoeken?
Hofs is toch geen slechte voetballer hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat eerste... dat toernooihofs naar quatar....we zullen em missen
tjah veel geblesseerden he... hofs is best okee...alleen hij speelt zo weinigquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hofs is toch geen slechte voetballer hoor
Snap niet waarom ze die Bahia laten staan achterin![]()
Dat toernooi is triest...gewoon laatste op je eigen toernooi worden
Zelfs ik met m'n linkeroog dicht geknepen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah veel geblesseerden he... hofs is best okee...alleen hij speelt zo weinig
en ik heb enkele tegendoelpoenten gezienik zou zelfs nog door die verdeg=diging komen
jij welquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef lynda het volgende:
Tijd om de nacht in te gaan
Zal ik dat redden.. van nu tot morgen laat in de ochtend slapen?
Ik twijfel nog.. Ga in ieder geval een poging doen.. Zal vanzelf wel wakker worden omdat ik honger krijg ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij wel
nog 80 te gaan en nu is mijn lijm op! heb er al 3.5 tubes door heen gewerkt nu
jah zelfs datquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs ik met m'n linkeroog dicht geknepen!
Ja idd sorryquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zelfs dat
ik moest er wel om lachen
mogguh Mjahtogh,.... jij bent vroeg
klote weer?? de zon schijnt hier als een gekquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Mjahtogh het volgende:
Ben op dit moment wel blij dat ik aan het werk ben wat een klote weer !
EN NOG MAAR 1 WEEK EN DAN VAKANTIE !!!
Ja de zon is er wel, maar tis windkracht 7 en overal van die losse donkere wolkjes die niet veel goeds mee brengen denk ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
klote weer?? de zon schijnt hier als een gek
die had ik al ooit eens eerder gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.. Ga in ieder geval een poging doen.. Zal vanzelf wel wakker worden omdat ik honger krijg ofzo
lijm is op en je heb 3,5 tube gebruikt.. ik mis 0,5
na deze week ben ik 3 weken vrijquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Hebben jullie al vakantie gehad ? Of gaan jullie nog ?
Of is al dat gelijm hier vrijetijds besteding ??
allebei bij onze ouders en samen in 1 "nieuw" huisquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Mjahtogh het volgende:
Ah das ook gezellig
Je had al een huis en ze trekt bij jou in of andersom ?
jah eiglijk welquote:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef lynda het volgende:
Tijd om de nacht in te gaan
Zal ik dat redden.. van nu tot morgen laat in de ochtend slapen?
Draakje!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
avond!
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik hongerquote:
En wil gewoon je film graag hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
kwou zeggen jij zou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Wellus! Alleen moest ik naar de wc en rook ik daarna de geur van het eten in de oven en kreeg ik honger
en toen moest je naar de wc en rook je eten....quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toen moest je naar de wc en rook je eten....
Ok, daar heb je een punt.... *damn*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
@ droxz: daar kwam je zelf mee
@ dracu: ik heb ook heerlijk geslapen tot 7 uur
Moet jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen werken overdagquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
hey tis avond ik ben gewoon lekker thuisquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef Mjahtogh het volgende:
Tis weer druk maar volgens mij "werk" ik als enige hier
Jij begint zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mijquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je
ook een fijna avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker geslapen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben vandaag om 14:00 begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje als iedereen hier al klaar is volgens mij
ik weet niet wat ik grappiger vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:43 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik ben me net toch uitgedaagd door Ronja,
eerst ging de autosleutel de tuin in
toen de huis telefoon
beide heeft ze keurig terug gegeven
hahahahaha, klinkt als een lieve hondquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef draculettetje het volgende:
en nu was het mn pillendoosje
geloof dat er 1tje aandacht wil
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ook een fijna avondlekker geslapen
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Maar dan wel 8 uur eerder dan jij
nou ja ze mag ze eigenlijk niet van tafel pakken dus dat is niet zo mooiquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik grappiger vindhet feit dat ze die dingen wegpakte of dat ze ze juist terug bracht
![]()
goed afgericht
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, klinkt als een lieve hond
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
8 uur eerder is ook wel ernstig vroeg hehehehe
Gewoon mij er neer zetten binnen 10minuten knock outquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt nu heeeeeel zielig met d'r puppy oogjes aan te kijken
ff moe maken die hond
zo zo... wil ik ook welquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja! Zo nog even minimaal 12 uur slapen
Moet je NU je bed in gaan kom je er ook wel bijna aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zo... wil ik ook welmaar kheb nog genoeg te doen
Ga als k thuis kom ook onder de wol, voel een kouwtje aan komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik heerlijk me bed in ga als ik thuis kom om half 4![]()
Half 5 eerste wekker is niet goed als je zo'n slaapkop als mij bent
Ja en dan nog 3 dagen en dan vakantie, hoop niet dat k ziek wordt in de vakantie moet nog 3 weken Griekenland !!quote:
nee ik ga wel ff echt iets doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je NU je bed in gaan kom je er ook wel bijna aan
* lynda is gewoon slaapkop
wanneer arriveer jequote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon mij er neer zetten binnen 10minuten knock out
idd dan maar thuis lekker douchen of in bad en dan onder de wolquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:02 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja en dan nog 3 dagen en dan vakantie, hoop niet dat k ziek wordt in de vakantie moet nog 3 weken Griekenland !!
Komt wel goed, een beetje zon zou ook helpen maar dat zit er komende dagen gloof k niet in.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd dan maar thuis lekker douchen of in bad en dan onder de wol
ik heb dat zo vaak eerste dagen van mn vakantie ben ik ziekquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Komt wel goed, een beetje zon zou ook helpen maar dat zit er komende dagen gloof k niet in.....
Kijken of ik nog soep ofzo heb in huis kan ook helpen
Das echt klote !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb dat zo vaak eerste dagen van mn vakantie ben ik ziek
dat wil ik nog wel eens vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Das echt klote !
Maar goed warm aankleden met dit weer
Ja idd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat wil ik nog wel eens vergeten
maar heb de vakantie al gehad dat scheelt
de laatste dagen, vorig week weer begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja idd.
Had je wel lekker weer dan ? Want dat is ook nog neit alles geweest, of nog op vakantie geweest ?
hihi zoiets jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Weer 'even' langs gaan en dan na 4 uur beseffen fuckkkkkk is het al zo laat![]()
Gelukkig dus niet geheel mislukt, tis triest veel maats van me hebben de bouwvak gehad en dat was dus ook alleen net vorige week een beetje mooi weer....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de laatste dagen, vorig week weer begonnen
maar wel een hoop leuke dingen gedaan!
mislukt dat zo wel heeel raar zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Gelukkig dus niet geheel mislukt, tis triest veel maats van me hebben de bouwvak gehad en dat was dus ook alleen net vorige week een beetje mooi weer....
Ooooooowwwwww alsnog gefeliciteerd danquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mislukt dat zo wel heeel raar zijn
we zijn de vakantie begonnen door te trouwen![]()
![]()
nee precies, vandaar ook dat ik zo bezig ben met foto's plakkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:21 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ooooooowwwwww alsnog gefeliciteerd dan
En dan KAN het ook niet meer stuk als het goed is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |