quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef yosander het volgende:
Deze kerel werd echt kwaad![]()
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef yosander het volgende:
!
[ afbeelding ]
Volquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:24 schreef Prowl het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=663&uname=72pass=72
Tietuh!
Code uit het vorige topic: 728874quote:
Hij hapt zo lekker.quote:
cool hij werkt nog ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Code uit het vorige topic: 728874
Ik zei alleen dat ik hem in Amsterdam zagquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef yosander het volgende:
!
[ afbeelding ]
Whehe hij ging mij net ook verrot schelden, helaas geen screenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik hem in Amsterdam zag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Mindstate het volgende:
Linkje van hem pls?
En een matige foto, klik als je toch wilt zien (NSFW)
http://i36.tinypic.com/96hytu.jpg
dat filmpje ga ik dus nooit meer gebruiken
blegh
Linkje van hem pls?
blegh
Dude wtf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Mindstate het volgende:
Linkje van hem pls?
blegh
Linkje van hem pls?
blegh
Ik rol hier echt van m'n stoel af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik hem in Amsterdam zag![]()
[ afbeelding ]
Maarrr het is ook een enorm geil filmpjequote:
LOOLquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:36 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
goatse blijft een klassieker
en ja ik dacht ook echt wtf daar.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:36 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:36 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Irritant ventje, was er gisteren ook al.quote:
Hij is niet meer online.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:44 schreef yosander het volgende:
Wie laat Marc_4 ff Goatse zien, want ik moet steeds kutten met m'n internetverbinding om opp Solomio te komen.![]()
anders stuur je even een link waarvan de kamer vol isquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:55 schreef Prowl het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=663&uname=72pass=72
Flapperdeflap
728874 en je komt binnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
anders stuur je even een link waarvan de kamer vol is![]()
Nu wil ik wel pics
Hij zag het zekers niet meer zitten.quote:
welk filmpje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:58 schreef right_turn het volgende:
Wow, ik scoor de ene na de andere chick met mijn mooibooi filmpje... het is niet eerlijk
ffdshow installeren?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kan die omg.avi niet openen in ManyCam en SplitCam, iemand tips?
Wat heb jij geslikt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:05 schreef JDeStoereNeger het volgende:
sjaak(rapper)
doet ook mee met solomio
(rechtsbovenin)
hij is sjaak
serieus
whaaaaaaaquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:05 schreef JDeStoereNeger het volgende:
sjaak(rapper)
doet ook mee met solomio
(rechtsbovenin)
hij is sjaak
serieus
Waar heb je 't over? Sjaak?quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef JDeStoereNeger het volgende:
hoezo?
Een of andere dude die vrijdag of zo daar was. Zoeen type mooibooi met slome blik waar meisjes blijkbaar op vallen. Wel lachen, ik sprak een meisje waar hij eerder ook mee had gesproken, wist ik veel. Ze had het niet doorquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
welk filmpje?
toch niet die vent van gister?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:11 schreef right_turn het volgende:
[..]
Een of andere dude die vrijdag of zo daar was. Zoeen type mooibooi met slome blik waar meisjes blijkbaar op vallen. Wel lachen, ik sprak een meisje waar hij eerder ook mee had gesproken, wist ik veel. Ze had het niet door
Zet hier neer, dan zet laat ik jullie meeprofiteren van mijn webcam-chick filmpje dat altijd werkt (behalve als een ban hebtquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:58 schreef right_turn het volgende:
Wow, ik scoor de ene na de andere chick met mijn mooibooi filmpje... het is niet eerlijk
Is echt geen Sjaak hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:09 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=405&uname=5&pass=5
Is 300+ mb, half uurtje of zoquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Zet hier neer, dan zet laat ik jullie meeprofiteren van mijn webcam-chick filmpje dat altijd werkt (behalve als een ban hebt)
http://rapidshare.com/files/134646377/msn.avi.html
Deze staat er maar heel even, delete hem zo weer anders gaat iedereen hem gebruiken.
deze http://www.download.com/SplitCam/3000-2348_4-10500269.html?part=dl-10500269&subj=dl&tag=buttonquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk splitcamdinges moet ik downloaden?
Thanx!quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Zet hier neer, dan zet laat ik jullie meeprofiteren van mijn webcam-chick filmpje dat altijd werkt (behalve als een ban hebt)
http://rapidshare.com/files/134646377/msn.avi.html
Deze staat er maar heel even, delete hem zo weer anders gaat iedereen hem gebruik![]()
en.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem gister vrij veel gebruikt heb. Dus het kan zijn dat sommige van die solo-gasten hem al gezien hebben. Hij is wel erg handig/geloofwaardigquote:
Filequote:Op maandag 4 augustus 2008 02:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb dat splicamstream gedoe nu volgens mij + dat filmpje.
Maar hoe werkt het?
Ja ik ben een computernoob
ff kijken of die het doetquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
File
Video source
Video file
Daar het filmpje selecteren.
En daarna heb je rechts play-pauze-stop en een tijdlijn.
Linksboven staat file - options - helpquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar moet ik file eigenlijk selecteren?
ik wist niet waar ik dat moest kiezen in het beginquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:34 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Linksboven staat file - options - help
Daar kies je dus file uit.
Het is ook wel een leuk filmpje natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:40 schreef Prowl het volgende:
OMG zie die kerels zweten als dat msn filmpje draait
O M F Gquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:39 schreef Trigalti het volgende:
[ afbeelding ]
Even later zat ie opeens naakt en met zen lul te spelen... WTF
Neehoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey Paasknijn, jij was toch gebanned?
Of zit je nu via een proxy te surfen?
Ik zal morgen eens kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:44 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is ook wel een leuk filmpje natuurlijkHoop alleen niet dat iedereen hem nu gaat gebruiken...
Iemand nog andere filmpjes die die wil delen? Goede youtube filmpjes mogen ook, dan zet ik die om naar .avi (alvast voor morgen, als ik weer unbanned ben)
Dat is een zij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=460&uname=60&pass=60
Die emo met dat haar voor z'n ogen is er weer.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:38 schreef Siaor het volgende:
Yup
Bwehehe!quote:
Maakt niet uit, zit iemand stelselmatig NSB'er te spelen. Ik geef link naar de chatbox waar ik zit zodat anderen mee kunnen lachen, klikt die vuile NSB's op het linkje om ons te verlinken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:43 schreef Rapaille het volgende:
Plaats de screenshots dan pas als je uit de room bent.
Zolang er screenshots worden gepost blijven mensen tvp'en, en als ze mee willen doen krijgen ze gewoon het wachtwoord (behalve als het hun eerste post isquote:Op maandag 4 augustus 2008 03:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
We kunnen IRC kanaaltje opzetten met een password erop, die we per PM kunnen verspreiden aan users met minimaal 1000 posts of zo. Alleen bloed dit topic dan wel dood.
Banquote:
Bovenaan dit forum op chat klikken, je naam invullen en bij kanaal "solomio" in plaats van "fok".quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:51 schreef Strychnine het volgende:
Maar, het blijft onhandig. Daarnaast heb ik niet eens IRC
Sweet. Vroeger moest je daar toch een programma voor downloaden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bovenaan dit forum op chat klikken, je naam invullen en bij kanaal "solomio" in plaats van "fok".
Voor wachtwoord mag je me een PM sturen.
Dat ben ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand met die is geregistreerd op: woensdag 11 juni 2008 @ 18:57 wilt de IRC pass, geven of niet?
of no profilequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:22 schreef Flashwin het volgende:
we moeten beetje low profile gaan doen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef right_turn het volgende:
OMG, de_boswachter is aan het bijbeunen!
[ afbeelding ]
dat had ik gisteren al gezienquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef right_turn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef right_turn het volgende:
[ afbeelding ]
ben je unbannedquote:
Nee, maar als ik met m'n laptop voor mijn raam ga zitten kan ik op iemands onbeveiligde WiFi komenquote:
haha classicquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, maar als ik met m'n laptop voor mijn raam ga zitten kan ik op iemands onbeveiligde WiFi komen![]()
.
dat dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef robert-dirksen het volgende:
Is ie stuk, of ben ik gebanned?
mij ook voor vanavond alvastquote:
Dat kan, dat komt met name doordat bijna iedereen een ban heeft op solomioquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Er is niemand op de chat nu?
niet voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef BlackFrancis het volgende:
Waar is dat wachtwoord voor?
Voor het irc-kanaal. Overigens heb ik nu aan genoeg mensen het wachtwoord gegeven, ik neem aan dat als er iemand het wachtwoord nodig heeft jullie het wel kunnen doorsturen? Wees hier wel een beetje selectief in, anders heb je nog een grote kans dat aapjequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef BlackFrancis het volgende:
Waar is dat wachtwoord voor?
Gaan we elitair doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet voor jouje hebt nog niet eens 100 posts
jaquote:
Kzou wel willen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand op de chat zo te zien.
Bedankt voor je PM, chatbox is idd leegquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Als mensen het wachtwoord willen, kan je mij ook even pm'en, want ik check niet de hele tijd het topic om te zien wie het wachtwoord niet heeft (zit op het moment ook niet op solemio, maar dat houdt me niet tegen het wachtwoord te verspreiden).
Gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Als mensen het wachtwoord willen, kan je mij ook even pm'en, want ik check niet de hele tijd het topic om te zien wie het wachtwoord niet heeft (zit op het moment ook niet op solemio, maar dat houdt me niet tegen het wachtwoord te verspreiden).
Ik deed je ook al PM'en.!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM, chatbox is idd leeg
Bedankt!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:27 schreef Rapaille het volgende:
Een aantal mensen heeft een PM-ontvangenHet kan wel zo zijn dat de chat soms behoorlijk leeg kan zijn, dit voornamelijk omdat er een hoop mensen nu nog een ban hebben.
Ik ga dadelijk even naar goede filmpjes op youtube zoeken. Heb ik gister beloofd aan Rapaille (?)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ook jij bedankt, eens kijken of ik nog wat leuke screenshots gemaakt krijg
Doe er wat aan, dit is echt niet goed voor je image.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb af en toe gewetensbezwaren. Bijvoorbeeld bij die gozer met z'n zwangere vriendin. Waren echt aardige lui, en dan wil ik er geen prank meer doorheen gooien
zal dat komen omdat ik een meisje ben![]()
Ik weet het, ik weet hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe er wat aan, dit is echt niet goed voor je image.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het
Ik ben er al hard aan aan het werken
Inderdaad, die mensen kijken dan altijd zo van 'WTFBBQSAUS?!?'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef postmortum het volgende:
de patat/friet raid vind ik de leukste
Ik gebruikte die vooral om te kijken wie er van fok kwamen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef postmortum het volgende:
de patat/friet raid vind ik de leukste
ik ook , maar hij wel al legendarischquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik gebruikte die vooral om te kijken wie er van fok kwamen.
volgens mij heeft iedereen die nu post een ban... en het hier posten is eigenlijk dus niet meer de bedoeling..quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef focal het volgende:
Post eens in waar jullie zitten. Ik voel me zo naakt zonder mede-Fokkers.
werd gelijk gekicktquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef DeHangui het volgende:
gevaarlijke man
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=419&uname=19&pass=19
ze banned welquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef DeHangui het volgende:
gevaarlijke man
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=419&uname=19&pass=19
k kom er daar al niet meer in, kzei alleen dat hij gay praatquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:46 schreef DeHangui het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=436&uname=36&pass=36
Niet ouwehoeren, hij praat mooi hahahah
Je moet geen emoties tonen/ laten opkomenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb af en toe gewetensbezwaren. Bijvoorbeeld bij die gozer met z'n zwangere vriendin. Waren echt aardige lui, en dan wil ik er geen prank meer doorheen gooien
zal dat komen omdat ik een meisje ben![]()
Bikkelhardquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet geen emoties tonen/ laten opkomen
Daar zit ik nu ook, als suzanne.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:01 schreef BlackFrancis het volgende:
Die zakenman tuinde ook flink in mn youtube-tieten filmpje
Wie die Sander @402?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:01 schreef BlackFrancis het volgende:
Die zakenman tuinde ook flink in mn youtube-tieten filmpje
Welk msn filmpje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie die Sander @402?
Bij mij ook al.![]()
Deed dat msn-filmpje, hij zich helemaal interesseren in mij, toen ik zei ik 'ik ben een hoer' '50 euro per uur'.
Hij wilde nog steeds wat met me en liet toen plots dat OMG filmpje zien, hij zo van WTF, kick!
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:quote:
Suzanne en silvia zijn tweeling denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:
[ afbeelding ]
Whaha jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Suzanne en silvia zijn tweeling denk ik.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie @ mijn screenshot, maar die stond alleen vannacht er even op.quote:
Nee dat wou hij toch niet meer. Anders zou iedereen die gebruiken en zien 12 mensen er hetzelfde uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie @ mijn screenshot, maar die stond alleen vannacht er even op.
Filmpje is niet van mij, maar als het mag wil ik 'm wel even uploaden....
Die houden het niet lang meer vol.quote:
haha, daar praatte ik ook al mee. Vroeg of hij aan het werk was, zei die: Ja maar moet even m'n mail checken. Daarom ga je ook op solomio natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben daar al wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Die houden het niet lang meer vol.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:41 schreef Thieske het volgende:
Ik geloof dat ik een ban te pakken heb, kom negens meer in.
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.quote:
Vorig jaar ben ik ook niet gebandquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.
Oja, die had ik toen ook gekregenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zeker niet de bedoeling dat je binnenkomt voor een prank, en het eindigt in een leuk gesprek he?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zéker niet de bedoeling dat je binnenkomt voor een prank, en het eindigt in een leuk gesprek he?
quote:
Of nog beter (maar wel erg goor). Plaatje downloaden en via splitcam uitzenden....quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik ook niet geband
Maar toen hadden we ook nog niet die splitcam en zo, dan was het de kunst om die lui een goatse aan te laten klikken en ze vervolgens over hun nek te zien gaan
Trouwens, voor mensen die goatse reacties willen printscreenen: even de url omzetten in een tinypic, en dan zeggen dat het een foto van jezelf is. werkt beter dan goatse.cz of zo.
Goei idee :pquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Of nog beter (maar wel erg goor). Plaatje downloaden en via splitcam uitzenden....
Precies. Het mooie aan het filmpje is juist dat het zo geloofwaardig is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dat wou hij toch niet meer. Anders zou iedereen die gebruiken en zien 12 mensen er hetzelfde uit
Ik ben bang dat ze het al herkennen, volgens mij heb ik er zelfs een ban door opgelopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies. Het mooie aan het filmpje is juist dat het zo geloofwaardig is.Bovendien herkennen de beheerders het filmpje te snel als iedereen het gaat gebruiken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef Gambrono het volgende:
heeft er al iemand de 2girls1cup uitgezonden?
mwah, komt denk ik door de screendumps hier. Toen ik mijn eerste screendump plaatste was het PIP gedeelte zwart gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het al herkennen, volgens mij heb ik er zelfs een ban door opgelopen.
Is dat die admin lightningquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij moet lachen om de headbanger
[ afbeelding ]
Ik doe mee, rond die tijd zit mijn ban er ook opquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef Rapaille het volgende:
[..]
mwah, komt denk ik door de screendumps hier. Toen ik mijn eerste screendump plaatste was het PIP gedeelte zwart gemaaktIk ben bang dat mijn ban pas rond 22 uur weg is (1e ban), maar ik heb wel een paar leuke ideeen
Die kerel is helemaal van de wereld manquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:46 schreef DeHangui het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=436&uname=36&pass=36
Niet ouwehoeren, hij praat mooi hahahah
Wanneer dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:45 schreef Flashwin het volgende:
ik: hey alles goed?
gabber: ken ik jou?
ik: ja ik had je anaal vernederd laatst
kick
Post screens!! Houd het topic levend!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:49 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het weer
Ik vind 'm eigenlijk wel aardig. Terwijl ik zulke toffe screens heb.
Als je je ip adres mee stuurt vertellen ze je wel tot wanneer je ban loopt:quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:25 schreef 9611Niels het volgende:
Als je ze mailt over je ban krijg je gelijk zo'n standaard mailtje terug, waar je niets aan hebt. Heb vanochtend nog een gestuurd, dat ik het er niet mee eens ben, maar daar heb ik nog geen antwoord op.
quote:U kunt weer gebruik maken van solomio vanaf 2008-08-05 17:32:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |