quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:38 schreef Siaor het volgende:
Yup
Bwehehe!quote:
Maakt niet uit, zit iemand stelselmatig NSB'er te spelen. Ik geef link naar de chatbox waar ik zit zodat anderen mee kunnen lachen, klikt die vuile NSB's op het linkje om ons te verlinken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:43 schreef Rapaille het volgende:
Plaats de screenshots dan pas als je uit de room bent.
Zolang er screenshots worden gepost blijven mensen tvp'en, en als ze mee willen doen krijgen ze gewoon het wachtwoord (behalve als het hun eerste post isquote:Op maandag 4 augustus 2008 03:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
We kunnen IRC kanaaltje opzetten met een password erop, die we per PM kunnen verspreiden aan users met minimaal 1000 posts of zo. Alleen bloed dit topic dan wel dood.
Banquote:
Bovenaan dit forum op chat klikken, je naam invullen en bij kanaal "solomio" in plaats van "fok".quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:51 schreef Strychnine het volgende:
Maar, het blijft onhandig. Daarnaast heb ik niet eens IRC
Sweet. Vroeger moest je daar toch een programma voor downloaden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bovenaan dit forum op chat klikken, je naam invullen en bij kanaal "solomio" in plaats van "fok".
Voor wachtwoord mag je me een PM sturen.
Dat ben ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand met die is geregistreerd op: woensdag 11 juni 2008 @ 18:57 wilt de IRC pass, geven of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |