Inderdaad, die mensen kijken dan altijd zo van 'WTFBBQSAUS?!?'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef postmortum het volgende:
de patat/friet raid vind ik de leukste
Ik gebruikte die vooral om te kijken wie er van fok kwamen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef postmortum het volgende:
de patat/friet raid vind ik de leukste
ik ook , maar hij wel al legendarischquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik gebruikte die vooral om te kijken wie er van fok kwamen.
volgens mij heeft iedereen die nu post een ban... en het hier posten is eigenlijk dus niet meer de bedoeling..quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef focal het volgende:
Post eens in waar jullie zitten. Ik voel me zo naakt zonder mede-Fokkers.
werd gelijk gekicktquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef DeHangui het volgende:
gevaarlijke man
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=419&uname=19&pass=19
ze banned welquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef DeHangui het volgende:
gevaarlijke man
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=419&uname=19&pass=19
k kom er daar al niet meer in, kzei alleen dat hij gay praatquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:46 schreef DeHangui het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=436&uname=36&pass=36
Niet ouwehoeren, hij praat mooi hahahah
Je moet geen emoties tonen/ laten opkomenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb af en toe gewetensbezwaren. Bijvoorbeeld bij die gozer met z'n zwangere vriendin. Waren echt aardige lui, en dan wil ik er geen prank meer doorheen gooien
zal dat komen omdat ik een meisje ben![]()
Bikkelhardquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet geen emoties tonen/ laten opkomen
Daar zit ik nu ook, als suzanne.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:01 schreef BlackFrancis het volgende:
Die zakenman tuinde ook flink in mn youtube-tieten filmpje
Wie die Sander @402?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:01 schreef BlackFrancis het volgende:
Die zakenman tuinde ook flink in mn youtube-tieten filmpje
Welk msn filmpje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie die Sander @402?
Bij mij ook al.![]()
Deed dat msn-filmpje, hij zich helemaal interesseren in mij, toen ik zei ik 'ik ben een hoer' '50 euro per uur'.
Hij wilde nog steeds wat met me en liet toen plots dat OMG filmpje zien, hij zo van WTF, kick!
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:quote:
Suzanne en silvia zijn tweeling denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:
[ afbeelding ]
Whaha jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Suzanne en silvia zijn tweeling denk ik.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:
[ afbeelding ]
Zie @ mijn screenshot, maar die stond alleen vannacht er even op.quote:
Nee dat wou hij toch niet meer. Anders zou iedereen die gebruiken en zien 12 mensen er hetzelfde uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie @ mijn screenshot, maar die stond alleen vannacht er even op.
Filmpje is niet van mij, maar als het mag wil ik 'm wel even uploaden....
Die houden het niet lang meer vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |