haha, daar praatte ik ook al mee. Vroeg of hij aan het werk was, zei die: Ja maar moet even m'n mail checken. Daarom ga je ook op solomio natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Had er nog een onder m'n Ctrl + V:
[ afbeelding ]
Ik ben daar al wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Die houden het niet lang meer vol.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:41 schreef Thieske het volgende:
Ik geloof dat ik een ban te pakken heb, kom negens meer in.
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.quote:
Vorig jaar ben ik ook niet gebandquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.
Oja, die had ik toen ook gekregenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja. Tenminste deze ronde, een jaar geleden deden we dit ook op Fok!, toen heb ik eens een ban tot 2018 gekregen geloof ik.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zeker niet de bedoeling dat je binnenkomt voor een prank, en het eindigt in een leuk gesprek he?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Paramnesia het volgende:
Het is zéker niet de bedoeling dat je binnenkomt voor een prank, en het eindigt in een leuk gesprek he?
quote:
Of nog beter (maar wel erg goor). Plaatje downloaden en via splitcam uitzenden....quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik ook niet geband
Maar toen hadden we ook nog niet die splitcam en zo, dan was het de kunst om die lui een goatse aan te laten klikken en ze vervolgens over hun nek te zien gaan
Trouwens, voor mensen die goatse reacties willen printscreenen: even de url omzetten in een tinypic, en dan zeggen dat het een foto van jezelf is. werkt beter dan goatse.cz of zo.
Goei idee :pquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Of nog beter (maar wel erg goor). Plaatje downloaden en via splitcam uitzenden....
Precies. Het mooie aan het filmpje is juist dat het zo geloofwaardig is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dat wou hij toch niet meer. Anders zou iedereen die gebruiken en zien 12 mensen er hetzelfde uit
Ik ben bang dat ze het al herkennen, volgens mij heb ik er zelfs een ban door opgelopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies. Het mooie aan het filmpje is juist dat het zo geloofwaardig is.Bovendien herkennen de beheerders het filmpje te snel als iedereen het gaat gebruiken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef Gambrono het volgende:
heeft er al iemand de 2girls1cup uitgezonden?
mwah, komt denk ik door de screendumps hier. Toen ik mijn eerste screendump plaatste was het PIP gedeelte zwart gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het al herkennen, volgens mij heb ik er zelfs een ban door opgelopen.
Is dat die admin lightningquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij moet lachen om de headbanger
[ afbeelding ]
Ik doe mee, rond die tijd zit mijn ban er ook opquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef Rapaille het volgende:
[..]
mwah, komt denk ik door de screendumps hier. Toen ik mijn eerste screendump plaatste was het PIP gedeelte zwart gemaaktIk ben bang dat mijn ban pas rond 22 uur weg is (1e ban), maar ik heb wel een paar leuke ideeen
Die kerel is helemaal van de wereld manquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:46 schreef DeHangui het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=436&uname=36&pass=36
Niet ouwehoeren, hij praat mooi hahahah
Wanneer dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:45 schreef Flashwin het volgende:
ik: hey alles goed?
gabber: ken ik jou?
ik: ja ik had je anaal vernederd laatst
kick
Post screens!! Houd het topic levend!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:49 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het weer
Ik vind 'm eigenlijk wel aardig. Terwijl ik zulke toffe screens heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |