niet voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef BlackFrancis het volgende:
Waar is dat wachtwoord voor?
Voor het irc-kanaal. Overigens heb ik nu aan genoeg mensen het wachtwoord gegeven, ik neem aan dat als er iemand het wachtwoord nodig heeft jullie het wel kunnen doorsturen? Wees hier wel een beetje selectief in, anders heb je nog een grote kans dat aapjequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef BlackFrancis het volgende:
Waar is dat wachtwoord voor?
Gaan we elitair doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet voor jouje hebt nog niet eens 100 posts
jaquote:
Kzou wel willen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand op de chat zo te zien.
Bedankt voor je PM, chatbox is idd leegquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Als mensen het wachtwoord willen, kan je mij ook even pm'en, want ik check niet de hele tijd het topic om te zien wie het wachtwoord niet heeft (zit op het moment ook niet op solemio, maar dat houdt me niet tegen het wachtwoord te verspreiden).
Gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Als mensen het wachtwoord willen, kan je mij ook even pm'en, want ik check niet de hele tijd het topic om te zien wie het wachtwoord niet heeft (zit op het moment ook niet op solemio, maar dat houdt me niet tegen het wachtwoord te verspreiden).
Ik deed je ook al PM'en.!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM, chatbox is idd leeg
Bedankt!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:27 schreef Rapaille het volgende:
Een aantal mensen heeft een PM-ontvangenHet kan wel zo zijn dat de chat soms behoorlijk leeg kan zijn, dit voornamelijk omdat er een hoop mensen nu nog een ban hebben.
Ik ga dadelijk even naar goede filmpjes op youtube zoeken. Heb ik gister beloofd aan Rapaille (?)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ook jij bedankt, eens kijken of ik nog wat leuke screenshots gemaakt krijg
Doe er wat aan, dit is echt niet goed voor je image.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb af en toe gewetensbezwaren. Bijvoorbeeld bij die gozer met z'n zwangere vriendin. Waren echt aardige lui, en dan wil ik er geen prank meer doorheen gooien
zal dat komen omdat ik een meisje ben![]()
Ik weet het, ik weet hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe er wat aan, dit is echt niet goed voor je image.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het
Ik ben er al hard aan aan het werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |