quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef borisz het volgende:
EJ blijven en Rick v V direct een nacht geven.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
EJ moeten ze alleen niet laten rappen, dan mag hij blijven
* Litton-Lane had hetzelfde ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
LAST SHADOW PUPPETS klinken best goed, had nog nooit van ze gehoord
Juist wel! Het maken van "Oh, zei ie dat echt?!"-grappen is zijn specialiteit!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
EJ moeten ze alleen niet laten rappen, dan mag hij blijven
De zanger van de Arctic Monkeys is een van de 2 leden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane had hetzelfde idee
Hoewel ik ze wel van naam kende...
Niet midden in de nacht. Dan moet ik weer elke nacht tot 3 uur luisteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Hate him or love him
Maar om 9 uur 's ochtends is het niet zo'n goed idee nee
Midden in de nacht kan het prima
En draai "Drink to get Drunk" eens een keertjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat ze deze versie van Sia hebben gekozen.
We moeten de rest van de mensen hier het voorzichtig brengen hè. Ze kennen 'm nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Juist wel! Het maken van "Oh, zei ie dat echt?!"-grappen is zijn specialiteit!
Henk, en Herman ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet midden in de nacht. Dan moet ik weer elke nacht tot 3 uur luisteren.
Als ik er op terug nadenk (?) dan heb ik niet meer geluisterd sinds hij weg is.
Henk mag wel terug komen
Oja,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De zanger van de Arctic Monkeys is een van de 2 leden.
Lang geleden dat ik die heb gehoord..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En draai "Drink to get Drunk" eens een keertje
Zal de producer het wel niet goed uitgelegd hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
pfff.. onze 2 kandidaten snapten het idee van de vragenronde niet echt goed..
Een beetje Lama-fan zou toch moeten weten hoe het werkt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn wij weer geen topic titel waard ofzo?
Krijg je als de host het zelf ook niet helemaal kan, goed leiden doet goed volgen;)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:[3FM #656] We are gonna move your ass!
kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als de host het zelf ook niet helemaal kan, goed leiden doet goed volgen;)
Blijft goed voorbeeld van goed leiden doet volgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
klopt
Op DanceValley waar je niet in de tent mag roken, rookte een dj, Die was ook op 2 schermen te zien. En hup. iedereen (die rookt) trok een sigaret uit het pakje....![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft goed voorbeeld van goed leiden doet volgen
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb medelijden met je vanavond gehad, was een zware uitzending om doorheen te bijten
Dit topic blijft waarschijnlijk nog wel even open (tot maandag) en in de Freaknacht is er dan meestal de meeste activiteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tjibbe was er als een van de weinige een groot liefhebber van, zijn memorycard zal volstaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebben. Ik heb geen last van centenbakje gehad
.
Ligt eraan wie allemaal blijven hangen, anders is er toch wel kans dat dit topic morgenochtend dicht is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit topic blijft waarschijnlijk nog wel even open (tot maandag) en in de Freaknacht is er dan meestal de meeste activiteit.
En de Freaknacht heeft deze week de grootste veranderingen natuurlijk qua presentatie.
Meestal blijft 'ie wel tot maandag open, de meeste activiteit tijdens de Freaknacht is nog altijd in de chat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wie allemaal blijven hangen, anders is er toch wel kans dat dit topic morgenochtend dicht is.
Verplaats die is naar topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal blijft 'ie wel tot maandag open, de meeste activiteit tijdens de Freaknacht is nog altijd in de chat.
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebben. Ik heb geen last van centenbakje gehad
.
Ik ben ook beheerder op de chat, dus dat wordt lastig (chat is leuker in zo'n nacht).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verplaats die is naar topic
Leuk is dat hoe je er weleens iemand uitgooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben ook beheerder op de chat, dus dat wordt lastig (chat is leuker in zo'n nacht).
3 apples? er staan er echt maar 2 hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb de webcam aan. En ik zie 3 appeltjes.. Ik dacht eerst dat ik gedronken had...![]()
Oh, heb ik ook...
Plus de mijne natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
3 apples? er staan er echt maar 2 hoor
Geen idee, zelf draai ik em al flink zo'n tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit hun nieuwe single? weet niet of ik deze net zo leuk ga vinden als A-punk..
Wat een werk die clipquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Leuk voor tijdens het nieuws:
Ik ben de afgelopen week helemaal verliefd geworden op dit nummer
Mja, de wacko's die in de Freaknacht bellen komen ook op de chat, en dan vliegt er weleens iemand uit...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leuk is dat hoe je er weleens iemand uitgooit.
Hoewel ik zelf een maand of 4 a 5 niet meer op den chat ben geweest. Vind het niet leuk (meer)...
Zie net dat Mansard Roof al 23 keer op 3FM te horen is geweest. Schijnbaar niet echt een heel erg nieuwe single.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, zelf draai ik em al flink zo'n tijd.
Mooi land met haar inwoners: Nederland...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de wacko's die in de Freaknacht bellen komen ook op de chat, en dan vliegt er weleens iemand uit...
De bellers van Leuk is anders mogen ze gelijk over de grens zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mooi land met haar inwoners: Nederland...
Ze leren het welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat zowaar in Dalet
22:54| Sigur Ros - Innimer Syugur Villaysingur
My opinion: Worse....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De bellers van Leuk is anders mogen ze gelijk over de grens zetten, hoe is dat met nachtegiel
, slaap meestal na de eerste 3 minuten
Laatste 3 platen van het uur zijn wel erg tof en M.I.A. heb ik nog niet eerder gehoord. Rest van dit uur valt inderdaad iets wat tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kunnen we niet gelijk skippen naar laatste uur, toeftje slagroom op de taart
Jinglekoning, echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit even wat terug te luisteren wat een held Erik Jan is. Echt Meesterlijk
"Dat maakt ons blij, dat maakt ons blij...."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Totaal niet erg om naast wakker te worden.
Die Oh Oh Ogenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee, maar in de clip ziet ze er toch weer iets minder leuk uit.
Ik luister het echt al heel lang.... En nog steeds verbaasd me het hoe hij het doet. Alles klopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jinglekoning, echt
Blijf me verbazen hoe goed ze in elkaar zitten
Je vrouw is nu aan het zingen Ladyhawkequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. * WebHawkjuh is ook weer onder de levenen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Rudy heeft een man gezoend? Dat is goed nieuws voor TheVulture
Die heb ik gezien, tijdens het weekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Sersjee het volgende:
Net QI () gekeken op BBC2, kom er nu pas achter dat op BBC4 Neil Diamond aan het spelen is op Glastonbury!
Volgens mij zit dat gewoon in de plaat hoor. Hoor het nummer voor het eerst, maar vind het wel passen bij M.I.A.quote:
http://www.youtube.com/user/ferrarizonequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jinglekoning, echt
Blijf me verbazen hoe goed ze in elkaar zitten
Morning EM jingles zijn bezig met uploaden trouwens, met dank aan Qunix voor het knippen
Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/ferrarizone
QI is een quiz zoals je die eigenlijk alleen op de BBC kan zien. Stephen Fry met al z'n kennis, gooi er vier behoorlijk grappige mensen bij en je lacht je te barsten terwijl je nog wat leert ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, tijdens het weekend.
QI (?) die ken ik niet denk ik....
Ik ben aan het einde van deel 3....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
* slaat nog even aan de download
never mind the buzzcockquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
QI is een quiz zoals je die eigenlijk alleen op de BBC kan zien. Stephen Fry met al z'n kennis, gooi er vier behoorlijk grappige mensen bij en je lacht je te barsten terwijl je nog wat leert ook.
Weezer
Zoiets, maar dan leerzaam!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
never mind the buzzcock
Mock the week
quote:Michael Jackson - Don't Stop 'Till You Get Enough
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
The Verve - Love Is Noise
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Llinko altijd een beetje zonde van de tijd. In die tijd kun je 2 platen draaien.
Ik wist vandaag maar 1 antwoord en dat overkomt me niet vaak. Ben wel benieuwd wat die Iraakse stad nou was!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)
Hij zat altijd in het laatste uur en dan merkte ik als ik naar de playlist keek en de tijd zag dat er misschien wel tijd over zou blijven. Dan wil ik nog wel eens een request versturen. Maar meestal vergeet ik dan dat er nog Llinko gespeeld gaat worden en dan is er zelfs nog tijd tekort om de playlist te draaien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)
Angstig goed inderdaad. Blij dat ze weer terug zijn en zeker als ze dat soort platen uitbrengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
The Verve
Die nieuwe vind ik echt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel trekt fles Alfa Bieropen.
Ik normaal ook niet echt, maar PP&P vind ik wel tof. Best vernieuwend ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach weekje afzien, hoort er ook een keer bij, hou niet van rap in liedjes , volgende week meer kans
De gouden eeuwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen het laatste uur en - oh oh oh - wat ben ik blij dat de buren op vakantie zijn. Neem alleen al de eerste track.. Goede oude tijd.
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij dit nummer had ik nooit durven gokken dat het van de verve zou zijn toen ik het voor de eerste keer hoorde.
Irritant is dat, he! Dat had ik maandag bij Eric, die kondigde de Fleet Foxes niet af... Thank god voor terugluisterstreams!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...
Erg herkenbaar, maar uiteindelijk herken je het wel aan het mooie stemgeluid van Richard Ascroft. Mooi, Feyenoord heeft verloren. Ik trek er nog eentje open.. Er is immers genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij dit nummer had ik nooit durven gokken dat het van de verve zou zijn toen ik het voor de eerste keer hoorde.
Snap ik ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Robert Miles - Children een guilty pleasure?
De titelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:04 schreef -Hans- het volgende:
Wat er 'fout' is aan Robert Miles - Children is mij niet helemaal duidelijk want wat een track!
Ik reken er bij andere radiostations vaak niet eens op dat de titel wordt verteld na het nummer, dus probeerik dan een aantal delen van de tekst te onthouden. Als ik die dan later in Google gooi komt bijna altijd de titel er wel uit vallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...
Nieuwe pakken dan maar ?quote:
Telt 6 niets zeggende losliggende kroonkurken op den aanrecht.quote:
Hm... bier in bed.... Nah, ik blijf nog ff lekker achter m'n bureau zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Nieuwe pakken dan maar ?
Ik heb er nog 2 en lig in bed nu met laptop en ventilator aan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Telt 6 niets zeggende losliggende kroonkurken op den aanrecht.
Dan rij jij op guiness, slaap jij op guiness, fotografeer jij op guiness , vlieg jij op guiness , owja je drinkt het ook nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Ik heb 't nog lang weten uit te stellen
.
En 't is geen Guinness hè. Nog 5 weken en dan zit ik een stuk dichter bij de bron
![]()
!
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.quote:
de uithalen zijn inderdaad beetje robbie achtigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef Topspin het volgende:
Een beetje Robbie Williams achtig dit of heeft Robbie Williams dit van dit nageaapt?
Heuh? Die snap ik niet. Kan me niet zo gauw een nummer van Robbie naar voren halen wat iets weg heeft van Hit Me TV.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef Topspin het volgende:
Een beetje Robbie Williams achtig dit of heeft Robbie Williams dit van dit nageaapt?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan rij jij op guiness, slaap jij op guiness, fotografeer jij op guiness , vlieg jij op guiness , owja je drinkt het ook nog
Guinnessquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Ik heb 't nog lang weten uit te stellen
.
En 't is geen Guinness hè. Nog 5 weken en dan zit ik een stuk dichter bij de bron
![]()
!
Ik heb vandaag op youtube bijna alle reclames zitten kijken van Guinness. Ge-wel-dig.quote:
De soortgelijke iPhone-applicaties doen 't iig erg goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.
Het is jammer dat die koffie geur en smaak mij tegen staat , maar andersquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral dat laatste
. Eens kijken of ik m'n record van 3 jaar geleden kan verbeteren. 49 pints in 3 weken
.
Uhuh! Dat heb ik in 2001 en 2002 bezochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Guinness [ afbeelding ]
[..]
Ik heb vandaag op youtube bijna alle reclames zitten kijken van Guinness. Ge-wel-dig.
Dat museum in Dublin, brouwerij, is trouwens ook echt
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is jammer dat die koffie geur en smaak mij tegen staat , maar anders
11 in een 7 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral dat laatste
. Eens kijken of ik m'n record van 3 jaar geleden kan verbeteren. 49 pints in 3 weken
.
Jij komt dus ook weleens hier: [Apple iPhone #12] Is your iPhone3G cracked?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
11 in een 7 uur.
Laatste avond in Dublin. Alles gratis. White Horse inn. Met live Jazz Band
Net eens gekeken of ie Ting Tings kon vinden, maar ik kreeg een foutmelding dat die functie alleen voor Sony-Ericsson toestellen was. Raar, want ik heb een SE-toestel. Vraag me af of het komt door die kl***-aanpassingen aan Vodafone Live.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De soortgelijke iPhone-applicaties doen 't iig erg goed. Als ze dezelfde server gebruiken, zul je wel veel vinden
.
Hmzquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net eens gekeken of ie Ting Tings kon vinden, maar ik kreeg een foutmelding dat die functie alleen voor Sony-Ericsson toestellen was. Raar, want ik heb een SE-toestel. Vraag me af of het komt door die kl***-aanpassingen aan Vodafone Live.
Om 21.00 uur begonnen. Om 03.30 naar huis. (ok, 6,5 uur)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. M'n record is 5 op een avond. En dan de dag erna om 8 uur op staan en nergens last van hebben
. Erg schoon bier (want Guinness zorgt dat iedere paar weken de duizenden kilometers leiding netjes gereinigd worden
).
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:18 schreef IedeK. het volgende:
Deze had best ook wel megahit mogen wezen!
Wedden dat je het niet kanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet nog twee pints-blikken Guinness verscholen in de koelkast liggen![]()
.
Nah, eens kijken of ik díe verslaving kan weerstaan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wedden dat je het niet kan
Je nadorst moet nog gelest wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb al een nieuw flesje Alfa opengetrokken
.
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag.. Heb je mijn tattoo weleens gezien:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag.. Heb je mijn tattoo weleens gezien:
[ afbeelding ]
Ik heb nu alleen een kleine foto bij de hand. Zelf ontworpen
Melk is overrated. De mens is het enige wezen dat nog melk drinkt na de baby-periode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag..
Ach we zaten als twee zombies op het vliegveld te wachten tot het vliegtuig open ging om plaats te nemen. En het mooiste is dan, dat het hele vliegveld vol stress is. Wij niet...quote:
is een glas guiness nog steeds een halve literquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind 't ook nog steeds geweldig dat in Ierland 5 miljoen pints per dag worden gebrouwen, waarvan één miljoen voor de export. Da's dus gemiddeld meer dan 1 pint per Ier per dag.
0,56 literquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is een glas guiness nog steeds een halve liter
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach we zaten als twee zombies op het vliegveld te wachten tot het vliegtuig open ging om plaats te nemen. En het mooiste is dan, dat het hele vliegveld vol stress is. Wij niet...
Logischquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.iht.com/articles/2007/08/30/bloomberg/bxbeer.php
Ook zoiets: Na Ierland wordt in Nigeria het meeste Guinness gedronken.
Nieuwe muziek staat centraal en dat juich ik wel toe. Denk ook niet dat Rudy zo nodig in de spotlights hoeft te staan, maar zo'n programma is MYA ook niet. Vind de vrijdagavond programmering toch wel een van de betere setten van Florent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:26 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummer weer, deze DJ bevalt me ook wel, komt niet arrogant over op de een of andere manier.
Toen Rudy nog in het Nederlands zong, waren het geen vertalingen, maar een ode aan de boxershort. Weet niet of dit vertalingen zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vertaalde zinnen zijn te lang voor de muziek
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe muziek staat centraal en dat juich ik wel toe. Denk ook niet dat Rudy zo nodig in de spotlights hoeft te staan, maar zo'n programma is MYA ook niet. Vind de vrijdagavond programmering toch wel een van de betere setten van Florent.
Denk het wel. Maar is Margherita niet van oorsprong ook een Italiaans nummer (zoals ca. 95% van Marco's nummers)?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen Rudy nog in het Nederlands zong, waren het geen vertalingen, maar een ode aan de boxershort. Weet niet of dit vertalingen zijn.
Ik ken eigenlijk alleen maar Margherita in het Nederlands. Zal eens googlen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar is Margherita niet van oorsprong ook een Italiaans nummer (zoals ca. 95% van Marco's nummers)?
Big Fun
1988 alweer...
Dus toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Margherita in het Nederlands. Zal eens googlen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga mijn nest induiken. Nog veel luisterplezier
I second Thatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.
Vaker goede uitzendingen gehoord maar deze uitzending toch echt een van de betere
Muziek is echt in orde
Al had ik de harde schijf bij de hand met mijn mp3 erop, dan nog zou ik niet overschakelen naar mijn eigen muziek.
wow, dat is een mooi compliment. Merci!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.
Vaker goede uitzendingen gehoord maar deze uitzending toch echt een van de betere
Muziek is echt in orde
Al had ik de harde schijf bij de hand met mijn mp3 erop, dan nog zou ik niet overschakelen naar mijn eigen muziek.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die luister ik morgenochtend wel weer op de fietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Mr. Brightside !
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat was 'm weer voor ons deze week, graag tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Het was me weer een waar genoegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Nu verwacht ik alleen niet dat Michiel weer met de 9minuten-versie van de TWD-remix van Mr. Brightside gaat beginnen.
Ik heb ze achter elkaar op cd staan, voor in de auto. Dat is best een contrast...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze gaat te snel...
Ah, dus daar was je vanavond. Wel goede smoes om Kim Holland als reden op te voeren dat je niet luisterdequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat goed hier aan de muur, dat schilderij.
Ook goed,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
"en dan druk ik maar gewoon op een plaat"
En dan LCD Soundsystem starten. Hulde!
Nu nog Osama.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
CBS NEWS: TOP AL-QAEDA LEADER AYMAN AL ZAWAHIRI MAY BE CRITICALLY WOUNDED OR DEAD, CBS NEWS REPORTS.
Goed begin van de zaterdag.
Het einde van de dag ervoor was minder:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
CBS NEWS: TOP AL-QAEDA LEADER AYMAN AL ZAWAHIRI MAY BE CRITICALLY WOUNDED OR DEAD, CBS NEWS REPORTS.
Goed begin van de zaterdag.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, dus daar was je vanavond. Wel goede smoes om Kim Holland als reden op te voeren dat je niet luisterde
Nou dans ze dan maar !quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook goed,
Maar * Litton-Lane danst nog steeds in gedachte op Mr. brightside
Voelt ook dat het apart is dat een tekst zo kan kloppen. Behalve het roken....
Had 't idd al gezien. Zie ook P2000 topic #10quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het einde van de dag ervoor was minder:
http://www.nu.nl/news/168(...)_ongeval_op_A67.html
en George W., maar da's weer een heel ander verhaal.quote:
Yup. Maar 't hangt nu wel recht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je je de hele avond gehouden met het ophangen van een schilderij...
Die is binnenkort president-af. Het jaaroverzicht van 2008 kan nog leuk worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
en George W., maar da's weer een heel ander verhaal.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar 't hangt nu wel recht.
Ik ben de enige denk ik.quote:
Hebben we geleerd van je, nu de praktijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
Michielen Ancilla
.
Wat posten jullie snel zonder mij zeg.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar 't hangt nu wel recht.
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige denk ik.
Met dit soort vrouwen kan ik echt niks...
Oeffquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staat.
You`ve been there?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staat.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want als het dan nu nog niet recht hangt.......
Ik heb bij Ancilla tenminste het idee dat ze slimmer is dan ze kan laten merken in de Freaknacht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige denk ik.
Met dit soort vrouwen kan ik echt niks...
Ik hoop het, want als ze haar mond houdt....... ok....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb bij Ancilla tenminste het idee dat ze slimmer is dan ze kan laten merken in de Freaknacht.
Maar ja, normaal gesproken gaat die mond alleen maar open als Giel een vraag stelt. En we weten allemaal van welk niveau Giel's vragen zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als ze haar mond houdt....... ok....![]()
Maar als die mond open gaat..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hanna Verboom
*knip - voor het format *
Op vrijdag na het werk (23 uur dus) drinken we er 1tje (of 2 of ...) na het werk. Wilde eigenlijk dadelijk nog even naar de friettent gaan, maar mischien toch maar niet want heb geen zin meer om erheen te fietsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben we geleerd van je, nu de praktijk
Subtielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef Marc63 het volgende:
En we weten allemaal van welk niveau Giel's vragen zijn.
Ik had laatst al gehoord dat Ancilla over die film vertelde, maar Giel wilde alleen maar weten of er seks in de film zat. Weet nu pas dat het een pokerfilm is en dat Hanna Verboom erin zit.quote:
Als je gaat fietsen, kun je dan ook langs mij..... frietje met ofzo....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op vrijdag na het werk (23 uur dus) drinken we er 1tje (of 2 of ...) na het werk. Wilde eigenlijk dadelijk nog even naar de friettent gaan, maar mischien toch maar niet want heb geen zin meer om erheen te fietsen.
Ah, ik dacht Loon op Zand. Maar je zit in de Kets?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
L-o-Z! (?)
Maar zwaait nu vanuit het raam richting Tilburg, langs een wereld vol wonderen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |