Telt 6 niets zeggende losliggende kroonkurken op den aanrecht.quote:
Hm... bier in bed.... Nah, ik blijf nog ff lekker achter m'n bureau zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Nieuwe pakken dan maar ?
Ik heb er nog 2 en lig in bed nu met laptop en ventilator aan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Telt 6 niets zeggende losliggende kroonkurken op den aanrecht.
Dan rij jij op guiness, slaap jij op guiness, fotografeer jij op guiness , vlieg jij op guiness , owja je drinkt het ook nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Ik heb 't nog lang weten uit te stellen
.
En 't is geen Guinness hè. Nog 5 weken en dan zit ik een stuk dichter bij de bron
![]()
!
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.quote:
de uithalen zijn inderdaad beetje robbie achtigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef Topspin het volgende:
Een beetje Robbie Williams achtig dit of heeft Robbie Williams dit van dit nageaapt?
Heuh? Die snap ik niet. Kan me niet zo gauw een nummer van Robbie naar voren halen wat iets weg heeft van Hit Me TV.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef Topspin het volgende:
Een beetje Robbie Williams achtig dit of heeft Robbie Williams dit van dit nageaapt?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan rij jij op guiness, slaap jij op guiness, fotografeer jij op guiness , vlieg jij op guiness , owja je drinkt het ook nog
Guinnessquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Ik heb 't nog lang weten uit te stellen
.
En 't is geen Guinness hè. Nog 5 weken en dan zit ik een stuk dichter bij de bron
![]()
!
Ik heb vandaag op youtube bijna alle reclames zitten kijken van Guinness. Ge-wel-dig.quote:
De soortgelijke iPhone-applicaties doen 't iig erg goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.
Het is jammer dat die koffie geur en smaak mij tegen staat , maar andersquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral dat laatste
. Eens kijken of ik m'n record van 3 jaar geleden kan verbeteren. 49 pints in 3 weken
.
Uhuh! Dat heb ik in 2001 en 2002 bezochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Guinness [ afbeelding ]
[..]
Ik heb vandaag op youtube bijna alle reclames zitten kijken van Guinness. Ge-wel-dig.
Dat museum in Dublin, brouwerij, is trouwens ook echt
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is jammer dat die koffie geur en smaak mij tegen staat , maar anders
11 in een 7 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral dat laatste
. Eens kijken of ik m'n record van 3 jaar geleden kan verbeteren. 49 pints in 3 weken
.
Jij komt dus ook weleens hier: [Apple iPhone #12] Is your iPhone3G cracked?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb op mn mobiel een functie zitten waarmee ik op kan zoeken welke plaat er op de radio gedraaid wordt. Gebruik em nooit, dus ik weet niet hoe bekend een nummer moet zijn om te kunnen herkennen. Zal zo eens uittesten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
11 in een 7 uur.
Laatste avond in Dublin. Alles gratis. White Horse inn. Met live Jazz Band
Net eens gekeken of ie Ting Tings kon vinden, maar ik kreeg een foutmelding dat die functie alleen voor Sony-Ericsson toestellen was. Raar, want ik heb een SE-toestel. Vraag me af of het komt door die kl***-aanpassingen aan Vodafone Live.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De soortgelijke iPhone-applicaties doen 't iig erg goed. Als ze dezelfde server gebruiken, zul je wel veel vinden
.
Hmzquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net eens gekeken of ie Ting Tings kon vinden, maar ik kreeg een foutmelding dat die functie alleen voor Sony-Ericsson toestellen was. Raar, want ik heb een SE-toestel. Vraag me af of het komt door die kl***-aanpassingen aan Vodafone Live.
Om 21.00 uur begonnen. Om 03.30 naar huis. (ok, 6,5 uur)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. M'n record is 5 op een avond. En dan de dag erna om 8 uur op staan en nergens last van hebben
. Erg schoon bier (want Guinness zorgt dat iedere paar weken de duizenden kilometers leiding netjes gereinigd worden
).
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:18 schreef IedeK. het volgende:
Deze had best ook wel megahit mogen wezen!
Wedden dat je het niet kanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ziet nog twee pints-blikken Guinness verscholen in de koelkast liggen![]()
.
Nah, eens kijken of ik díe verslaving kan weerstaan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wedden dat je het niet kan
Je nadorst moet nog gelest wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb al een nieuw flesje Alfa opengetrokken
.
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag.. Heb je mijn tattoo weleens gezien:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag.. Heb je mijn tattoo weleens gezien:
[ afbeelding ]
Ik heb nu alleen een kleine foto bij de hand. Zelf ontworpen
Melk is overrated. De mens is het enige wezen dat nog melk drinkt na de baby-periode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het vliegtuig lees je ook dat een pint Guinness beter is dan een glas melk per dag..
Ach we zaten als twee zombies op het vliegveld te wachten tot het vliegtuig open ging om plaats te nemen. En het mooiste is dan, dat het hele vliegveld vol stress is. Wij niet...quote:
is een glas guiness nog steeds een halve literquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind 't ook nog steeds geweldig dat in Ierland 5 miljoen pints per dag worden gebrouwen, waarvan één miljoen voor de export. Da's dus gemiddeld meer dan 1 pint per Ier per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |