3 apples? er staan er echt maar 2 hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb de webcam aan. En ik zie 3 appeltjes.. Ik dacht eerst dat ik gedronken had...![]()
Oh, heb ik ook...
Plus de mijne natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
3 apples? er staan er echt maar 2 hoor
Geen idee, zelf draai ik em al flink zo'n tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit hun nieuwe single? weet niet of ik deze net zo leuk ga vinden als A-punk..
Wat een werk die clipquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Leuk voor tijdens het nieuws:
Ik ben de afgelopen week helemaal verliefd geworden op dit nummer
Mja, de wacko's die in de Freaknacht bellen komen ook op de chat, en dan vliegt er weleens iemand uit...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leuk is dat hoe je er weleens iemand uitgooit.
Hoewel ik zelf een maand of 4 a 5 niet meer op den chat ben geweest. Vind het niet leuk (meer)...
Zie net dat Mansard Roof al 23 keer op 3FM te horen is geweest. Schijnbaar niet echt een heel erg nieuwe single.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, zelf draai ik em al flink zo'n tijd.
Mooi land met haar inwoners: Nederland...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de wacko's die in de Freaknacht bellen komen ook op de chat, en dan vliegt er weleens iemand uit...
De bellers van Leuk is anders mogen ze gelijk over de grens zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mooi land met haar inwoners: Nederland...
Ze leren het welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat zowaar in Dalet
22:54| Sigur Ros - Innimer Syugur Villaysingur
My opinion: Worse....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De bellers van Leuk is anders mogen ze gelijk over de grens zetten, hoe is dat met nachtegiel
, slaap meestal na de eerste 3 minuten
Laatste 3 platen van het uur zijn wel erg tof en M.I.A. heb ik nog niet eerder gehoord. Rest van dit uur valt inderdaad iets wat tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kunnen we niet gelijk skippen naar laatste uur, toeftje slagroom op de taart
Jinglekoning, echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit even wat terug te luisteren wat een held Erik Jan is. Echt Meesterlijk
"Dat maakt ons blij, dat maakt ons blij...."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Totaal niet erg om naast wakker te worden.
Die Oh Oh Ogenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee, maar in de clip ziet ze er toch weer iets minder leuk uit.
Ik luister het echt al heel lang.... En nog steeds verbaasd me het hoe hij het doet. Alles klopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jinglekoning, echt
Blijf me verbazen hoe goed ze in elkaar zitten
Je vrouw is nu aan het zingen Ladyhawkequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. * WebHawkjuh is ook weer onder de levenen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Rudy heeft een man gezoend? Dat is goed nieuws voor TheVulture
Die heb ik gezien, tijdens het weekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Sersjee het volgende:
Net QI () gekeken op BBC2, kom er nu pas achter dat op BBC4 Neil Diamond aan het spelen is op Glastonbury!
Volgens mij zit dat gewoon in de plaat hoor. Hoor het nummer voor het eerst, maar vind het wel passen bij M.I.A.quote:
http://www.youtube.com/user/ferrarizonequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jinglekoning, echt
Blijf me verbazen hoe goed ze in elkaar zitten
Morning EM jingles zijn bezig met uploaden trouwens, met dank aan Qunix voor het knippen
Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/ferrarizone
QI is een quiz zoals je die eigenlijk alleen op de BBC kan zien. Stephen Fry met al z'n kennis, gooi er vier behoorlijk grappige mensen bij en je lacht je te barsten terwijl je nog wat leert ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, tijdens het weekend.
QI (?) die ken ik niet denk ik....
Ik ben aan het einde van deel 3....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
* slaat nog even aan de download
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |