quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar 't hangt nu wel recht.
Ik ben de enige denk ik.quote:
Hebben we geleerd van je, nu de praktijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
Michielen Ancilla
.
Wat posten jullie snel zonder mij zeg.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar 't hangt nu wel recht.
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige denk ik.
Met dit soort vrouwen kan ik echt niks...
Oeffquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staat.
You`ve been there?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, moet jij es opletten als ze wat dichter tegen je aan staat.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want als het dan nu nog niet recht hangt.......
Ik heb bij Ancilla tenminste het idee dat ze slimmer is dan ze kan laten merken in de Freaknacht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige denk ik.
Met dit soort vrouwen kan ik echt niks...
Ik hoop het, want als ze haar mond houdt....... ok....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb bij Ancilla tenminste het idee dat ze slimmer is dan ze kan laten merken in de Freaknacht.
Maar ja, normaal gesproken gaat die mond alleen maar open als Giel een vraag stelt. En we weten allemaal van welk niveau Giel's vragen zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als ze haar mond houdt....... ok....![]()
Maar als die mond open gaat..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hanna Verboom
*knip - voor het format *
Op vrijdag na het werk (23 uur dus) drinken we er 1tje (of 2 of ...) na het werk. Wilde eigenlijk dadelijk nog even naar de friettent gaan, maar mischien toch maar niet want heb geen zin meer om erheen te fietsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben we geleerd van je, nu de praktijk
Subtielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef Marc63 het volgende:
En we weten allemaal van welk niveau Giel's vragen zijn.
Ik had laatst al gehoord dat Ancilla over die film vertelde, maar Giel wilde alleen maar weten of er seks in de film zat. Weet nu pas dat het een pokerfilm is en dat Hanna Verboom erin zit.quote:
Als je gaat fietsen, kun je dan ook langs mij..... frietje met ofzo....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op vrijdag na het werk (23 uur dus) drinken we er 1tje (of 2 of ...) na het werk. Wilde eigenlijk dadelijk nog even naar de friettent gaan, maar mischien toch maar niet want heb geen zin meer om erheen te fietsen.
Ah, ik dacht Loon op Zand. Maar je zit in de Kets?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
L-o-Z! (?)
Maar zwaait nu vanuit het raam richting Tilburg, langs een wereld vol wonderen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |