Goedenavond!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond - JUMP!
Je weet niet wat je gaat missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Yooo, goeieavond!!
Hoe leuk de avond ook gaat worden (kvind t toch best wel een leuk programma, dat MYA, kwam ik laatst achter), ik ga toch echt zo slapen..
quote:
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Jump! Jump!
Chkdsk heeft een of meer fouten gevonden. Woehoe ! meer bierrr
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
de popversie, dus niet die Sander van Doorn remixquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goedenavond!
Welke versie van SIA gaan jullie straks draaien?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerste fout heet windows zelf of niet
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
eerste fout heet windows zelf of niet
http://www.nu.nl/news/168(...)gd_van_Vista%27.htmlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Michiel over een week (dus vanaf 11 augustus) 2 weken invalt voor Stenders?
En ook samen met EJ
Uh.... oké.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
Ik zeg t niet... ik zeg t NIET!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...
Lol de 3fm inval crewquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Michiel over een week (dus vanaf 11 augustus) 2 weken invalt voor Stenders?
En ook samen met EJ
Vista wil ik hier ook niet op de pc's hebben. Heb ook nog 1,5 jaar met Win2k gewerkt terwijl XP toen al uit was. XP ben ik daarom nu ook aan het installeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/168(...)gd_van_Vista%27.html
Heb met XP meer problemen, blauwe schermen e.d. gehad als bij Vista (voorlopig)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Vista wil ik hier ook niet op de pc's hebben. Heb ook nog 1,5 jaar met Win2k gewerkt terwijl XP toen al uit was. XP ben ik daarom nu ook aan het installeren.![]()
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het nu van Vista binnen een bedrijf is compleet nutteloos, vistawindows koop je voor de fancy look
Ah, hij stapt dus over van het ene VARA-programma naar het andere VARA-programma.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
En ook samen met EJ
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, hij stapt dus over van het ene VARA-programma naar het andere VARA-programma.
Xp heb ik. ME heb ik ook veel gebruiktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb met XP meer problemen, blauwe schermen e.d. gehad als bij Vista (voorlopig)
Heb zelfs nog een tijdje Windows ME gehad, wat een drama was dat![]()
Wie weet. Ik zou het erg op prijs stellen als ze hem even een contractje toeschuiven...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missen![]()
Mwah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missen![]()
Deel 2quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
Boek van Stenders ook uit
Zeer prettig leesbaar
Uit in de zin van uitgelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Deel 2
Deel 1 is er al een tijdje hoor
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie weet. Ik zou het erg op prijs stellen als ze hem even een contractje toeschuiven...
Ik doelde op Michiel hier hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef on_air het volgende:
Mwah.
Ik doelde inderdaad op EJ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op Michiel hier hè
En EJ moet gewoon blijven![]()
EJ blijven en Rick v V direct een nacht gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op Michiel hier hè
En EJ moet gewoon blijven![]()
Bij mij een klein beginnetje overdag, een groot deel in de avond en nacht (in een nachttrein onderweg naar m'n vakantiebestemming waarin ik geen oog dicht heb gedaan) en nog een stukje overdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was bij mij in een dag
Dus prettig leesbaar klopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |