Ja, oke, klopt. Maar net zag het er nog goed uit, dus voerden ze kennelijk nog 4:3 aan de stream en nu wel 16:9. Althans, ik meen mij te herinneren dat het er net wel goed uit ziet, maar ik kan me uiteraard vergissen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het staat al ruim 2 weken fout (breedbeeld-beeld op een standaard formaat stream).
Een brug te ver...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef Jannekje7 het volgende: laat dat nou net niks voor mij zijn! En laat ik nu ook net een heel gezellige BBQ hebben in omgeving Arnhem...
Goedenavond!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond - JUMP!
Je weet niet wat je gaat missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Yooo, goeieavond!!
Hoe leuk de avond ook gaat worden (kvind t toch best wel een leuk programma, dat MYA, kwam ik laatst achter), ik ga toch echt zo slapen..
quote:
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Jump! Jump!
Chkdsk heeft een of meer fouten gevonden. Woehoe ! meer bierrr
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
de popversie, dus niet die Sander van Doorn remixquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goedenavond!
Welke versie van SIA gaan jullie straks draaien?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerste fout heet windows zelf of niet
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
eerste fout heet windows zelf of niet
http://www.nu.nl/news/168(...)gd_van_Vista%27.htmlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Michiel over een week (dus vanaf 11 augustus) 2 weken invalt voor Stenders?
En ook samen met EJ
Uh.... oké.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
Ik zeg t niet... ik zeg t NIET!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |