Logischquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.iht.com/articles/2007/08/30/bloomberg/bxbeer.php
Ook zoiets: Na Ierland wordt in Nigeria het meeste Guinness gedronken.
Nieuwe muziek staat centraal en dat juich ik wel toe. Denk ook niet dat Rudy zo nodig in de spotlights hoeft te staan, maar zo'n programma is MYA ook niet. Vind de vrijdagavond programmering toch wel een van de betere setten van Florent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:26 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummer weer, deze DJ bevalt me ook wel, komt niet arrogant over op de een of andere manier.
Toen Rudy nog in het Nederlands zong, waren het geen vertalingen, maar een ode aan de boxershort. Weet niet of dit vertalingen zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vertaalde zinnen zijn te lang voor de muziek
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe muziek staat centraal en dat juich ik wel toe. Denk ook niet dat Rudy zo nodig in de spotlights hoeft te staan, maar zo'n programma is MYA ook niet. Vind de vrijdagavond programmering toch wel een van de betere setten van Florent.
Denk het wel. Maar is Margherita niet van oorsprong ook een Italiaans nummer (zoals ca. 95% van Marco's nummers)?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen Rudy nog in het Nederlands zong, waren het geen vertalingen, maar een ode aan de boxershort. Weet niet of dit vertalingen zijn.
Ik ken eigenlijk alleen maar Margherita in het Nederlands. Zal eens googlen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar is Margherita niet van oorsprong ook een Italiaans nummer (zoals ca. 95% van Marco's nummers)?
Big Fun
1988 alweer...
Dus toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Margherita in het Nederlands. Zal eens googlen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga mijn nest induiken. Nog veel luisterplezier
I second Thatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.
Vaker goede uitzendingen gehoord maar deze uitzending toch echt een van de betere
Muziek is echt in orde
Al had ik de harde schijf bij de hand met mijn mp3 erop, dan nog zou ik niet overschakelen naar mijn eigen muziek.
wow, dat is een mooi compliment. Merci!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
In de korte tijd van 4 weken dat ik intensiever naar 3FM geluisterd heb vind ik dit toch wel de beste uitzending tot nu toe. Geen onnodig slap gelul, goede muziek en als de DJ van zich laat horen is het ook helemaal niet te irritant voor woorden.
Vaker goede uitzendingen gehoord maar deze uitzending toch echt een van de betere
Muziek is echt in orde
Al had ik de harde schijf bij de hand met mijn mp3 erop, dan nog zou ik niet overschakelen naar mijn eigen muziek.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die luister ik morgenochtend wel weer op de fietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Mr. Brightside !
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat was 'm weer voor ons deze week, graag tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Het was me weer een waar genoegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Nu verwacht ik alleen niet dat Michiel weer met de 9minuten-versie van de TWD-remix van Mr. Brightside gaat beginnen.
Ik heb ze achter elkaar op cd staan, voor in de auto. Dat is best een contrast...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze gaat te snel...
Ah, dus daar was je vanavond. Wel goede smoes om Kim Holland als reden op te voeren dat je niet luisterdequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat goed hier aan de muur, dat schilderij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |