quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef borisz het volgende:
EJ blijven en Rick v V direct een nacht geven.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
EJ moeten ze alleen niet laten rappen, dan mag hij blijven
* Litton-Lane had hetzelfde ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
LAST SHADOW PUPPETS klinken best goed, had nog nooit van ze gehoord
Juist wel! Het maken van "Oh, zei ie dat echt?!"-grappen is zijn specialiteit!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
EJ moeten ze alleen niet laten rappen, dan mag hij blijven
De zanger van de Arctic Monkeys is een van de 2 leden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane had hetzelfde idee
Hoewel ik ze wel van naam kende...
Niet midden in de nacht. Dan moet ik weer elke nacht tot 3 uur luisteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Hate him or love him
Maar om 9 uur 's ochtends is het niet zo'n goed idee nee
Midden in de nacht kan het prima
En draai "Drink to get Drunk" eens een keertjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat ze deze versie van Sia hebben gekozen.
We moeten de rest van de mensen hier het voorzichtig brengen hè. Ze kennen 'm nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Juist wel! Het maken van "Oh, zei ie dat echt?!"-grappen is zijn specialiteit!
Henk, en Herman ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet midden in de nacht. Dan moet ik weer elke nacht tot 3 uur luisteren.
Als ik er op terug nadenk (?) dan heb ik niet meer geluisterd sinds hij weg is.
Henk mag wel terug komen
Oja,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De zanger van de Arctic Monkeys is een van de 2 leden.
Lang geleden dat ik die heb gehoord..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En draai "Drink to get Drunk" eens een keertje
Zal de producer het wel niet goed uitgelegd hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
pfff.. onze 2 kandidaten snapten het idee van de vragenronde niet echt goed..
Een beetje Lama-fan zou toch moeten weten hoe het werkt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn wij weer geen topic titel waard ofzo?
Krijg je als de host het zelf ook niet helemaal kan, goed leiden doet goed volgen;)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:[3FM #656] We are gonna move your ass!
kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als de host het zelf ook niet helemaal kan, goed leiden doet goed volgen;)
Blijft goed voorbeeld van goed leiden doet volgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
klopt
Op DanceValley waar je niet in de tent mag roken, rookte een dj, Die was ook op 2 schermen te zien. En hup. iedereen (die rookt) trok een sigaret uit het pakje....![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft goed voorbeeld van goed leiden doet volgen
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heb medelijden met je vanavond gehad, was een zware uitzending om doorheen te bijten
Dit topic blijft waarschijnlijk nog wel even open (tot maandag) en in de Freaknacht is er dan meestal de meeste activiteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tjibbe was er als een van de weinige een groot liefhebber van, zijn memorycard zal volstaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebben. Ik heb geen last van centenbakje gehad
.
Ligt eraan wie allemaal blijven hangen, anders is er toch wel kans dat dit topic morgenochtend dicht is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit topic blijft waarschijnlijk nog wel even open (tot maandag) en in de Freaknacht is er dan meestal de meeste activiteit.
En de Freaknacht heeft deze week de grootste veranderingen natuurlijk qua presentatie.
Meestal blijft 'ie wel tot maandag open, de meeste activiteit tijdens de Freaknacht is nog altijd in de chat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wie allemaal blijven hangen, anders is er toch wel kans dat dit topic morgenochtend dicht is.
Verplaats die is naar topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal blijft 'ie wel tot maandag open, de meeste activiteit tijdens de Freaknacht is nog altijd in de chat.
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had dan eerder met júllie medelijden moeten hebben. Ik heb geen last van centenbakje gehad
.
Ik ben ook beheerder op de chat, dus dat wordt lastig (chat is leuker in zo'n nacht).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verplaats die is naar topic
Leuk is dat hoe je er weleens iemand uitgooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben ook beheerder op de chat, dus dat wordt lastig (chat is leuker in zo'n nacht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |